DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> trepidatii in sarcina, parca ar fi alta masina

incubus
post 1 May 2006, 19:05
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 96
Joined: 12 March 05
From: Medgidia-Constanta




salut ! zilele trecute, suparat ca mergea motorul din ce in ce mai urat de o bucata de vreme, m-am apucat sa-i fac toaleta: am schimbat platini ca erau impuscate, condensator ca oricum e ieftin, am curatat ploturile si am reglat distanta la bujii la 0,7 caci asa se zice ca e mai bine vara.... a doua zi, am plecat cu masina pana in centru, a mers ca o bijuterie, dar cand sa plec cu ea dupa juma' de ora, a inceput sa tremure toata masina inainte-inapoi de parca as fi fost prima oara la volan...am crezut ca e ceva cu regimurile joase, asa ca am bagat o viteza inferioara ca sa merg cu el mai turat, dar tot asa facea...pur si simplu ma dadea cu capul de parbriz.... dupa 2 minute, totul a disparul ca prin farmec.... ieri am facut un drum mai lung la constanta si a aparut aceeasi problema pret de cateva secunde.... am tot auzit de ralanti neregulat si stiu cu ce se mananca asta, dar sa faca asa urat in plina sarcina...ma cam depaseste...un sfat ?


--------------------
Dacia Logan 1,4 mpi - CT-07-NYO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 1 May 2006, 20:38
Post #2


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Probabil iti mergea in 3 bujii. Si eu am avut astfel de probleme, asta iarna, la cilindrul 3, fisa este prea aproape de delcou, si s-ar putea ca acea bujie sa nu dea scanteie ( mia asa mi s-a intamplat 100% ), decat dupa ce motorul se incalzeste. La mine cum a ajuns motorul la 80 grade, gata a inceput sa mearga frumos... fara sa trepideze. Asta ar putea fi una din explicatii. Verifica... succes!


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
incubus
post 1 May 2006, 21:56
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 96
Joined: 12 March 05
From: Medgidia-Constanta




europe, o sa verific, dar nu cred ca mergea in 3 bujii...mersul in 3 bujii are un caracter regulat, un fel de "galop"...ori la mine nu era asa...cineva mi-a spus sa incerc sa schimb capacul delcou.... o sa incerc maine


--------------------
Dacia Logan 1,4 mpi - CT-07-NYO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GFM
post 1 May 2006, 22:49
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti




sa fim seriosi, de la o bujie nu zdruncina foarte tare, mai mult trepideaza si nu are forta....si nici nu isi mai revine pentru ca sa recidiveze mai apoi. Povesti cu fisa din portbagaj care nu facea contact cu radiatoru la 80 de grade si dadea rateuri in volan sunt cazuri izolate, dezbatute in serialul "La limita imposibilului". Revenind pe pamant, problema expusa de tine, este caracteristica unui carburator nu tocmai curat, mai precis o pompa de sprit nefunctionala sau "ciocul de papagal", alias jiglorul de sprit infundat. Cand accelerezi, uita-te in carburator. Trebuie ca jetul sa fie uniform, suflat cat mai central.

This post has been edited by GFM: 1 May 2006, 22:49


--------------------
Renault 25 TX V6 - B-04-DST
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
incubus
post 2 May 2006, 07:25
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 96
Joined: 12 March 05
From: Medgidia-Constanta




gfm: carburatorul e curatat, suflat si reglat acum o luna; in plus, problema se manifesta nu numai la accelerare, ci si dupa aceea, cand masina lua viteza si motorul era turat, deci cand pompa de sprit isi inceta "activitatea"....


--------------------
Dacia Logan 1,4 mpi - CT-07-NYO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 2 May 2006, 07:49
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Ai turometru?
Cind te scutura inainte/inapoi, nu ai si "salturi" necontrolate ale sale? Ala e simptom de
platina arsa sau care nu "calca" bine, eventual se suprapun uneori si rateuri in toba. Daca acele scuturaturi is fara salt de ac turometru, mai probabil capac.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 2 May 2006, 11:31
Post #7


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




QUOTE(GFM @ 1 May 2006, 23:49)
Povesti cu fisa
*


GFM, iti spun serios, asa am patit, nu era bine prinsa fisa de la bujie, si inloc sa dea bujia scanteie, se pierdea intre fisa si delcou. Nu spun povesti, asa mi s-a intamplat 100 %. Incearca si tu, slabeste fisa din bujie, si ai sa vezi...mai ales cand e motorul rece.


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
incubus
post 2 May 2006, 20:02
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 96
Joined: 12 March 05
From: Medgidia-Constanta




diaconuliviu: platina nu are cum sa fie impuscata caci e nou-nouta...drept e ca am observat o mica diferenta de "geometrie" fata de cea dinainte...parca nu mai calcau la fel...am avut de ales intre platini de srl la 35000, frantuzesti la 50000, bosch la 95000 si de "uzina" la 170000...am ales bosch... daca e sa fie de la platini, ma intreb de ce se manifesta cand si cand si nu tot timpul.... eu am banuieli de ceva vreme ca incepe sa ma lase garnitura de chiulasa.... poate pare o copilarie, dar...intreb si eu...ar putea sa aiba astfel de manifestari din cauza asta ?


--------------------
Dacia Logan 1,4 mpi - CT-07-NYO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutctn
post 2 May 2006, 20:20
Post #9


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 20 November 04
From: Bucuresti




QUOTE(incubus @ 2 May 2006, 21:02)
diaconuliviu: platina nu are cum sa fie impuscata caci e nou-nouta...drept e ca am observat o mica diferenta de "geometrie" fata de cea dinainte...parca nu mai calcau la fel...am avut de ales intre platini de srl la 35000, frantuzesti la  50000, bosch la 95000 si de "uzina" la 170000...am ales bosch... daca e sa fie de la platini, ma intreb de ce se manifesta cand si cand si nu tot timpul.... eu am banuieli de ceva vreme ca incepe sa  ma lase garnitura de chiulasa.... poate pare o copilarie, dar...intreb si eu...ar putea sa aiba astfel de manifestari din cauza asta ?
*



Verifica la culbutori ca s-ar putea ca la un piston sa nu iti deschida destul si atunci sa vezi balamuc cum face. Daca ai doi prea stransi face rau. Acum nu stiu cum scutura la tine dar cel mai bine verifica pe loc cu masina la ralanti scotand fisa la fiecare bujie pe rand cu motorul mergand si apropii un pic; la care nu e nici o diferenta aia e; pe urma verifica schimband bujiile intre ele si fisele intre ele acolo unde intrerupe si daca face tot la fel e de la culbutori.
Si inca un sfat de la mine si o sa ma pomenesti ca am avut dreptate: cand ai bani du-te si ia-ti un sistem electromagnetic in loc de platina ( e intre 800k ROL si 1 mil) si face toti banii. Eu am de mai bine de 10 mii de km sistemul si am mai schimbat la aprindere doar bujiile. Inca un sfat: NU MAI cumparati bujii din astea de la magazine si benzinarii asa zise BOSCH si eu mai stiu ce; sunt TURCESTI toate. Folositi SINTEROM pe care le schimbi de 2 ori pe an si costa numai 160k ROL: toamna si primavara. Stiti cat costa bujiile BOSH ORIGINALE NEMTESTI??? 1 milion si jumatate ROL BUCATA (UNA SINGURA) excl.gif da atat costa ati citit foarte bine.

This post has been edited by ionutctn: 2 May 2006, 20:55


--------------------
Dacia 1310 1998
Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 3 May 2006, 13:52
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(incubus @ 2 May 2006, 21:02)
diaconuliviu: platina nu are cum sa fie impuscata caci e nou-nouta...[...]

M-a chinuit o platina din asta de numa-numa; Pina nu am "aliniat-o" sa fie perfect calate cele doua piese, nu m-a lasat in pace. Prima care a inceput "figurile" a facut la 80 km! de la montaj de noua. Priveste contactele ei, nu-s putin arse?


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zaheiu
post 3 May 2006, 16:27
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 371
Joined: 3 November 05




Ai incercat sa pui condensatorul vechi?
Astea pot fi bulite de noi.


--------------------
Dacia Nova chioara - vl02jcr
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 4 May 2006, 11:56
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Daca ma intrebi pe mine, nu, am Malvina, nu trebuie C.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 07:09
Forum Renault