Martorul ulei sta aprins ~4 secunde
![]() ![]() ![]() |
Martorul ulei sta aprins ~4 secunde
cezarvrabie |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 2 October 17 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan 1.5
2005
|
|||
Ov |
![]()
Post
#2
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
filtru de ulei prost, schimba-l
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
cezarvrabie |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 2 October 17 ![]() |
Am mentionat in postare. Filtrul de ulei si uleiul au fost schimbate acum mai putin de o luna cu unul original Dacia. Asa facea si cel vechi, si cel nou. Masina nu a vazut nimic inafara de filtre de ulei Dacia si ulei Dacia/ELF.
|
--------------------
Dacia
Logan 1.5
2005
|
|
user123 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
In primul rand trebuie sa mergi sa o verifice cineva temeinic, altfel distrugi turbo apoi motor...in timp Trebuie masurata presiunea uleiul si vazut daca valoarea bate cu ce vede senzorul.... Si eu cred ca va bate....din ce aud in clipul tau... Trebuie verificat daca turbina are joc in ax.... Trebuie verificata temeinic pompa de ulei...poate scapa pe la ax sau arcul supapei de retur decalibrat).....daca da, o inlocuiesti cu totul, nu pe bucati.... Daca astea sunt ok-desi am dubii- se trece la verificat/schimbat cuzineti cu verificare vilbrochen.... Daca ai intercooler, mai poate fi si de la intercoolerul spart...la tine se aude parca si un suierat in videoclip... In clipul tau se aud batai de fier pe fier-lipsa ungere - care corespunde cu presiunea scazuta.... |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
cezarvrabie |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 2 October 17 ![]() |
QUOTE(user123 @ 2 Oct 2017, 17:01) In primul rand trebuie sa mergi sa o verifice cineva temeinic, altfel distrugi turbo apoi motor...in timp Trebuie masurata presiunea uleiul si vazut daca valoarea bate cu ce vede senzorul.... Si eu cred ca va bate....din ce aud in clipul tau... Trebuie verificat daca turbina are joc in ax.... Trebuie verificata temeinic pompa de ulei...poate scapa pe la ax sau arcul supapei de retur decalibrat).....daca da, o inlocuiesti cu totul, nu pe bucati.... Daca astea sunt ok-desi am dubii- se trece la verificat/schimbat cuzineti cu verificare vilbrochen.... Daca ai intercooler, mai poate fi si de la intercoolerul spart...la tine se aude parca si un suierat in videoclip... In clipul tau se aud batai de fier pe fier-lipsa ungere - care corespunde cu presiunea scazuta.... Apreciez sfaturile. Tocmai ce-am vorbit cu un mecanic la care am fost mai mereu cu masina si exact acelasi lucru mi-a spus de pompa de ulei. Urmeaza sa-i faca un test de presiune la ulei si probabil sa schimbe pompa de ulei. Inca o data, iti multumesc! |
--------------------
Dacia
Logan 1.5
2005
|
|
surube |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 25 November 09 ![]() |
Canalele de ungere,infundate! Daca a ajuns in halul asta , ai folosit ulei de proasta calitate ,gen 10w40 si probabil filtru de proasta calitate (un filtru de ulei bun ,gen Mann w7032 ,asta e cam cel mai bun) !Acum trebuie sa bagi peste uleiul vechi sprei w40 la 400ml,desfunda si curata tot !Treci la ulei bun,gen 5w40 cu tehnologie zirconiu-boron ,gen Sort oil, Eurol oil sau Amtecol oil!
|
--------------------
logan
1.5 dci
2006 Unde dragoste nu e nimic nu e /
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 19:34 |