Probleme Logan 1.6 16v
![]() ![]() ![]() |
Probleme Logan 1.6 16v
bogdandsn |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 675 Joined: 19 January 12 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Super Nova / Solenza / Logan
2001 Confort / 2004 Confort / 2007 Logan 1.6 16v
- B-10-???
|
|||
Victorine |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Pornirea banuiesc ca se face pe benzina și toate simptomele menționate caracterizează mersul pe benzina? E cumva și veche, adica sta de mult în rezervor?
|
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
bogdandsn |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 675 Joined: 19 January 12 From: Bucuresti ![]() |
Benzina bag putina si des, odata la 3-4 saptamani. Dar dupa 2-3 min intra pe gaz si problema cu relantiul continua.
|
--------------------
Dacia
Super Nova / Solenza / Logan
2001 Confort / 2004 Confort / 2007 Logan 1.6 16v
- B-10-???
|
|
alfabit |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 447 Joined: 26 September 09 ![]() |
Un reset de parametrii învățați de ecu injecție ai încercat ?
Ar fi interesent de văzut, mulți spun ( verificat și de mine în diferite cazuri ) că situația se îmbunătățește mult, aproape dispare, doar pentru scurt timp însă. This post has been edited by alfabit: 20 Sep 2020, 10:53 |
--------------------
Dacia
patru cilindri
201x
|
|
bogdandsn |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 675 Joined: 19 January 12 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca am incercat si asta, da fara sa vreau saptamana trecuta a stat fara bateria 24 de ore masina si nici o schimbare.
|
--------------------
Dacia
Super Nova / Solenza / Logan
2001 Confort / 2004 Confort / 2007 Logan 1.6 16v
- B-10-???
|
|
alfabit |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 447 Joined: 26 September 09 ![]() |
QUOTE(bogdandsn @ 20 Sep 2020, 14:16) Cred ca am incercat si asta, da fara sa vreau saptamana trecuta a stat fara bateria 24 de ore masina si nici o schimbare. Asta nu înseamnă reset parametrii învățați de ecu, valorile se stochează în memorie nevolatilă eeprom, valori care nu dispar la lipsă tensiune alimentare memorie. Trebuie un reset cu laptop din program diagnoză. Eu am prieteni care vin de două ori pe an primăvară / toamnă, la schimbările de temperatură pentru reset. Vorbim de motoarele alimentate benzină+GPL, la celelalte nu sunt probleme. |
--------------------
Dacia
patru cilindri
201x
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#7
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Bujii, fișe și reglaj culbutori. Deși la ultima chestie, nu știu cum e la 16v. Știu că e ceva diferit. Dar vine einstein și zice el.
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
stolniceanulucian |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 386 Joined: 31 March 11 ![]() |
pompa de benzina ?
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4 GPL Landi Renzo
2008 Preferance
- BT-03-YPY berlina 1.4 mpi GPL Landi Renzo
caravan 1.4 twinport GPL Tomaseto QBox orlando 1.8 twinport |
|
Victorine |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Asta are culbutori hidraulici. Iar bobinele sunt de tip creion, nu au fișe. Si bujiile a zis ca-s noi. Nu ai citit prea atent despre ce motor e vorba + detalii, dom' șef Mos...
This post has been edited by Victorine: 20 Sep 2020, 21:08 |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
Bujor Stefan |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 17 March 06 From: Bucuresti ![]() |
După ce oprești motorul debranseaza furtunul de alimentare cu gaz a rampei de injecție și lasa-l deconectat pana la următoarea pornire, cel mai bine pentru a doua zi.
Vezi a doua zi cum pornește motorul, dacă pornește OK înseamnă ca nu închide electrovana de pe vaporizator sau nu închid bine injectoarele de gpl. Dacă pornește tot greoi problema e pe parte de benzina. Important! Vezi sa nu pleci cu mașina și să uiți ca ai scos furtunul de gpl! Ca sa fi foarte sigur ca nu se întâmplă vreo tâmpenie, poți sa oprești gazul de la robinetul de pe multivalva, sa lași mașina sa funcționeze pana se termina tot gpl-ul de pe conducte, apoi scoți furtunul de alimentare al rampei. This post has been edited by Bujor Stefan: 20 Sep 2020, 21:25 |
--------------------
Dacia
Logan
2006 Ambition 1,6
- B
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
tu ii spui sa scoata furtunul de gaz ca sa scoti din calcul o alimentare mixta? , mai simplu scoti cind e pe gpl alimentarea de la bobina supape sau ichizi robinetul de la butelie si lasi pina se opreste apoi pe benzina , sa nu fie probleme cu aprinerea , ideea ca daca merge prost pe benzina va merge si prost pe gaz , eu pina acum nu am avut probleme partea cu pornirea greoaie poate fi de la benzina veche , si sata cind se lasa frigu si am benzina bagata de 2-3 luni inainte eu bag de 50 lei , vara ma tine 2-3 luni , iarna cam 1 luna , instalatia este setata sa treaca de pe benzina pe gaz la 35 grade si 900 ture
mai incearca sa cureti senzorul de turatie sa nu aibe pilitura pe el si sa citeasca prost vezi sa nu traga si aer fals dupa clapeta , garnituri ceva pe acolo... This post has been edited by bygy007: 20 Sep 2020, 23:38 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
bogdandsn |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 675 Joined: 19 January 12 From: Bucuresti ![]() |
Bezina bag de 20-30 de lei tocmai sa nu stea mult in rezervor, de pompa de benzina a zis si mecanicu ca s ar putea sa fie. Cred ca incurand osa iau o pompa de benzina si un mpp sa fiu sigur. De scos furtunu la gaz nu stiu daca pricem si e cam mult de demontat, dar osa merg pana raman fara picatura de gaz si osa vad cum porneste.
|
--------------------
Dacia
Super Nova / Solenza / Logan
2001 Confort / 2004 Confort / 2007 Logan 1.6 16v
- B-10-???
|
|
Bujor Stefan |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 17 March 06 From: Bucuresti ![]() |
bygy, am avut o astfel de problema, scăpa electrovalva de pe vaporizator și îmi băga gaz în galerie după ce opream motorul, astfel ca în primele ture efectuate la pornire nu exista o concentrație suficienta de oxigen care sa permită arderea, pornea înecat.
După ce mi-au schimbat vaporizatorul s-a sfârșit imediat cu pornirile greoaie. Bogdan, daca vrei sa te ajut cu ce am scris mai sus da-mi un mesaj. This post has been edited by Bujor Stefan: 21 Sep 2020, 14:21 |
--------------------
Dacia
Logan
2006 Ambition 1,6
- B
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#14
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.366 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Baga benzina si mergi 100km in benzina, isi revine.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
bogdandsn |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 675 Joined: 19 January 12 From: Bucuresti ![]() |
Urmatoarele zile merg doar pe benzina si revin cu rezultatu, ma gandeam sa schimb si pompa de benzina dar daca nu sta la relanti nici pe gaz nici pe benzina nu cred ca rezolv nimic daca schimb pompa de benzina.
|
--------------------
Dacia
Super Nova / Solenza / Logan
2001 Confort / 2004 Confort / 2007 Logan 1.6 16v
- B-10-???
|
|
Victorine |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Eu am simptome asemănătoare, descrise la jurnal, de aia eram curios de pareri si evoluție. Ca idee, am anulat aseară intrarea in admisie a vaporilor de la canistra de carbon, am astupat-o pur și simplu. Astăzi la pornire mersul era mai rotund și după plecare nu a mai agățat relantiul la 1500. O sa retestez pornirea mâine dimineata pe răcoare, sa vad dacă rămân lucrurile asa. Ideea mi-a venit cand am citit ce-a scris Bujor Ștefan despre electrovalva de pe vaporizatorul de gaz care scapa gaz in admisie si motorul pornea greu cu amestec bogat. Eu am schimbat canistra de carbon cu una de origine in urma cu câțiva ani, dar poate are buba.
Mai revino cu un update. |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
Victorine |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Ieri a facut la fel la mine, conectez din nou canistra de carbon. Măcar am mai eliminat o posibila cauza...
|
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#18
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
Plămânul de la vaporizator trebuie schimbat. Dacă se găsește separat, dacă nu, schimbat vaporizatorul.
Până atunci puteți încerca orice, cum am făcut și eu acu' ceva ani și cu vreo 200k km mai puțini pe GPL. La Loganul cu motorizare 8v și GPL, verifici doar două lucruri atunci când nu merge OK, și anume: 1. Reglajul la culbutori, 2. Plămânul de la vaporizator. This post has been edited by AR-18-MOS: 26 Sep 2020, 15:44 |
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
Old Wolf |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 1 August 20 ![]() |
plus injectoare gpl...
|
--------------------
Dacia
Logan,1.4gpl
2007,Laureate
|
|
bogdandsn |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 675 Joined: 19 January 12 From: Bucuresti ![]() |
Salut, am mers pe benzina vreo 70 km mai mult in oras, nici o modificare. Problema o am de cateva luni, am fost si la revizie gaz si au verificat o ca inca era in garantie instalatia si mi au zis ca era totul ok. La inceputul luni o sa merg sa fac distributia si nu plec de la mecanic pana nu i da de cap, ca vine frigu si nu imi place cum face.
|
--------------------
Dacia
Super Nova / Solenza / Logan
2001 Confort / 2004 Confort / 2007 Logan 1.6 16v
- B-10-???
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#21
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.366 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
membrana de vaporizator se schimba preventiv pe la 60 000 km parca, nu?
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
bogdandsn |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 675 Joined: 19 January 12 From: Bucuresti ![]() |
Instalatia mea are 2 ani si 2 luni si 28k km.
|
--------------------
Dacia
Super Nova / Solenza / Logan
2001 Confort / 2004 Confort / 2007 Logan 1.6 16v
- B-10-???
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
am schimbat doar butelia la 10 ani , inca merge , porneste bine instalatia este de fabrica....
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
bogdandsn |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 675 Joined: 19 January 12 From: Bucuresti ![]() |
Am făcut distribuția și am schimbat și motorașul pas cu pas, nici o schimbare, ba chiar când este motoru cald scade relantiul sub 500 și dacă fac mai multe manevre se oprește și motorul.
|
--------------------
Dacia
Super Nova / Solenza / Logan
2001 Confort / 2004 Confort / 2007 Logan 1.6 16v
- B-10-???
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#25
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Test compresie ?
Motorasul pas cu pas, daca este nou, nu trebuie calibrat? Scris in ECU? |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
bogdandsn, problema ta este din cauza expansiunii gazului la cald, se incalzeste vaporizatorul si scade densitatea, atunci nu tine ralantiul. trebuie sa i senzor de temperatura pt. lichidul de racire si sa functioneze, el si intregul sistem de corectie.
Daca nu ai sau nu funtioneaza poti rezalva clasic: prin montarea unui robinet pe circuitul de racire, in amonte de vaporizator, asa poti reduce debitul de antigel, respectiv temperatura de regim a vaporizatorului, gasesti pozitia optima din incercari (incearca la jumatate). Este important sa ai vaporizatorul alimentat in derivatie, prin teuri, nu pe direct. |
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
bogdandsn |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 675 Joined: 19 January 12 From: Bucuresti ![]() |
Problema mea este si la rece, oscileaza turatia intre 1700-1500 pe loc fara sa fac nimic si pe gaz si pe benzina, nu este doar la cald. din cate am vb cu mecanicul nu mi-a zis nimic de scris in ECU motorasul, mi-a recomandat o diagnoza, dar nu mai are el diagzona pt. modelele mai vechi de 2013 si mi-a recomandat pe cineva, dar nu am cum sa ajung pana in ianuarie.
This post has been edited by bogdandsn: 21 Dec 2020, 02:58 |
--------------------
Dacia
Super Nova / Solenza / Logan
2001 Confort / 2004 Confort / 2007 Logan 1.6 16v
- B-10-???
|
|
bogdandsn |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 675 Joined: 19 January 12 From: Bucuresti ![]() |
Am fost astăzi la cică trebuie schimbat corpul clapeta.
|
--------------------
Dacia
Super Nova / Solenza / Logan
2001 Confort / 2004 Confort / 2007 Logan 1.6 16v
- B-10-???
|
|
Victorine |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Așa mi s-a spus și mie, capătă un joc în ax și agață, zice-se... Te las pe tine sa-l schimbi primul si dacă se rezolva poate îl schimb și eu
![]() |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
elm |
![]()
Post
#30
|
![]() Biciclist de cursa lunga Group: Members Posts: 208 Joined: 30 July 09 ![]() |
QUOTE(Bujor Stefan @ 21 Sep 2020, 14:20) bygy, am avut o astfel de problema, scăpa electrovalva de pe vaporizator și îmi băga gaz în galerie după ce opream motorul, astfel ca în primele ture efectuate la pornire nu exista o concentrație suficienta de oxigen care sa permită arderea, pornea înecat. După ce mi-au schimbat vaporizatorul s-a sfârșit imediat cu pornirile greoaie. Bogdan, daca vrei sa te ajut cu ce am scris mai sus da-mi un mesaj. Cînd am avut problema cu garniturile uzate la rampa de injectoare de gaz făcea ca naiba, dar în mers, nu la pornire - mă zgîlția urît și clipea lampa de poluare (flanșa galbenă) pe gaz. Treceam pe benzină și se rezolva, nu imediat, ci după ce se golea rampa de gaz (chiar cu injectoarele invalidate, fîsîia gaz prin ele în galeria de admisie și ineca motorul). Problema s-a rezolvat prin înlocuirea injectoarelor de gaz (după ce mi-a dat o detonație de am sărit din scaun). Chestia asta se vede și la testul de noxe de la ITP. Motorul funcționează înnecat, ca și cum ar avea un injector de benzină defect, care nu închide bine. QUOTE(bogdandsn @ 20 Dec 2020, 03:39) Am făcut distribuția și am schimbat și motorașul pas cu pas, nici o schimbare, ba chiar când este motoru cald scade relantiul sub 500 și dacă fac mai multe manevre se oprește și motorul. Simptomatica asta indică spre o reglare greșită a instalației de gaz. Pe benzină mere bine? QUOTE(bogdandsn @ 21 Jan 2021, 14:16) Citisem undeva că sînt niște garnituri la corpul clapetă care se duc și trage aer fals pe-acolo. Atenție totuși la calitatea benzinei. Am pus odată de la o benzinărie mică, Petrom și ăcea fix cum ai descris. Nu și-a revenit decît după ce am consumat toată benzina This post has been edited by elm: 23 Jan 2021, 22:07 |
--------------------
Dacia
Logan II
2018, Prestige
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 01:42 |