Instalatie GPL, Problema ciudata
![]() ![]() ![]() |
Instalatie GPL, Problema ciudata
sddragos |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 532 Joined: 18 October 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 L
1997, berlina
|
|||
Zaheiu |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 371 Joined: 3 November 05 ![]() |
Ralantiul se regleaza dintr-un surub de pe plaman care baga aer direct cu presiune. Cat e ralantiul pe benzina? 760-780 e cam putin pt gaze.
|
--------------------
Dacia
Nova chioara
- vl02jcr
|
|
b19bng |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 2 May 06 ![]() |
QUOTE(sddragos @ 25 Apr 2006, 08:21) Am o problema cu instalatia de gaz: daca la 90 km/h "scot pe liber", dupa cca 10-15 sec. se opreste motorul. Daca fac acelasi lucru, dar la turatii joase, nu sunt probleme. Acum o saptamana am facut revizia instalatiei si mi-au reglat din nou relantiul/consumul. Au mai redus turatia la relanti (760-780 rpm). Inainte nu am mai avut problema asta. Banuiesc ca atunci cand rulez cu viteze de peste 80 km/h si motorul la relanti se saraceste prea mult amestecul carburant si se opreste motorul. Poate ma lamureste cineva care s-a mai lovit de problema asta. nu te speria e ceva normal si la mine se intimpla la fel cind o scot din viteza la turatie un pic mai mare mi se opreste motorul , nu mereu dar in majoritatea cazurilor. este din caza plaminului care inauntru are o membrana de cauciuc si este foarte sensibil la depresiunea de aer. Merci! ![]() |
--------------------
dacia
logan 1.5 dci
2007
- b72rpi
|
|
Zaheiu |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 371 Joined: 3 November 05 ![]() |
Cum sa fie normal sa se opreasca motorul?
|
--------------------
Dacia
Nova chioara
- vl02jcr
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#5
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
anndi |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 932 Joined: 13 December 04 From: Timisoara ![]() |
nu e normal! mai tre sa invarti juma de ruta surubul de pe vaporizator, nu mai stiu in ce directie dar incervi in ambele. Problema o sa fie rezolvata. Daca problema persista tre sa mergi la mesterii care au pus gazul pe masina. Inca ceva ai cumva gaura in carburator sau ai mixer?
This post has been edited by anndi: 29 Jun 2006, 23:36 |
--------------------
Renault
Megane GT220
GrandTour 2014
|
|
b19bng |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 2 May 06 ![]() |
QUOTE(EUROPE_ @ 29 Jun 2006, 19:12) e normal pt ca relantiul la gaz este asigurat de plamin care este foatre sensibil , iti dau un exemplu : daca stai cu masina parcata pe dreapta soselei cu motorul pornit la relantiu si trece un tir pe linga tine la 60 km/h,de la curentul de aer generat de tir ai sa observi ca iti oscileaza turatia motorului. nu e o gluma te asigur ca asa este pt ca am avut 2 masini pe gaz dintre care un renault 19 cu instalatia de gaz montata in italia. singura solutie ca sa nu ai problema aceasta e sa nu o mai scoti din viteza sa o lasi sa se duca la vale ca oricum nu economisesti nimic. ![]() |
--------------------
dacia
logan 1.5 dci
2007
- b72rpi
|
|
micu |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 24 December 04 ![]() |
eu am gaz pe dacie. inainte aveam un 13 si mergea si 120km/h acu am 1,4 acelasi carb aceai bobina aceleasi reglaje si nu urca decat la 80-90 lkm/h nu vrea mai mult, cand calc ambraiaju la 80-90 se opreste motorul si la aia care mi-au puz gazu nu ma duc ca de fiecare data a trebuit sa merg la alt mecanic sa-mi regleze motorul, nici in ture nu urca cum urca ( si ni-mi explicati mie ca gazul nu stiu cum ca am avut 2 motoare cu aceeasi instalatie ) si ce spune baiatul asta e o problema pe care de aprox de o luna ma chinui!!!!!1
|
--------------------
dacia
1300
- tm 06 pmz
|
|
High_limits |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 20 April 06 ![]() |
Si mie mi se oprea motorul mai ales cand nu era incalzit bine sau cand ii dadeam cox si nu am stiut ce e pana nu am schimbat garnitura de chiuloasa si am descoperit ca nu se mai opreste deloc indiferent de context. Nu va doresc dar la mine asta a fost problema si asa s-a rezolvat. A si odata cu asta am schimbat si segmentii... deci astea doua combinate si s-a remediat problema...nu stiu daca de la ambele sau daca din cauza la una din ele...
This post has been edited by High_limits: 1 Jul 2006, 14:51 |
--------------------
DACIA
1310 L
- CT 78 DMX
|
|
biz |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 8 June 06 ![]() |
am 2 masini cu gpl, ce am observat este ca elementele din aluminiu ale vaporizatorului, debitmetrul etc incep sa se coredeze dupa o vreme. banuiesc ca fenomenul este similar si pe dinauntru, nu doar pe dinafara. concret, am fost la reglat instalatia gpl, masina efectiv zbura, probabil si consumul. dupa care treptat, treptat in 3 saptamani si-a redus avantul.
daca am pus mana pe surubelnita si am miscat surubele de reglaj, dar la final le-am lasat in pozitia initiala, din nou a fost sprintena. de unde concluzia: membrana se intareste, aluminiul se corodeaza. prin actionare mecanica antrenezi depunerile care obtureaza parcursul gazului, cel putin partial. probabil peste cativa ani urmeaza o demontare totala si o curatire a pieselor componente. |
--------------------
Dacia
1310 CLi
2000
- MM cogito ergo sum
|
|
Georvany |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 8 April 06 ![]() |
Si eu am aceiasi problema cu turatia care scade foarte mult si uneori chiar se opreste dupa un timp daca o scot pe liber dupa 70-80km/h ... problema se rezolva oarecum din surubul de pe plaman ...adica scade turatia f mult dar ramane la limita supravietuirii
![]() |
--------------------
Dacia
1310
- ct01qwe 1.5 DCI E4
|
|
adumitrachy |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autohton Group: Members Posts: 915 Joined: 27 January 04 From: Iasi ![]() |
Filtrul de aer in ce stare este?
|
--------------------
Dacia 1310 L
Audi B4 quatro
1998 / 1991
- IS 04/84 DLA
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#13
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Georvany ce treaba are GPL cu virajele ... eu nu am vazut astfel de problema decat pe benzina ... datorita CNC ... pe Gpl ce treaba are pozitia ...
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
kutzey47 |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 23 March 07 ![]() |
curatati-va instalatia....eu am avut aceeasi problema..nu urca mai mult de 60km/h....si am curatat tot..ionclusiv conducta ..pe care am dat-o jos....si am observat k avea dopuri si gazul nu intra cum trebuia....asa k am curatat-o si acum merge perfect....am inlocuit si membranele din plaman..am curatat si plamanul...revizie generala!!!!
|
--------------------
dacia
dacia
dacia 1310 li 2004
- il-07-kut
|
|
ionutctn |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Schimba filtrul de aer si fa-i gusa daca nu ai asa ceva. Izoleaza pe unde trage poate aer fals. Gusa o faci ori cu un capac mai mare de spray ori un nailon mai gros. Ai grija cum faci gusa in functie de cum o reglezi.
|
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 04:01 |