DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Berlina 1996, nu stiu ce sa mai fac!!!

sardariu
post 18 Feb 2006, 22:21
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 9 September 05
From: Iasi, Romania




Dacia Berlina an fabricatie 1996:
Probleme: - pur si simplu nu mai are putere. Cand folosesc un consumator electric (aprind farurile, deschid aeroterma ... sau dau drumul la stergatoare) brusc si deodata da in nas. Daca folosesc 2 consumatori odata de ex faruri + aeroterma merge fff intrerupt .. si sunt obligat sa renunt l;a un consumator ca sa imi continui drumul. pana aici e bine .... dar cand merg si fara consumator sau cu unul singur totusi nu are putere de la 2000 - 2500 turatii ... motorul se tureaza dar masina merge constant nu mai accelereaza ... pot apasa acceleratia cat de tare vreau ca masina nu mai vrea ... merge constant si sunt obligat sa schimb viteza cu una superioara.
Mentionez ca:
- disc ambreiaj nou original Pitesti;
- rulment presiune nou;
- am schimbat releul de tensiune (a fost masurat .. incarca super bine indiferent de numarul de turatii al motorului);
- am verificat tensiunea data de releu si cand sunt toti consumatorii in functiune .. e super ok;
- am verificat diodele de pe alternator .. sunt bune;
- am schimbat platinile - noi Bosch;
- condensator schimbat;
- am schimbat si tot delcoul de pe o alta dacie ... merge la fel ...
Dupa toate astea motorul da in nas la folosirea unui consumator ... totusi functioneaza .. doar cu un consumator ... se tureaza dar nu trage klumea (o cunosc f bine)
NU MAI STIU CE SA FAC !!! Am nevoie de ceva sfaturi ... Multumesc.


--------------------
Dacia Berlina 1310 - IS-02-JFP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LYM
post 18 Feb 2006, 23:23
Post #2


Membru


Group: Banned
Posts: 194
Joined: 18 January 06
From: Bucuresti




Daca spui ca discul ambreiaj este nou si nu patineaza, este imposibil sa se tureze dar sa mearga constant.

Cand simti ca nu mai vrea masina ( cum ai zis, la 2000 - 2500 rpm ), daca opresti toti consumatorii isi revine ?


This post has been edited by LYM: 18 Feb 2006, 23:26


--------------------
Dacia 1310 - GJ-15-LYM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sardariu
post 18 Feb 2006, 23:25
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 9 September 05
From: Iasi, Romania




QUOTE(LYM @ 18 Feb 2006, 23:23)
Daca spui ca discul ambreiaj este nou si nu patineaza, este imposibil sa se tureze dar sa mearga constant.

Cand simti ca nu mai vrea masina ( cum ai zis, la 2000 - 2500 rpm ), daca opresti toti consumatorii isi revine ?
*




Isi revine ... in sensul ca merge ceva mai rotund .... si are intr-adevar ceva mai multa puteredar oricum nu e ca inainte


--------------------
Dacia Berlina 1310 - IS-02-JFP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LYM
post 18 Feb 2006, 23:27
Post #4


Membru


Group: Banned
Posts: 194
Joined: 18 January 06
From: Bucuresti




Cred ca ai o problema la alimentare sau reglaj daca zici ca nu trage. Avansul e reglat corect ? Filtrul de aer sa nu fie murdar. Bujiile sa fie ok.


--------------------
Dacia 1310 - GJ-15-LYM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ATM
post 19 Feb 2006, 10:10
Post #5


1948 Tucker Torpedo


Group: Members
Posts: 596
Joined: 28 December 05
From: Bucuresti




Ceva belele la partea electrica. In general vorbind, daca dai drumul la un consumator CAT TIMP ESTI LA RELANTI (de ex. faruri - faza lunga, aeroterma, degrivare luneta) ai sa vezi o mica scadere a relantiului , cauzata de caderea de tensiune, de duce la o scanteie mai mica la bujii etc. Dar, repet, asta e oarecum normal doar la relanti, si in functie de situatie. In sarcina, cand releul baga curent zdravan, n-ar trebui sa se simta astfel de chestii. Poate ca ai vreun mic scurt, ce sa zic, fura curent pe undeva... Sau bateria cum e?Incearca si o masurarea a curentului de incarcare cu/fara consumatori porniti si zi-ne si noua cum a iesit...
(Mama, poate vad o rezolvare gen "era jiglerul infundat" sau mai stiu eu ce si ma fac de ras cu aberatiile mele de ma sus) smile.gif


--------------------
MITSUBISHI COLT Z30-2005
Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sgd_21
post 19 Feb 2006, 19:56
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 19 November 05




Incearca sa pui o alta baterie sa vezi daca e vreo schimbare .


--------------------
Dacia 1310 Li Berlina - b-12-llc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sardariu
post 19 Feb 2006, 20:10
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 9 September 05
From: Iasi, Romania




QUOTE(ATM @ 19 Feb 2006, 10:10)
Ceva belele la partea electrica. In general vorbind, daca dai drumul la un consumator CAT TIMP ESTI LA RELANTI (de ex. faruri - faza lunga, aeroterma, degrivare luneta) ai sa vezi o mica scadere a relantiului , cauzata de caderea de tensiune, de duce la o scanteie mai mica la bujii etc. Dar, repet, asta e oarecum normal doar la relanti, si in functie de situatie. In sarcina, cand releul baga curent zdravan, n-ar trebui sa se simta astfel de chestii. Poate ca ai vreun mic scurt, ce sa zic, fura curent pe undeva... Sau bateria cum e?Incearca si o masurarea a curentului de incarcare cu/fara consumatori porniti si zi-ne si noua cum a iesit...
(Mama, poate vad o rezolvare gen "era jiglerul infundat" sau mai stiu eu ce si ma fac de ras cu aberatiile mele de ma sus) smile.gif
*



Esti cam pesimist ... crezi ca eu mai scriam pe aici ...??? BATERIA(66A) e schimbata in luna septembrie a anului trecut ... asa ca nu are a face cu aceasta problema ....


--------------------
Dacia Berlina 1310 - IS-02-JFP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sgd_21
post 19 Feb 2006, 20:13
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 19 November 05




Si eu am o problema asemanatoare: cand este la relanti (750 rpm) nu tine nici macar farurile pe faza scurta ca se duce tensiunea pe rosu (12 V), si trebuie sa o mai turez cand stau la semafor sa nu omor bateria. Bateria (caranda) e noua si in garantie de 66 Ah, o sa ma duc sa o verifice si daca e de la ea sa o schimbe. Am verificat alternatorul si se pare ca e in regula nu are nici o problema.


--------------------
Dacia 1310 Li Berlina - b-12-llc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sardariu
post 19 Feb 2006, 20:21
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 9 September 05
From: Iasi, Romania




QUOTE(sgd_21 @ 19 Feb 2006, 20:13)
Si eu am o problema asemanatoare: cand este la relanti (750 rpm) nu tine nici macar farurile pe faza scurta ca se duce tensiunea pe rosu (12 V), si trebuie sa o mai turez cand stau la semafor sa nu omor bateria. Bateria (caranda) e noua si in garantie de 66 Ah, o sa ma duc sa o verifice si daca e de la ea sa o schimbe. Am verificat alternatorul si se pare ca e in regula nu are nici o problema.
*



Am schimbat si releul de incarcare ... si merge super OK. Am masurat tensiunea si are 14.2 V fara consumatori .... la relanti .. si tot atat chiar daca turez motorul, indiferent de turatii.
Am deschis toti consumatorii si tensiunea scade la 13.5 .... dar e ok, oricum indicatorul nu ajunge pe rosu .... sta ff bine pe alb


--------------------
Dacia Berlina 1310 - IS-02-JFP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sgd_21
post 19 Feb 2006, 20:37
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 19 November 05




Unde se afla releul, si cum arata. Cum se poate verifica daca functioneaza ? releul nu cred ca l-am verificat. blink.gif cam cat costa unul ? merci


--------------------
Dacia 1310 Li Berlina - b-12-llc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gattoman
post 19 Feb 2006, 21:24
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 24 December 04
From: ---




sgd_21 dute sa-ti verifice bateria si le zici sa se uite si la releu. cei de la caranda au si relee de vanzare si costa 25 lei cu motaj si garantie un an jumate.


--------------------
Tractor U650 16v z - K-MR-589
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 20 Feb 2006, 14:02
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(sgd_21 @ 19 Feb 2006, 20:13)
[...]cand este la relanti (750 rpm) nu tine nici macar farurile pe faza scurta ca se duce tensiunea pe rosu (12 V), si trebuie sa o mai turez cand stau la semafor sa nu omor bateria.[...]
*


Cind stai la semafor incearca sa stai pe "pozitii". Asa nici nu omori bateria cum spui si nici nu jenezi pe cel/cei din fata. Cu timpul o sa-ti intre in reflex.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
calinp
post 20 Feb 2006, 14:48
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 2 March 04
From: Bucuresti




verifica tensiunea de alimentare a bobinei. teoretic ar trebui sa fie egala cu tensiunea de pe bornele bateriei. daca difera cu mai mult de 1V ai contacte imperfecte pe traseul de alimentare (contact, sigurante, papuci, cuplele de sub bord, etc)

ai putea sa verifici functionarea motorului si cu bobina alimentatat direct de pe baterie


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 21 Feb 2006, 19:57
Post #14


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




Chiar asa..........verifica cu bobina alimentata direct de la baterie.

Si mai trage si un fir de ,,-,, direct la un surub de la delcou.


QUOTE(calinp @ 20 Feb 2006, 14:48)
verifica tensiunea de alimentare a bobinei. teoretic ar trebui sa fie egala cu tensiunea de pe bornele bateriei. daca difera cu mai mult de 1V ai contacte imperfecte pe traseul de alimentare (contact, sigurante, papuci, cuplele de sub bord, etc)

ai putea sa verifici functionarea motorului si cu bobina alimentatat direct de pe baterie
*




--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sardariu
post 27 Feb 2006, 21:56
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 9 September 05
From: Iasi, Romania




QUOTE(calinp @ 20 Feb 2006, 14:48)
verifica tensiunea de alimentare a bobinei. teoretic ar trebui sa fie egala cu tensiunea de pe bornele bateriei. daca difera cu mai mult de 1V ai contacte imperfecte pe traseul de alimentare (contact, sigurante, papuci, cuplele de sub bord, etc)

ai putea sa verifici functionarea motorului si cu bobina alimentatat direct de pe baterie
*




ESTI UN GENIU !!! ... sg persoana care a intuit de unde vine problema.

Am verificat tensiunea pe bobina .. si care ... are urmatoarele caracteristici.
- cand pun contactul pe baterie am 13.8V ... iar pe bobina 13.2
- cand pornesc motorul si mai pun in functiune si consumatorii (faruri, aeroterma etc) .. tensiunea pe bornele baterie e de aprox 12.5V ... iar pe bobina de 9.2 ...9.3 V
- motor pornit fara consumatori ... aprox 14.2 bateria in turatie ... si 10-11 pe bobina

Cum pot descoperi de unde este???? HEPL ME!!!!


--------------------
Dacia Berlina 1310 - IS-02-JFP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AC
post 28 Feb 2006, 13:02
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 569
Joined: 11 March 04
From: Iasi




QUOTE(calinp @ 20 Feb 2006, 14:48)
verifica tensiunea de alimentare a bobinei. teoretic ar trebui sa fie egala cu tensiunea de pe bornele bateriei. daca difera cu mai mult de 1V ai contacte imperfecte pe traseul de alimentare (contact, sigurante, papuci, cuplele de sub bord, etc)

ai putea sa verifici functionarea motorului si cu bobina alimentatat direct de pe baterie
*


Si la mine e la fel, am diferenta mare de tensiune (cam 1.5v) intre borne si bobina. Spui ca poate fi si o siguranta? Nu stiam ca bobina se alimenteaza prin siguranta, care-i aia? Ma gandeam si la contact (pornirea de la cheie) sa nu fie oxidat...

This post has been edited by AC: 28 Feb 2006, 13:03


--------------------
Dacia 1310 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sardariu
post 8 Apr 2006, 10:32
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 9 September 05
From: Iasi, Romania




Am gasit problema ... am schimbat bobina ... merge OK. Merci la toti.


--------------------
Dacia Berlina 1310 - IS-02-JFP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eXtenSion
post 9 Apr 2006, 22:29
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.260
Joined: 10 January 05




"Si eu am o problema asemanatoare: cand este la relanti (750 rpm) nu tine nici macar farurile pe faza scurta ca se duce tensiunea pe rosu (12 V), si trebuie sa o mai turez cand stau la semafor sa nu omor bateria. Bateria (caranda) e noua si in garantie de 66 Ah, o sa ma duc sa o verifice si daca e de la ea sa o schimbe. Am verificat alternatorul si se pare ca e in regula nu are nici o problema."


Exact la fel si la mine, imi incarca 12.5 cu consumatorii si electricianul a zis ca e bine... Alternatorul e ok.. Deci e bulit releul?


--------------------
facebook groups e mult mai naspa decat un forum
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Poseidon
post 11 Apr 2006, 21:14
Post #19


Membru


Group: Members
Posts: 112
Joined: 8 February 06




in primul rand alternatorul nu este calculat ptr o baterie asa mare (cel mult una de 55) in carte scrie 45,iar incarcarea la relanti este conditionata de turatie(este prea mica ptr a face fata la consumatori).Solutia:un alternator mai mare sau reducerea consumatorilor prin montarea de becuri bifazice(45\50w)asa cum este recomandat in cartea tehnica si o baterie de max 55ah in cazul in care pastrezi acelasi alternaror.Cu cat o baterie este mai mare cu atat ea va inghiti un curent mai mare 1\10 din capacitate la incarcare(poate chiar si mai mult depinde de starea de incarcare) si in acest fel alternatorul nu mai face fata.


--------------------
dacia 1310 - bv 02ghj
inteligenta pe glob este constanta,insa numarul populatiei este in crestere
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th July 2025 - 01:21
Forum Renault