DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme pornire

dadu221
post 9 May 2006, 21:52
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 726
Joined: 11 March 04
From: Ploiesti




la rece indiferent de temparatura exterioara porneste frumos urca in turatie iar cand coboara .... incepe sa tremure din toate tamopoanele (motorului) "parca merge in 2 pistoane" si "galopeaza". Tremura de zici ca-i sta inima iar zgomotul este acelasi cu cel care se aude cand pleci de pe loc cu masina super subturata. Uneori isi revine urca iar in turatie apoi coboara si iar se balbaie acolo si se chinuie sa mearga si nimic. Am schimbat una bucata motoras pas cu pas , bujiile au 20 000 si sunt impecabil de maro. Cu ce sa ma mai laud ... am fost la service pus tester si nici un simptom "Merge bine domne`", senzorul de temparatura este functional. Alte probleme nu sunt in sensul ca nu i se intampla sa rama turata sau alte cele. Nu stiu cat de mult ar trebui sa urce in turatie la pronire dar la 1000 ea tremura (in conditiile de temperatura din ultimile zile). Nu papa nici un lichid, cu injectoarele nu cred sa am probleme ca nu au decat 6 luni. Senzorul de turatie nu cred sa aiva vreo relevanta. Cand bag cheia in contact popma se executa si bazaie asa cum trebuie si motorul porneste frumos. Singura indrumare a celui de la service a fost sa inlocuiesc tot corpul clapeta cu unul de proba. Pe langa cererea de sugestii sfaturi si indrumari primesc si cadou un corp clapeta pentru proba sau dau un corp clapeta pentru proba. 1 000 000 motorasul+200 000 drumul pana la bucuresti, 400 000 terstul clip si tot nu am rezultat nimik. Ajutor!


--------------------
DSN rapsodie - 2002 - ph-22-unu
Ie doar o amarata de dacie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 10 May 2006, 00:12
Post #2


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: IF, Balotesti




Eu cred ca totusi e ceva de la injectoare. Asa imi facea si mie cand s-a infundat un inejctor, tremura la relantai mai rau ca un Aro diesel. Incerca cu motorul pornit sa scoti pe rand fiecare fisa de la bujii si vezi daca la vreuna din el enu se simte o diferenta asa de mare cnad scoti fisa, insemna ca acolo e pb (cel mai probabil injector, dar poate fi si de la fisa, bujie...)

Si injectorul poate sa aibe si o zi, la mine s-a infundat brusc, peste noapte; sti si tu ca la DSN e pb ca rezervorul si conductele sunt de fier si se pot forma "aschii" care sa infunde injectoarele.


--------------------
Dacia Duster 1.33 TCe 4x4 (2024)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 10 May 2006, 08:17
Post #3


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 4.929
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




Încearcă să schimbi de probă corpul clapetă cu totul, dacă tot zici că poți.
În altă ordine de idei, eu am avut o problemă asemănătoare (de fapt d'aia m-am înscris pe forum smile.gif ): la relanti tremura motorul de zici că sărea din tampoane. Pur și simplu îmi tremurau dinții la relanti; în schimb nu varia relantiul. La mine a fost injectorul de la cilindrul 2.
Cu consumul cum stai? Mie, în acea perioadă mi-a consumat pe un drum Brăila-Mangalia (~250km) vreo 40l excl.gif


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mecos
post 10 May 2006, 09:05
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 25 October 04
From: Ploiesti




Si eu am avut niste probleme cu tremuratul motorului dar nu la pornire, ci atunci cand incercam sa bag piciorul in acceleratie. Problema a fost de la un injector care se infundase. Acum am alta problema. Nu porneste la prima cheie, cand e motorul rece. Si nici la a-2-a, daca nu tin mai mult demarorul. La teste nu apare nici o problema, dar cei de la service mi-au zis ca s-ar putea sa fie motorasul de la corpul clapeta(ceva dinte tocit). nu am verificat. dar m-am interesat cat costa un motoras din acela( cred ca pas cu pas) si cei din magazine mi-au spus ca nu se gaseste separat; ci doar cu tot cu corpul clapeta ( costa 800 RON).
P.S. Intrebare pentru dadu221: unde ai gasit sa cumperi motorasul pas cu pas ?


--------------------
Renault Megane II 2007 Expression 1,5 dci 105 CP - b
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 10 May 2006, 10:00
Post #5


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Verifica injectoarele si aprinderea


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dadu221
post 10 May 2006, 20:54
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 726
Joined: 11 March 04
From: Ploiesti




Marcos:motoras pas cu pas in vitan la set cu potentometrul intr-o punga capsata cu eticheta dacia si garantie 18 luni (desi ma cam tare indoiesc si o sa si raman indoit ca-s piese de origine) deci toate astea la numai pretul de un bulion in capt si-n coada. pt indicatii si indrumari daca esti din bucuresti da-mi un pm. La mine cand pornea dupa cateva chei sau dupa ce ii extenuam demarorul a fost tot de la injectoare.. curatate in service cu ffff putini km in urma. Problema incepuse chiar cand am ridciat masina din service dar fiind nou proprietar de spuernova am crezut ca nu am tinut eu contactul cat trebuie .
DragosP: nici la mine nu fluctueaza relantiul cand tremura asta e ciudat.dar in rest toate is bune.Si nu ai inteles bine treaba cu corpul clapeta NU am posibilitate de aceea stau cu mana intinsa.
N-am crezut sa fie asa mare relevanta aprinderea si injectia din moment ce nu mi s-a influentat consumul iar bujiile is super OK plus ca imi porneste perfect si la cald merge perfect si masina accelereaza ca si pana acum.
Maine dimineata primul lucru care il fac e sa verific partea cu injectoarele.. da doamne !! macar sa simt si eu pt ce am garantie.
Multam si maine revin cu un nou post.


--------------------
DSN rapsodie - 2002 - ph-22-unu
Ie doar o amarata de dacie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dadu221
post 11 May 2006, 21:05
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 726
Joined: 11 March 04
From: Ploiesti




nup, nu ie de la aprindere sad.gif se simte diferenta pe fiecare injector desi mai mult pe primele 2 din dreapta (pe partea cu volanul) la 1300 stiam ordinea dar la asta n-o mai stiu.Scanteie are la greu... Poate reusesc sa corup un vecin la treaba cu corpul clapeta.


--------------------
DSN rapsodie - 2002 - ph-22-unu
Ie doar o amarata de dacie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 11 May 2006, 21:29
Post #8


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 4.929
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




Și dacă se simte ce? Ești convins că nu ți-a crescut consumul?
Mergi într-un service cu oameni pricepuți în a interpreta ce văd pe computator, o problemă de injector ar trebui să se vadă.


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan_B
post 12 May 2006, 08:16
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 390
Joined: 16 July 02




Probabil trage un aer fals - poate fi:

- electrovalva canistra - stranguleaza furtunul ca sa vezi;
- supapa servofrana
- corp clapeta prost montat (nu calca bine pe garnitura de la colector)
- senzor temperatura sau deperesiune colector iesit partial
- colector spart/crapat

Vezi daca nu se aude fssssssssss...


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th May 2025 - 16:33
Forum Renault