Motorina contine apa, Nu toti pompagii sint vinovati
![]() ![]() ![]() |
Motorina contine apa, Nu toti pompagii sint vinovati
logan1.5dci |
![]()
Post
#1
|
||
Nu Există Informații Group: Members Posts: 881 Joined: 29 September 05 From: Dobrogea ![]() |
|
||
--------------------
Nu Există Informații
Nu Există Informații
Nu Există Informații
- Nu Există Informații
|
|||
Jack Daniel's |
![]()
Post
#2
|
![]() MEMBRU DE LA INCEPUT! Group: Members Posts: 2.010 Joined: 26 October 03 ![]() |
Asta e un lucru nou . Ciudat ! Chiar nu stiam ca in motorina exista apa fara sa fie bagata de cei de la pompe . Trebuie sa studiez un pic atasamentele sa vad care e treaba mai exact .
|
--------------------
.
.
. Multi membri, putini oameni!
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#3
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(logan1.5dci @ 26 Jan 2006, 02:14) Surpriza (cel putin pentru mine) conform stasului , motorina contine apa 200mg/kg . Deci cumparam si apa , totusi motorina are acelasi pret ca benzina . ![]() Benzina n-are nici pic ... Asa, si? Ai facut calcului sa vezi cata apa este? Uite, daca motorina ar avea densitatea de 1 tona/metru cub, la un plin de 50 de litri ti-ar intra in rezervor uriasa cantitate de 10 mililitri de apa. E furt pe fata! EDIT: densitatea este mai mica, asa ca ai mai putin de 10 mililitri de apa la un plin. LE: gresisem calculul ![]() This post has been edited by tatabobu: 26 Jan 2006, 09:57 |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
logan1.5dci |
![]()
Post
#4
|
Nu Există Informații Group: Members Posts: 881 Joined: 29 September 05 From: Dobrogea ![]() |
Mai studiez , pentru ca m-a bagat in ceata ,treaba cu kg , de fapt nu stiu ce greutate are un litru de motorina , cind voi avea posibilitatea , voi cintari .
|
--------------------
Nu Există Informații
Nu Există Informații
Nu Există Informații
- Nu Există Informații
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#5
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
In jur de 860 de grame/ litru, iar benzina in jur de 730 grame/ litru.
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#6
|
![]() - Group: Members Posts: 22.607 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#7
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Ironick, eu asa le tin minte: motorina are densitatea de 860 grame/litru si benzina de 730 grame/litru. Ce sa fie mult?
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#8
|
![]() - Group: Members Posts: 22.607 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
logan1.5dci |
![]()
Post
#9
|
Nu Există Informații Group: Members Posts: 881 Joined: 29 September 05 From: Dobrogea ![]() |
Deci daca un litru are 860 g
50 litri = 43.ooo g (adica 43kg)ia ca acum stiu cit cintareste un fuul acum 200mgx43= 8600 mg Daca bat cimpii la calcule spune-mi Da tatabobu ai dreptate , e foarte putina la un full. Cred ca am deschis degeaba acest topic , da la faza cu magnetul ala ce zici ? |
--------------------
Nu Există Informații
Nu Există Informații
Nu Există Informații
- Nu Există Informații
|
|
klaus |
![]()
Post
#10
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
La faza cu magnetul, eu zic:
![]() ![]() |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#11
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Magnetu'?? Fii serios! Stai sa vezi ca daca n-ai magnet d'ala o sa se strice masina in 300.000 de kilometri, dar daca pui magnet o sa reziste cam 300.000.000 de metri!
M-a spart faza asta: "Combustibilul este instabil prin natura sa. Calitatea si legaturile chimice interne au puternic de suferit in urma transportului si a stocarii, pe drumul dintre rafinarie si utilizatorul final; temperaturile si presiunile inalte din sistemul de alimentare, pompe si injectoare, condensul format in rezervoare si contaminare microbianã au deasemenea un puternic impact negativ asupra calitatii combustibililor." |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
logan1.5dci |
![]()
Post
#12
|
Nu Există Informații Group: Members Posts: 881 Joined: 29 September 05 From: Dobrogea ![]() |
M-ati lamurit , stergeti acest topic , ca incarca inutil .
L.E. Ma gindeam eu ca e teapa , zicea pe undeva ca curata rezervorul (parca) de namol si depuneri , chiar ma intrebam unde il baga , ca din cite am inteles nu are consumabile . This post has been edited by logan1.5dci: 26 Jan 2006, 13:08 |
--------------------
Nu Există Informații
Nu Există Informații
Nu Există Informații
- Nu Există Informații
|
|
stoianco |
![]()
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 5 November 04 ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 26 Jan 2006, 11:39) Nu e mult! Ca astea sunt valorile la iesirea din rafinarie, adica la o temperatura de ~35 grade Celsius 0.2 grame de apa la 1000 grame de Motoria este foarte putin. Mai rau este cand pleaca o cisterna (din Brazi de exemplu) si in loc de 25000 L de Motorina a incarcat cam 10000 L Motorina si restul APA!!! (sunt destul de rare cazurile dar...ia ganditi-va: testul de densitate se face prin esantionare, adica se baga o sticla in cisterna, se ia o proba pe care se masoara densitate. Dupa cum stiti apa este mai grea decat motorina si se lasa la fund. Daca esantionarea se face de la suprafata o sa-zi rezulte OK testul desi jumatatea inferioara a cisternei este plina de apa) mai departe...daca soferul nu-si da seama ca are apa...atunci ajunge la statia de distributie si preda actele (inclusiv certificatul de conformitate) si de obicei nimeni de la statie nu verifica combustibilul...Se descarca si se vinde la pompa... aici intervenim imediat noi, consumatorii...pentru ca sorburile pompelor de distributie scot mai intai combustibilul(sau apa!) de la fundul bazinelor... Uite asa cumparam noi apa la pompa cu 1 Euro/litru...mare afacere!!! A si apropo...rafinaria nu accepta reclamatii de genul ai avut apa in Motorina dacat daca este facuta cat timp cisterna este inca in incinta rafinariei. |
--------------------
Dacia Logan
PRESTIGE
2006
|
|
bertro |
![]()
Post
#14
|
Membru dezmembrat Group: Members Posts: 592 Joined: 3 June 05 From: IASI, rumenia ![]() |
http://www.tinet.org/~sje/mag_fuel.htm
eu stiam ca se folosesc filtre magnetice numai la instalatiile de apa ca sa previna depunerile de calcar pe conducte (prin actiunea asupra ionilor de Calciu si Magneziu. habar n-aveam ca ar putea fi utile si la combustibili. This post has been edited by bertro: 26 Jan 2006, 14:25 |
--------------------
DACIA
Nova GT
- xx xx XXX posesor de DrACIA NOVA GT
|
|
madcos |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 17 October 05 From: CONSTANTA ![]() |
fratilor,nimeni nu sta sa bage apa,si in plus sorburile nu trag chiar de la fund,iar in benzinarii exista un aparat ce masoara nivelul automat si iti mai spune daca ai scurgeri,apa,nivel periculos de mare\mic.faza este ca nu poti sa ignori aparatul.in caz de apa,se pune o pasta pe o tija speciala,se introduce in tanc,iar in contact cu apa din gri se face verde.(lucrez in domeniu)iar de furat la pompa nu fura nimeni(nu ai cum).
|
--------------------
NOVA GT
NOVA GT
- CT 06 UDH
|
|
logan1.5dci |
![]()
Post
#16
|
Nu Există Informații Group: Members Posts: 881 Joined: 29 September 05 From: Dobrogea ![]() |
Ma gindeam , asa ca sa nu stau , pai daca rafinaria spune ca in motorina se poate gasi apa (aia foarte putina ) , nu cumva , in anumite conditii poate contine si mai multa ? Adica se amesteca sau nu cu apa sau oricit ai incerca se separa ? Ca daca se separa de la sine (adica fara sa-i faci nimic ) de ce mai contine apa ?
Iar referitor la furat , exact cum am mai spus , nu toate benzinariile fura ! Cit despre metode , se gasesc destule , cititi in acest forum , pompe dereglate (in minus) , in loc de apa (care este cea mai la indemina) se pot baga proguse petroliere mai ieftine ,sau citeam undeva pe acest forum vindea mai multe sortimente decit numarul de tancuri . Nu-mi explic cum ,pun de la o benzinarie un tip de combustibil si revin peste ceva timp , pun acelasi tip , sau ma duc in alt oras si pun acelasi tip si motorul se comporta altfel , o fi autosugestia? Sau a gresit cineva reteta (ochiometrica) la ....."aditivi"? O solutie am gasit ,motorul crede (, doar crede) ca se ca se afla la alta altitudine ![]() Nu putem stii daca e adevarat dar banuim pentru ca ......vorba cuiva " Traim in Romania si asta........" Parca si Dacia spune, undeva in manual(nu il am la indemina ca sa citez) sa nu mergi cu rezervorul "pe gol" sa nu-ti condenseze apa pe peretii rezervorului . De unde aceasta apa ca nu cred ca sint cele 8 grame , sau se aduna? Nu dati,ca nu mai tin minte exact , cind pot voi reveni cu citatul exact . This post has been edited by logan1.5dci: 27 Jan 2006, 11:54 |
--------------------
Nu Există Informații
Nu Există Informații
Nu Există Informații
- Nu Există Informații
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th June 2025 - 17:46 |