Presiune in capacul capacul culbutorilor(capacul chiulasei)
![]() ![]() ![]() |
Presiune in capacul capacul culbutorilor(capacul chiulasei)
neostar |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 11 December 03 From: cluj- napoca ![]() |
|
||
-------------------- Succes is my only motherfucking option.
|
|||
cristimm |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru vechi Group: Members Posts: 664 Joined: 30 September 02 From: Bucuresti ![]() |
Sa infunzi teul nu e bine deloc. O varianta provizorie (pana remediezi motorul) ar fi sa scoti un furtun din capaul culbutorilor pana sub masina si sa astupi intrarea in filtru de aer si in galeria de admisie. Astfel scapi de presiune. Dezavantaj: motorul va consuma ulei (dar cred ca oricum consuma) si vei avea o noua sursa de poluare (vaporii de ulei degajati in atmosfera).
|
--------------------
ex
Dacia Nova
GTi
|
|
RALLYMAN |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 23 November 03 From: CONSTANTA ![]() |
Are dreptate mecanicu' .
![]() |
--------------------
Volkswagen
Passat Var. GT 16V
- CT-97-NFL Volkswagen Passat Variant GT 16V 1992 CT-97-NFL
Dacia 1310 1995 CT-02-YAL Dacia 1300 1983 CT-97-FNL |
|
paulp |
![]()
Post
#4
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Cristim, de cind a inceput frigul eu am scos furtunul care merge la T si l-am tras sub masina (asa am evitat sa-mi mai umple carburatorul cu mizga dintr-aia albicioasa). Nu mi-a consumat un gram de ulei :!: .
Plus ca merge rotund si porneste la prima cheie chiar cu ninsoarea de afara (deh, aici se vad rezultatele investitiei mele in aprindere). La primavara o sa pun din nou furtunul la loc, ca atunci dispare porcaria aia de condens. |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
SGN_1310 |
![]()
Post
#5
|
![]() sgn_1310 Group: Banned Posts: 484 Joined: 9 June 03 From: Buftea, judetul CALIFORNIA ![]() |
Mai am o solutie, asta tzine de tine , e cam costisitoare shi cred ca va naste ceva discutii privind recomandarea folosirii ei de catre mine.
Uite cum am gasit eu rezolvare la problema mucilor din carburator, livrati pe furtul de la capac colbutori. Am luat una bucata capac pompa de benzina ca sa sa evit complicarea schemei. Adica aveam nevoie de niste valve care sa se deschida shi sa se inchida cand vreau eu. Nu am putut gasi usor, deshi identificasem ceva ....sa trecem mai departe. Asha am lipit capacul la un bidon din plastic mai rigid(am exclus Coca Cola din schema.... ![]() E inventia mea, shi daca nu e picior de lemn pt altlet de performanta, sunteti liberi sa folsiti ideea. E pozitionata langa calorifer, dar in compartinetul motor, shi pot sa incalzesc suplimentar aerul introducand o tzeava alambicata pt incalzire suplimentara( dar deocamdata nu ma complic). De asemnea e putin galagioasa , inainte sa porneasca motorul. E inca in teste dar nu mai am muci in carburator, plus ca presiunea de la colbutori e mentinuta la o anumita valoare, adica cam la valoarea normala, asta in conditiile in care am pus furtune mai lungi(2x75 cm). |
--------------------
Dacia
1310
- B-xx-XSK Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef! |
|
neostar |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 11 December 03 From: cluj- napoca ![]() |
pai la mine iesea un fum albicios si nu am observat nici un fel de muci??? e aceiasi problema?
|
-------------------- Succes is my only motherfucking option.
|
|
SGN_1310 |
![]()
Post
#7
|
![]() sgn_1310 Group: Banned Posts: 484 Joined: 9 June 03 From: Buftea, judetul CALIFORNIA ![]() |
Arde putin ulei ! Dar daca e asha trebuie sa iasa fum alb pe esapament. E posibil ca supapele de evacuare sa aiba joc mare la rece, poate ca dupa ce se incalzesc ishi revin(e posibil, depinde de reglaj).
Ca sa nu mai iasa fum, baga silicon de garnituri la capac colbutori + schimba furtunasul ala ca sa nu mai iasa fum. La mine e ciupita garnitura de chiulasa: spumega rau + bulbuci in vasul de espansiune! |
--------------------
Dacia
1310
- B-xx-XSK Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef! |
|
paulp |
![]()
Post
#8
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
QUOTE Arde putin ulei ! Dar daca e asha trebuie sa iasa fum alb pe esapament Eu stiam ca la ulei tre sa fie fum albastru. Alb e la apa :? :shock: |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
cristimm |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru vechi Group: Members Posts: 664 Joined: 30 September 02 From: Bucuresti ![]() |
Asa este.
Fum albastru = ulei ars (papa ulei) Fum negru = benzina nearsa (consuma muuuult) "Fum alb" = abur (absolut normal la temp. scazute) |
--------------------
ex
Dacia Nova
GTi
|
|
SGN_1310 |
![]()
Post
#10
|
![]() sgn_1310 Group: Banned Posts: 484 Joined: 9 June 03 From: Buftea, judetul CALIFORNIA ![]() |
Atunci e bine
![]() |
--------------------
Dacia
1310
- B-xx-XSK Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef! |
|
neostar |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 11 December 03 From: cluj- napoca ![]() |
Am scos un furtun in afara de la capacul culbutorilor si am pus un dop la teul inspre carburator. Nu am mai avut acesta problema de atunci. Multumesc la toti pt. sfaturi. Sarbatori fericite!!!
![]() ![]() |
-------------------- Succes is my only motherfucking option.
|
|
viperfox |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru de la electronica in transporturi Group: Members Posts: 254 Joined: 15 March 05 From: Bucuresti ![]() |
am si eu o problema similara: am dacie din 99, 36000km, proaspat schimbat uleiu bp visco 5000fe deci bun, flitru, garnitura de la buson la baia de ulei, garnituri la piulitele cele 3 de la capacu chiuloasei si garnitura dreptunghiulara de la capac; am strans capacul cu piulitele cat permite, pt ca se deformeaza dar am strans cat sa nu iasa garnitura in afara; efect (care se manifesta si inainte sa schimb uleiul): la turatie mare a motorului (>2500) incepe sa iasa o cantitate f mica de ulei pe la cele 3 piulite si pe la garnitura dreptunghiulara (la imbinarea dintre capac si chiuloasa), indeajuns cat sa se vada urma de ulei, iar daca ajung cu turatia la 4000 deja curge pe la garnitura dreptunghiulara destul de mult, ca a ajuns de a patat toata galeria de evacuare si iesea un fum de sub capota la greu; concluzie: toate garniturile noi si totusi curge ulei daca creste turatia peste 2500, ce sa fac? capacul nu pot sa il strang mai tare pt ca se deformeaza si iese garnitura in afara... help
|
--------------------
Dacia
1310 CL
1999 Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
|
|
draku |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 3 November 04 From: Bucuresti ![]() |
e posibil ca, la tine, capacul de la culbutori sa fie deja deformat si sa nu mai apese bine garnitura pe toata suprafata de contact
in alta ordine de idei, apropos de furtunul de la capacul de culbutori scos sub masina, cineva zicea ca, la frana de motor, prin acel furtun se aspira de fapt aer de afara, inclusiv impuritati, deoarece in motor se creaza depresiune in acele momente (frana de motor) |
--------------------
ex Dacia Nova
Barkas B1000
1989
- Barkas Io stiu ca sunt prost, da' cand ma uit in jurul meu prind curaj...
|
|
cristimm |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru vechi Group: Members Posts: 664 Joined: 30 September 02 From: Bucuresti ![]() |
Tocmai de asta la masini "tunate" acel furtun nu se lasa in aer ci se pune un crankcase breather care este un fel de filtru de aer mai micut.
|
--------------------
ex
Dacia Nova
GTi
|
|
danelu |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 23 February 05 ![]() |
icearca sa faci o garnitura din silicon. eu am de cativa ani buni si este ok.
|
--------------------
Renault
Clio III
2007
|
|
ceacu |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 221 Joined: 15 January 05 From: Timisoara ![]() |
Rezolvarea corecta (la efectul negativ al problemei furtunului de la capacul chiulasei) e pe aici: Duza, Ce rol are?
This post has been edited by ceacu: 24 Jan 2006, 13:24 |
--------------------
Dacia
1310L
1998
- TM-69-VIR
|
|
andu911 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
|
--------------------
-
-
-
|
|
Mihăitza98 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 18 December 20 ![]() |
segmentii uzati sau rupti rezulta presiune mare
asa am patit si eu la dacia mea 1410 tlx 1988 un set motor nou si scapi de probleme... ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 15:33 |