DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Merd inecat, Nu trage in treapta 4 parca se ineaca

egif2001
post 14 Mar 2006, 15:33
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 24 February 06
From: Galati




Salutare in primul rand.
Sa va explic un pic deci plec de pe loc bag 1,2,3 merge da cam greu .....isi ia cat de cat demarajul da cand dau 4 parca e turbata merge innecat cu tendinte de a muri daca nu ridic piciorul de pe acceleratie.
Toate astea pana se incalzeste motorul bine dupa aia se simte dar un pic mai putin.
Parerea mea e ca tre sa reglez nivelul in CNC voi ce sugerati?

This post has been edited by diaconuliviu: 29 Mar 2006, 14:13


--------------------
Dacia 1410 Berlina 1999 L - GL-06-EGU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dkrysty
post 16 Mar 2006, 10:54
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 128
Joined: 10 May 05




QUOTE(egif2001 @ 14 Mar 2006, 15:33)
Salutare in primul rand.
Sa va explic un pic deci plec de pe loc bag 1,2,3 merge da cam greu .....isi ia cat de cat demarajul da cand dau 4 parca e turbata merge innecat cu tendinte de a muri daca nu ridic piciorul de pe acceleratie.
Toate astea pana se incalzeste motorul bine dupa aia se  simte dar un pic mai putin.
Parerea mea e ca tre sa reglez nivelul in CNC voi ce sugerati?
*



Poti sa reglezi si nivelul in CNC... daca ai umblat acolo ... dar de obicei nu se deregleaza...
...de obicei si cel mai probabil e avansul initial prea mare, sau prea mic. Regleaza-l! 0 grade sau 1 grad!
Apoi poti sa verifici si nivelul in cnc!


--------------------
dacia 1310 L berlina 1998 - DB 03 GAO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
egif2001
post 16 Mar 2006, 10:57
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 24 February 06
From: Galati




QUOTE(dkrysty @ 16 Mar 2006, 10:54)
Poti sa reglezi si nivelul in CNC... daca ai umblat acolo ... dar de obicei nu se deregleaza...
...de obicei si cel mai probabil e avansul initial prea mare, sau prea mic. Regleaza-l! 0 grade sau 1 grad!
Apoi poti sa verifici si nivelul in cnc!
*




merci o sa incerc ca pana acu de cand am pus subiectul nu prea am avut timp de surubarit ..... munca....


--------------------
Dacia 1410 Berlina 1999 L - GL-06-EGU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catastyle
post 29 Mar 2006, 14:05
Post #4


Membru incepator


Group: Banned
Posts: 40
Joined: 19 March 06
From: Bucuresti




ia vezi sa nu merga in 3 bujii , lasa motoru la relanti si scoate pe rand fiecare fisa de la buji...la care bujie vezi ca nu lucreaza , scoate`o curata cu peria de sarma bag`i inapoi si ar trebui sa`si revin la normal...asa era si la mine in treapta a 4 daca nu tineam mana pe schimbator... cred ca mi se rupea! bafta


--------------------
dacia 1310 - B-05-HKS
[B] In frane si in femei..sa nu ai niciodata incredere
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 29 Mar 2006, 15:08
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




egif2001
Dar de ce nu spui tot ce ai mesterit pe la carburator?
Ce spui tu este 'boala' de carburator si o picatura de avans


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
egif2001
post 30 Mar 2006, 10:33
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 24 February 06
From: Galati




QUOTE(Dyda @ 29 Mar 2006, 15:08)
egif2001
Dar de ce nu spui tot ce ai mesterit pe la carburator?
Ce spui tu este 'boala' de carburator si o picatura de avans
*


Salut.
Eu unul mi-am rezolvat problama cu urmatoarele etape si ca sa stie si cei ce au aceasi problema le enumar:
- spalat carburatorul cu Carbusolv - moka de la un amic - 10 lei
- garnitura de sub talpa carburat inlocuita cu una noua - 2 lei
- reglat avans cu metoda beculet de la apr electr. ca imi era lene sa fac un montaj cu bec sau aparat de masura tongue.gif -0 lei
- curatat bujiile cu un smirghel fin nu cu perie de sarma -0 lei
- schimbat filtru benzina 5 lei
- schimbat filtru decantor la intr in carb - 1.5 lei
deci total --18.5 lei si mere brici acum
Multumesc celor care m-au indrumat si sper sa fie de ajutor si la altii.
Pa!


--------------------
Dacia 1410 Berlina 1999 L - GL-06-EGU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gdan12
post 30 Mar 2006, 13:02
Post #7


mr


Group: Members
Posts: 42
Joined: 23 March 05
From: Bucuresti




QUOTE(egif2001 @ 30 Mar 2006, 10:33)
- reglat avans cu metoda beculet de la apr electr. ca imi era lene sa fac un montaj cu


Poti sa imi zici si mie cum ai reglat avansul static cu aprinderea electronica ?


--------------------
DACIA LOGAN 2005, 1.4 LAUREATE - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionescu
post 30 Mar 2006, 13:08
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 275
Joined: 24 January 06
From: Romania




Ce ai tu e problema de alimentare si avans cum s-a zis. Poate pompa de benzina nu mia da cat trebuie la carburator. In ceea ce priveste reglajul avansului, cel mia bine e sa il faci cu stroboscopul la un service. Sau daca ai un mecanic care sa detina asa ceva e xcelent. E reglajul optim la avans.
Deasemenea s-ar putea sa ai un gunoi in rezervor care sa obtureze alimentare cu carburant la pompa de benzina...
Sincer cred ca problema ta e de alimentare...


--------------------
Dacia Duster 2014, Benzina & GPL, 2x4, 1598cc, 73kW=105CP
Traficul in Romania e Infern: Intra toti si scapa cine poate...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th July 2025 - 21:39
Forum Renault