Ulei in lichidul de racire!
![]() ![]() ![]() |
Ulei in lichidul de racire!
milan_t |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 15 March 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Nova GT
- MH-02-VBW
|
|||
diaconuliviu |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Da.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
marius-gabriel |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
garnitura e.
ai fiert-o de curand cumva? |
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
Sir_Alex |
![]()
Post
#4
|
![]() Mem Brew fara alcool Group: Members Posts: 443 Joined: 2 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Garnitura e 100%. Ciudat mi se pare insa ca ti-a scazut nivelul uleiului.
|
--------------------
BMW / Dacia
320 - 2,0 Diesel / Logan 1.6.16v
2003/2007
- B-XX-TDI Dacia...masina initierii mele pe sosea si un drum nesfarsit prin service-uri.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
@Sir_Alex
Pai nu e ciudat, apa are presiune de 1,5 bar in timp sce uleiul 4-6..deci uleiul va trece in apa in cazul asta. Numai la spargere inele de la camasi CURGE apa in baie. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
B20JGG |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 18 June 04 ![]() |
Inainte de a desface motorul incearca si urmatorul test. Scoate capacul de la distributie si baga presiune in instalatia de racire (poti sufla pe furtunul de la vasul de expansiune). Daca bolboroseste undeva acolo e problema. Daca nu, e din garnitura de chiulasa. Oricum dupa reparatie nu uita sa schimbi uleiul si filtrul de ului. Succes!
|
-------------------- B20JGG
|
|
marius-gabriel |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
QUOTE Numai la spargere inele de la camasi CURGE apa in baie. mai curge si daca e fisura in bloc. This post has been edited by marius-gabriel: 16 Mar 2006, 17:09 |
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Ci_co |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru atutentic cu logan ! Group: Members Posts: 291 Joined: 20 July 05 From: UE - Bucharest !! ![]() |
mmdah vezi ca u la piese auto garnitura pt chiuloasa !
Bunicu a patit asa ceva borcanul cu apa era plin de ulei . Am patit si eu o nebunie cu garnitura asta imi pierdea pe langa ea in exterior cate putin dar pierdea, am descoperit ca am si chiuloasa obturata in zona aia ![]() V-am salutat ![]() |
--------------------
Dacia & Renault/
Logan by Dacia/
'06 Pref 1,5dci
- B XX BEB Buaaaa am o Dacie Logan mahh tu stii ce trage e buna domne buna ! ( asa e toate)
|
|
milan_t |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 15 March 06 ![]() |
OK, problema am rezolvat-o pe jumatate! Am fost la un mecanic, care a descoperit ca e dusa garnitura de chiulasa si a schimbat-o. L-am rugat arunce o privire si la frane, directie, etc. In consecinta am pus frane noi(fata-spate), si pivoti noi. Acum a aparut o alta problema: inainte, schimbatorul de viteze avea o cursa usoara,presupun ca acolo exista un arc(care nu mai functiona corect) care trage maneta la punctul mort. Eh, mecanicul mi-a cerut un arc,despre care zicea ca se pune acolo, si acuma schimb vitezele ca la tractor, si punctul mort e undeva dupa viteza a 5-a. Intrebare: arcul ala e chiar necesar(in sensul ca imi placea cum era inainte schimbatorul) sau, se poate pune unul mai slab? Si alta: mi-a spalat carburatorul si cred ca a dorit sa-mi regleze consumul sau asa ceva, rezultatul este ca acum masina nu mai trage bine, e puturoasa rau de tot. De aici sa fie problema?
|
--------------------
Dacia
Nova GT
- MH-02-VBW
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
1. Arcul ala se poate scoate daca chiar te deranjeaza. Dar, pentru a nu introduce din greseala treapta a 5-a in loc de a 3-a, in cutie exista o bila cu arc pe care o apasa "furca" cautatorului cu bila. Arcul ala de care spui tine levierul in directia treptelor 3-4. Incit catre stinga sa ai 1-2, pe directia "default" 3-4 iar a 5-a prin comprimarea cu forta supplimentara a acelui arc cu bila. Daca la tine arcul levierului il fixeaza pe directia tr 5, poate e ceva cu acea bila+resort din cutie. 2. Mers puturos, da, poate fi si de la carburator dar, nu ai cumva joc mic sau inexistent la vreun culbutor? Incepe cu reglare carburator. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
milan_t |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 15 March 06 ![]() |
Mecanicul a constatat ca setul motor e bun, prezinta doar o uzura foarte mica si mi-a recomandat sa nu-l schimb! A facut o lista si am fost cu el la magazin dupa piese. Printre altele am luat si o garnitura capac culbutori, deci presupun ca a umblat la ei! Tinand cont ca e un mecanic "vestit", inclin sa cred ca nu de acolo e problema! Masina e puturoasa in sensul ca inainte, cand acceleram brusc nu era nici o problema, acum insa, dupa ce "stranuta" de cateva ori, se hotaraste sa o ia din loc! Oricum, trebuie sa merg sa mai stranga chiuloasa, si o sa-i spun atunci ce ma deranjeaza. Iar cu arcul, aveti dreptate, presupun ca cel vechi era slabit! Acum dupa 5 km prin oras, sunt obosit de la schimbarea vitezelor! Dupa cum vad, o sa mai postez aici o gramada de probleme!
![]() |
--------------------
Dacia
Nova GT
- MH-02-VBW
|
|
milan_t |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 15 March 06 ![]() |
Da, intr-adevar, am slabit putin arcul si acum merge mult mai bine! Acum vreau sa ma ocup putin de partea electrica si am o intrebare. De cand am luat masina, nu au mers becurile de la ventilator, selectare aer rece-cald si de la selectare zona de incalzit-racit(parbriz, picioare sau mixt), cele de deasupra scrumierei. La bricheta si scrumiera merg.Intrebare: acolo exista becuri sau nu? Si daca da, cum ajung la ele?
|
--------------------
Dacia
Nova GT
- MH-02-VBW
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th July 2025 - 19:57 |