Vibreaza caroseria cand accelerez, Doar in plaja 1800-2200 rpm
![]() ![]() ![]() |
Vibreaza caroseria cand accelerez, Doar in plaja 1800-2200 rpm
danygaro |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 529 Joined: 19 October 04 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
2003 - Confort - Lot refuzat la export
- CT-96-PIX Ce cate ori mergi cu Dacia, este ca si cand te-ai da intr-un Roller Coaster sau Mountagne Rousse. Niciodata nu stii ce te asteapta, este mereu imprevizibila, de fiecare data traiesti senzatii noi si necunoscute, iar la final poti avea fel de fel de surprize.
Cu prostul nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat, Dar duci o munca colosala, cu prostul care are scoala. |
|||
Charlton |
![]()
Post
#2
|
![]() ان سيارتي ك Group: Members Posts: 366 Joined: 18 February 05 From: Gugulania ![]() |
Posibil sa fie scutul de la motor , poate ai lovit ceva .
|
--------------------
Dacia Logan
Preferance
2005 /
- CS-05-FUB Batranul marinar cu alge in barba si scoici pe burta.
GPS...chinezarie da' bun. |
|
danygaro |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 529 Joined: 19 October 04 ![]() |
Nu am lovit nimic, pur si simplu a aparut dintr-o data aceasta vibratie.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003 - Confort - Lot refuzat la export
- CT-96-PIX Ce cate ori mergi cu Dacia, este ca si cand te-ai da intr-un Roller Coaster sau Mountagne Rousse. Niciodata nu stii ce te asteapta, este mereu imprevizibila, de fiecare data traiesti senzatii noi si necunoscute, iar la final poti avea fel de fel de surprize.
Cu prostul nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat, Dar duci o munca colosala, cu prostul care are scoala. |
|
lolman |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 20 September 04 From: Iasi ![]() |
Sa fie oare de la catalizator ?
![]() |
--------------------
Ex. Solenza Confort
Now: Seat Leon 1M1
2005
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Cu siguranta este de la catalizator ! Iti vibreaza traseul de evacuare ... nu are treaba cu , caroseria . Verifica si daca iti atinge si scutul ...
|
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
danygaro |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 529 Joined: 19 October 04 ![]() |
Am pus-o daca este catalizatorul. Am inteles ca este o "caciula de bani". De atins nu cred ca atinge , insa ce este suspect este ca resimt acea vibratie cand si cand, uneori mai pronuntat alteori nu. Ca sa fiu mai explicit, vibratia o resimt pentru 2-3 secunde dupa ce am schimbat viteza si accelerez sa ajung la turatia de "croaziera", in jur de 2200, dupa care se asterne tacerea, si nu face mereu. In plus, am verificat la un semafor, cu masina pe liber am accelerat pana pe la 3500 de vreo cateva ori, si nimic. Nu m-ar deranja foarte foarte tare, dar sa nu apara alte probleme altundeva.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003 - Confort - Lot refuzat la export
- CT-96-PIX Ce cate ori mergi cu Dacia, este ca si cand te-ai da intr-un Roller Coaster sau Mountagne Rousse. Niciodata nu stii ce te asteapta, este mereu imprevizibila, de fiecare data traiesti senzatii noi si necunoscute, iar la final poti avea fel de fel de surprize.
Cu prostul nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat, Dar duci o munca colosala, cu prostul care are scoala. |
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Ei bine , tocmai , daca este catalizatorul poti sta linistit ca la toate face la fel . Acum totul depinde de cat timp ai tu masina , daca asa se aude din totdeauna sau numai acum si-a dat drumul ceva si mai ales cat de tare se aude . Eu m-am obisnuit si mai ales ca mi-am capitonat si izolat fonic spatele , chiar nu ma mai deranjeaza acel zgomot si chiar este un fel de reper al turatiei cand nu ai timp sa te uiti la turometru . De exemplu , intr-a 4-a , la 2000 de ture , ai deja 60 km/h , deci ... mai mult nu accelerezi ca deja treci pe ecranele verzilor . Eu vreau sa izolez fonic podeaua de-a lungul traseului de evacuare ... dar mai dureaza treaba . Mai spune daca ai intrebari !
|
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
danygaro |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 529 Joined: 19 October 04 ![]() |
Maisna o am din august 2003 si sunt singurul care a condus-o. SIGUR aceasta vibratie nu era prezenta pana acum 10 zile. Cam am grija de masina si ii cam cunosc toate metehnele (vibratii, scartaieli, etc), si pe cat posibil le-am inlaturat sau stiu de unde provin. Aceasta vibratie este relativ similara cu cea care apare cand motorul este subturat, dar totusi se resimte diferit , este un altfel de tremur.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003 - Confort - Lot refuzat la export
- CT-96-PIX Ce cate ori mergi cu Dacia, este ca si cand te-ai da intr-un Roller Coaster sau Mountagne Rousse. Niciodata nu stii ce te asteapta, este mereu imprevizibila, de fiecare data traiesti senzatii noi si necunoscute, iar la final poti avea fel de fel de surprize.
Cu prostul nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat, Dar duci o munca colosala, cu prostul care are scoala. |
|
lolman |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 20 September 04 From: Iasi ![]() |
Zgomotul se amplifica daca motorul este in sarcina, in gol este aproape impeceptibil.Chiar daca ai acel zgomot catalizatorul nu este obligatoriu dus, adica treci testul de noxe la itp.
|
--------------------
Ex. Solenza Confort
Now: Seat Leon 1M1
2005
|
|
danygaro |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 529 Joined: 19 October 04 ![]() |
Sa fiu sincer, nu prea imi pasa de ITP-ul lor. Cu o atentie trec si cu o roaba cu motor.
Stiu, Planeta Albastra se incalzeste dar nu s-o topi calota de la evacuarea Solenzei mele. Ma voi baga cat de curand sub masina si cu un meserias, poate ii dam de cap. Oricum va tin la curent. |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 - Confort - Lot refuzat la export
- CT-96-PIX Ce cate ori mergi cu Dacia, este ca si cand te-ai da intr-un Roller Coaster sau Mountagne Rousse. Niciodata nu stii ce te asteapta, este mereu imprevizibila, de fiecare data traiesti senzatii noi si necunoscute, iar la final poti avea fel de fel de surprize.
Cu prostul nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat, Dar duci o munca colosala, cu prostul care are scoala. |
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Mai sa stii ca pur si simplu asa face catalizatorul
si eu am stat cu mecanicii vre-o ora si ceva pe sub ea si zgomotul de vibratie era pur si simplu de la traseul de evacuare , nu atingea scuztul sau altceva . Chiar l-am mai departat putin scutul dar ... nu e el de vina la acele turatii . Eu m-am obisnuit ... si daca pica ceva d epe traseu automat voi baga ceva de inox ... dar e pare ca sunt destul de ok ... Offtopic ! Apropos , pentru a elimina apa din toba finala se da o gaura exact in cel mai de jos punct al tobei si astfel nu va mai tine apa si oxidarea ( ruginirea ) ei va mai intarzia . Zgomotul tobei nu se modifica si condensul din evacuare se va elimina mult mai repede . |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
i96nds |
![]()
Post
#12
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(marius80_eugen @ 23 Mar 2006, 14:25) Zgomotul tobei nu se modifica si condensul din evacuare se va elimina mult mai repede . Marius, sa stii ca daca dai acea gaura magica atunci NU VEI MAI TRECE la ITP !!! Se va considera ca traseul de evacuare nu e etans si de aia vei pica ITP-ul. Deci mare grija inainte de a lua in serios sfaturi dintr-astea de la marii mecanici ai tarii. Tu nu trebuie sa pui in aplicare toate ideile celor de la service. |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
bion |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
Dinsa are la SLZ din fabricatie o gaura pe fata dinspre motor cam pe la ora 3.Se poate observa cu ochiul liber cand e pe elevator .
Cu stima bion |
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
danygaro |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 529 Joined: 19 October 04 ![]() |
Da, am rezolvat problema. Zgomotul provenea de la un pardalnic de tampon de cauciuc, care sarise de la locul lui si nu mai sustinea corespunzator sistemul de evacuare. Rezolvata repede si usor. Deci, nici vorba de catalizator.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003 - Confort - Lot refuzat la export
- CT-96-PIX Ce cate ori mergi cu Dacia, este ca si cand te-ai da intr-un Roller Coaster sau Mountagne Rousse. Niciodata nu stii ce te asteapta, este mereu imprevizibila, de fiecare data traiesti senzatii noi si necunoscute, iar la final poti avea fel de fel de surprize.
Cu prostul nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat, Dar duci o munca colosala, cu prostul care are scoala. |
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
danygaro -> as dori niste poze ceva ... sau cat mai multe specificatii ... ca eu aud la toate Solenzele acel zgomot ... si eu m-am uitat atent pe tot traseul si nu am vazut nimic in neregula ... Poate e vre-o boala a unui cauciuc si noi dam vina pe catalizator !!! Please , poze !!!!!
|
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
danygaro |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 529 Joined: 19 October 04 ![]() |
Nu cred sa cada catalizatorul asa repede, mai ales cand nu este cazul unor puternice socuri mecanice. Cel putin in cazul meu nu a fost... . Din fericire.
In plus, pentru cei care mai umbla la sistemul de evacuare (inlocuire, etc) se poate etansa cu un silicon special (Gasket Seal), nu mai retin de cine este produs, este un silicon termorezistent in intervalul -60 - 285 grade C. Este ambalat ca si un tub de pasta de dinti. In manual scrie ca etansarea se realizeaza cu silicon termorezistent Wurth, dar la vremea cand am schimbat tobele nu am gasit la magazinele Dacia. La magazine de profil sigur se gaseste chiar daca nu este produs de Wurth. Am atasat schema sistemului de evacuare. Legenda: cu sageata rosie - cuplele elastice (tampoane) cu sageta albastra - alte imbinari "sensibile" - a se pune silicon de etansare Cred ca am suficient de clar si la obiect, si prompt pe deasupra, poate asa ma "mai spal de pacate", ca mi-am luat avertisment de la un moderator dintr-un exces de zel, zic eu nejustificat. ![]() ![]() Attached File(s) ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 - Confort - Lot refuzat la export
- CT-96-PIX Ce cate ori mergi cu Dacia, este ca si cand te-ai da intr-un Roller Coaster sau Mountagne Rousse. Niciodata nu stii ce te asteapta, este mereu imprevizibila, de fiecare data traiesti senzatii noi si necunoscute, iar la final poti avea fel de fel de surprize.
Cu prostul nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat, Dar duci o munca colosala, cu prostul care are scoala. |
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Merci mult .. cu prima ocazie trec la verificare !
![]() |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 23:48 |