Dupa schimbarea bateriei creste turatia la 1000-1200
![]() ![]() ![]() |
Dupa schimbarea bateriei creste turatia la 1000-1200
Morun |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 19 January 04 ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
Maverik |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 6 November 03 From: Arad ![]() |
Este posibil sa ai o problema in sistemul electronic al de comanda al injectiei!
Injectia fiind comandata/reglata (cred ca nu gresesc) electric, trebuie sa aiba un sistem de stabilizare la intrare. Daca acest stabilizator este "dus", atunci faptul ca bateria este noua si cu o tensiune la borne mai zdravana (rezistenta interna este mai mnica) duce la o oarecare dereglare in sistemul de injectie si , implicit, influenteaza relantiul motorului. AAAAaa, sa nu uit: Daca gresesc, sa nu ma huiduiti, deoarece eu am masina pe carb, iar cele de mai sus sunt simple speculatii ale unui biet fizician !!! ![]() |
--------------------
LAGUNA II 1.9 dci
LAGUNA II 1.9 dci
2002
- AR07YIR Remember for ever:
Never say ... Never !!! |
|
mariussilvian |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 19 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Salut. Urmaresc de ceva vreme discutiile de pe acest forum si am constatat ca sunt foarte interesante, chiar mi-am rezolvat unele probleme cu ajutorul sfaturilor gasite aici. Referitor la problema cu relantiul marit la Dacia pe injectie in momentul cand se schimba bateria trebuie consultat un electrician. Eu am crezut initial ca e vorba de motorasul de relanti, dar se pare ca tine de memoria calculatorului. Si mai grav este ca tester-ul nu percepe aceasta problema ca pe o defectiune. Dupa mai multe incercari la diferiti electricieni si chiar doua teste pe Sagem ( de fiecare data rezultatul era acelasi -" nu sunt defectiuni in sistem"- am reusit sa rezolv problema. Electricianul lucreaza la Adras Bucuresti (in Militari pe Intrarea Caravanei) si il cheama Marian. Din pacate n-am fost inspirat sa-i iau nr. de telefon, dar poate fi gasit acolo in fiecare zii, chiar si sambata. Nu ma intrebati ce i-a facut la masina ca nu stiu (n-am avut acces in hala) important este ca masina si-a revenit la turatie normala 800-850 rpm
|
--------------------
Dacia
1310
2000 Li
- B-22-JYM
|
|
Maverik |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 6 November 03 From: Arad ![]() |
Deh, vă spuneam io să nu mă huiduiți ! Ete c--am dat cu bâta-n baltă !!!
Mea culpa ! ![]() |
--------------------
LAGUNA II 1.9 dci
LAGUNA II 1.9 dci
2002
- AR07YIR Remember for ever:
Never say ... Never !!! |
|
paulp |
![]()
Post
#5
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Pai n-ai gresit :wink:
Tot calculatoru' bata-l vina ![]() ![]() Asa ca mea culpa e pentru alta data ![]() |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
Rew |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 12 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Calculatorul prinde de la o vreme prostul obicei de a intra in tot felul de stari aiurea cind se scoate bateria (pt schimb sau incarcare). Pentru a scapa de belea trebuie resetat calculatorul, pentru a reveni la setarile de fabrica. Se gasesc citeva discutii pe forum legate de resetare si in general despre functionarea injectiei.
Moduri de resetare: 1. se scoate mufa de la calculator pentru 2-3 minute dupa care se cupleaza la loc, cu contactul pus la cheie (la majoritatea masinilor se pare ca merge) 2. se scoate la intimplare, fara logica si cu draci mufa de la calculator, borna (+) si/sau borna (-) de la baterie, cu contactul pus sau nu (la mine, dupa lungi cautari si potop de injuraturi, a vrut sa se reseteze numai scotind pt scurt timp borna (-) de la baterie, borna (+) si mufa de la calculator stind linistite la locurile lor) |
--------------------
Dacia
1310 Break
2000
- B 04
|
|
Maverik |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 6 November 03 From: Arad ![]() |
QUOTE Pai n-ai gresit :wink: Tot calculatoru' bata-l vina ![]() ![]() Asa ca mea culpa e pentru alta data ![]() Uh, și io n-am dormit toată noaptea din cauza asta. :oops: Acuma o să plec de la lucru să dorm liniștit !!! :wink: |
--------------------
LAGUNA II 1.9 dci
LAGUNA II 1.9 dci
2002
- AR07YIR Remember for ever:
Never say ... Never !!! |
|
paulp |
![]()
Post
#8
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Somn usor
![]() ![]() |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
Maverik |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 6 November 03 From: Arad ![]() |
Ești mare !!!!!!!!!!!! Dar nu pot să dorm, totuși, până omul ăsta nu-și rezolvă problema cu relantiu' !!! :cry: :?
|
--------------------
LAGUNA II 1.9 dci
LAGUNA II 1.9 dci
2002
- AR07YIR Remember for ever:
Never say ... Never !!! |
|
Morun |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 19 January 04 ![]() |
Multumesc mult "Rew"
S-a rezolvat la una.... Urmeaza sa le facem pe toate acum. QUOTE Calculatorul prinde de la o vreme prostul obicei de a intra in tot felul de stari aiurea cind se scoate bateria (pt schimb sau incarcare). Pentru a scapa de belea trebuie resetat calculatorul, pentru a reveni la setarile de fabrica. Se gasesc citeva discutii pe forum legate de resetare si in general despre functionarea injectiei. Moduri de resetare: 1. se scoate mufa de la calculator pentru 2-3 minute dupa care se cupleaza la loc, cu contactul pus la cheie (la majoritatea masinilor se pare ca merge) 2. se scoate la intimplare, fara logica si cu draci mufa de la calculator, borna (+) si/sau borna (-) de la baterie, cu contactul pus sau nu (la mine, dupa lungi cautari si potop de injuraturi, a vrut sa se reseteze numai scotind pt scurt timp borna (-) de la baterie, borna (+) si mufa de la calculator stind linistite la locurile lor) ![]() |
-------------------- |
|
Speedboys |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 26 December 03 From: Oradea ![]() |
Salut! Parerea mea este ca baterile sunt supra incarcate si nu mai au nevoie de incarcare iar turatia este din cauza ca alternatorul nu incarca si se tureaza motorul. Incearca sa pui mai multe consumatori pe el si vezi ce se intampla.
Daca nu e din cauza asta atunci poate ca socul a ramar blocat din ceva cauza... |
-------------------- |
|
Morun |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 19 January 04 ![]() |
Partea proasta este ca a mers vreo 3 ore cu turatia la 800-850 dupa care a revenit la turatia de 1000-1200. Suntem vreo 5 soferi si tot degeaba ca nu reusim sa ii dam de cap.
Va rog o solutie.....pareri .... :cry: Avem nevoie de autor ... :cry: |
-------------------- |
|
SGN_1310 |
![]()
Post
#13
|
![]() sgn_1310 Group: Banned Posts: 484 Joined: 9 June 03 From: Buftea, judetul CALIFORNIA ![]() |
Da'i foc....sigur ii va scadea turatia apoi
![]() |
--------------------
Dacia
1310
- B-xx-XSK Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef! |
|
Rew |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 12 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Partea proasta este ca a mers vreo 3 ore cu turatia la 800-850 dupa care a revenit la turatia de 1000-1200. Si la mine i-a revenit naravul, altul decit la tine, dupa prima resetare. L-am mai resetat odata si merge bine de atunci, adica de 2 luni. Am dat si cu spray de contacte peste tot pe unde am vazut vreo mufa sau un papuc. Senzorul de temperatura l-ai incercat? E undeva pe motor inspre baterie si are un conector cu 2 contacte. Daca-l scoti, cind motorul e cald, trebuie sa creasca putin turatia. Daca nu se intimpla nimic ori e defect, ori contactele sint murdare. Se poate masura si cu un ohmetru, cind e rece si cind e cald motorul. Acum am reglat altfel relantiul. Pt. ca am motorasul de relanti stricat, l-am reglat intr-o pozitie in care tine turatia undeva peste 800, cu motorul cald, si l-am lasat fara mufa de la calculator. Problemele ar fi ca trebuie sa tin tuartia din acceleratie pina se incalzeste motorul si turatia la relanti nu e prea stabila si depinde de tensiunea bateriei, adica de nr de consumatori. Asta pina ma indur sa iau un motoras nou sau sa-i fac un circuit de comanda nou, separat de calculator. |
--------------------
Dacia
1310 Break
2000
- B 04
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 09:11 |