Vibratiile din caroserie
![]() ![]() ![]() |
Vibratiile din caroserie
alexd |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 7 January 04 ![]() |
|
||
-------------------- ce ne-am face fara ele.....
|
|||
Marty |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Tampoanele de la cutie ????
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
alexd |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 7 January 04 ![]() |
exclus, caci vibreaza sanatos, nu pulseaza anemic. In plus, tampoanele de la cutie si-au vazut si ele inlocuitorul, doar s-au schimbat vreo 5 discuri, 3 placi si doi rulmenti in zona respectiva
|
-------------------- ce ne-am face fara ele.....
|
|
adisur |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 6 January 04 From: Bcrşt ![]() |
Mișto faza cu farurile, ai putea să le aprinzi când vrei să faci frână de motor! :wink:
|
-------------------- Nu-ţi pune mintea cu proştii, căci a lor e odihnită!
|
|
MoGas |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 151 Joined: 2 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu zic sa ridici relanti-ul pe la 850-900 si ar trebui sa se mai linisteasca. Acum iarna chiar e indicat sa ai relanti mai mare.
Dar asta nu e o rezolvare serioasa. Verifica totusi carburatorul (sa nu fi ramas clapeta un pic trasa, desi pe cablu nu se vede) si bujiile, sa nu fie murdare, caz in care, la turatii mici, pot aprinde mai greu amestecul. |
-------------------- |
|
Ov |
![]()
Post
#6
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
dacia 1300 mai are o kestie care cica reduce vibratiile motorului si pe care multi mecanici nu o mai pun la loc dupa ce umbla la motor. kestia aia este in partea din fata a motorului sub masina (nu ajungi la ea decat daca dai scutul jos) si e formata din 2 greutati cilindrice (defapt sunt tronconice) de piatra (mie asa mi s-a parut) cu suruburi de-o parte si de alta, prinse una in stanga una in dreapta motorului si legate la capete intre ele de alta kestie de metal prin niste bucsi mari de cauciuc (un diametru de sa zicem 6cm)
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
paulp |
![]()
Post
#7
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Sau aplica metoda "sticla si bricheta"
![]() Scuze, dar nu m-am putut abtine :wink: |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
driverx |
![]()
Post
#8
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
paulp, a cata oara faci aceasta recomandare? :?
:shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
MoGas |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 151 Joined: 2 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Ov, chestiile alea se cheama jug (daca tin minte bine) si omul zice ca le are la locul lor.
|
-------------------- |
|
paulp |
![]()
Post
#10
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
drivex, nici eu nu mai stiu, dar vad ca nu ma asculta nimeni
![]() |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
MoGas |
![]()
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 151 Joined: 2 December 03 From: Bucuresti ![]() |
ok paulp, da tu un exemplu
![]() |
-------------------- |
|
Marty |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Lasa-l pe Paul ca sufera. Se gindeste sa se transforme in Craiasul Zapezii, ca la cit a nins in Moldova.....
![]() |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
paulp |
![]()
Post
#13
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Beeei, tocmai acu' cind merge si masinuta mea de mi-e drag s-o "rezolv" :?:
Lasa ca vine ninsoarea si la voi si atunci sa va vad. ![]() |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
Marty |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
La noi a fost, nu mai vine.....
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
paulp |
![]()
Post
#15
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Ia uita-te deseara pe geam
![]() Gata, ca ma trimit singur la Cafenea sa discutam despre vreme :wink: . Totusi revenind la topic, intrab si eu ma ala: vibratiile astea nu pot proveni si de la eshapament? O eventuala toba care atinge la turatii mici. Intreb, pentru ca am patit-o cu toba finala, care statea lipita de U-ul ala pentru remorcare si facea niste zgomote tare ciudate in caroserie. Am rezolvat-o cu o bucata de cauciuc gros pus intre toba si fieratanie. |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
kolonelul |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 1 January 04 From: Navodari ![]() |
Sal! trebuie sa verifici partea din spate a masinii , tendoanele , bascula ( cu bucsi cu tot ), si cu a spus cineva mai sus mareste turatia motorului .
Bafta multa ! :roll: |
-------------------- |
|
alexd |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 7 January 04 ![]() |
Apreciez sfaturile voastre, dar nu vad legatura cu spatele masinii - ralantiul - si vibratiile. Motorul este reglat, esapamentul este ok, caroseria vibreaza in ralanti. Nu in deplasare - in ralanti (repet). Nu tine faza cu modificatul turatiei caci fabrica constructoare recomanda 750-850 . Eu vreau sa mearga bine in parametrii originali, asa se rezolva profesional o problema, nu incercand inlaturarea prin modificari functionale.
|
-------------------- ce ne-am face fara ele.....
|
|
Marty |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Poate nu sunt strinse piulitele tampoanelor la maxim, astfel permitind un anumit "joc" la ralenti, joc care se elimina in sarcina.....
Later edit: pardon, am citit ulterior faza cu paharul pe capacul de la culbutori.... |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
driverx |
![]()
Post
#19
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Ma tem sa nu ai ceva dezechilibrat in ax, volanta, placa presiune, placa ambreiaj, arbore primar in cutie
Daca apesi ambreiaju cand merge in relantiu...se schimba ceva? :shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
kolonelul |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 1 January 04 From: Navodari ![]() |
Verifica cuplajul elastic de la volan , suportul volanului , si bucsa de pe axul volanului , cuplajul din cauciuc dintre caseta de directie si axul volanului.
|
-------------------- iacob C.
|
|
Marty |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Mai, oameni buni, omului nu-i tremura motorul, a pus un pahar cu apa pe capacul culbutorilor (deci n-are nimic dezechilibrat). Sistemul de directie iarasi pare a fi intact, din moment ce lui ii tremura caroseria (aceeasi faza cu paharul, pus pe caroserie de data aceasta)
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
driverx |
![]()
Post
#22
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
kolonelul,
Directie si relantiu.....de unde si pana unde? Daca ar vibra doar volanu...sa zicem...dar caroseria? :shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
driverx |
![]()
Post
#23
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Marty,
Ar putea fi ceva dezechilibru si aproape toate fortele sa se transmita in caroserie.... Stii de ce? Sa zicem ca motoru baga ceva vibratii (sigur...mai mult sau mai putin)...dar din cauza miscarii...alta piese preia vibratiile...sau....intra si ea in vibratii...chiar de rezonanta...si uite asa danseaza masina :shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
Ov |
![]()
Post
#24
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
mai, daca nimic nu e dezechilibrat, toate suruburile stranse, motorul tine paharul cu apa plin ochi, atunci poate i-o fi masinii frig de tremura asa tare din caroserie .... sau poate e cutremmmuuuurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
driverx |
![]()
Post
#25
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Intrebare: suspensiile motorului lucreaza? Adica sa nu cumva sa fie tzapene...ca atunci......
:shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008
|
|
Ov |
![]()
Post
#26
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
ce e aia suspensiile motorului
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
northwood |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 26 November 03 From: Bucuresti ![]() |
alexd, ceea ce ma mira in descrierea simptomelor este faptul ca motorul nu vibreaza, dar caroseria da. Si spun asta avand in vedere ca factorul "destabilizant" este chiar motorul. Daca acesta nu ar vibra, evident ca nu ar aparea vibratii nici in caroserie.
In alta ordine de idei, sunt aproape convins ca e vorba de un fenomen de "rezonanta". Masinuta se "acorda" la turatia respectiva a motorului. Nu stiu daca vibratia e generata de tampoane slabite, dar ce stiu e ca motorul nu o sa sufere daca ii maresti turatia de relanti la 850-900. Cel mult o sa consume un pic mai mult cand merge in gol. A, si inca ceva: merita aruncata inca o privire la fise si bujii. |
--------------------
SKARPEA MTB
Galben_Gri
2009 Maxon CM 10 - Midland ML 145
|
|
driverx |
![]()
Post
#28
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Ov,
Tampoanele alea de care e prins motorul...sunt doua daca nu ma insel. Nu stiu cum le zice.... northwood, Si eu sunt de aceasi parere....mie frica de cutie.... :cry: :shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
northwood |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 26 November 03 From: Bucuresti ![]() |
driverx, te sperii tu de o cutie?
![]() "Testul cutiei" cred ca e simplu: se apasa ambreiajul. Deconectata de la motor, nu ar mai avea de ce sa genereze vibratii interne. |
--------------------
SKARPEA MTB
Galben_Gri
2009 Maxon CM 10 - Midland ML 145
|
|
driverx |
![]()
Post
#30
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
![]() ![]() ![]() :shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 17:59 |