Probleme aerisire
![]() ![]() ![]() |
Probleme aerisire
cik83 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Member Group: Members Posts: 98 Joined: 5 May 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Berlina 1310 MLS
1986
- No information
|
|||
cipri20 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 613 Joined: 19 May 04 From: Baia Mare ![]() |
din ce an e dacia, ce tip de pompa ai? din cate stiu, doar la ultimele modele de dacii se poate face aerisire prin cadere libera
|
--------------------
VW
1200
1970
|
|
Dreamer |
![]()
Post
#3
|
![]() Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov ![]() |
Ai auzit ceva de acele pedale energice ... dar nu compet ...
![]() In momentul in care poampa de frana intra in avarie, se soate sonda de la pompa de frana ... si se fac cateva pedale energice ... pentru a scoate poampa din "avarie " ... apoi se monteaza sonda si se face aerisirea prin cadere libera in ordinea clasica. |
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
cik83 |
![]()
Post
#4
|
![]() Member Group: Members Posts: 98 Joined: 5 May 05 ![]() |
Pompa este cu dublu circuit cu 4 conducte, cu ICP. Deci aerisirea nu se face cu ICP scos? Dar de ce nu curge pe la aerisitorul pompei? Sau cum aerisesc pompa?
![]() |
--------------------
Dacia
Berlina 1310 MLS
1986
- No information
|
|
Dyda |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
QUOTE(cik83 @ 16 Apr 2006, 09:51) Salut! Am incercat sa fac aerisirea la pompa de frana (cu ICP) prin cadere libera cum am citit din topicurile legate de aerisire si nu am reusit sa o duc la bun sfarsit. 1. La sfarsitul aerisirii se fac pedale enegice inainte de a monta ICP? 2. Daca ridic masina din spate pe capre este vreo problema la aerisire? Cu Respect! ![]() Care-i problema ? Ce nu merge? In functie de comportamentul sistemului putem trage o concluzie si se poate trece la o etapa urmatoare 1 Da 2 Nu ridica masina , te bagi frumos sub masina pentru a avea acces la purjele de aerisire |
-------------------- Kox
|
|
cik83 |
![]()
Post
#6
|
![]() Member Group: Members Posts: 98 Joined: 5 May 05 ![]() |
In diferite topicuri am observat ca nu sunt etapele in aceeasi ordine. Adica in unele topicuri se incepe aerisirea cu purja ICP, iar in altele, aceasta etapa este la sfarsit. Problema este ca la mine nu curge lichid pe la purja pompei.
![]() Cum aerisesc pompa? ![]() This post has been edited by cik83: 17 Apr 2006, 16:32 |
--------------------
Dacia
Berlina 1310 MLS
1986
- No information
|
|
danny_b |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 29 January 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(cik83 @ 17 Apr 2006, 17:29) In diferite topicuri am observat ca nu sunt etapele in aceeasi ordine. Adica in unele topicuri se incepe aerisirea cu purja ICP, iar in altele, aceasta etapa este la sfarsit. Problema este ca la mine nu curge lichid pe la purja pompei. ![]() Cum aerisesc pompa? ![]() Aerisirea se face cam asa: 1-Se verifica temeinic rotile sa nu fie scurgeri de lichid .Pe unde curge lichid va intra aer in instalatie. 2-Se verifica nivelul de lichid din rezervorul pompei 3-Se aseaza 2 prieteni sau dusmani in portbagaj pt.a tensiona mai tare repartitorul.Altfel nu vine lichid la rotile spate. 4-Se fac energic cca. 5 pedale pina la podea dupa care se tine apasata pedala iar cel ce face areisirea ,slabeste aerisitorul de la roata cea mai indepartata de pompa ,adica roata dreapta spate.Daca vrei sa recuperezi lichidul, pui pe aerisitor un furtun de perfuzii transparent iar celalalt capat il introduci intr-un borcanas in care pui niste lichid pt. a nu trage aer. Dupa ce a iesit aerul,stringi aerisitorul dreapta spate si faci acelasi lucru pe stinga spate.Apoi dreapta fata si stinga fata. Ultima este pompa. Se repeta operatia pina nu mai iese aer in borcan la nici o roata .Se vede pe furtun.Poti pune furtunul si pe aerisitorul pompei. Numai dupa ce ai strins aerisitorul se lasa pedala libera !!!! Apoi inviti prietenii din portbagaj la o bere . SUCCES ! ![]() ![]() ![]() |
--------------------
DACIA
dacia 1310 break
1990 GPL
- CJ-01-XAN Ascunse sunt caile DOMNULUI
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Pentru danny_b: Asta e valabila NUMAI la pompele cu 3 conducte-simple sau "tandem".
Pentru cik83: daca nu curge, incearca cu purja pompei slabita sa sufli in pahar. Teoretic ar trebui sa curga liber. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
cik83 |
![]()
Post
#9
|
![]() Member Group: Members Posts: 98 Joined: 5 May 05 ![]() |
Salut! Am reusit sa aerisesc pompa, tine frana, dar am pedala tare si mi se pare ca este cam elastica. Daca pornesc motorul si fac pedale, ca si cum as pune frana, scade de turatia de relanti. Alta ar fi problema. Cand apas pe pedala se aude un zgomot la etrier ca si cum s-ar misca in suport, ca un clantanit si se simte la pedala cum se duce un pic mai jos. Ce ar putea avea? La servo este normal cand scot supapa cu furtunul sa traga aer? Ramane ca un vid in servo.
Multumesc! ![]() |
--------------------
Dacia
Berlina 1310 MLS
1986
- No information
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
@cik83
E foarte normal sa ramina acel vacuum, [si] pentru aia este supapa. Defineste "dar am pedala tare si mi se pare ca este cam elastica", mi se pare ca se cam bat cap in cap. Pedala "tare" in sensul de "apasare grea cu motorul oprit", e normala. Pentru acea deplasare, poti demonta roata, rogi pe cineva sa apese pedala si tu urmaresti ce misca si face "clant". Posibil o placuta sa "agate" cu acele "urechi" pe canalul dedicat. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
cik83 |
![]()
Post
#11
|
![]() Member Group: Members Posts: 98 Joined: 5 May 05 ![]() |
Merci pt. raspuns diaconuliviu.
![]() |
--------------------
Dacia
Berlina 1310 MLS
1986
- No information
|
|
def |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 9 April 06 From: Iasi ![]() |
dupa ce am citit de dimineata cum se face aerisirea,m-am apucat si eu. am procedat astfel : scos ICP-ul , aerisit pornind de la roata dreapta spate,apoi stanga spate,etc. am aerisit si la pompa,am dat vreo 7 pedale energice,am apasat de vreo 5 ori tumburusul ala de la ICP,am montat ICP-ul la loc am pornit motorul si supriza : sunt si mai slabe franele.inainte de aerisire tineau la vreo 2 cm de podea.acum e pedala lipida de podea.
![]() ![]() |
--------------------
dacia
nova gti
- IS XX XXX
|
|
cik83 |
![]()
Post
#13
|
![]() Member Group: Members Posts: 98 Joined: 5 May 05 ![]() |
Stie cineva care este ordinea la pistonasele de la ICP. Unde este imbusul acela. Am schimbat garniturile la pompa, fac aerisirea si dupa 2 drumuri se aprinde martorul ICP si "pierd frana". Nu pierd lichid, dar s-ar putea sa traga aer pe langa pahar. Ce ma sfatuiti?
![]() |
--------------------
Dacia
Berlina 1310 MLS
1986
- No information
|
|
johnox |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 9 November 05 From: Craiova ![]() |
mai raspunde cineva la oamenii astia?
nu da alta dar mai sunt multi in situatia lor..si asteapta pareri. ![]() |
--------------------
SEAT
Cordoba 1,6SXE
1997
- DJ-77-NOX Sad But True
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 19:54 |