Oprire motor in mers
![]() ![]() ![]() |
Oprire motor in mers
siamezu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 13 December 04 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
|
|||
costi |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Asta-i explicatia standard cind habar nu au ce are ! Benzina !
E ca la doctor care-ti spune sa eviti stress-ul. Merge la toti. Nu poate fi din benzina. Poate apa din ea dar nu faptul ca-i de 95. Tine-o sub supraveghere si daca se mai intimpla schimba naibii service-ul. Si daca tot nu ti-o rezolva da tel la Vocea Clientului |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
vioelectric |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 5 January 06 ![]() |
daca au bagato pe testerul clip si nu erau erori atunci este apa in benzina.
|
--------------------
vw
passat 3
- MM-05-ATJ
|
|
radioman |
![]()
Post
#4
|
![]() membru D'ala mare Group: Members Posts: 378 Joined: 31 May 05 From: Constanta ![]() |
Din fericire, raspunsul este ca nu ai pompa de injectie, daca zici ca ai benzinar de 1,6
![]() |
--------------------
Skoda Octavia 3
VW Polo V
2017/2019
- CT-xx-HIT [COLOR=red]Unii se nasc ca un 'original' și mor ca o "copie"..[/COLOR].
|
|
radian |
![]()
Post
#5
|
![]() gandeste pozitiv: nu spera si nu ai teama... Group: Members Posts: 1.273 Joined: 17 January 05 From: petrosani ![]() |
Cate grade erau in hala in care au facut diagnosticarea la calculator?
|
--------------------
dacia logan
ambition
2005
- HD 06 LDM
|
|
dio |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 10 December 03 From: Timisoara ![]() |
am patit si eu odata, s-a oprit in mers, la schimbarea din a 3-a in a doua... a pornit ca vechea berlina cand am lasat ambreaju... Intre timp am fost cu ea la tester, si s-a constatat "rateuri de combustie distructive la pistonul 4" (este un topic despre asta)...
Dupa schimbarea bujiei de la pistonul 4 nu am mai avut probleme... Spor |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- TM Succese nebanuite!
|
|
baciu_dib |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 17 February 06 ![]() |
QUOTE(siamezu @ 27 Jan 2006, 17:05) Nu stiu daca a mai patit-o cineva cu un Logan1.6! Azi,dupa ce am facut 35-40km prin Bucuresti,la plecare de la un client,motorul nu mai statea la relanti! Pur si simplu se oprea in momentul in care scoteam din viteza(in mers sau pe loc).Am facut un drum la service,iar dupa ce au verificat-o pe calculator totul parea in regula.Mi-au spus ca benzina ar fi de vina(mol 95) si ca de acum sa bag de 98!Credeti ca avea dreptate sau o fi vre-o problema la pompa de injectie?Va multumesc Verifica rezervorul si conductele de tur si retur, sa nu ai ceva gunoaie, si apoi motorasul pas-cu-pas care regleaza ralantiul(este sub filtrul de aer, pe corp clapeta). |
--------------------
dacia
solenza
- ph70cra Îți vine mai lesne să te arăți înțelept pentru alții decât pentru tine însuți.
|
|
-Scorpio- |
![]()
Post
#8
|
![]() membru jucator Group: Members Posts: 531 Joined: 8 September 05 From: SV ![]() |
poate sa fie foarte simplu si de la faptul ca acumulatorul era f descarcat si alternatorul consuma cam mult din puterea motorului sa-l reancarce. la berlia lui taica-meu pateam asta in mod frecvent si daca o tineam turata o vreme isi revenea. pompa de injectie nu are, ai o pompa de benzina electrica si care trimite benzina cu vreo 5-6 atm la injectoare, care la randul lor sunt comandate electric de calculatorul de bord, daca-i defecta pompa, de obicei nu mai porneste motorul.
This post has been edited by -Scorpio-: 18 Feb 2006, 21:27 |
--------------------
Honda
Civic 140HP
2010
- SV-XX-XXX Nota: nu lasati cheia in portbagaj deoarece este necesara la deschidere. (instructiuni de utilizare Logan, pag 3.17)
|
|
costi |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Explicatia asta o fi valabil la berlina, nu stiu, dar aici daca ai acumulatorul descarcat nu-ti porneste;
Iar alternatorul nu consuma "mai mult" ca nu-i dupa el. Odata motorul pornit alternatorul nu poate sa-i influenteze relanti-ul. Dupa mine cred ca este vorba de contactul unui releu |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
alphred |
![]()
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 9 May 05 ![]() |
"am patit si eu odata, s-a oprit in mers, la schimbarea din a 3-a in a doua... a pornit ca vechea berlina cand am lasat ambreaju... "
poate ai flat ca loganul nu trebuie pornit nici impins nici tras, sare cureaua de distributie si dupa aia umbli prin service cu ea. |
--------------------
dacia/ford
logan 1,6 / focus 1,6 16v
2005/2008
- B43VCI / B26MFF
|
|
C@talin |
![]()
Post
#11
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
|
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
GolfIII |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 506 Joined: 5 April 04 ![]() |
Ai dreptate, cred ca a gresit din graba. Se pare ca n-a auzit de promotie: la fiecare Logan cu motor de 1,6 l primesti si o pompa de injectie cadou... cine stie, poate treci pe diesel in viitor.
|
--------------------
Volkswagen
Golf III
1995
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 17:10 |