DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> !ECONOMIZOR?, Poate il incearca cineva...

Nony
post 2 Feb 2006, 02:35
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 17 January 05




[COLOR=red][SIZE=1]Am atasat acest tip de economizor in speranta ca cineva se va apuca sa il faca. Este destul de complicat, eu nu prea am timp si nici ce-mi trebuie.

This post has been edited by Ov: 3 Feb 2006, 12:27


Attached thumbnail(s)
1_1_.JPG ( Size: 220.44k ) Number of downloads: 142


--------------------
Dacia 1310
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 2 Feb 2006, 10:42
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Am acest dispozitiv montat pe masina de 6 ani.
Observatii:
1. Acea gaura de 3mm ce se da in bratul concentratorului ar trebui de max 2,5.
2. Nu modificati gaura calibrata de la retur.
3. Nivelul eu l-am redus la 8,5..9 mm intradevar nu mai trece de 120km/h, daca se reduce la 8..8,5 mm se poate ajunge la 140km/h
4. Eu folosesc acest dispozitiv in combinatie cu elica si mai nou turbonatorul, in curand sper sambata UIS-ul
La un mers cu 85..90 km/h afara si 50 Km/h consum mediu 5,5l/100km


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LYM
post 2 Feb 2006, 17:41
Post #3


Membru


Group: Banned
Posts: 194
Joined: 18 January 06
From: Bucuresti




5.5% !? Cat de "nervoasa" mai e masina in conditiile astea ? Urban cat consuma ?


--------------------
Dacia 1310 - GJ-15-LYM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 2 Feb 2006, 17:46
Post #4


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




Ce e aia "elica" si mai ales..."TURBONATORUL"????


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 2 Feb 2006, 18:23
Post #5


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




"Elica" este un dispozitiv care se mai numea si "economizor de benzina".Din cate am inteles, era doar o frana in calea aerului care se lauda ca turbiona amestecul => un amestec mai omogen. Pentru Turbonator, vezi http://www.turbonator.com/. E teapa.

This post has been edited by tatabobu: 2 Feb 2006, 18:24


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 2 Feb 2006, 18:23
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Deci in oras cca 8/100km vara , iarna minim 10l/100km
Despre nervozitate ce sa zic a 3 a maxim 75 km/h, dar eu merg batraneste usor fara acc bruste.
Elica, Turbonator cauta Dacia Brek Uis posat de DoDo.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 2 Feb 2006, 18:26
Post #7


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




QUOTE(mihai1677 @ 2 Feb 2006, 18:23)
Deci in oras cca 8/100km vara , iarna minim 10l/100km
*


Trecand peste deciul inutil
Daca ia minim 10 in oras care e maximul?
Si in conditiile astea se mai merita dracovenia?


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 2 Feb 2006, 18:37
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Daca mergi decat 2 km iarna motorul nici nu apuca sa se incalzeasca, depinde de distanta , in cazul meu 10 km dus 10 km intors din care jumate seara faza scurta, plus ventilator climatizare, cass 10l/100 km.
Dar cel mai bun economizor este piciorul vostru dragilor, nimeni din lumea asta nu poate face ca o masina sa consume jumate din cat declara constructorul, sa fim seriosi, a mai este ceva trebuie sa mai ai si o sotie care sa-ti spuna "draga mergi mai incet", atunci succesul este garantat.
In concluzie cu acest dispozitiv se economiseste maxim 10% din consum din inainte. nu va asteptati la rezultate spectaculoase de la o simpla tabla.

This post has been edited by mihai1677: 2 Feb 2006, 18:48


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OCEBE
post 3 Feb 2006, 21:00
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.324
Joined: 30 January 04
From: galati




va rog eu (c-am incercat toate cele mai ales inainte de '89) sa renuntati la a mai baga ceva (ca-i elica sau alta "inventie") in/sub carburator pe circuitul amestecului cu speranta ca veti obtine economii de combustibil; pretul acestor "economii" este prea mare si constau (cel putin) in diminuarea performantelor motorului;
cum s-a mai zis de multe ori, tot piciorul drept e cel mai bun economizor;
P.S. n-am nici un fel de elica pe carburator (si nici vreo modificare de taraje pe carburator) si consumul este de 9/8 in oras(iarna/vara) si 5,2 afara iar performantele sunt ca a unui motor nou; nu-i suficient de bine?


--------------------
dacia 1300
Am avut o DACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 3 Feb 2006, 22:11
Post #10


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(OCEBE @ 3 Feb 2006, 21:00)
va rog eu (c-am incercat toate cele mai ales inainte de '89)  sa renuntati la a mai baga ceva (ca-i elica sau alta "inventie") in/sub carburator pe circuitul amestecului cu speranta ca veti obtine economii de combustibil; pretul acestor "economii" este prea mare si constau (cel putin) in diminuarea performantelor motorului;
cum s-a mai zis de multe ori, tot piciorul drept e cel mai bun economizor;
P.S. n-am nici un fel de elica pe carburator (si nici vreo modificare de taraje pe carburator) si consumul este de 9/8 in oras(iarna/vara) si 5,2 afara iar performantele sunt ca a unui motor nou; nu-i suficient de bine?
*



Degeaba vorbesti. Oamenii tind sa abordeze modul "wishful thinking"...si mai ales in aceste conditii sa traga niste concluzii de te si miri de unde. De aia au ei "rezultate"


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AC
post 3 Feb 2006, 23:24
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 569
Joined: 11 March 04
From: Iasi




QUOTE(mihai1677 @ 2 Feb 2006, 10:42)
...........
  La un mers cu 85..90 km/h afara si 50 Km/h consum mediu 5,5l/100km
*


Si mie imi consuma 5.5 in afara cu max 90 km/h, fara nici un dispozitiv. Probat la un drum de aprox. 1.500 km.


--------------------
Dacia 1310 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2025 - 13:43
Forum Renault