DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Consum de antigel shi lichid servodirectie Solenza

kinder
post 3 Feb 2004, 08:59
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 1 January 04




Salve oameni buni!
Cateva probleme>
E normal sa consume antigel la 2300 km?
E normal sa consume lichid servodirectie la 2300 km?
Solenza Rapsodie!
Miros de antigel nu se simte, dar cine stie....
Daca trebuie sa merg la service unde imi recomandati sa nu stau o mie de ani lumina!
Ce cheluieli trebuie sa mai fac......dac merg pentru remediere...?
va multumesc!


--------------------
Solenza....super car?????
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 3 Feb 2004, 09:02
Post #2


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Dar de unde esti tu, pui de dac ????


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 3 Feb 2004, 09:17
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




Pare neamt dupa nume si italian dupa formula de salut


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 3 Feb 2004, 09:36
Post #4


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




Omul a pus o intrebare. Hai sa-i raspundem! ... In meniul din header-ul forumului exista o lista cu Adrese utile ... acolo sunt listate service-urile ... dupa ce Kinder ne va spune locatia sa putem reveni si cu eventuale sfaturi....

Legat de "consumul" de fluide, masina fiind noua, este posibil ca instalatiile respective sa se fi auto-aerisit, conducand la scaderea nivelului de lichide din bidoanele respective....insa daca nivelul a scazut foarte mult, trebuie totusi cautata cauza! ... in special in cazul servodirectiei poate fi periculos sa se circule cu nivelul sub minim!

In cazul antigelului se poater face o sumara verificare vizuala a radiatorului ... daca curge pe undeva se vede... antigelul "infloreste"... idem si in cazul caloriferului de inclazire .... insa la SLZ este putin probabil ca radiatorul si caloriferul sa prezinte scurgeri sau sa fie sparte !!! ... se mai pot verifica imbinarile conductelor...

succes si asteptam noi vesti!


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bihomoldoveanul
post 3 Feb 2004, 09:51
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 515
Joined: 31 December 03
From: Bucuresti




Lol. "Puiul de dac" cred ca s-a speriat pentru ca au scazut nivelele la lichide. Ia vezi mestere ca nivelele alea variaza puternic date fiind temperaturile de afara. Ideea e ca nici unul din lichide sa nu fie sub indicatorul de "min" nici cind e motorul rece nici cind e fierbinte. Nivelul uleiului se masoara cu motorul cald (dupa ce te-ai dat hutza cu masina) dar dupa ce motorul a fost oprit (macar 10 min).
In teorie reviziile la fiecare 10.000 se fac cu schimbari de ulei, verificat si completat lichide samd. Iar in intervalele dintre revizii un motor functional nu are motiv sa consume din lichidele alea atit de mult incit sa te oblige sa umbli cu bidonasele dupa tine.


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laurh
post 3 Feb 2004, 11:33
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 8 December 03
From: Bucuresti




Mai mie nu mi-a consumat deloc pana acum - 1700 km, tot rapsodie.
Da-mi bazie bordu` sad.gif(


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusI
post 3 Feb 2004, 11:44
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 24 March 03
From: Bucuresti




Mie mi-a 'consumat' pana acum si antigel si lichid de servo.

Antigel: cauza cea mai probabila a fost umplerea caloriferului interior odata cu venirea iernii, plus o eventuala diminuare in volum a lichidului datorata temperaturii scazute. Fa urmatoarea chestie: cu motorul *cald * (dar oprit evident smile.gif), completeaza cu antigel pana la maximum. Verifica dupa aceea in aceleasi conditii, n-ar trebui sa mai scada (la mine n-a mai scazut dupa prima completare)

Lichid servo: volumul variaza puternic cu temperatura. Completeaza cu motorul *rece* pana peste minim (vezi ca e o diferenta foarte mica intre minim si maxim).

Daca ti se pare ceva suspect, du-te in service


--------------------
Solenza Scala
Dixit.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 3 Feb 2004, 12:02
Post #8


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Nu completa nimic, du-te in service direct, doar esti in garantie! De ce sa dai bani pe niste chestii care le poti avea gratuit ?


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 3 Feb 2004, 12:08
Post #9


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




QUOTE
MariusI:  
Antigel: cauza cea mai probabila a fost umplerea caloriferului interior odata cu venirea iernii, plus o eventuala diminuare in volum a lichidului datorata temperaturii scazute.


NU!... caloriferul e plin mereu.... si antigelul circula mereu prin el... chiar daca ar avea robinet, plin tot ar fi cu antigel... scaderea in volum se produce la scaderea temperaturii... atentie la umplere, atunci cand motorul e cald, nivelul va creste ... deci atentie sa nu de-a pe afara sau sa nu treaca de maxim...pentru ca se va crea presiune prea mare si daca supapa capacului nu functioneaza corect e poosibil sa se lase cu spargeri de radiator/calorifer!


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aviasol
post 3 Feb 2004, 12:10
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.000
Joined: 3 April 03
From: Bucuresti




si mie mi s-a completat antigelul la revizia de 10.000 cica se evaporase pe timp de vara.


--------------------
VW GOLF V 1.9 TDI 2006 - WTX
galeria mea: galerie\user galleries\aviasol.
Acesta nu este un link functional !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 3 Feb 2004, 12:35
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




QUOTE
Nu completa nimic, du-te in service direct, doar esti in garantie! De ce sa dai bani pe niste chestii care le poti avea gratuit ?


Gratuit pe dracu. Tre' sa pierzi 1-2 ore pt niste timpiti care iti pot spune ca n-au nu stiu ce sau sa vii miine. Eu zic ca timpul e mai important decit 100K dati pe un bidon de antigel.


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu77
post 3 Feb 2004, 13:08
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 11 August 03
From: Bucuresti




QUOTE
si mie mi s-a completat antigelul la revizia de 10.000 cica se evaporase pe timp de vara.


... apropo, daca tot au constatat ca s-a evaporat, nu au avut curiozitatea sa se uite pe unde?


--------------------
Dacia SupeRNova Rapsodie - B-29-EZI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aviasol
post 3 Feb 2004, 13:11
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.000
Joined: 3 April 03
From: Bucuresti




sa evaporat! vaporii au iesit pe undeva.... laugh.gif laugh.gif laugh.gif


--------------------
VW GOLF V 1.9 TDI 2006 - WTX
galeria mea: galerie\user galleries\aviasol.
Acesta nu este un link functional !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusI
post 3 Feb 2004, 14:57
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 24 March 03
From: Bucuresti




QUOTE

NU!... caloriferul e plin mereu....  


Cum, adica vara la patruj' de grade afara, io cand dau drumul la AC, aerul trece tot prin caloriferul cu antigel la 100 de grade ca sa ajunga la mine ???


--------------------
Solenza Scala
Dixit.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 3 Feb 2004, 14:59
Post #15


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Bineinteles ca nu! Caloridferul este obturat de o clapeta care se deschide si inchide in functie de cum misti tu de rotita care o ai pe bord.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 3 Feb 2004, 20:00
Post #16


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Eu am o problema cu nivelul lichidului pt servodirectie. Adica dimineata e la minim dar dupa ce motorul merge ajunge la jumatate. Mi-au zis cei de la Dacia Asistenta ca ar fi din cauza temperaturilor, sa lichidul ala rosu din bidonas se contracta si se dilata in functie de temperatura. Mi-au zis sa nu ma puna 243.gif sa completez ca poate da pe dinafara, bla, bla.

P.S. Mi-au mai spus una buna: servodirectia se testeaza cu testerul CLIP :shock:


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusI
post 3 Feb 2004, 20:25
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 24 March 03
From: Bucuresti




PAi Marty, si atunci de ce imi scazuse mie la cca 1 deget de minim, iar dupa ce am completat nu s-a mai modificat nivelul ? De evaporat in nici un caz nu s-a evaporat, ca nu e murdar capacul la supapa..

Bogdan, aceeasi problema am avut-o si eu, si am completat, ca in prostia mea ma gandesc ca nu e bine sa stea sub minim, chiar daca sunt -20 de grade..daca o da pe afara la vara dau 5000 de lei pe o seringa si mai scot smile.gif


--------------------
Solenza Scala
Dixit.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 4 Feb 2004, 01:47
Post #18


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Mie nu imi sta sub minim ci cu foarte putin peste minim. Dupa ce masina merge lichidul sta frumos la jumatatea intervalului chiar daca opresc motorul. Pana la urma completarea cum se face? Ca la ulei pe motor rece sau pe motor cald?

Ref la calorifeul din bord: prin el trece tot timpul antigel (nu mai e ca la Berline cu robinet). Cand dai pe rece intr-adevar exista o clapeta care obtureaza caloriferul dar, cum e Dacie nu il obtureaza in totalitate. Oricum raceste destul de bine vara asa ca n-ai de ce sa iti faci probleme.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki
post 4 Feb 2004, 08:44
Post #19


#Hırsızlargibigeceniniçine


Group: Members
Posts: 1.259
Joined: 30 July 02
From: Bucuresti




In principiu toate lichidele se completeaza cu motorul rece! Nu trebuie sa fie sub minim indiferent de temperatuara de afara


--------------------
Renault Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE/Santa Fe 2004 / 2019/2008 - XX-B-XXX
#Hırsızlargibigeceniniçine

Funken Kurbelwelle
Uzun Araç!
Değer Aºılırsa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
angry
post 4 Feb 2004, 08:59
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 1 October 03




Pentru servo, verificati conducta care pleaca din pompa spre radiator. Este un colier/garnitura care la unele (masina tatalui) mai musteste si trebuie inlocuita piesa cu pricina.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusI
post 4 Feb 2004, 10:26
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 24 March 03
From: Bucuresti




Daca o sa completezi cu motorul rece, nu pune pana la maxim. Pentru ca , dupa cum am spus, ambele lichide se dilata la caldura (cel de servo chiar foarte mult) si o sa risti sa dea pe-afara. De asta am spus ca la antigel sa completezi cu motorul cald, ca sa poti pune pana la maxim fara sa-ti dea pe langa dupa aia.
La servo, daca e peste minim in toate conditiile, nu vad de ce ai completa..


--------------------
Solenza Scala
Dixit.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 5 Feb 2004, 01:32
Post #22


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




M-am uitat atent si am verificat toate conductele pe care le-am vazut intrand/iesind in/din pompa si nu erau umede pe nicaieri. Sub masina n-am de unde sa stiu daca e balta sau nu ca e asfaltul ud tot timpul de la resturile de zapada asa ca trebuie sa astept sa se mai incalzeasca vremea sa vad ce si cum.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florion24
post 30 Nov 2012, 19:21
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 25 December 09




salut
am si eu o problema cu o dsn la pornire se aude un scartait care mai apare si in mers si de vreo 2 saptamani am cam ramas de vreo 2 ori fara apa(prima completare 1 litru cea dea doua aproape 2 litri)imi poate spune cineva care ar fi cauza?????va multumesc pt timpul acordat citirii sad.gif


--------------------
dacia supernova 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turturel
post 30 Nov 2012, 19:28
Post #24


membrisor


Group: Members
Posts: 1.385
Joined: 2 May 08
From: Braila




pompa de apa? nu stiu..zic si eu. lasa balta dedesupt? verifica pompa sa nu iti curga pe acolo sau verifica radiatorul. ar mai fi o sansa la radiatorul de caldura din interior. citeste la sectiunea dsn ca sunt topicuri dedicate.


--------------------
Dacia Supernova 2003 confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th July 2025 - 13:19
Forum Renault