DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme in mers, scade turatia chiar daca acelerez

vaally
post 23 Jan 2006, 14:04
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 182
Joined: 4 August 05
From: Ploiesti




Pornesc masina cu socul tras plec si in momentul in care motorul s-a incalzit bag socul la loc, imediat motorul scade in turatie si daca dau sa accelerez incet incet moare. La relanti merge OK numai cind accelerez moare. Daca trag socul merge bine, asa am ajuns cu ea acasa.
Precizari
Cind am deschis capota am vazut ca nu mai am busonul de la ulei si era ceva stropi de ulei pe toate cele la motor. am gasit busonul la citiva metri in spatele masini si l-am montat la loc la capacul de la culbutori.
Crezind ca am probleme de la condensator l-am schimbat cu o aprindere tranzistorizata si aceleasi simptome.
diseara o sa schimb carbul cu celalalt , cel original al masini sa vad daca este din el sau de la pompa de benzina (are doar doua luni de cind am schimbat-o).

This post has been edited by vaally: 23 Jan 2006, 14:20


--------------------
Dacia berlina 1310 L - PH 11 SYH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtulea
post 23 Jan 2006, 14:36
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 392
Joined: 11 April 05
From: Ploiesti (Alba-Iulia)




Vezi sa nu ai "muci" pe furtunele ce vin la carb. Din ce imi dau seama tie ti-a sarit busonul de ulei, acest lucru insemnand o acumulare semnificativa de gaze in capacul culbutorilor ca urmare a inghetarii acestor "muci" pe furtunele respective. Motorul merge rotund la ralanti, bujiile functioneaza toate?


--------------------
Dacia Logan sept 2006, Laureate 1,6 - PH-78-UTU
Do not try to forget your past, IT made you what you are!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vaally
post 23 Jan 2006, 14:45
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 182
Joined: 4 August 05
From: Ploiesti




QUOTE(rtulea @ 23 Jan 2006, 14:36)
Vezi sa nu ai "muci" pe furtunele ce vin la carb. Din ce imi dau seama tie ti-a sarit busonul de ulei, acest lucru insemnand o acumulare semnificativa de gaze in capacul culbutorilor ca urmare a inghetarii acestor "muci" pe furtunele respective. Motorul merge rotund la ralanti, bujiile functioneaza toate?
*


Merge chiar f bine cred ca l-am deochiat! Simbata am schimbat uleiul, am pus 5W40 de la Lukoil si porneste mai usor pe ger, i-am schimbat si toba mare ca se cam dusese. Am plect cu ea si a mers excelent. Ieri am fost intr-o vizita, drum de 14 Km, si a inceput sa faca probleme dar la intoarcere si v-am spus ca am ajuns acasa doar cu socul tras.


--------------------
Dacia berlina 1310 L - PH 11 SYH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vaally
post 24 Jan 2006, 11:59
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 182
Joined: 4 August 05
From: Ploiesti




Am schimbat carbul cu cel pe care il am de rezerva si acm pornit masina fara probleme. pe furtune erau ceva muci dar nu cine stie ce iar duza era OK. voi desface carbul si voi vedea daca nu are neetanseitati pe unde tragea aer. Faptul ca mergea cu socul tras arata ca avea prea mulr aer.


--------------------
Dacia berlina 1310 L - PH 11 SYH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nvp_playboy
post 24 Jan 2006, 23:18
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 24 January 06
From: Roman




Faptul ca mergea doar cu socul tras e dinn cauza infundarii furtunului de reaspirare vapori si faptul ca jiglorul de relanti nu e original.., de obicei prea lung


--------------------
dacia 1410 1410 - nt 03 wuv
Putin traiesc viata, majoritatea doar exista !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vaally
post 25 Jan 2006, 12:05
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 182
Joined: 4 August 05
From: Ploiesti




QUOTE(nvp_playboy @ 24 Jan 2006, 23:18)
Faptul ca mergea doar cu socul tras e dinn cauza infundarii furtunului de reaspirare vapori  si faptul ca jiglorul de relanti nu e original.., de obicei prea lung
*


Furtunul nu este infundat iar jiglerul de relanti este cel original. La relanti merge bine, nu are variati de turatie sau alceva. Problemele apareau cind trebuia sa plec si numai dupa ce a dat frigul. Am schimbat carbul si aseara a pornit dupa ce mam chinuit putin dar dimineata nu a mai pornit, Stiu ca am redus nivelul in camera de nivel constant. Cit a fost afara cald a fost OK dar acum am probleme o sa refac nivelul si o sa mai vedem. Pot avea si un dop de gheata pe undeva.

This post has been edited by vaally: 25 Jan 2006, 12:08


--------------------
Dacia berlina 1310 L - PH 11 SYH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nvp_playboy
post 25 Jan 2006, 22:32
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 24 January 06
From: Roman




pune alcool tehnic in benzina,,,,ori e dop...ori e pompa blocata.....tot de la gheata......nivelul nu se schimba singur din mers....a aparut odata cu frigul...deci....lipsa carburant in sarcina....deci......dop de gheata undeva traseu, pompa, carburator....


ZIceai ca merge doar cu socul tras.....aer fals.....strange suruburile la carburator....vezi garnitura de etansare...T-eul cele 2 furtune de reaspirare...sa nu fie crapate ...insesizabil

This post has been edited by nvp_playboy: 25 Jan 2006, 22:34


--------------------
dacia 1410 1410 - nt 03 wuv
Putin traiesc viata, majoritatea doar exista !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silviu84
post 26 Jan 2006, 21:03
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 21 February 05




problema este urmatoarea: , ori ai partea inferioara a carburatorului infundata si acesta se desfunda doar 10 dintr-o 100 la service , (este atestat), ori , vezi daca ai dat la filtru pe partea de la motor sa ia aer cald, face pojghita de ghiata, ori ai mers prea mult cu soclu tras si ai bulit bujiile , oricum ptr asta verifica daca atunci cand tragi soclu sarma ai care duce la acceleratie si este concomitenta si nu are joc , ptr ca daca este asa motorul nu este accelerat si ii blochezi doar clapeta de soclu , sunt cate va si restu cu condensu pe furtunase.,,....dar verifica ce ti-am spus


--------------------
dacia 1310 - ct-20-srv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th June 2025 - 19:49
Forum Renault