cine a sudat electric la dacia?
![]() ![]() ![]() |
cine a sudat electric la dacia?
dex0906 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 93 Joined: 24 October 05 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
dacia 1300
- xxx
|
|||
raptordivx |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 335 Joined: 26 November 04 From: Suceava ![]() |
Mi-am sudat cu electrod, dar am sudat cu niste electrozi mai speciali .....defapt mecanicul .. el stie .. nu a ruginit insa dupa ficare sudura facea tratament la ce a sudat cu ceva incolor si cu ceva roshu. A trecut o iarna peste ea deja si nu a aparut decat un pinct de rugina unde am lovit-o eu .. nu la sudura.
|
--------------------
Renault
Laguna
1999 / 1.6 16v / concorde
- SV-10-SIS Vreau LAGUNA 2 :D
|
|
autom |
![]()
Post
#3
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
QUOTE(dex0906 @ 10 Mar 2006, 22:26) a sudat cineva cu aparat electric simplu, fara gaz inert, tabla la dacia?? se poate face cu un transformator de sudura cu curent reglabil de la 30A la 150 folosind curentul minim - 30?? cu electrozi de 1.6??? salut, teoretic merge.........daca mai pui si o punte de diode in secundarul transormatorului esti chiar boier. Dar de unde iei electrozi de 1,6? Am cautat si eu si mai mici de 2 nici neam nu am gasit...... Adevarat ca in carte scrie ca exista asa ceava............ Daca ai transformator mai tapanos (gen TS 300) si improvizezi din carbuni niste poli poate poti suda prin presiune........ Hai ca sunt ingineri pe aici....asteptam sfaturi succes........... Ce idei poti sa ai............chiar intresant.........dupa ,,brevetarea,, metodei ne apucam toti de bricolat acasa cate o aripa, pasaj de roata,.........mor tinichigii............hehe asa le trebuie....... |
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
dex0906 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 93 Joined: 24 October 05 ![]() |
sint la practiker in brasov electrozi de 1,6. m-am gindit si eu sa-l fac de curent continuu, la ce pol - sau + pun electrodul??
![]() ps. cine stie exact care-i treaba cu electrod supertit si cu electrod bazic?? la curent continuu trebuie bazic sau merge cu supertit?? This post has been edited by dex0906: 11 Mar 2006, 11:29 |
--------------------
dacia
dacia 1300
- xxx
|
|
autom |
![]()
Post
#5
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
QUOTE(dex0906 @ 11 Mar 2006, 11:16) sint la practiker in brasov electrozi de 1,6. m-am gindit si eu sa-l fac de curent continuu, la ce pol - sau + pun electrodul?? ![]() ps. cine stie exact care-i treaba cu electrod supertit si cu electrod bazic?? la curent continuu trebuie bazic sau merge cu supertit?? Salut....... Daca sunt electrozi de 1,6 in brasov atunci trebuie sa fie si la Prk in buc.......e bine...cand merg pe acolo sigur imi iau o cutie.... Cu polaritaea e mai delicat. Se pot face incercari........depinde extrem de mult de materialul cu care sunt inveliti electrozii......merge cu + la masa si - la electrod sau invers. La mine de la pachet la pachet difera modalitatea. Pe unele cutii , cele romanesti, scrie polaritatea si curentul. La curent continuu merge si bazic si supertit (cu toata gama, favorit, fin ,etc) In alternativ merg numai cei supertit. Bazici cu asmenea diametru nu gasesti.Se fabrica numai de la 2,5 in sus, 4 si 6 am vazut mai uzual ....deoarece se folosesc la suduri grele (recipiente mari, sine de tramvai, etc) Curentul este mare (peste 150 A si este asigurat de grupuri motor C.A.-generator C.C. (varianta uzinala) si motor cu ardere interna (de tractor, de exemplu) -generator C.C. Mare atentie la electrozii bazici ca sunt extraordinar de higroscopici.......de aceea cutiile sunt izolate la exterior cu folie de pvc. Mare atentie ce cumparati din targuri.......,,meseriasii,, vand electrozi furati ,bazici, si rvopsesc capetele cu verde . Verde si alb sunt simbolurile electrozilor supertit/favorit si albastru celor bazici. Sa nu incercati sa sudati cu bazici in C.A. ca 150 % nu merge. Avantajul sudurii in C.C. este ca nu apare suflajul magnetic - ca in C.A. si arcul electric este mai stabil. Si altceva.........in C.C. tensiunea de amorsare este mai mica.......deci se preteaza la sudura cu curent mic (tensiunea fiind mai mica) Daca electozii sunt de calitate zgura sare singura. Va urez ,,spor la treaba,, si multumesc pentru pontul cu elecrozii din practiker. Ps . acolo vand probabil asemenea electrozi deoarece ,,aparatele de sudura,, sunt hoby si in nici un caz nu debiteaza 100-140 A cat e nevoie la electod de 2,5-3,25. |
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
andutzu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 385 Joined: 19 December 04 ![]() |
Cum as putea sa redresez curentul de la un aparat de sudura.Banuiesc ca s-ar putea face cu o punte speciala sau patru diode.Problema e de unde sa iau eu asa punte sau asa diode mari... ?
|
--------------------
Dacia
1310
- PH 23 ALX REMAT Tuning.
|
|
autom |
![]()
Post
#7
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
QUOTE(andutzu @ 12 Mar 2006, 00:32) Cum as putea sa redresez curentul de la un aparat de sudura.Banuiesc ca s-ar putea face cu o punte speciala sau patru diode.Problema e de unde sa iau eu asa punte sau asa diode mari... ? Salut, recomand sa cauti prin targurile de pe langa orase. In buc . gasesti diode de putere prin Vitan, Obor, si Militari. Cu stima, |
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th July 2025 - 21:08 |