!ECONOMIZOR?, Poate il incearca cineva...
![]() ![]() ![]() |
!ECONOMIZOR?, Poate il incearca cineva...
Nony |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 17 January 05 ![]() |
Attached thumbnail(s) 1_1_.JPG ( Size: 220.44k ) Number of downloads: 142 |
||
--------------------
Dacia
1310
|
|||
mihai1677 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Am acest dispozitiv montat pe masina de 6 ani.
Observatii: 1. Acea gaura de 3mm ce se da in bratul concentratorului ar trebui de max 2,5. 2. Nu modificati gaura calibrata de la retur. 3. Nivelul eu l-am redus la 8,5..9 mm intradevar nu mai trece de 120km/h, daca se reduce la 8..8,5 mm se poate ajunge la 140km/h 4. Eu folosesc acest dispozitiv in combinatie cu elica si mai nou turbonatorul, in curand sper sambata UIS-ul La un mers cu 85..90 km/h afara si 50 Km/h consum mediu 5,5l/100km |
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
LYM |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Banned Posts: 194 Joined: 18 January 06 From: Bucuresti ![]() |
5.5% !? Cat de "nervoasa" mai e masina in conditiile astea ? Urban cat consuma ?
|
--------------------
Dacia
1310
- GJ-15-LYM
|
|
asarban |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
Ce e aia "elica" si mai ales..."TURBONATORUL"????
|
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#5
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
"Elica" este un dispozitiv care se mai numea si "economizor de benzina".Din cate am inteles, era doar o frana in calea aerului care se lauda ca turbiona amestecul => un amestec mai omogen. Pentru Turbonator, vezi http://www.turbonator.com/. E teapa.
This post has been edited by tatabobu: 2 Feb 2006, 18:24 |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Deci in oras cca 8/100km vara , iarna minim 10l/100km
Despre nervozitate ce sa zic a 3 a maxim 75 km/h, dar eu merg batraneste usor fara acc bruste. Elica, Turbonator cauta Dacia Brek Uis posat de DoDo. |
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
asarban |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
|
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Daca mergi decat 2 km iarna motorul nici nu apuca sa se incalzeasca, depinde de distanta , in cazul meu 10 km dus 10 km intors din care jumate seara faza scurta, plus ventilator climatizare, cass 10l/100 km.
Dar cel mai bun economizor este piciorul vostru dragilor, nimeni din lumea asta nu poate face ca o masina sa consume jumate din cat declara constructorul, sa fim seriosi, a mai este ceva trebuie sa mai ai si o sotie care sa-ti spuna "draga mergi mai incet", atunci succesul este garantat. In concluzie cu acest dispozitiv se economiseste maxim 10% din consum din inainte. nu va asteptati la rezultate spectaculoase de la o simpla tabla. This post has been edited by mihai1677: 2 Feb 2006, 18:48 |
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
OCEBE |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
va rog eu (c-am incercat toate cele mai ales inainte de '89) sa renuntati la a mai baga ceva (ca-i elica sau alta "inventie") in/sub carburator pe circuitul amestecului cu speranta ca veti obtine economii de combustibil; pretul acestor "economii" este prea mare si constau (cel putin) in diminuarea performantelor motorului;
cum s-a mai zis de multe ori, tot piciorul drept e cel mai bun economizor; P.S. n-am nici un fel de elica pe carburator (si nici vreo modificare de taraje pe carburator) si consumul este de 9/8 in oras(iarna/vara) si 5,2 afara iar performantele sunt ca a unui motor nou; nu-i suficient de bine? |
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
driverx |
![]()
Post
#10
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(OCEBE @ 3 Feb 2006, 21:00) va rog eu (c-am incercat toate cele mai ales inainte de '89) sa renuntati la a mai baga ceva (ca-i elica sau alta "inventie") in/sub carburator pe circuitul amestecului cu speranta ca veti obtine economii de combustibil; pretul acestor "economii" este prea mare si constau (cel putin) in diminuarea performantelor motorului; cum s-a mai zis de multe ori, tot piciorul drept e cel mai bun economizor; P.S. n-am nici un fel de elica pe carburator (si nici vreo modificare de taraje pe carburator) si consumul este de 9/8 in oras(iarna/vara) si 5,2 afara iar performantele sunt ca a unui motor nou; nu-i suficient de bine? Degeaba vorbesti. Oamenii tind sa abordeze modul "wishful thinking"...si mai ales in aceste conditii sa traga niste concluzii de te si miri de unde. De aia au ei "rezultate" |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
AC |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 569 Joined: 11 March 04 From: Iasi ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 TX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th June 2025 - 13:43 |