Problema alimentare pompa benzina
![]() ![]() ![]() |
Problema alimentare pompa benzina
ionutvalentin26 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 25 March 17 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1310
Berlina
1999
|
|||
BLUE R 19 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
Incearca sa tragi pe gura direct din conducta de tur, inainte de pompa, sa te asiguri ca e desfundata.
|
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
ionutvalentin26 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 25 March 17 ![]() |
Am tras si asa cum zici si vine benzina pe conduca de tur inainte de pompa.
|
--------------------
Dacia 1310
Berlina
1999
|
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
- sa ai benzina destula in rezervor
- verifica furtunul pompa-carburator - pompa sa fie bine racordata la furtunuri - pompa montata sa fie buna - pompa sa fie bine asezata pe bloc, adica...piciorusul ei sa se aseze pe cama axului cu came, sa ai si distantierul din plastic. This post has been edited by BLUE R 19: 25 Mar 2017, 21:31 |
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
si coturile de cauciuc dintre rezervor si conducta
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
ionutvalentin26 |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 25 March 17 ![]() |
Cred ca iam gasit buba, era inversat furtunu de alimentare de la rezervor la stutu de la pompa , insa acum am innecato si am ramas fara baterie astept sa se incarce bateria si sa ii dau de cateva ori la automat pana reusesc cumva sa o pornesc fiind innecata
![]() ![]() ![]() 26 Mar 2017, 18:36: Toate bune si frumoase, am reusit sa o pornesc ![]() https://www.youtube.com/watch?v=mUb185OxPc0 This post has been edited by ionutvalentin26: 26 Mar 2017, 18:36 |
--------------------
Dacia 1310
Berlina
1999
|
|
qestro |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 18 May 15 ![]() |
Capacul de delcou, curata-l cu un spray de contacte folosind niste scobitori de urechi si cureti acolo unde vin fisele. Contactele din interior vezi sa nu fie oxidate, scoate si carbunele sa vezi daca nu e ruginit arcul, dar ai grija sa nu-ti scape printre degete prin iarba, luleaua cateodata si ea mai rugineste, fisele sa fie impinse bine, inclusiv fisa centrala.
Incearca sa cresti provizoriu relantiul cat sa nu se opreasca motorul, si scoate pe rand fiecare fisa sa vezi daca lucreaza toate. Platina uneori se mai murdareste, sau se strapunge, mai ales daca nu ai aprindere electronica. Uita-te si la distanta ei. Avans dereglat, daca ai miscat fara sa vrei de delcou. Verifica si capsula vacumetrica sa nu fie sparta, cand scoti furtunul sa scada un pic turatia. Daca merge mai bine cu furtunul scos, poti avea capacul de delcou spart sau avansul static prea mare. Presupun ca jiclorul de relanti e curat, cel de amestec e si el reglat, bujile le-ai uscat si curatat, si jocul la culbutori e cel normal: 0,15 admisie, 0,20 evacuare cu motoru rece. Eu cred totusi e de prin zona delcou, capac delcou-carbune, fise, ori bujii murdare. This post has been edited by qestro: 27 Mar 2017, 04:13 |
--------------------
Dacia
1310
1998
|
|
ionutvalentin26 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 25 March 17 ![]() |
Am pornito , am reusit sa o fac sa stea la relantii , o accelerez mai mult de 4000 de turee nu isi ia , cand o accelerez imi da niste pocnituri undeva la motor cat si prin carburator , am fost la un mecanic sa il intreb ce si cum are si nici un raspuns din partea lui ,nu stie nici el ce ar putea avea ,nu reusesc sa ii dau de capat in nici un fel
![]() ![]() 27 Mar 2017, 09:33: Am scos fisele pe rand incepand din partea din fata a masini pana la ultima , primesc curent pe toate insa cand am scos ultima fisa cea din partea dispre parbriz se opreste motorul ,cand scosesem celelalte 3 nu sa oprit , tin sa precizez ca leam scos pe rand ,la ultima sa oprit motorul. curent primesc toate curent . This post has been edited by ionutvalentin26: 27 Mar 2017, 09:33 |
--------------------
Dacia 1310
Berlina
1999
|
|
Fanez |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 132 Joined: 10 December 09 ![]() |
Mie mi-a facut probleme asemanatoare din cauza condensatorului de pe delco. dupa ce mi-am pus aprindere electronica am avut probleme asemanatoare din cauza unui fir care nu facea contact corespunzator.
|
--------------------
Dacia
Logan
1.2 16v
|
|
maho |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(ionutvalentin26 @ 27 Mar 2017, 09:29) Am scos fisele pe rand incepand din partea din fata a masini pana la ultima , primesc curent pe toate insa cand am scos ultima fisa cea din partea dispre parbriz se opreste motorul ,cand scosesem celelalte 3 nu sa oprit , tin sa precizez ca leam scos pe rand ,la ultima sa oprit motorul. curent primesc toate curent . Schimba ultima bujie (aferenta cilindrului 1). |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
GIC |
![]()
Post
#11
|
![]() Doar membru Group: Members Posts: 929 Joined: 13 January 04 From: Oradea ![]() |
Adica tocmai pe aia care lucreaza bine?
|
--------------------
Dacia
Duster 2021 TCe 150 EDC / Rover 45 1.6L -
2002 Nicio faptă bună nu rămâne nepedepsită!
|
|
ionutvalentin26 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 25 March 17 ![]() |
Am depistat problema ,se pare ca era din bujii, bujiile gind puse noi de la bosh distanta de 0,8mm ,ia venit ideea stralucita lu tacamiu sa imi spuna sa schimb bujiile sa pun inapoi din alea vechi ,zis si facut ,si ce sa vezi bujiile noi nu isi faceau treaba , am pus 2din cele vechi care mai erau bune, insa mai am una ,care trebuie sa o depistez sa vad care nu isi face treaba din celelalte 2 noi care au ramas puse , in momentul de fata merge mai bine ,o pot duce pana in 5, 5500 de ture , acum trebuie sa depistez cealalta bujie care nu isi face treaba si cred ca e ca si rezolvata treaba.
Aaa tin sa mai mentionez ca am fost si la un mecanic sa il intreb ce si cum,ii explic simptomele si imi spune ca nu stie , ca ce mia trebuit masina aia 😞😞 tin sa cred ca stia de ce si cum doar ca nu a vrut sa imi spuna sa imi dea o parere care ar fi cauza. |
--------------------
Dacia 1310
Berlina
1999
|
|
maho |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
ionutvalentin26 |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 25 March 17 ![]() |
Lam adus cat de cat la realitate , merge cum merge, dar inca ma mai sacaie ceva ,ca merge,merge la rotund si dupa o ia aiurea, si iar merge ,merge la rotund si iar o ia aiurea, posibil sa fie ceva si de la fise ? sa imi mai intrerupa pe la vre-o fisa ?
|
--------------------
Dacia 1310
Berlina
1999
|
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(ionutvalentin26 @ 27 Mar 2017, 18:01) merge la rotund si dupa o ia aiurea, si iar merge ,merge la rotund si iar o ia aiurea, posibil sa fie ceva si de la fise ? sa imi mai intrerupa pe la vre-o fisa ? Foarte posibil...cu verificatul fiselor e asa: cu cat sunt mai proaste si au scapari - te electrocuteaza cand le tragi. Pt. bujii - cand scoti fisa complet, daca apare intrerupere, destabilizare sau oprire - bujia e buna, pt. ca ai scos-o din circuit. - cand scoti fisa partial, mansonul sa fie inca pe bujie, daca functioneaza mult mai bine - bujia aia nu e buna ( merge mai bine in situatia asta doar pt. ca e alimentata prin arc electric...tensiune mai mare care reuseste sa-si faca treaba) |
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
ionutvalentin26 |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 25 March 17 ![]() |
Tin sa iti dau dreptate , cand am scos fisele de pe bujii (pe rand ) ma curentau , si trebuia sa le prind doar intr-o pozitie sa nu ma mai curenteze , am zis ca sunt izolate nu ar trebui sa ma fi curentat , dar mau curentat
![]() |
--------------------
Dacia 1310
Berlina
1999
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
sau poti folosi un aparat de masura si masori rezistenta catre nu trebuie sa fie mai mare de 15 kohmi ( daca stii sa il foloseti )
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 12:55 |