Eroare ADDITIONAL FUEL CIRCUIT SOLENOID VALVE, Error DF894 ADDITIONAL FUEL CIRCUIT SOLENOID VALVE
Eroare ADDITIONAL FUEL CIRCUIT SOLENOID VALVE, Error DF894 ADDITIONAL FUEL CIRCUIT SOLENOID VALVE
gastorro |
16 Jul 2018, 21:47
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 27 September 15 |
|
||
--------------------
Renault
Megane2 facelift 1.4 16v K4J740
2006.12
- CYO-274
|
|||
torquemada |
17 Jul 2018, 08:28
Post
#2
|
torquemada Group: Members Posts: 1.888 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti |
E alimentarea valvei de pe circuitul secundar de carburant aka etanol care nu există pe mașina aia
|
--------------------
DACIA
Logan II
2012 / 0.9 TCe Laureate
- B-xxx-xxx Există două feluri de oameni:
1 - Cei care pot extrapola din date incomplete |
|
einstein1984 |
17 Jul 2018, 09:42
Post
#3
|
fan Dacia Group: Members Posts: 20.513 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti |
. Hi flexurile aveau rezervor de benzina separat de ala principal, ca sa poata porni pe benzina daca era prea frig si nu se evapora etanolul apoi trecand pe etanol cu motorul cald. daca nu exista pe masina adr ai defectul o fi din cauza ca un dastept a facut o configuratie proasta in ecu si ala crede ca are valva desi nu exosta pe masina.
Dar de unde naiba ai masina din aia in europa, ca doar brazilienii le foloseau. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
bion |
17 Jul 2018, 10:56
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM |
De la Dragnea.
|
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
gastorro |
17 Jul 2018, 11:32
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 27 September 15 |
Ati explicat foarte clar. Va multumesc.
Masina este "suedeza" (aici traiesc) si trage incredibil de bine ! Valva asta nu exista printre putinii parametri setabili oferiti de CLiP v172 pentru injectia asta SIRIUS . Adica nu cred ca-i doar un paramentru prost setat, ci mai degraba versiunea originala Braziliana (aia facuta de programatorii Brazilieni), pe care Europenii n-au mai modificat-o ca sa se potriveasca cu 'un singur rezervor' . Acum inteleg de ce Dacia asta este altfel, adica trage mai bine decat alte Dacii... Este posibil ca la inceputul freneziei E85 in Europa, Renault sa nu fi avut un model gata de livrare si probabil au adus catva sute de Dacii facute in Brazilia. Eu am vazut un videoclip (asta) cu Dacia braziliana si va spun ca motorul facut de inginerii lor (K7M 800) este superior celui mesterit in Franta. Am vazut si cum le repara prin service-urile lor braziliene si am ramas cu impresia ca sunt mai ordonati, curati, meticulosi si SERIOSI decat noi ! This post has been edited by gastorro: 17 Jul 2018, 11:49 |
--------------------
Renault
Megane2 facelift 1.4 16v K4J740
2006.12
- CYO-274
|
|
einstein1984 |
17 Jul 2018, 12:34
Post
#6
|
fan Dacia Group: Members Posts: 20.513 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti |
Hi flex aveau rezervor separat e benzina pentru demaraj (si un injector in corpul clapeta daca nu ma insel adica fix valva aia) si mergeau cu trascau pur, E100. Si trage tare pentru ca am o vaga impresie ca are raport de comprimare 11:1.
Flex fuel, alea de europa, estimau procentul de etanol din rezervor cu sondele lambda si faceau amestecul corespunzator. dar alea mergeau cu E85 pana la E0. Sper sa nu fi fost gresit inteles, nu am desconsiderat cu nimic brazilienii, lucrez cu ei mereu (am unul in birou dealtfel) si sunt oameni de treaba in general. Esti amabil sa dai un VIN al masinii? sunt curios ce motor e si unde e facut. <span class='edit'>17 Jul 2018, 13:47:</span> QUOTE(gastorro @ 9 Feb 2017, 16:02) Multumesc espacern Nu mai stiu ce sa cred despre motorul asta ! ( UU1BSDBHH41395858 ) Pe haionul ei scrie Hi-Flex si eco2 iar asta inseamna ca merge si cu E85 (Etanol cu 15% benzina), Dar in pliantul asta scrie ca motorul ar fi K4M 696 cu 8 valve (desi in capul aceluiasi tabel scrie Motorversion 1,6 16V HI-FLEX) [attachmentid=1628054312] Eu o alimentez acum numai cu bezina de 95 (si pare ca-i ok). Intrebare: Ce anume este diferit la motorul asta fata de unul care merge doar pe benzina? K7M732, motor de curitiba, masina de pitesti (asta e raritate, cand face 35 de ani o sa fie scumpa). e facuta pentru suedia. Porneste pe frig cu etanol? <span class='edit'>17 Jul 2018, 13:57:</span> pentru motorul tau ai MR426 unde zice Electrovanne de réservoir de carburant additionnel (moteurs Flex Fuel uniquement) : Cette électrovanne est destinée à injecter de l'essence " traditionnelle " provenant du réservoir additionnel (1L) afin d'éviter le probleme de mauvais démarrage à froid. Relais de pompe à essence additionnelle (moteurs Flex Fuel uniquement) : Le relais alimente en puissance la pompe à essence additionnelle in poze ai rezervorul si electrovana dar alea nu sunt pentru codul tau motor din ce vad. This post has been edited by einstein1984: 17 Jul 2018, 12:58 Attached thumbnail(s) Capture.JPG ( Size: 88.59k ) Number of downloads: 93 Capture_2.JPG ( Size: 94.29k ) Number of downloads: 95 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
gastorro |
17 Jul 2018, 18:04
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 27 September 15 |
Inca n-am bagat E85 in ea, doar benzina si a pornit la sfert chiar si la -20°C
Ma duc la pompa sa vad cat mai costa E85 si eventual o sa bag 20L peste bezina de pe fund.. Va multumesc pentru informatii ! Foarte precise. (sincer, speram sa fie "brazilianca" ca prea e focoasa..) Revin cu poze la pretul benzinei si E85 in suedia.. (va dau pe spate!) --------------------- UPDATE <span class='edit'>17 Jul 2018, 21:03:</span> La 0,45169 Lei pentru o Coroana suedeza (Kr sau SEK) in Iulie 2018, pretul in Lei a benzinei in Suedia este: Benzina95 ~ 15,41 Kr ~ 6,96 Lei ~ ( aproximativ 7 Lei ) Motorina ~ 15,38 Kr ~ 6,94 Lei ~ ( aproximativ 7 Lei ) Ethanol E85 ~ 10,18 Kr ~ 4,59 Lei ~ ( aproximativ 4,6 Lei ) Benzina95_INGO_in_Suedia_6_96_Lei.jpg Benzina95_OK_Q8_in_Suedia_6_96_Lei.jpg Benzina95_Q_STAR_in_Suedia_6_98_Lei.jpg Dacia_Sandero1_Hi_Flex_2009_Ethanol_Flex_Fuel_E85_Engine_view.jpg Dacia_Sandero1_Hi_Flex_2009_Ethanol_Flex_Fuel_E85_in_Sweden.jpg Dacia_Sandero1_Hi_Flex_2009_Ethanol_Flex_Fuel_E85_view_rear.jpg Dacia_Sandero1_Hi_Flex_2009_Ethanol_Flex_Fuel_E85.jpg Dacia_Sandero1_Hi_Flex_2009_the_original_battery_still_fine.jpg Dacia_Sandero1_Hi_Flex_2009_UU1_BSDBHH41395858.jpg Flex_Fuel_E85_INGO_in_Suedia_4_59_Lei.jpg Aud ca ecologistii astia care "vor sa salveze planeta" au emanat o alta lege "Europeana" (pe langa legea aia.. cu taxa pe respirat..) ca sa interzica motoarele diesel in toata Europa ... Doar ultimul vulcan care a explodat (asta din Hawaii) a aruncat mai mult CO2 si alte mizerii in atmosfera decat toate motoarele care au functionat in ultimii 300 de ani ! This post has been edited by gastorro: 17 Jul 2018, 21:05 |
--------------------
Renault
Megane2 facelift 1.4 16v K4J740
2006.12
- CYO-274
|
|
einstein1984 |
18 Jul 2018, 06:46
Post
#8
|
fan Dacia Group: Members Posts: 20.513 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti |
mda, problema nu e de CO2, e de Nox si particule, iar vulcanu le arunca acolo in mijlocul oceanului, masinile le arunca in oras sub nasul nostru...;
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th September 2024 - 02:31 |