DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Cutia de viteze(cred), Schimbarea vitezei

Enoiu Silviu
post 12 Feb 2006, 16:26
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 12 February 06




Am si eu o dacia solenza din aprilie 2005(ultima din magazinul respectiv si cred ca si din buc)merge bine dar atita tot nu inteleg de ce atunci cind dau treapta a-2-a trebuie sa trag mai tare de schimbator mad.gif .Cutia nu cred ca ar avea ceva,mai degraba cred ca schimbatorul are ceva,nu este reglat cum trebuie ca si atunci cind vin dintr-o treapta superioara tot la fel patesc nu pea vrea sa intre in treapta a-2-a si in a-1-a,in rest este totul OK cu mici probleme care cred ca sunt normale.Daca afla cineva care este buba poate sa imi dea un email la enoiusilviu@yahoo.com.oricum o sa ma duc cu ea la revizie si o sa le spun despre ce este vorba.Multam


--------------------
Dacia Solenza 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Asi
post 12 Feb 2006, 16:45
Post #2


Camaro SS


Group: Members
Posts: 930
Joined: 24 July 05
From: Bucuresti




pare a fi reglajul timonierei.. care in mare nu are legatura foarte mare cu cutia de viteze...


--------------------
Mitsubishi/Mercedes Carisma/B-class 2003 1.9 DI-D/2007 200CDI - B 79 ASI/Bxxx
"Cei care au puterea de a constrange n-au nevoie sa recurga la judeacata" (Thucydides, 1, 77, 2)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fun-e23
post 13 Feb 2006, 00:39
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 5 February 06
From: Bucuresti




poate trebuie reglata patina huh.gif


--------------------
Renault Megane 1.5 80cp 2003
SOLENZA = CEA MAI BUNA DACIE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 13 Feb 2006, 13:48
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Incearca sa schimbi intr-a 2-a la diferite turatii si sa ne spui daca este altceva . Si la mine uneori intra mai greu daca merge incet masina ( la pas ) decat atunci cand o turez intr-a I-a peste 2000 si accelerez ca o plecare de la semafor .
Ma cam indoiesc sa fie timoneria pentru ca masina este cam noua ca sa aiba ceva uzat . Poti verifica si sa completezi nivelul de ulei in cutie , cat si cursa pedalei de ambreiaj . Bafta !


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Enoiu Silviu
post 13 Feb 2006, 14:20
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 12 February 06




QUOTE(marius80_eugen @ 13 Feb 2006, 11:48)
Incearca sa schimbi intr-a 2-a la diferite turatii si sa ne spui daca este altceva . Si la mine uneori intra mai greu daca merge incet masina ( la pas ) decat atunci cand o turez intr-a I-a peste 2000 si accelerez ca o plecare de la semafor .
Ma cam indoiesc sa fie timoneria pentru ca masina este cam noua ca sa aiba ceva uzat . Poti verifica si sa completezi nivelul de ulei in cutie , cat si cursa pedalei de ambreiaj . Bafta !
*


Nu ca asa face de cind am luato,si indeferent de turatie tot la fel face,daca vreau sa fac frina de motor nu pot decit pina la a2a si dupa aia gata decit daca merg incet la pas cum ai spus tu.De a1a nici nu inta vb ca aia nu vrea neam daca masina de abia se mai misca,si de multe ori prefer sa dau o treapta superioara sa tremure un pic decit sa trag de schimbator


--------------------
Dacia Solenza 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 13 Feb 2006, 14:36
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




E normal ca frana de motor sa nu mearga decat pana la a 2-a si e normal sa nu vrea sa intre in a I-a cand inca se misca masina . Sa nu fortezi ca nu are rost . In timp cred ca se va mai lasa . Ca nici tu nu ai spus de unde esti , cati km are masina si ce tip de Solenza ai ( daca de asta ai ) . Poate te gandesti ...


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Enoiu Silviu
post 13 Feb 2006, 14:42
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 12 February 06




QUOTE(marius80_eugen @ 13 Feb 2006, 12:36)
E normal ca frana de motor sa nu mearga decat pana la a 2-a si e normal sa nu vrea sa intre in a I-a cand inca se misca masina . Sa nu fortezi ca nu are rost . In timp cred ca se va mai lasa . Ca nici tu nu ai spus de unde esti , cati km are masina si ce tip de Solenza ai ( daca de asta ai ) . Poate te gandesti ...
*


sunt din buc are 8.500km si am solenza confort si credema ca nu sa lasat de tot.dupa ce am luato mam dus la magazin de unde am cumparato si iam spus lui ala si tot la fel a zis sa nu o fortez dar cite o data o mai fortez ca ma enerveaza si nu inteleg de ce


--------------------
Dacia Solenza 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 13 Feb 2006, 15:18
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




In nici un caz nu poti spune ca are rodajul facut cutia la 8500 km . Motorul abia dupa 3000 km ajunge in regimul normal de lucru si abia dupa 7.000-9.000 ajunge la consumul din carte . Daca tot va face figuri si peste vre-o 3000 km , incearca o verificare a timoneriei , eventual si o schimbare a uleiului din cutie . Sa nu fie bagat ulei prea vascos . Se comporta intr-un fel cand e rece motorul ( pana in 10 km ) si alt fel cand e cald ( peste 30 km ) ?
Tu in ce sens consideri ca o fortezi ? La mine cand intra mai greu , in principiu se simte doua trepte de cuplare . O tin pe pozitia de intrare in viteza si apas catre intrare cu forta egala pana ce simt ca a cuplat . Nu trebuie sa apesi sau sa tragi tare si brusc . Ai rabdare cu ea , pentru ca sunt sigur ca problema ei e ca e noua si nu ca ar avea vre-un defect . De carait in vre-o treapta face ? In prima sau in marsalier ?

This post has been edited by marius80_eugen: 13 Feb 2006, 15:20


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Enoiu Silviu
post 13 Feb 2006, 15:48
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 12 February 06




QUOTE(marius80_eugen @ 13 Feb 2006, 13:18)
In nici un caz nu poti spune ca are rodajul facut cutia la 8500 km . Motorul abia dupa 3000 km ajunge in regimul normal de lucru si abia dupa 7.000-9.000 ajunge la consumul din carte . Daca tot va face figuri si peste vre-o 3000 km , incearca o verificare a timoneriei , eventual si o schimbare a uleiului din cutie . Sa nu fie bagat ulei prea vascos . Se comporta intr-un fel cand e rece motorul ( pana in 10 km ) si alt fel cand e cald ( peste 30 km ) ?
Tu in ce sens consideri ca o fortezi ? La mine cand intra mai greu , in principiu se simte doua trepte de cuplare . O tin pe pozitia de intrare in viteza si apas catre intrare cu forta egala pana ce simt ca a cuplat . Nu trebuie sa apesi sau sa tragi tare si brusc . Ai rabdare cu ea , pentru ca sunt sigur ca problema ei e ca e noua si nu ca ar avea vre-un defect . De carait in vre-o treapta face ? In prima sau in marsalier ?
*


pina in 10 km pina se incalzeste motorul intra mai greu dar dupa aceea intra mai usor.la mine nu vrea sa intre in a2a cind este mai rece motorul sau vin dintr-o treapta superioara spre exemplu din a4a si sa o dau pe a2a intr-un curba nui prea vrea si daca intra se simte cum agata ceva.decarait mai rar face in special la marsalier di aici am probleme ca bag maneta in marsalier si nu cupleaza trebuie sa o acceler sau sa debreiez si sa introduc maneta din nou.


--------------------
Dacia Solenza 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 14 Feb 2006, 01:36
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Problema cred ca mai e si la sofer ! Se trece dintr-a 4-a prin a 3-a , fie si fara debraiere pentru asezarea sincroanelor si apoi se ajunge in a 2-a . Mai regleaza putin si ambreiajul ca nu are voie sa intre greu sau sa caraie in marsalier . Incerca sa nu mai tragi spre dreapta prea brusc manetasi sa o cauti mai pe langa a 4-a . Tragi incet spre dreapta apoi drept in spate si nu mergand pe lateralul canalului pe care-l simti , apoi avansezi pana cand simti ca a cuplat . Nu e tractor si nu trebuie fortata sau socata cutia .


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragosdia
post 14 Feb 2006, 17:23
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 3 December 04
From: Bucharest




QUOTE(marius80_eugen @ 13 Feb 2006, 14:36)
E normal ca frana de motor sa nu mearga decat pana la a 2-a si e normal sa nu vrea sa intre in a I-a cand inca se misca masina . Sa nu fortezi ca nu are rost . In timp cred ca se va mai lasa . Ca nici tu nu ai spus de unde esti , cati km are masina si ce tip de Solenza ai ( daca de asta ai ) . Poate te gandesti ...
*




De ce e normal sa nu intre in viteza I ?


--------------------
Fluence Privilege 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valioglu
post 14 Feb 2006, 19:58
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 498
Joined: 2 July 04




QUOTE(marius80_eugen @ 13 Feb 2006, 15:18)
In nici un caz nu poti spune ca are rodajul facut cutia la 8500 km . Motorul abia dupa 3000 km ajunge in regimul normal de lucru si abia dupa 7.000-9.000 ajunge la consumul din carte .
*


E rodata de mult la kilometrii astia.


--------------------
DACIA SOLENZA CONFORT 1.4 - B-01-DOG
viata e scurta dar nedreapta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
robert.s
post 15 Feb 2006, 17:00
Post #13


De la munte


Group: Members
Posts: 125
Joined: 19 April 04
From: Campulung Muscel




QUOTE(dragosdia @ 14 Feb 2006, 19:23)
De ce e normal sa nu intre in viteza I ?
*


Intr-a I a nu se baga decat la plecarea de pe loc . In nici un caz nu se retrogradeaza in vit. I a cand masina e in viteza , daca incerci asta , se numeste fortare si o vei simti destul de dezagreabil ...


--------------------
Dacia Solenza Europa 2004
Decat pieton mai bine cu masina murdara ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kinder74
post 15 Feb 2006, 17:58
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 139
Joined: 9 June 05




Aceeasi problema o am si eu... exact cand trec din 3 in 2
Intra mai repede daca viteza nu atat de mare...o sa le spun la revizie de problema asta


--------------------
LOGAN 1.4 LAUR - B-25-MYB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
toto
post 15 Feb 2006, 19:21
Post #15


Destul de fost membru


Group: Members
Posts: 432
Joined: 26 April 04
From: Bucuresti




din cate stiam eu treapta I si cea de mers inapoi sunt viteze/pinioane nesincrone, iar celelalte sunt sincrone...so...este indicat si teroretic ca cele nesincrone sa intre numai cand masina sta pe loc
daca iti mai intra din cand in cand, considera ca ai noroc si dezobisnuieste-te sa faci asta...
eu apas frana si opresc masina cand folosesc aceste viteze (de plecare de pe loc)
consider o lipsa (din partea lui) faptul ca instructorul tau nu ti-a spus acest lucru cand ai facut scoala...sad.gif

This post has been edited by toto: 15 Feb 2006, 19:22


--------------------
Honda CIVIC 5D 1.8 Sport M/T - '07
romania, frumoasa tara...pacat ca e locuita...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragosdia
post 16 Feb 2006, 00:28
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 3 December 04
From: Bucharest




QUOTE(toto @ 15 Feb 2006, 19:21)
din cate stiam eu treapta I si cea de mers inapoi sunt viteze/pinioane nesincrone, iar celelalte sunt sincrone...so...este indicat si teroretic ca cele nesincrone sa intre numai cand masina sta pe loc
daca iti mai intra din cand in cand, considera ca ai noroc si dezobisnuieste-te sa faci asta...
eu apas frana si opresc masina cand folosesc aceste viteze (de plecare de pe loc)
consider o lipsa (din partea lui) faptul ca instructorul tau nu ti-a spus acest lucru cand ai facut scoala...sad.gif
*




... multumesc de raspuns...
Off topic am avut si eu acum ceva vreme un mester care mi-a pus tapet in casa.... intrebat de ce face un anumit lucru intr-un anume fel a raspuns: "pt ca asa m-a invatat maestru"...

NU am spus ca schimb din II in I, asta e concluzia ta.


--------------------
Fluence Privilege 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 23:53
Forum Renault