DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Cauciucuri vii?

SwatKat
post 14 Dec 2005, 21:36
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.087
Joined: 22 June 04
From: eterna si fascinanta RO




Sambata am fost la IPSO roti (ca eram prin preajma) si am pus cele 4 roti Sava Eskimo 3 luate cu 3 sapt inainte.

Luni am vrut sa fac presiunea si am constatat ca pe spate dreapta avea 1,1 bar. Zic idiotu ala' nu a facut ca lumea presiunea. Bag 2.1 in toate. Marti ma duc iar si pe acelasi cauciuc aveam 1,5. Zic hopa! Ma duc la o vulcanizare langa mine, il pun pe ala sa verifice si zice ca toate sunt ok in afara de asta si ii baga iar 2,1. Acu m-am dus din nou si pe spate pe asta aveam 1,5 iar si pe celalalt din spate 1,8!!!!

Da jos cauciucu cu 1,5, il baga in apa.... nu s-a vazuit nimic. Pune apa si pe lateral... nimic. L-a scos dupa janta, l-a pipait, nimic. Acu l-am pus la loc..

Ce pot sa fac daca va continua sa scada....??? Si cu celalalt din spate? Pot fi de vina jantele? (e totusi prima data cand schimb cauciucurile dupa janta)


--------------------
Skoda O3 FL 1.4TSI DSG 2017
Ex -M2.2, 1.5/100
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 14 Dec 2005, 21:38
Post #2


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




sunt gumele proaste :sad.gif

sigur au pori pe undeva .


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SwatKat
post 14 Dec 2005, 21:59
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.087
Joined: 22 June 04
From: eterna si fascinanta RO




la garantie trebuie sa las janta cu cauiciuc? sau se verifica pe loc?


--------------------
Skoda O3 FL 1.4TSI DSG 2017
Ex -M2.2, 1.5/100
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 14 Dec 2005, 22:11
Post #4


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




habar n-am :-/


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 15 Dec 2005, 09:35
Post #5


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Vezi ca astfel de probleme apar de obicei din cauza etanserii defectuoase. Oricum, tinind cont de faptu' ca ti-ai pus gumele la IPSO, unde banuiesc c-ai dat o palarie de bani, du-te inapoi la ei sa vada ce si cum. Daca ei iti spun ca-i problema cu anvelopa (pori sau ceva de genu'), duci anvelopa cu tot cu janta la aia, sa observe. In nici un caz nu lasi janta la ei ca sa te intorci mai incolo dupa ea!


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pedro100ro
post 15 Dec 2005, 12:53
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 20 November 05
From: Cluj-Napoca




ciudat... si eu am pus sava eschimo s3 pe fatza pe solenza... azi a nins prima zi si sunt foarte incantat... nu am probleme cu presiunea in pneuri. tine-ne la curent cum e cu garantia la cauciucuri ca si eu sunt curios. mie mi-au dat doi ani dar nu stiu exact ce inseamna asta...


--------------------
Dacia Solenza - AB - 04 - VBX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SwatKat
post 15 Dec 2005, 22:15
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.087
Joined: 22 June 04
From: eterna si fascinanta RO




pana la garantie, acu seara am mai trecut pe la vulcanizare si aia pe care au dat-o jos ieri avea tot 2.1. Ailalta pe spate avea 2.0. Mai vad maine seara, ma duc la OMV ca acolo pe aparatele alea se vede bine...
sper sa fie ok


BTW, VOI LA CAT UMFLATI GUMELE ASTEA DE IARNA?


--------------------
Skoda O3 FL 1.4TSI DSG 2017
Ex -M2.2, 1.5/100
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Geo
post 16 Dec 2005, 10:50
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 291
Joined: 9 January 03
From: Brasov




Vezi ca eu am avut o problema de genul asta si s-a dovedit a fi ventilul jantei, care scapa aer... dar atat de putin incat nu-l vedeai daca scufundai janta cu totul in apa...
Daca tot nu-i dai de cap, incearca sa schimbi ventilele.


--------------------
Chevrolet Aveo 2006, Platinum
Drive safe !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GABY IS BACK !
post 20 Dec 2005, 12:20
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 552
Joined: 15 February 05
From: bucuresti - 4




QUOTE(Geo @ 16 Dec 2005, 11:50)
Vezi ca eu am avut o problema de genul asta si s-a dovedit a fi ventilul jantei, care scapa aer... dar atat de putin incat nu-l vedeai daca scufundai janta cu totul in apa...
Daca tot nu-i dai de cap, incearca sa schimbi ventilele.
*



Adica VALVELE ?
Sau doar ventilele ?


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 2003
CE TIE NU-TI PLACE, ALTUIA NU-I FACE!
NICI MACAR IN TRAFIC!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SwatKat
post 20 Dec 2005, 15:39
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.087
Joined: 22 June 04
From: eterna si fascinanta RO




Gata, cred ca am rezolvat-o. Am fost iar la vulcanizare si au dat jos si celalalt cauciuc de pe spate si l-au pus apoi la loc.

PS. Au fost schimbate si ventilele.

Acm, dupa 3 zile vad ca nu mai scade nimic...



--------------------
Skoda O3 FL 1.4TSI DSG 2017
Ex -M2.2, 1.5/100
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DannyC
post 20 Dec 2005, 15:47
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 182
Joined: 17 December 05
From: Baia Mare




si totusi, iarna ce presiune trebuie in cauciucuri ?


--------------------
Dacia Logan 1.6 MPI Ambition - MM 82 DNY
Masina si nevasta nu se imprumuta!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 21 Dec 2005, 13:42
Post #12


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.708
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Chiar daca e iarna trebuie sa respecti tot presiunea indicata de producator. E mult mai rau sa fii cu cauciurile umflate prea tare sau prea putin. Doar cand presiunea e cea indicata de producator suprafata de contact va avea aria care trebuie pentru o aderenta corecta.


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 21 Dec 2005, 17:18
Post #13


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.388
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Merge si cu presiune mai joasa, dar pe distante scurte si la viteze reduse. Daca ramai impotmolit, reduci presiunea in pneuri la 1.5-1.3 bar pana iesi din troian, dar ar fi bine sa ai si cu ce sa umfli.

This post has been edited by einstein1984: 21 Dec 2005, 17:18


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Latza
post 22 Dec 2005, 10:53
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 21 December 04




Hmmmm... ciudat. Acelasi tip de anvelope l'am pus eu acum 5 zile si am aceeasi problema la unul de pe fata. Am fost la baieti, au bagat-o in bazin... nimic. Au dat pe marginile jentii... nimic. Au refacut presiunea si de atunci nu a mai cazut dar ... ramane de vazut.


--------------------
Dacia SLZ Confort Azur 2005 - GL-##-LTZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
guliver
post 27 Dec 2005, 16:26
Post #15


No title


Group: Members
Posts: 545
Joined: 26 December 05




QUOTE(GABY IS BACK ! @ 20 Dec 2005, 12:20)
Adica VALVELE ?
Sau doar ventilele ?
*


Eu ti-as recomanda sa schimbi ventilele


--------------------
fosta dacie fosta solenza 1900 dar nu toamna
"Fericirea e o minge de fotbal, cînd e aproape o lovești, cînd este departe alergi după ea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 27 Dec 2005, 20:25
Post #16


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.388
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Pai cand ai schimbat anvelopa nu ai schimbat si ventilele?


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 29 Dec 2005, 10:59
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Sigur ai un por in cauciuc sau etansarea este defectuoasa . La fel patesc si eu , dar la mine e lenea de vina . O data pe saptamana , umflu cauciucul la 2.1 , apoi ajunge la 1.5 saptamana viitoare . Daca asa nu gaseste nimic , pune-l sa-l scoata si sa-i mai dea inca o data cu "maclavais" si sa-l ti-l mai instaleze inca o data pe janta . Daca si dupa treaba asta face , sigur nu mai e de la etansare , ci de la vre-un por . Il umfla mai tare si se uita mai atent in cada cu apa la bolboroci . Daca se desumfla la fel de greu ca si la mine e clar ca e destul de dificil sa vezi bulele de aer . Iti dai seama ca 0,8 atmosfere intr-o saptamana ies foarte-foarte incet din cauciuc . In legatura cu subiectul , zic eu , ce parere aveti despre tubul cu substanta verde ( cauciuc natural + alta subtanta amestecate ) ??? Am vazut pe la 250.000 bucata . Am vazut si la TV o emisiune in care arata ca , in momentul in care se inteapa cauciucul , substanta verde tasneste imediat din cauciuc si umple golul . Se pare ca ar trebui un tub la fiecare cauciuc si intrebarea mea este , daca dupa voi merita pretul pentru toate rotile , daca se afla in stare cat de cat noua ?


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2025 - 14:38
Forum Renault