Probleme la franare....
![]() ![]() ![]() |
Probleme la franare....
Abe |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 4 April 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Nova
- B-00-FCS
|
|||
LYM |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Banned Posts: 194 Joined: 18 January 06 From: Bucuresti ![]() |
doar la relanti ?
Incearca sa maresti un pic avansul. |
--------------------
Dacia
1310
- GJ-15-LYM
|
|
Abe |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 4 April 06 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Nova
- B-00-FCS
|
|
argon |
![]()
Post
#4
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Membrana de la servo o fi fisurata, sau trage aer fals pe undeva furtunul.
Am si eu o intrebare, in sonda pompei de frana intra un fir, dar lagga firul ala mai e unul...unul din ele are papucul alb si drept, celalalt il are negru si cotit la 90 de grade. care stiti, sau uitato-va va rog care intra in sonda, ca am descoperit ca la mine nu intra niciunul, atarna amandoua, si nu stiam de ce prinde numai spatele..era pompa in avarie ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
nvp_playboy |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 24 January 06 From: Roman ![]() |
Furtunul se leaga de servofrana printr-o piesa de plastic, poate fi rupt sau neetans.
In capatul celalalt datorita tenperaturii mari, furtunul poate fi iarasi neetans pe srut. Alte cauze pot fi strangerea insuficienta a carburatorului, aspirarea aerului fals pe la gura de aer a carburatorului, un reglaj incorect al aprinderii-carburatiei, ceea ce face motorul foarte sensibil la orice depresiune de aer. |
--------------------
dacia 1410
1410
- nt 03 wuv Putin traiesc viata, majoritatea doar exista !
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Omul afirma ca doar atunci cind frineaza i se opreste motorul. Daca ar fi furtunul, supapa ar avea probleme continuu.
Asta inseamna ca numai traseul de vacuum deschis dupa apasarea pedalei este compromis. Poate fi, dar mai putin probabil, garnitura fisurata-dar putin, incit la deplasarea ei fisura sa "se caste" sau acea supapa-disc neetansa. Pt ABE: Daca are cine-ti demonta servo sa se uite in el, bine, daca nu, mi-e tare teama ca va trebui schimbat. Fa o proba: scoate supapa din corpul servo, obtureaza-i acel orificiu, porneste motorul - iti recomand sa fii pe o strada slab circulata - si urmareste ce se intimpla. Daca problema dispare atunci cind frinezi, e servo. Daca nu, posibil scurt pe traseul conductorilor electrici de la lampile frinare, care iti scad turatia mult. Asta doar daca e combinata cu sigurante improvizate. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
bertro |
![]()
Post
#7
|
Membru dezmembrat Group: Members Posts: 592 Joined: 3 June 05 From: IASI, rumenia ![]() |
QUOTE(argon @ 5 Apr 2006, 07:17) Membrana de la servo o fi fisurata, sau trage aer fals pe undeva furtunul. Am si eu o intrebare, in sonda pompei de frana intra un fir, dar lagga firul ala mai e unul...unul din ele are papucul alb si drept, celalalt il are negru si cotit la 90 de grade. care stiti, sau uitato-va va rog care intra in sonda, ca am descoperit ca la mine nu intra niciunul, atarna amandoua, si nu stiam de ce prinde numai spatele..era pompa in avarie ![]() La sonda ICP pune-l pe ala cu papucul drept. facand analogie cu situatia de la Nova mea, celalalt e pt sonda din capacul borcanasului de frana (daca ai asa capac cu sonda). |
--------------------
DACIA
Nova GT
- xx xx XXX posesor de DrACIA NOVA GT
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 18:00 |