AJUTOR- SEGMENTARE LOGAN 1.5 DCI, Segmentare Logan 1.5 dci
![]() ![]() ![]() |
AJUTOR- SEGMENTARE LOGAN 1.5 DCI, Segmentare Logan 1.5 dci
fretzko |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 19 November 18 ![]() |
|
||
--------------------
LOGAN
1.5 DCI
2006
|
|||
user123 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Poate - retine, poate !- merge si cu pilitul, dar la fel de bine se poate si sa mergi dupa aceea cu fum albastru dupa tine.... Deci se poate si "la mana" ( tre sa ai o mana a dreq de buna, insa sunt cazuri...ai 4 cilindri, daca iti reuseste jos palaria, esti bun) sau poti si sa fii nevoit sa mai desfaci motorul inca o data.... Judeca tu intre cele 2 in functie de socotelile tale si ce simti tu ca esti capabil......nu imi permit sati zic direct, pe banii si efortul tau....doar iti prezint variante Sa stii ca Mahle fac lucruri bune.....pe probate de mine la ceva german; goetze da, sunt the holly graal al daciei de pe vremea raposatului impreuna cu uleiul Cacastrol dar si altii fac lucruri de calitate |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
fretzko |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 19 November 18 ![]() |
QUOTE(user123 @ 19 Nov 2018, 23:26) Poate - retine, poate !- merge si cu pilitul, dar la fel de bine se poate si sa mergi dupa aceea cu fum albastru dupa tine.... Deci se poate si "la mana" ( tre sa ai o mana a dreq de buna, insa sunt cazuri...ai 4 cilindri, daca iti reuseste jos palaria, esti bun) sau poti si sa fii nevoit sa mai desfaci motorul inca o data.... Judeca tu intre cele 2 in functie de socotelile tale si ce simti tu ca esti capabil......nu imi permit sati zic direct, pe banii si efortul tau....doar iti prezint variante Sa stii ca Mahle fac lucruri bune.....pe probate de mine la ceva german; goetze da, sunt the holly graal al daciei de pe vremea raposatului impreuna cu uleiul Cacastrol dar si altii fac lucruri de calitate Asta incerc sa fac, sa nu il mai desfac inca o data! Din aceasta cauza intreb cunoscatorii care varianta ar fi mai buna. Poate lumea a mai segmentat cu Mahle si chiar sunt de calitate. Sa inteleg ca tu imi recomanzi Mahle ? |
--------------------
LOGAN
1.5 DCI
2006
|
|
user123 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Eu am folosit Mahle, dar nu la logan....tigaile mele( logan) au ruginit dar motoarele se incapataneaza si rezista Auzi...dar tu ai masurat bine ca sa vezi ce cote iti trebuie? Daca ai vreo portiune ovalizata poti sa iei si mama goetze cu cote xxxx, la cald va pierde compresie apoi fum albastru.....apoi alt bloc motor. |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
fretzko |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 19 November 18 ![]() |
Blocul motor este perfect.. singura problema este ca nu gasesc segmenti la cota 76,25, nu inteleg ce se intampla de nimeni nu mai aduce sau nu are pe stock cota aceasta.. deja ma gandesc sa alezez cilindrii la cota R1 (+0,50)..
|
--------------------
LOGAN
1.5 DCI
2006
|
|
dizzy |
![]()
Post
#6
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.068 Joined: 11 February 04 ![]() |
Ai foarte multa inceredere in tine sa crezi ca poti pili niste segmenti pana atingi cota aia perfect.
Daca masori "peste tot" cilindrii si gasesti cota compatibila cu 76,25, mai bine ii iei pe cei MAHLE si aia e. Nu cred ca segmentii MAHLE de 76,25 sunt mai rai decat cei GOETZE piliti de tine. |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
fretzko |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 19 November 18 ![]() |
Tocmai asta e problema, ca nu gasesc segmenti la cota 76,25.. nu are nimeni pe stock. Am vorbit astazi cu un magazin online si mi-au spus ca pe luni ajung segmentii mahle la cota respectiva, dar stau ca pe ghimpi pana nu ii vad pentru ca n-am gasit absolut nicaieri segmenti la cota aceasta.. anunturi sunt dar nu sunt pe stock.
Referitor la micsorarea cotei segmentilor, de la 76,50 la 76,25 (cei Goetze) pot spune, si crede-ma, ca este o treaba foarte usoara daca ai rabdare si esti foarte atent (iti mai trebuie o lera), dar nu prea as vrea sa fac operatiunea aceasta pentru ca segmentii de 76,50 au alt unghi de inchidere si dupa ce ii pilesc vor forta in camasile cilindrului si tare imi e ca dupa o saptamana ma lasa masina in drum.. |
--------------------
LOGAN
1.5 DCI
2006
|
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
Foloseste cu incredere segmentii de Mahle,sunt ok.Sau,daca ai o pila buna si mana de ceasornicar pileste ce ai acum.
![]() |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
user123 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
@ fretzko: Din curiozitate....cum vrei tu sa pilesti acei segmenti....sau cu ce? Ala e un otel tratat special....poate la raclor cu greu dar la ala de foc? |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
Agrig |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.058 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Eu stiam ca`s de fonta...ma rog mai aflu noutati..
|
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
dizzy |
![]()
Post
#11
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.068 Joined: 11 February 04 ![]() |
Pai, daca gasesti de 76,25 - de la orice firma cat de cat cunoscuta, ii pui pe aia.
Daca nu, rectificare la cota urmatoare si aia e! |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
Agrig |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.058 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
QUOTE(fretzko @ 21 Nov 2018, 20:46) Referitor la micsorarea cotei segmentilor, de la 76,50 la 76,25 (cei Goetze) pot spune, si crede-ma, ca este o treaba foarte usoara daca ai rabdare si esti foarte atent (iti mai trebuie o lera), dar nu prea as vrea sa fac operatiunea aceasta pentru ca segmentii de 76,50 au alt unghi de inchidere si dupa ce ii pilesc vor forta in camasile cilindrului si tare imi e ca dupa o saptamana ma lasa masina in drum.. In esenta e vorba de ovalitate...oricum ii pilesti ei se "inchid" pe diametrul lor nominal, deci nu chiar perfect si bineinteles vor "arcui" mai tare. De facut se face relariv simplu, cu pila sau in zilele noastre cu un "dremel" prins fix la care sa`i faci o masuta sa poti controla unghiurile. Nu`i stiinta rachetelor si merge, da, cu saptamina ai dreptate dar in sensul ca pina atunci "se aseaza" segmentii si merge mai departe. Mahle este o firma extrem de serioasa si poti lua orice de la el. Echipeaza enorm de multe motoare incepind de la 2T la Diesel marine. Dupa mine daca gasesti Mahle nu`ti bate capul cu ajustat segmentii. This post has been edited by Agrig: 22 Nov 2018, 10:50 |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#13
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.359 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
fretzko |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 19 November 18 ![]() |
Am cumparat 4 seturi de segmenti Mahle.. nu stiu ce parere sa-mi fac despre firma asta din moment ce gasesc jumatate de segment in tipla sigilata !!!
![]() https://ibb.co/M74fzXY https://ibb.co/bvDjQ4x Prima poza este cu un segment bun, a doua cu o jumatate de segment.. Sper sa ma inteleg cu vanzatorul sa imi trimita un set nou, fara a mai plati nimic.. This post has been edited by fretzko: 27 Nov 2018, 20:15 |
--------------------
LOGAN
1.5 DCI
2006
|
|
user123 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Eu as zice sa schimbi vanzatorul, daca aia sunt segmenti originali Mahle atunci eu sunt...... De curiozitate da un search pe net sa vezi cum arata aia originali si cum e ambalajul mahle..... |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
4x4 |
![]()
Post
#16
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
E modelul cu frecare scazuta
![]() Mahle sunt printre cei mai buni, daca nu cei mai buni. Reticenta ta fata de marca e un pic ciudata, e ca si cum nu ai avea incredere in rolex ca stiu sa faca un ceas de mana ok. Ce ai tu acolo e o kinezarie ordinara. Totusi, nu bag mana in foc ca aplica aceeasi seriozitate si pieselor de dacie, poate le dau indienilor sa le faca, cine poate sti. Dar, daca vrei un piston sa tina un motor de 1000 cai in regim de curse, la ei mergi. This post has been edited by 4x4: 27 Nov 2018, 22:36 |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
user123 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Bre, pe piston il tine boltul si biela ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
Agrig |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.058 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 22 Nov 2018, 13:38) Nu, este Renault 1,5Dci, un motor Diesel bun dar care are segmenti din fonta. Mahle precum si Gotze fac segmenti din oteluri speciale pentru motoarele noi de inalta performanta, eu stiu ca la benzinare turbo au trecut la segmentii de otel. Poate gresesc, dar asta stiu in acest moment. Putin probabil ca Mahle sa faca deosebire intre segmentii de Dacia si cei de Renault, totusi sint firma, eu stiu ca cea mai buna la segmenti. |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
fretzko |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 19 November 18 ![]() |
Nu imi pot da seama daca sunt contrafacuti sau nu.. in primul rand am observat ca nu sunt negri segmentii, dar numai cineva care a avut in mana segmenti originali si fake poate sa isi dea seama daca acestia trebuie sa fie negri sau nu..
In al doilea rand sunt Made in Brazil, nici despre chestia asta nu stiu ce pot sa spun.. Atasez poze si poate cineva imi poate spune daca ar fi originali sau nu.. https://ibb.co/Sd5kHbj https://ibb.co/30mLLQV |
--------------------
LOGAN
1.5 DCI
2006
|
|
user123 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
Bre, vezi ca are nu stiu ce coduri sofisticate si para sofisticate pe acolo...si QR....incearca sa le verifici dupa ala.... Iar la piesa in sine, arunca o privire cum e lucrata, daca se vad urme de frezare zgarieturi sau orice chestii grosiere.....poate si stante...... |
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
fretzko |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 19 November 18 ![]() |
Am intrat pe site-ul Mahle si am verificat toate elementele de siguranta si sunt ok. Segmentii au pe ei stantat litera "M" si fiecare are un punct mic, dar foarte mic pe partea cu "TOP", si mai apoi o serie (niste cifre). Urme grosiere nu sunt pe segmenti, sunt niste urme foarte fine ceea ce cred ca e normal. Luni imi vine si ultimul segment, cel defect, si apoi ma apuc de treaba.
|
--------------------
LOGAN
1.5 DCI
2006
|
|
punisher00 |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 14 March 16 ![]() |
salutare. legat de "segmentare" . ca sa puna segmenti de cota standard nu se pot schimba camasile cilindrului ?
Mecanicul mi a spus ca e "monobloc" si trebuie alezat la cota urmatoare. Nu am cunostinte in domeniu asa ca sa nu sariti pe mine ☺️ Multumesc |
--------------------
-Renault
-Megane
-2007 1,5 DCI 106 CP , Extreme
|
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
Asa este, nu are camasi, cilindrii sunt executati direct in bloc.
Se schimba segmentii, de alezat daca este uzura foarte mare... |
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
punisher00 |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 14 March 16 ![]() |
am inteles , totusi la piese de schimb , apar " camasi cilindru" ... de aici nedumerirea mea
|
--------------------
-Renault
-Megane
-2007 1,5 DCI 106 CP , Extreme
|
|
sobolan |
![]()
Post
#25
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
omule,ai bloc monobloc,nu are camasi detasabile....se ia blocul si se duce la alezat la cilindri la cota 1,se iau intai segmentii de reparatia 1 si se duc cu tot cu bloc la alezat....inscriptia TOP e pentru montaj,se pune segmentul cu inscriptia TOP in sus(la vedere) la fel cum curelele fara semne si sens inscriptionat la o masina se pun cu scrisul inspre vedere din partea de montaj....adica ca in poza....sunt uneori niste reguli nescrise,meseriasii le stiu pe toate,daca nu stii apoi nu te baga,faci pocinog
![]() Attached thumbnail(s) maxresdefault.jpg ( Size: 107.77k ) Number of downloads: 259 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
punisher00 |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 14 March 16 ![]() |
Nu ma bag. Doar eram curios. De ce pe site urile de piese se gaseac camasi ( bucsile acelea), si deasemenea , segmenti la cota standard pentru ce sunt? Exista posibilitatea sa se deterioreze segmentul fara ca cilindrul sa aiba de suferit?
Multumesc |
--------------------
-Renault
-Megane
-2007 1,5 DCI 106 CP , Extreme
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#27
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Deregula cand un motor se segmenteaza se cumpara segmenti cu cota mai mare tocmai ca sa compenseze pentru uzura. Cand uzura devine prea mare in blocul motor se introduc acele camasi astfel se aduc cilindrii la cota de fabrica.
Oricum ai face aceasta "reparatie" motorul nu va mai functiona in parametrii asteptati. |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
sobolan |
![]()
Post
#28
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(RazvanF @ 16 Apr 2019, 21:04) Deregula cand un motor se segmenteaza se cumpara segmenti cu cota mai mare tocmai ca sa compenseze pentru uzura. uzura nu e asa de mare incat sa se compenseze cu un segment la R1 ....cand pui segmentii la R1 duci si blocul la honuit ,treaba cu camasile se face cand nu ai sau nu mai ai cote de reparatie ![]() This post has been edited by sobolan: 26 Apr 2019, 21:39 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#29
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Pai daca nu mai are cote de reparatie nu inseamna uzura exagerata?
![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
Nu exagerata, doar uzura...multa, milioane de km. Repari dupa 200 k, iar nupa 200 k si ajungi in situatia de a nu mai avea piese disponibile pt. cota de reparatie mai mare, sau loc suficient intre cilindri, in cazul asta prelucrezi blocu si instalezi niste camasi...
Depinde cate cote sunt disponibile, exista macar R1 ? Se pot face tot felul de adaptari, ca doar nu e ozn, poate nu merita complicatia... This post has been edited by BLUE R 19: 27 Apr 2019, 17:37 |
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 22:54 |