Roata dr. fata infranata, dupa cateva min i-si revine
![]() ![]() ![]() |
Roata dr. fata infranata, dupa cateva min i-si revine
egif2001 |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 24 February 06 From: Galati ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1410
Berlina
1999 L
- GL-06-EGU
|
|||
Raoul |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 7 July 05 From: Curtea de Arges ![]() |
Si eu am aceeasi problema la aceeasi roata. Eu scap de problema daca actionez de cateva ori pedala de frana.
Cred ca rezolvarea ar consta in deblocarea pistonasului de la etrier sau chiar schimbarea etrierului (in functie de ce se gaseste pe acolo - rugina ...). |
--------------------
DACIA
berlina
- AG-78-LIR
|
|
egif2001 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 24 February 06 From: Galati ![]() |
QUOTE(Raoul @ 20 Mar 2006, 10:36) Si eu am aceeasi problema la aceeasi roata. Eu scap de problema daca actionez de cateva ori pedala de frana. Cred ca rezolvarea ar consta in deblocarea pistonasului de la etrier sau chiar schimbarea etrierului (in functie de ce se gaseste pe acolo - rugina ...). Sa stii ca s-ar putea sa ai dreptate cu etrierul adica mai precis cu pistonasul ptr ca se misca fff greu (eu am dat jos etrierul si ce mizerie aera pe acolo si pe pistonas erau niste depuneri),eu stiu in timp s-a depus mizerie pe el si miscarea e mai greoaie . eu am un etrier de rezerva complet cu pistonas.... dar tu daca nu ai alta solutie e bine din cate am intrebat si eu sa iei pistonasul la smirgheluit un pic cu smirghel de apa unu fin tare , si sa faci un pic de curatenie . Eu am facut asta si parca, parca nu mai face asa tare ramane sa mai constat in timp. |
--------------------
Dacia 1410
Berlina
1999 L
- GL-06-EGU
|
|
Zaheiu |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 371 Joined: 3 November 05 ![]() |
Smirgheluit pistonasul e frectie la picior de lemn. Intr-o luna doua face mai nasol. Mai bine iei pistonase noi, e 30 RON unu, si 2-3 ani nu mai ai treaba. Si garnituri, logic.
|
--------------------
Dacia
Nova chioara
- vl02jcr
|
|
Dreamer |
![]()
Post
#5
|
![]() Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov ![]() |
A nu se pune banda abraziva pe piston ... de unde va vin toate ideile astea ???
![]() Pistonasul se lustruieste pe lemn ... se freaca de o bucata de lemn de esenta moale pana se face oglinda .... Daca ai dat cu banda abraziva pe el, iti recomand sa cumperi alt pistonas. Si cu ocazia asta schimba si garniturile ... ca sunt foarte proaste ... si curata foarte bine si canalul in care sta garnitura cu o sarma indoita .... totul trebuie sa fie bec .. altfel nu merge bine ... |
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
milu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 23 April 04 From: Timisoara ![]() |
O alta problema des intalnita in cazul blocarii rotii, este furtunul de cauciuc care vine de la conducta de cupru la etrier. Furtunul daca se infunda, la calcarea franei, datorita presiunii mari permite lichidului sa mearga la etrier si sa actioneze pistonasul, dar cand se ia piciorul de pe frana lchidul nu mai revine si ramane blocat pistonasul.
Daca tot va apucati sa desfaceti etrierul, parerea mea e sa demontati si furtunul si sa vedeti daca nu e infundat (suflati in el cu pompa de aer, sau cu gura - nu as recomanda ca lichidul e otravitor). |
--------------------
Duster 1.5 dCi
&
Logan 0.9 TCe
|
|
marius-gabriel |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
in principiu este de la pistonasul de la etrier.
intradevar el se curata NUMAI pe o bucata de lemn. daca a-ti ajuns la concluzia ca nu e de la etrier, s-ar putea sa fie si de la acea lamela elastica de la placutele de frana, si sa ramana putin blocata placuta.. |
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
Raoul |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 7 July 05 From: Curtea de Arges ![]() |
Eu deja am inlocuit ambele etriere cu unele noi. Pistonasul de la roata cu probleme era intr-adevar blocat si am preferat sa schimb etrierele (mai ales ca am si aerisitoarele rupte si nu mai puteam face o aerisire corecta a instalatiei)
|
--------------------
DACIA
berlina
- AG-78-LIR
|
|
adostar |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 419 Joined: 12 October 04 From: Galati ![]() |
schimba etrierul. mai bine schimbi ambele etriere daca tot vrei sa faci o treaba klumea.
|
--------------------
gaz
cazan
1980
- gaz/porc
|
|
AlinREHAU |
![]()
Post
#10
|
![]() membru incepator Group: Members Posts: 718 Joined: 21 March 06 ![]() |
un piston nou este ~150 000 rol un etrier nou este 1050 000 rol si nu stiu daca da si piston
![]() This post has been edited by AlinREHAU: 26 Mar 2006, 18:16 |
--------------------
Dacia
break
96
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd May 2025 - 18:31 |