Probleme carburator, da in nas cand accelerez
![]() ![]() ![]() |
Probleme carburator, da in nas cand accelerez
ButySoft |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 14 April 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Daewoo
Cielo Executive+GPL Tomasetto secventiala/STAG-200
2004 Never drive faster than your Guardian Angel can fly./Niciodata sa nu conduci mai repede decat poate zbura Ingerul tau pazitor.
Cu respect, Florin |
|||
tabek |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 23 June 05 From: Cluj Napoca ![]() |
Si eu am avut mai demult o problema asemanatoare. La mine s-a rezolvat inlocuind membrana pompei de acceleratie cu una noua. Schimba si tu acea membrana, nu e scump, vreo 2 lei. Daca nu e asta, ar putea fi pompa de benzina, filtrul de benzina, sau carburator infundat. Curata carburatorul! Presupun ca avansul este reglat bine...
Daca duza este infundata nu tine ralantiul. ps: problema ta s-a mai discutat pe forum, citeste asta: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=30251 This post has been edited by tabek: 28 Apr 2006, 14:36 |
--------------------
Dacia/Peugeot
1310L/307
1996/2006
- MM05HVM
|
|
Betian |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 23 August 05 ![]() |
Salut,
Si eu m-am lovit acum de aceasta problema cu "datul in nas" dupa ce i-am schimbat carburatorul. Doua lucruri au ameliorat acest lucru, care era mult mai violent imediat dupa schimbarea carburatorului.: 1- Am schimbat teul si furtunele de la recircularea gazelor nearse (era rupt la iesirea din galerie, si tragea aer) 2- Am modificat si avansul, (l-am dat putin spre dreapta) Acum tot mai face dar foarte putin este oarecum sesizabil, mai ales in treapta 2 si 3. Am observat ca dupa modificarea avansului, cand scot furtunul de la capsula vacumatica, nu exista nici o diferenta la mersul motorului la relanti( nici nu am accelerat , recunosc ![]() Credeti ca ar putea fi aceasta o cauza ? |
--------------------
Dacia
1300
- 3-B 5638
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
@ Betian
Daca nu se modifica turatia dupa ce ai scos furtunul , avansul vacumatic nu functioneaza ori nu este reglat cum trebuie sau avansul prea mare . This post has been edited by danut 69-71: 30 Dec 2010, 18:43 |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#5
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
QUOTE(ButySoft @ 28 Apr 2006, 13:38) Salutare, Am si eu urmatoarea problema la o dacie 1310 din 96': Am instalatie GPL si benzina. Pe GPL totul e OK Pe benzina cand accelerez da sa moara motorul, dupa ce trece de regimul intermediar relanti-accelerat merge ok Banuiesc ca problema este de la carburator de undeva, din moment ce: - pe gaz merge OK - motorul are set nou, supape si restul in el - motorul nu are probleme de compresie, deci are putere suficienta 1. As dori daca poate cineva sa-i explice cum functioneaza carburatorul la trecerea de la regimul de relanti la regimul accelerat, pt ca acolo este problema. 2. in carburator intra un T cu doua furtune: de la capac motor si de la evacuare. Pe furtunul care intra de la evacuare este o duza cu o gaura. Cum este afectata functionarea carburatorului daca duza este infundata? Dar daca duza lipseste? Va multumesc. 1.Presupunem ca esti la relanti si vrei sa accelerezi,in momentul cand accelerezi se intampla 2 chestii: -se deschide clapeta de acceleratie pentru a intra mai mult aer in motor -pompa de spritz arunca un jet de benzina prin ciocul de papagal pentru a face amestecul cu aerul intrat in motor.Dupa ce masina creste in turatie imediat incepe sa-si traga benzina,pentru amestecul optim din camera de nivel constant(CNC) prin jiclerul de benzina aflat tot in CNC.CNC este locul unde se afla plutitorul. Deci daca tu accelerezi si pompa de spritz nu arunca imediat benzina intra prea mult aer si practic se saraceste amestecul,deci masina da in nas. Ca sa vezi daca functioneaza pompa de spritz accelereaza brusc si te uita sa vezi daca prin ciocul de papagal iese jet compact.Daca nu iese atunci ori e infundat,ori scapi pe la saibele de cupru,ori ai membrana rupta a pompei. Acesta este doar unul dintre motivele pentru care masina nu raspunde prompt la acceleratie. Atasez mai jos documentatia corespunzatoare. 2.Diuza de pe furtunul respectiv trebuie sa fie calibrata la un diametru de 1,5-2 mm.Practic pe acolo masina isi trage aerul la relanti.Daca e infundata motorul se va balbii,nu va merge rotund si se va oprii.Daca lipseste masina va trage prea mult aer la relanti iar consecintele vor fi aceleasi:masina va merge f rau iar motorul va tinde sa se opreasca. Succes! Attached thumbnail(s) CARBURATOR_1.jpg ( Size: 186.82k ) Number of downloads: 2103 CARBURATOR_2.jpg ( Size: 290.32k ) Number of downloads: 2261 CARBURATOR_3.jpg ( Size: 298.53k ) Number of downloads: 2207 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
ursu_florin2002 |
![]()
Post
#6
|
![]() Administrator Group: Members Posts: 279 Joined: 4 April 08 ![]() |
LOL
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Symbol
2008 - 1,4 8v
|
|
Betian |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 411 Joined: 23 August 05 ![]() |
Si inca ceva. Cand am scos bujiile, eram curios sa vad daca sunt ude sau afumate, am observat ca pe ele este o depunere , ca de calcar ca sa fiu mai precis (alb -galbui).
Aveti idee de la ce poate fi? Cumva de la benzina fara plumb? |
--------------------
Dacia
1300
- 3-B 5638
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#8
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
ButySoft |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 14 April 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Paulorossi @ 31 Dec 2010, 02:53) Raspunsul era pentru dat-ul in nas la accelerare...la el era mai concludent problema.Eu nu am expus decat rezolvarea. Multumesc frumos pentru raspunsuri. Intre timp am avut: - Ford Sierra din 1989, motor DOHC 2l, - Ford Scorpio din 1986, motor OHC 2l. din motive de RCA scump si de batranete (pica tot timpul ceva) am luat un Daewoo Cielo Euro 3 1.5l (ultimul motor) acum vreo 2 ani. Anul trecut am pus GPL Tomasetto secvential cu STAG200 si rezervor toroidal. Ca un facut m-am lovit din nou de o problema asemanatoare: la acceleratie brusca (peste 3000rpm) daca scot din viteza moare motorul. Am inlocuit IAC, TPS si senzorul de temperatura motorului. Rezolvare: -Curatat corpul de acceleratie si clapeta cu spray pentru socuri si carburatoare. - se curata obligatoriu si supapa IAC si locasul unde vine montata. -Inlocuire furtun T/supapa PCV (ventilatia craterului, cel care vine din capacul de ulei) -Curatare supapa EGR (recircularea gazelor) - teoretic se curata preventiv la 30.000-40.000 KM, eu nu am curatat-o pana la 90.000Km Daca mai aveti probleme din acestea ciudate, la care nu le dati de cap, dati un PM. Am ceva experienta cu senzorii motorului de la masinile ford vechi si acum si de la Cielo. Se pare ca de problemele astea cu senzori si supape electronice nu scapi decat in primii 2-3 ani (daca ai masina noua). This post has been edited by ButySoft: 4 Jan 2011, 22:06 |
--------------------
Daewoo
Cielo Executive+GPL Tomasetto secventiala/STAG-200
2004 Never drive faster than your Guardian Angel can fly./Niciodata sa nu conduci mai repede decat poate zbura Ingerul tau pazitor.
Cu respect, Florin |
|
kti |
![]()
Post
#10
|
![]() ,,hobyst,, Group: Members Posts: 123 Joined: 20 May 08 From: CRAIOVA ![]() |
eu mai am putin si intru in sevraj:
nu porneste la rece cu socul tras la maxim porneste dupa ce o mai fortez merge acceptabil avind in vedere ca este rece afara dupa ce se incalzeste cun bag socul moare imediat cand accelerez moare imediat daca accelerez cu socul tras merge merge aproape bine si binenteles ca dupa ce se incalzeste normal ca nu mai merge cu socul tras ca asa este corect dar problema este ca cum bag socul moare , trag socul merge relantiul merge bine acum este iar o buba ca dupa ce se incalzeste bine merge bine de zici ca gaaata dar la pornire a doua zi iar incepe nebunia acum cumparai carburator nou si ---dezamagit--- nu merge face tot la fel asa ca nu credeam ca nu va merge la rece mentionez ca ma uitai la joc supape si este normal, avansul normal, aprinderea este buna. cine a intalnit problema sa ma ajute urgent ca dimineata precis face la fel 1-diuza este buna ca trage degetul cand il pui 2-am spus carburatorul este nou si face ca cel vechi mai ales ca umblai si la cel nou vazand ca face la fel nivel bun +sprit++++desi nu trebuia atata timp ca sintomul este acelasi merge f bine la cald dar dupa ce ma omor sa pornescsi o tin din soc cum deschid socul cum incepe sa moara trag si merge bine si iar si iar.... cind accelerez cu socul tras merge binisor ca se deschide socul progresiv il targe aerul produs de clapeta de accelaratie This post has been edited by kti: 5 Jan 2011, 20:54 |
--------------------
logan
1.4/gpl/stag200-4 ,1,5 diesel
2005
- xx-70-xxx
|
|
kamelyan86 |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 13 December 10 ![]() |
vezi ca si eu aveam o problema asemanatoare....am un break din 96 p carburatie si ii pusesem asta toamna bujii renault cu elemnet d argint pt motoarele p injectie. cum a dat gerul nu imi pornea decat dupa ce rupeam bateria in doua si cand pornea pornea in 2 bujii , 3 cel mai bun caz...nici nu va mai spun cat imi consuma pana plecau si celelalte bujii
problema rezolvata partial= schimbat filtru aer si bujiile ( acum am bosch) porneste la sfert dar daca o opresc cat am socul tras nu o mai pornesc nici neam.se inneaca si tre sa scot bujiile sa le curat. This post has been edited by kamelyan86: 13 Jan 2011, 23:03 |
--------------------
dacia
break 1.4
1996 break B-12-WES 1987 berlina B-61-KMY
|
|
Tudor Badescu |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
Kti,Faptul ca trage degetul nu inseamna neaparat ca diuza e buna.E posibil sa fie cu debit prea mare.Insa la un carburator in regula cand pui degetul trebuie sa scada turatia(incepe sa mearga un pic innecat).La tine ce face?
Jicloarele la Dacia au niste calibraje in limite prea largi si nici corpurile carburatoarelor nu sunt chiar la fel.Pun jiclor principal de benzina cu debit mai mare dupa ce il masor pe cel existent.Am set de jicloare cu debite care cresc cu circa 5% si il pun pe cel mai mic care da randament.Asa si consumul e de multe ori un pic sub cel de uzina. |
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 12:48 |