Martor baterie aprindere intermitenta Logan 1.6, Martorul se aprinde intermitent, viteza 110 KM/H
![]() ![]() ![]() |
Martor baterie aprindere intermitenta Logan 1.6, Martorul se aprinde intermitent, viteza 110 KM/H
BlackComet258 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 23 May 17 ![]() |
Attached File(s) ![]() |
||
--------------------
Dacia
Logan
2008 / PH2
|
|||
Adrian Frigo |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
QUOTE(BlackComet258 @ 9 Jun 2017, 23:02) Am chemat un prieten la mine pentru verificare baterie (din păcate nu mi-a dat prin cap sa îl chem când era becul aprins), se pare ca alternatorul își face bine treaba și încarcă în parametrii normali, totodată cu motorul oprit bateria are voltajul corespunzător. Ce valoare a arătat aparatul când a măsurat? |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
bygy007 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
ar trebui verificat alternatorul , puntile de diode releul regulator , poate fi si de la perii uzate la releul regulator
cind va ramine aprins sigur nu va mai incarca |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.628 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
revizie alternator... inel colector si carbuni.
|
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
BlackComet258 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 23 May 17 ![]() |
QUOTE(Adrian Frigo @ 9 Jun 2017, 22:17) Aparatul arata valoarea de 14,3 cu motorul pornit si 12.2 cu motorul oprit. 10 Jun 2017, 07:36: QUOTE(bygy007 @ 9 Jun 2017, 22:21) ar trebui verificat alternatorul , puntile de diode releul regulator , poate fi si de la perii uzate la releul regulator cind va ramine aprins sigur nu va mai incarca QUOTE(sorin1983 @ 9 Jun 2017, 22:24) Va mulțumesc mult pentru sfaturi, acum ca știu de la ce poate fi, voi merge la un service autorizat reparații alternatoare, am găsit ceva pe Google (nu știu dacă am voie sa dau numele firmei) cu review-uri pozitive și voi merge acolo azi. O sa postez după ce termin cu service-ul ce operațiuni au fost efectuate și costul lor. This post has been edited by BlackComet258: 10 Jun 2017, 07:36 |
--------------------
Dacia
Logan
2008 / PH2
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
becul ala se aprinde cind alternatorul nu mai produce , posibil sa mearga mult si bine , sau poate te lasa in drum
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
BlackComet258 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 23 May 17 ![]() |
Salut,
Am rezolvat problema, am fost la un atelier de reparații alternatoare și au găsit buba (o buba scumpa). Am mers cu mașina la atelier, mi-au demontat toata fata, au deplasat radiatoarele + ventilator și mi-au îndoit tabla în care se prinde farul zicând ca nu e necesara și ca as putea sa o tai ![]() Mi-au probat electromotorul, au verificat rotorul, cărbunii, colectorul, s.a.m.d. Domnul de la reparații (un alt dom fata de cel care mi-a demontat electromotorul) a zis ca e releul și mi-a recomandat sa cumpăr altul, am avut de ales intre releu original și releu aftermarket. L-am cumpărat pe cel original (sper sa fie original) ![]() După montare martorul nu se mai aprinde la 3000 de turații. Problema rezolvata. Demontare alternator și montare - 200 LEI Cost releu - 320 LEI TOTAL - 520 ![]() Va mulțumesc pentru ajutor, Mihai |
--------------------
Dacia
Logan
2008 / PH2
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
nasol daca nu te pricepi la electricitate si mecanica un pic
![]() This post has been edited by bygy007: 11 Jun 2017, 15:54 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
QUOTE(BlackComet258 @ 11 Jun 2017, 09:39) Demontare alternator și montare - 200 LEI Cost releu - 320 LEI TOTAL - 520 ![]() Maamă ce te-au ars.... ![]() ![]() |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
Bicicleta galbena |
![]()
Post
#10
|
![]() Sunt nembru, domnule! Group: Members Posts: 2.184 Joined: 29 January 13 From: Bucuresti ![]() |
Scuza-ma dar de ce ai acceptat 320 lei pt un releu?
|
--------------------
Peugeot
407 1.8 16v
2005 , ex-Dacia Solenza 1.4 Mpi 2003 ______________
Nemțoaicele e tancuri. Japonezele nu se strică. Franțuzoaicele e proaste. Italiencele e cele mai proaste. |
|
Fanez |
![]()
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 132 Joined: 10 December 09 ![]() |
Bine ca ai intrebat pe forum inainte. Te-ai scos.
|
--------------------
Dacia
Logan
1.2 16v
|
|
BlackComet258 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 23 May 17 ![]() |
QUOTE(Bicicleta galbena @ 11 Jun 2017, 21:02) QUOTE(Fanez @ 11 Jun 2017, 23:17) Nu ma pricep la masina, nu am umblat la masina pana acum. Am masina si carnet de un an. Abia am dat semnele de incepator jos. Am intrebat pe forum sa stiu cam ce ar putea fi, de reparat nu am cu ce sa repar eu, nu am chei si toate cele. Topicul poate fi inchis, Multumesc |
--------------------
Dacia
Logan
2008 / PH2
|
|
bleumineral |
![]()
Post
#13
|
Român și neștiutor Group: Members Posts: 168 Joined: 2 May 09 ![]() |
Stai liniștit că n-ai fi putut să-l demontezi, repari și montezi la loc. Prețul releului regulator mi se pare mare, dar asta e, nu te-ai murdărit pe mâini și e treaba făcută. Dacă te apucai tu să repari și stricai ceva? La modelele cu servo trebuie demontat senzorul de presiune din circuitul de direcție aflat pe o conductă de aluminiu, trăgeai mai tare de cheie, pa filet, pa direcție, pa alternator după un timp că tot uleiul din direcție curgea pe alternator și se defecta, la fel cu circuitul de AC, trebuie deplasate ambele radiatoare, o mișcare nelalocul ei și pagubele erau mult mai mari.
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4 mpi gpl
2007 Laureate
- -***
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 11:08 |