joc ax comanda viteze, si cum schimb un manson..cu poza
![]() ![]() ![]() |
joc ax comanda viteze, si cum schimb un manson..cu poza
argon |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|||
amc |
![]()
Post
#2
|
![]() 2 trancane Group: Members Posts: 603 Joined: 28 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
YUGO
Zavzta
2007/prestige
- 1-B-NU-IS--chhh
|
|
argon |
![]()
Post
#3
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
si cum scot stiftul de acolo? Prin bataie? prin desurubare? ca trebuie scos stiftul ca sa scot cupla...
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(argon @ 7 May 2006, 00:20) si cum scot stiftul de acolo? Prin bataie? prin desurubare? ca trebuie scos stiftul ca sa scot cupla... Am mai fost discutia undeva. Erau doua pareri - eu ziceam ca e mai sigur sa demontezi capacul, apoi sa scoti stiftul (is doua unul intr-altul) altcineva sa scoti pe loc; de acord si cu scosul pe loc, dadeam doar un amendament-sa tii "contra" cu ceva fixat intre cuplaj si, sa zicem, marginea canalului, rampei, incit sa nu risti spargerea capacului. Daca ai ulei si la "capison"-ala din prima poza, trebuie demontat capacul, la cautatorul cu bila e O-ring care se schimba doar demontind furca.Iar aia o faci cu capacul afara. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Bujor Stefan |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 17 March 06 From: Bucuresti ![]() |
Mie imi pierdea mult ulei pe la semeringul selectorului de viteze.
Am batut de nu am mai putut in stifturile alea, dar nu au iesit de nici o culoare. Solutia a fost sa gauresc stiftul cu un burghiu de 6 mm Karat de la Bosch, apoi gaurirea axului selector si a noului cuplaj cu un burghiu de 8 mm si prinderea lor cu un surub de 8. Am folosit aceasta metoda pentru ca nu vroiam sa dau jos capacul cutiei. |
--------------------
Dacia
Logan
2006 Ambition 1,6
- B
|
|
amc |
![]()
Post
#6
|
![]() 2 trancane Group: Members Posts: 603 Joined: 28 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Stiftul este ca la planetara.Trebuie un dorn ascutit si subtire, bagat pe mijloc, pentru ascoate "inima"
This post has been edited by amc: 8 May 2006, 15:07 |
--------------------
YUGO
Zavzta
2007/prestige
- 1-B-NU-IS--chhh
|
|
Bujor Stefan |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 713 Joined: 17 March 06 From: Bucuresti ![]() |
Seamana dar nu rasare
![]() E mult mai gros, forta de frecare pentru a-l scoate este mult mai mare. La doua cutii de viteza m-am chinuit sa scot acel stift dar fara nici un rezultat, mai mult riscam sa sparg ceva daca tot bateam atata. Pana la urma a trebuit gaurit si pus surub cu piulita + contrapiulita. Nu am avut nici o reclamatie pana acum. |
--------------------
Dacia
Logan
2006 Ambition 1,6
- B
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th July 2025 - 23:23 |