DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> ...am scapat de problemele cu radiatorul...

...Roadrunner...
post 12 Dec 2002, 13:10
Post #1


Membru fondator "Skija Klan (c)"


Group: Members
Posts: 751
Joined: 27 September 02
From: Bucuresti




Dupa 2 radiatoare sparte ...si dupa ce m-am plictisit sa dau banii pe antigel pentru completare ... am cumparat de la Heba o solutie SONAX de "Etansat sistemele de racire ale autovehiculelor".
A costat cam 500000, da' merita ...
In momentul in care l-am pus ... aveam si radiatorul si caloriferul sparte, completind 1 litru la 3 zile ...
Dupa adaugarea solutiei... nici pic ...si merge de 3 luni fara probleme ...
Tipul de la magazin mi-a zis ca astupa gaurile in mers... cam in citeva zile...
Asa ca ....pentru cei care s-au plictisit sa tot schimbe radiatoare ...Incercati ...NU AVETI NIMIC DE PIERDUT.
P.S: A nu se confunda solutia Sonax cu alte maclavaisuri de pe piata ...de 50-100 de mii ...


--------------------
Renault MeganeII - B-81-RoadRunner
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dnv
post 12 Dec 2002, 13:24
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 9 December 02
From: Bucuresti




Salutare

Incep prin a spune ca probabil nu e tot una SONAX cu ce am pus eu (desi era 2+2), tot special pentru radiatoare si tot asa cand ma saturasem sa ma mai tot duc cu masina la schimbat radiatoare. Din pacate (dupa o luna) solutia nu sa dovedit eficienta si m-am dus vrut-nevrut sa schimb si cel de-al doilea radiator ce imi trecuse "prin masina".
Si asa am ajuns la al 3-lea radiator cu care sper sa am mai mult noroc.

Daca zici ca te-a tinut deja 3 luni,...asa sa o tot tina smile.gif ,sa ne mai spui si peste alte 3 luni ce se mai intamla.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
...Roadrunner...
post 13 Dec 2002, 09:38
Post #3


Membru fondator "Skija Klan (c)"


Group: Members
Posts: 751
Joined: 27 September 02
From: Bucuresti




Stiu ....soluia aia 2+2 ...e frectie ....


--------------------
Renault MeganeII - B-81-RoadRunner
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
post 5 Mar 2003, 09:20
Post #4





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


Zi si noua de unde ai luat SONAX-ul asta?


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
...Roadrunner...
post 5 Mar 2003, 09:21
Post #5


Membru fondator "Skija Klan (c)"


Group: Members
Posts: 751
Joined: 27 September 02
From: Bucuresti




Au recut 3 luni jumate de cind am pus soulutia in sistemul de racire....si nici acum nu-mi pierde deloc....o recomand cu caldura ....


--------------------
Renault MeganeII - B-81-RoadRunner
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
...Roadrunner...
post 5 Mar 2003, 09:22
Post #6


Membru fondator "Skija Klan (c)"


Group: Members
Posts: 751
Joined: 27 September 02
From: Bucuresti




Se gaseste la Heba Auto, Calea 13 Septembrie...


--------------------
Renault MeganeII - B-81-RoadRunner
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
post 5 Mar 2003, 09:34
Post #7





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


merci,sa traiesti. Stii cumva daca se poate da si preventiv?ca eu tocmai am schimbat caloriferul.


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
Trufasu Aurelian Ovidius
post 5 Mar 2003, 10:06
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 25 February 03
From: Bucuresti




DSN-ISTI,
DIN IULIE 2002 SE MONTEAZA RADIATOARE CU UN NOU SISTEM DE PRINDERE INTRE PARTEA METALICA SI CEA DIN PLASTIC. PRODUCATORII SPUN CA NU VA MAI PIERDE LICHID. O PROBLEMA DE COMPATIBIITATE DINTRE PLASTIC, SOLUTIA DE LIPIRE SI METAL. EU INSA VA SFATUIESC SA VERIFICATI TEMPERATURA APEI LA PORNIREA VENTILATORULUI. PE CADRAN NU TREBUIE SA FIE ACUL PESTE PRIMA LINIE. ATUNCI E PERICULOS. MULTE VENTILATOARE PORNESC CAM TARZIU SI TEMPERATURA PREA MARE A APEI DUCE LA DILATARI INSUPORTABILE PENTRU MATERIALELE DIN CARE E FACUT RADIATORUL. SOLUTIA ESTE TERMOSTATUL CARE PORNESTE VENTILATORUL TREBUIE SCHIMBAT SAU (NU STIU POATE REGLAT ALTFEL) DOAR LA SERVICE SE REZOLVA PROBLEMA DAR VOI PUTETI OBSERVA TEMPERATURA DIN RADIATOR. INTAMPLARILE CU RIDICAREA TEMPERATURII SE PRODUC MAI ALES LA MERSUL IN ORAS SAU VARA CU CLIMA PUSA.
MULT SUCCES


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihai_E
post 5 Mar 2003, 10:10
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 687
Joined: 21 October 02
From: Bucuresti




Doru, dupa ce-ai pus solutia aia, mai baga caldura ca inainte?


--------------------
Renault Megane Sedan 2006 1.5dCi 100 CP
Shit happens!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
...Roadrunner...
post 5 Mar 2003, 10:40
Post #10


Membru fondator "Skija Klan (c)"


Group: Members
Posts: 751
Joined: 27 September 02
From: Bucuresti




Da...nu are nici o legatura... solutia functioneaza in felul urmator: este compusa dintr-o substanta care in contact cu aerul se solidifica... astfel formind niste "doape" acolo unde gaseste pe traseu sparturi. Mentionez ca inainte de a pune solutia aveam si radiatorul si caloriferul sparte... fiind nevoit sa completez cu 1 litru de lichid de racire la 2-3 zile. Desi pare totul de reclama la TV Shopping, e pe bune...


--------------------
Renault MeganeII - B-81-RoadRunner
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexV
post 5 Mar 2003, 13:55
Post #11


Admin?


Group: Admin
Posts: 2.553
Joined: 4 December 02
From: Bucuresti




Trufasu Aurelian Ovidius
1. nu prea se scrie cu litere mari ca e enervant si greu de citi. daca vrei poti sa scri cu rosu ca sa iasa in evidenta.
2. sistemul ala nu merge. a venit cineva la intalnire cu masina noua cu sistem nou si radiatorul bulit. Nu merge asa cum au vrut ei.
3. n-ai ce sa ii faci. e prost facut si se sparge de la vibrati si dilatari diferite, chiar daca porneste cand trebuie ventilatorul.


--------------------
Toyota RAV4 2.0
"Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 5 Mar 2003, 14:05
Post #12


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




eraun un confort de 500 de km galben... auziti voi doar 500 de km si radiatorul ii curgea. eu cred ca era bulit din fabrica dar l-au montat asa .
mama lor icon_evil.gif


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maro
post 5 Mar 2003, 14:20
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 19 February 03
From: Bucuresti




Eu auzisem totusi ca noul sistem de prindere lungeste considerabil viata radiatorului. Se pare ca într-adevar, prinderea initiala supara destul de tare radiatorul si acesta începea sa "plânga"! Au facut un mic studiu la Pitesti. :shock: :shock: :shock:
Acum, este greu de spus cum stau lucrurile în realitate!
De exemplu, eu am schimbat radiatorul pe la 20.000 km ca-mi iesea masina din garantie (am vechiul sistem de prindere la radiator!). Totusi, ca sa fiu drept, trebuie sa spun ca radiatorul original mai "lacrima" când si când! Nimic semnificativ totusi! Cel de-al doilea este prins cu acelasi sistem si am mers cu el aproape 7000 km. pâna acum totul este OK! laugh.gif laugh.gif
Oare la Solentzia au pastrat acelasi radiator? Tare vreau sa aflu!!! laugh.gif laugh.gif laugh.gif


--------------------
Toate bune!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valentin
post 6 Mar 2003, 07:49
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 100
Joined: 29 January 03
From: Bucuresti




La Solenza nu cred ca au pastrat acelasi sistem pentru ca si la ultimele DSN-uri au schimbat sistemul de prindere.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Trufasu Aurelian Ovidius
post 6 Mar 2003, 10:25
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 25 February 03
From: Bucuresti




QUOTE
Trufasu Aurelian Ovidius
1. nu prea se scrie cu litere mari ca e enervant si greu de citi. daca vrei poti sa scri cu rosu ca sa iasa in evidenta.
2. sistemul ala nu merge. a venit cineva la intalnire cu masina noua cu sistem nou si radiatorul bulit. Nu merge asa cum au vrut ei. 
3. n-ai ce sa ii faci. e prost facut si se sparge de la vibrati si dilatari diferite, chiar daca porneste cand trebuie ventilatorul.


Alex Vasilescu,
nu am vrut sa iasa in evidenta raspunsul meu. asa am avut atunci caps lock activat. imi cer scuze pentru inconvenient.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djtzeava
post 7 Mar 2003, 00:49
Post #16


membru bosorog :D


Group: Members
Posts: 349
Joined: 23 October 02
From: beler




QUOTE
eraun un confort de 500 de km galben... auziti voi doar 500 de km si radiatorul ii curgea. eu cred ca era bulit din fabrica dar l-au montat asa .
mama lor icon_evil.gif
eu am auzit ca a facut drumul de la pitesti acasa(asta inseamna cam 150km) si a observat ca ,curgea radiatorul ce ziceti


--------------------
dacia /bmw/vw supernova europa/318/passat 2.0tdi 11-01, 06-98, 04-07
b27upz,b28wpz,b280wpz
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 7 Mar 2003, 08:58
Post #17


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




i-au inlocuit colierele si se pare ca totul e ok de atunci


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djtzeava
post 8 Mar 2003, 00:05
Post #18


membru bosorog :D


Group: Members
Posts: 349
Joined: 23 October 02
From: beler




inseamna ca nu era spart daca au inlocuit colierele


--------------------
dacia /bmw/vw supernova europa/318/passat 2.0tdi 11-01, 06-98, 04-07
b27upz,b28wpz,b280wpz
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexV
post 8 Mar 2003, 00:44
Post #19


Admin?


Group: Admin
Posts: 2.553
Joined: 4 December 02
From: Bucuresti




nu stiu ce coliere au inlocuit ca radiatorul meu are la furtune niste cleme, nu coliere, care nu prea au cum sa fie stricate. doar furtunul sa fie prost si sa curga. vom vedea.


--------------------
Toyota RAV4 2.0
"Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djtzeava
post 8 Mar 2003, 00:48
Post #20


membru bosorog :D


Group: Members
Posts: 349
Joined: 23 October 02
From: beler




ma korektez nu coliere ci cleme (ai dreptate)


--------------------
dacia /bmw/vw supernova europa/318/passat 2.0tdi 11-01, 06-98, 04-07
b27upz,b28wpz,b280wpz
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviub
post 11 May 2003, 23:20
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 11 May 03




mi s-a spart radiatorul la DSN clima ( era modelul vechi, prins de sasiu cu tampoane de cauciuc ) si l-am schimbat ( cu noul model, prins cu bride metalice in cele 4 colturi ). inainte de schimbare, acul care indica temperatura lichidului de racire statea aproximativ la jumatatea scalei, chiar cand afara era foarte cald. dupa schimbarea radiatorului acul sta in partea de sus a scalei, aproape de prima linie indiferent de viteza cu care circul, desi in mod normal, la viteza mare, de 120-130 la ora ar trebui sa coboare.ventilatorul porneste cand aceasta depaseste aceasta linie, acul revine sub linie, apoi iar se ridica, iar porneste ventilatorul, si tot asa.fenomenul e mai accentuat atunci cad pornesc si aerul conditionat.am verificat procesul cu testerul si ventilatorul pleaca corect, la 99 grade si se opreste la 90 grade.termostatul este bun, probabil singura cauza fiind aer pe instalatie.intrebare: cum se executa operatia de aerisire?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex
post 11 May 2003, 23:33
Post #22


Membru autentic


Group: Admin
Posts: 749
Joined: 22 May 02




Nu cred ca ai aer in instalatie. Toate DSN-urile au problema asta cu acul indicator care sta la linia de sus. Nu stiu cum iti statea tie acul la jumatate cu radiatorul vechi.
P.S. Stiu ca suna foarte idiot dar, nu uita ca a venit vara laugh.gif si vara DSN-urile fierb.


--------------------
N/A N/A N/A
snafu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 12 May 2003, 09:11
Post #23


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




S-ar putea sa fie si de la antigel.
Cand ai schimbat radiatorul ai pus antigel nou in concentratie mai mare.
Ca sa fiu mai clar: pe vechea dacie berlina am pus intr-un an numai antigel, care are proprietati mai slabe de racire a motorului vara. Se incalzea motorul de n-am putut urca un munte pe la Buzau (prima oara in 5 ani). Asa ca am mai golit din instalatie si am bagat apa distilata. Si niet probleme mai apoi.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 12 May 2003, 09:24
Post #24


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Romania pare a fi una dintre putinele tari din lume unde se combina antigelul cu apa!


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexV
post 12 May 2003, 16:42
Post #25


Admin?


Group: Admin
Posts: 2.553
Joined: 4 December 02
From: Bucuresti




alex, nu fi rau ca nu fierb. se incalzesc si se racesc dar nu fierb.


apropo te-am vazut azi, plecai de la scoala. nu stiu cum de nu m-ai remarcat ca doar sunt verde saritor in ochi.


--------------------
Toyota RAV4 2.0
"Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorini
post 14 Nov 2003, 07:18
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 21 August 02
From: ploiesti




A mai pus cineva SONAX in instalatia de racire? Cum se comporta la cei care au pus de mai mult timp?S-au alte solutii care au dat rezultate in cazul scurgerilor de antigel? Am schimbat radiatorul si caloriferul in garantie si acum curg amandoua. Nu mai am garantie si nu vreau sa dau bani sa le schimb atata timp cat vor ceda dinnou.
Multumesc pentru informatii.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Razvan.jbl
post 14 Nov 2003, 08:14
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 5 January 03
From: Buc-PL si retur




Salve!
Si io le-am avut pe ambele sparte si iesisem de mult din garantie. Am cautat sonax prin Ploiesti si n-am gasit. Am luat in schimb o alta solutie (2+2 parca) care a fost in jur de 100.000. De 2 luni nu mai pierd absolut nimik !
Daca vrei incearca pe la magazilene de pe 23 August (MotorMania sau cel de langa el cu piese straine) sau pe la benzinarii si vei gasi o gama f variata.
Sa fie musai pt sisteme de racire sub presiune si sa fie sub forma lichida nu praf.
Si sa-l agiti bineeee inainte sa-l pui.
Bafta


--------------------
Dacia Logan 1,6 Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 14 Nov 2003, 09:03
Post #28


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




sorini, daca nu au trecut 18 luni de cind ai schimbat radiatorul si caloriferul inseamna ca mai ai inca garantie la ele iar Dacia Pitesti este obligata sa-ti schimbe alea fara nici un cost! Daca se apuca sa-ti spuna ca nu-i adevarat, spune-le ca in lege asa zice si ca daca nu se conformeaza te duci cu OPC pe capul lor dupa care ii dai in judecata!


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorini
post 14 Nov 2003, 12:19
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 21 August 02
From: ploiesti




Marty, ai dreptare. Dar sunt satul de cei din service: spaga, programari, vocea clientului.In situatia in care sunt eu acum cu radiatorul chiar am primit un refuz din partea unui service pentru ca nu mai sunt in garantie. Deci trebuie, asa cum spui, sa ajung la protectia consumatorului. Daca as sti ca noul radiator si noul calorifer ar rezolva problema, credema, as face tot ce treb sa mi-l schimbe.Insa sunt convins ca si caloriferul si radiatorul nou mai devreme sau nu prea tarziu vor ceda din nou.
Numai bine si multumesc pentru sfaturi.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cbrana
post 24 Nov 2003, 15:14
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 18 October 02
From: Viseu de Sus, MM




Solutiile astea se pun in vasul de expansiune ? ca am gasit ceva prin benzinarii care NU se pun in vas , ci trebuie desfacut radiatorul...

Merci mult


--------------------
RENAULT Clio Symbol iunie.2005 - B 43 WKV
Clio Symbol. 1.5 DCI - iunie.2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th July 2025 - 17:54
Forum Renault