Probleme cu Pompa din rezervor, Nu pornea si acuma zboara
![]() ![]() ![]() |
Probleme cu Pompa din rezervor, Nu pornea si acuma zboara
Silviu_SLV |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Inca Proprietar de Dacie Group: Members Posts: 15 Joined: 16 January 06 ![]() |
|
||
--------------------
Nissan
Terrano I
1990 / 2,7 TD
- GL 07 PBC Pauzele lungi si dese , cheia marilor succese .
|
|||
diaconuliviu |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(Silviu_SLV @ 3 May 2006, 23:11) [...].....daca vreti umpic de tuning al motorului....scurtati cu 3 mm furtunele pompei din rezervor si vetzi obtine un demaraj mult mai bun la sfanta dacie cu injectie ..........[...] ![]() ![]() ![]() Daca le scurtezi cu 6 mm nu mai consuma deloc. ![]() Sa fim seriosi, tu ai avut furtunele infundate sau conductele si nu se alimenta cit trebuia, de aici si cresterea de presiune in furtune cu rezultat pleznirea lor. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Ov |
![]()
Post
#3
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 4 May 2006, 10:24) ![]() ![]() ![]() Daca le scurtezi cu 6 mm nu mai consuma deloc. ![]() Sa fim seriosi, tu ai avut furtunele infundate sau conductele si nu se alimenta cit trebuia, de aici si cresterea de presiune in furtune cu rezultat pleznirea lor. si tot de aici lipsa de putere pe care o regasesti din plin acum ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Silviu_SLV |
![]()
Post
#4
|
![]() Inca Proprietar de Dacie Group: Members Posts: 15 Joined: 16 January 06 ![]() |
QUOTE(Ov @ 4 May 2006, 13:34) am regasit puterea ....si acuma mi-a crapat capacul de la pompa de apa... ![]() apropos domnu' moderator ...saru'mana pentru explicatia cu furtunele infundate ....da explica si mie de ce nu mai consuma deloc daca le scurtezi cu 6 mm ?....care-i faza ?...nu se mai alimenteaza ?... cu stima al tau shofer comod care nu ii place mecanica auto ![]() |
--------------------
Nissan
Terrano I
1990 / 2,7 TD
- GL 07 PBC Pauzele lungi si dese , cheia marilor succese .
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(Silviu_SLV @ 4 May 2006, 22:52) apropos domnu' moderator ...saru'mana pentru explicatia cu furtunele infundate ....da explica si mie de ce nu mai consuma deloc daca le scurtezi cu 6 mm ?....care-i faza ?...nu se mai alimenteaza ?... Nu domnu' meu sofer, daca tu spui ca o scurtare cu 3 mm a furtunelor e o solutie tehnica de reducere a consumului, am spus si eu cu aceeasi "convingere" ca dublarea scurtarii face perpetuum mobile. Era oarecum o gluma. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
gti98 |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
Patit si eu figura cu crapat furtun din rezervor.
Dar numai pe tur, ca pe retur nu e presiune. Depanarea rapida a fost tocmai schimbatul intre ele a furtunelor. Motivul e clar lipsa insertiei textile, prezenta in toate furtunele exterioare. Dar nu pot intelege dece crapat furtun retur?!?! Acuma ca zici, poate era filtrul cam infundat; mie imi tragea slab, in prima faza scaderea de debit (respectiv presiune de injectie) nu era asa de severa (gaura era destul de mica). M-am gandit si eu la filtru infundat, dar si dupa ce l-am schimbat nu mergea mai bine (din cauza de fisura)... Fain ar fi fost sa-ti fi dat seama singur (mie mi-au trebuit 3 zile, si demontasem aproape toata alimentarea (ha-ha). Bafta!! |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th July 2025 - 21:12 |