Probleme motor, Am o problema la Sandero stepway 1,5 dci 90cp
![]() ![]() ![]() |
Probleme motor, Am o problema la Sandero stepway 1,5 dci 90cp
ciprianu79@yahoo.com |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 28 March 15 From: cluj ![]() |
|
||
--------------------
dacia
logan
1.5 dci 2007
|
|||
gszaby22 |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 12 July 25 ![]() |
Salut,
Situația pe care o descrii, cu motorul care pornește și se oprește imediat, însoțit de martorul roșu în zig-zag și cel de motor/ESP, indică de obicei o problemă electronică serioasă care împiedică funcționarea corectă a motorului. Cel mai frecvent vinovat pentru acest comportament la 1.5 dCi este senzorul de turație (cunoscut și ca senzor de pe volantă sau crankshaft sensor). Când acest senzor nu mai trimite semnal corect către calculatorul de injecție (ECU), motorul pornește pentru o secundă și apoi ECU îl oprește imediat, ca măsură de protecție. Acesta este un defect foarte comun și se potrivește perfect cu simptomele tale. Alte cauze posibile pot fi o problemă la sistemul de imobilizare (nu mai recunoaște cheia corect) sau o eroare la regulatorul de presiune al combustibilului, dar senzorul de turație este principalul suspect. Primul și cel mai important pas este să îi faci o diagnoză computerizată cu un tester compatibil Dacia/Renault. Doar așa vei vedea codul de eroare exact și vei ști ce piesă trebuie verificată sau înlocuită. Nu merită să schimbi piese "după ureche". Pentru că ai menționat mai mulți martori aprinși în bord și poate fi derutant, las aici un ghid foarte bun care explică ce înseamnă fiecare simbol în parte. E util să îl ai la îndemână pe viitor pentru a înțelege gravitatea unei probleme. Îl găsești aici: martorii bord Sper să fie ceva simplu, cel mai probabil senzorul menționat. Baftă |
--------------------
Dacia
Logan
2020
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th September 2025 - 03:00 |