scartaie alternatorul, solutii?!
![]() ![]() ![]() |
scartaie alternatorul, solutii?!
argon |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|||
StefanT |
![]()
Post
#2
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Cureaua e noua? Poate patineaza, sau verifica sa nu fie prea tare stransa. Alt. nu ai cum sa il demontezi fara sa il dai jos. Dar nu greu. Se slabesc cele 2 suruburi , se elibereaza cureaua si apoi se desface de tot.. nu ar trebui sa dureze mai mult de 4 minute.
|
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
@argon
Stai in fata masinii si identifici sunetul; daca e din stinga, e pompa-se schimba macar capacul pompei, sa-l repari prin schimbare de rulmenti si presetupa nu va tine in timp. Scoate cureaua, apoi tinind de doi "paleti" opusi incearca jocul radial in pompa de apa. Apoi, roteste brusc, ca pe un "titirez" alternatorul si asculta sunetul. Poti identifica oarece zornaiala pe acolo. La alternator se schimba rulmentii; ca masura de moment sau in cazul in care doar scirtiie si nu au joc, se ung cu vaselina de calitate. Ca sa ajungi la rulmentii sai: Se demonteaza de pe masina, apoi se demonteaza el: suport portperii cele trei suruburi dintre "capace" capacul spate de regula iese usor de pe camasa externa a rulmentului; daca iese prea usor, rulmentul s-a gripat si s-a rotit in capac-se schimba capacul. Capacul fata iese cu rotor cu tot; se fixeaza rotorul in menghina, se demonteaza "fulia" apoi se incearca extragerea rulmentului de pe ax-incerci sa bati usot in ax prin intermediul unui lemn, sa nu distrugi filetul. Dupa extragere capac, in partea "interioara" vei gasi trei suruburi care fixeaza o "siguranta" a rulmentului. Demontezi suruburile (parca M4) si incerci extragerea rulmentului. Functie de uzura rulmentilor, procedezi la ungere sau inlocuire. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
aicidincolo |
![]()
Post
#4
|
![]() in timp ce tu citesti eu ma plimb cu masina ! Group: Members Posts: 161 Joined: 13 March 05 From: Valcea&Bucuresti ![]() |
daca scartie alternatorul : e acolo p pana care impiedica fulia si chestia aia de racire sa se invarta pe ax, se desface surubul mare din cap, si se pozitioneaza saiba cea mai apropiata de ax ( cea cu un cant) exact cu cantul pe pana respectiva. atentie sa nu pierzi pana aia de 1 cm . [asa mi sa intamplat mie]
si inca ceva: am stricat 2 pompe de apa deoarece am strans cureaua prea tare, nu foarte tare,... cred ca e de ajuns sa fie stransa atat cat sa roteasca fulia de la pompa de apa si alternator~!, voi ce ziceti ? This post has been edited by aicidincolo: 13 Feb 2006, 08:18 |
--------------------
DACIA
LOGAN
2006
- VLxxXXX chestii de tabla vopsita cu 4 roti care ar trebui sa se invarta
|
|
electric |
![]()
Post
#5
|
in cautare de informatii Group: Members Posts: 403 Joined: 18 September 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(argon @ 26 Dec 2005, 14:47) de ceva vreme imi scartaie ceva in zona altenatorului, eu presupun sunt rulmentii lui, exista vreo sansa sa fie de la pompa de apa? in fine, eu cred ca e alternatorul. Care e cel mai simplu mod de a ajunge la rulmentii lui? se poate desface fara sa-l dau jos de pe masina? si daca se dovedeste a fi pompa de apa, la aia cum se procedeaza cu unsul? daca sint rulmentii alternatorului trebuie dat jos de pe masina si desfacut complet. pentru rulmentul din spate (6201) iti trebuie presa pentru a il scoate de pe rotor.verifica totusi sa nu ai cureaua slaba. |
--------------------
dacia
Logan
2012 [COLOR=red][SIZE=7][B]
|
|
andu911 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
diaconuliviu cum ungi rulmentii de la alternator ? ca nu ajungi la bile...au o protectie peste....parca sunt capsulati...nu mai stiu sigur...
This post has been edited by andu911: 12 Feb 2006, 23:57 |
--------------------
-
-
-
|
|
cristidb |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Pai scoti usor protectia aia de plastic cu o surubelnita mica si dupa ce il ungi o pui la loc.
Am si eu o intrebare. Unde gasesc presa pentru rulmentul din spate? Am incercat sa il scot dar nu am reusit fara presa. This post has been edited by cristidb: 14 Feb 2006, 16:13 |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
andu911 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
|
--------------------
-
-
-
|
|
jondo1ro |
![]()
Post
#9
|
xx Group: Members Posts: 25 Joined: 10 February 06 From: bucuresti ![]() |
In Cora.....180mii o presa mai mica, 200si ceva una mai mare.
Am luat in urma cu 2,3 zile. |
--------------------
Dacea 1310 / Dacia
1310
1986
- xxx
|
|
bahone |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 23 May 05 ![]() |
Salut, esti sigur ca alternatorul scartaie ? Si io aveam un scartait si tot pe alternator dadeam vina, dar s'a dovedit ca era de la delcou pe care il stersesem io de toate alea. Oricum ,succes.
|
--------------------
Dacia
1410L
- b-11-xjo
|
|
wo_name |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 10 August 04 From: Timisoara ![]() |
"fluieratul" alternatorului de unde poate venii? (rulmenti ?)
|
--------------------
Dacia
Logan MCV Laureate 1.6 8v
2011
- TM ?? ??? Parerea mea ...
|
|
argon |
![]()
Post
#12
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
dupa 4 ani si 60.000 km de scartait nu a crapat nimic, dar acum m-am gandit ca ar fi cazul de schimbat rulmetii. E de la alternator sigur ca am verificat tot pe atunci dar am uitat de topic, nu m-a deranjat, ca face iarna mai mult, mai putin vara si doar dupa ce turez tare motorul. Cat mai costa un set de rulmenti?
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Minel |
![]()
Post
#13
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Maxim , dar maxim 20 de lei , de Alexandria !
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
argon |
![]()
Post
#14
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Decat sa schimb rulmentii, am luat altul, de 50A, de pe o masina lovita, de dupa 2000, care avea pana in 50 000 km, nu mai stiu periile, cat e minimul, au 12-13 mm, le schimb?
Am fost si la dezmembrari cu Mr_devil83 si avea la 100 ron prima strigare, de 65-70 A, si cu fulia la fix pentru Dacie, mai capabile de 80-125 A cum vroiam eu nu aveau fulia buna, si erau si prea scumpe, bine, si astea de 100 ron mi s-au parut scumpe. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 01:06 |