Din pacate si la francezi ca si la romani, "asa face toate"
![]() ![]() ![]() |
Din pacate si la francezi ca si la romani, "asa face toate"
tunderbird |
![]()
Post
#1
|
||
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|||
Ci_co |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru atutentic cu logan ! Group: Members Posts: 291 Joined: 20 July 05 From: UE - Bucharest !! ![]() |
QUOTE Adica ?? Eu nu am auzit chestia asta au multe variante si modele de dizalane chiar nu s-au experimentat ??? Eu la cate dizelane am auzit de le Renaul am fost placut impresionat sper ca voi fi la fel si cu Loganul . |
--------------------
Dacia & Renault/
Logan by Dacia/
'06 Pref 1,5dci
- B XX BEB Buaaaa am o Dacie Logan mahh tu stii ce trage e buna domne buna ! ( asa e toate)
|
|
argon |
![]()
Post
#3
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
LA 60 000 mi se pare cam devreme, dar si eu am auzit de asemenea probleme tot de la unii mecanici ce lucreaza in service Renault, dar problemele ar aparea la 80-90 000 km.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#4
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
DFA |
![]()
Post
#5
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.562 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
|
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
woth |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 118 Joined: 5 June 04 ![]() |
Evident ca vorbeste gura fara el.
|
-------------------- |
|
ViperRS |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 712 Joined: 20 September 04 From: Cluj Napoca ![]() |
is curios si eu sa vad un 1.5 dci la 200 300 mii km, 1.9 nu se pune ca e cu totul alt motor
|
--------------------
Dacia
1310
- cj Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#8
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(woth @ 11 May 2006, 16:32) Evident ca habar nu ai cu ce se mananca un MAC. Afirmatia mea are la baza experiente avute cu suficient de multe motoare diesel Renault montate pe camioane si autoturisme de teren indigene. Am si un prieten sef de service pentru camioane Renault, care chiar mi-a confirmat acest lucru. Este de inteles reactia celor care deja poseda LOGAN-uri cu 1.5 dci, dar rugamintea mea este sa intelegeti ca va puteti astepta la oarece probleme, ca si mine de altfel, care gestionez un parc in care 10 masini au acest tip de motor. Eu personal sunt mult mai multumit de motorul F8Q de 1.9l cu aspiratie naturala care s-a pus si pe Solenza. Repet: masinile noastre sunt inca noi, nu am avut probleme cu motoarele, am sa va tin la curent daca spusele mecanicilor se vor adeveri. This post has been edited by tunderbird: 11 May 2006, 17:24 |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
argon |
![]()
Post
#9
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE Din pacate si la francezi ca si la romani "asa face toate". Toate Kangoo-urile cu 1.5dci de la serviciu se comporta la fel. Ar trebui sa mentionezi ca este vorba de becul de ulei, ca lumea nu stie despre ce e vorba, fiind vorba de un split de la alta sectiune. Cert e ca ai dat bomba..., acum toti posesorii de Dci se vor agita din cauza asta...si asa nu dormeau ei prea linistiti datorita spanului din pompa de injectie, asta le mai lipsea ![]() This post has been edited by argon: 11 May 2006, 17:28 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#10
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Hai sa fim seriosi...nu e dracul chiar atat de negru.
Dupa parerea mea ar trebui mai multa cumpatare la apasarea pe pedala de acceleratie...capacitatea cilindrica mica in raport cu puterea debitata (rezultatul supraalimentarii) conduce la incarcari termice mari in camera de ardere...in momentul de fata nu vad decat doua modalitati de a preintampina eventuale neplaceri: 1. folosirea unor uleiuri de foarte buna calitate 2. evitarea regimurilor apropiate de sarcina plina. |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
argon |
![]()
Post
#11
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE capacitatea cilindrica mica in raport cu puterea debitata Sa fim seriosi, la 1,5 ,65 de cai sunt putini, ce sa zicem de cei 80 tot de la motorul asta de 1,5 de pe clio/megane ..ar trebui sa tina 40 000 km? ![]() Dar motorul de 1,5 Dci de 100 de cai de pe Renault Megane II Estate/Scenic etc? ar trebui sa tina 20 000 km? parerea mea e ca le cam tragi de par... Te asigur ca motorul de 1,5 Dci si 100 de cai tine linistit 200 000 km pe putin, fara sa-l doara capul de incarcatura termica...nu vad ce incarcatura termica ar avea cel de 65 de cai care e cel mai slab ca putere si prin urmare cel mai putin solicitat la uzura... QUOTE evitarea regimurilor apropiate de sarcina plina Daca ar fi asa, cel de 100 de cai ar trebui condus sub 1500 rpm sa nu se strice? ![]() This post has been edited by argon: 11 May 2006, 18:05 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#12
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu vorbeam de dci-urile de pe masini Renault.
dci-ul de pe Logan fiind tarat la mai putin ar putea avea sanse mari sa reziste mai bine. Oricum, ideea este ca trebuie avut putina grija cu acest tip de motor. De statistici inca nu putem vorbi, este inca prea devreme. QUOTE Daca ar fi asa, cel de 100 de cai ar trebui condus sub 1500 rpm sa nu se strice? In opinia ta sarcina plina inseamna 1500 rpm? QUOTE Te asigur ca motorul de 1,5 Dci si 100 de cai tine linistit 200 000 km pe putin, fara sa-l doara capul de incarcatura termica Vorbesti din experienta personala sau esti vanzator la vreun dealer Dacia-Renault? Da-mi voie sa repet: Ideea ca aceste motoare pot avea probleme cu cocsarea segmentilor nu am inventat-o eu, ci am aflat-o de la un angajat de service Dacia-Renault. In mod obisnuit, cocsarea segmentilor apare datorita unui regim termic ridicat. La fel ca multi alti posesori de 1.5dci (fie Dacia, fie Renault) sunt la fel de ingrijorat de aparitia eventualelor neplaceri. Diferenta este ca, in cazul meu, confirmarea sau infirmarea acestui zvon, poate veni mult mai devreme decat la altii...asa ca nu pot decat sa va promit ca o sa va tin la curent. This post has been edited by tunderbird: 11 May 2006, 18:29 |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
argon |
![]()
Post
#13
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
pastrama |
![]()
Post
#14
|
![]() scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct ![]() |
Si de azi toti loganarii echipati cu motoare dci o sa se tarasca cu 20-30 la ora in treapta a treia ca sa-si protejeze masina!
![]() |
--------------------
Tedei
-
-
|
|
DFA |
![]()
Post
#15
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.562 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(tunderbird @ 11 May 2006, 17:35) Repet: masinile noastre sunt inca noi, nu am avut probleme cu motoarele, am sa va tin la curent daca spusele mecanicilor se vor adeveri. ![]() Apropo, în genere, orice motor are probleme de fiabilitate, întotdeauna există o parte a lui care se uzează mai repede, vreun subansamblu sensibil, etc. Aceste probleme se văd doar când analizezi o statistică de defecte. Din punctul de vedere al șoferului (ca utilizator), motorul lui e fie perfect, fie o gioarsă, depinde de noroc, respectiv de ghinionul lui... Diversele zvonuri, cum că X e o nenorocire, Y e foarte fiabil nu sunt bazate pe date reale, comparații, teste, etc, ci sunt generalizări bazate pe "am auzit de la...." că nu știu ce și nu știu cum. Și uite așa se naște câte un "mit" dintr-ăsta... Pe "piață" există n mituri contradictorii, că TDi-urile sunt foarte fiabile (dar le mai pică din când în când injectoarele...), că HDi-urile de la PSA nu sunt chiar așa de grozave..., că la dCi-uri le cade pompa într-o veselie, și așa mai departe... Când cineva îți spune așa, negru-pe-alb că X e bun, Y e prost trebuie neapărat să te îndoiești de ce-ți spune. Niciodată lucrurile nu sunt așa de tranșante în viața reală, întotdeauna există o doză (uneori uriașă) de subiectivism în aceste aprecieri și ele trebuiesc mereu verificate. Că tot vorbiți de dCi-ul 1.5 de 100cp... acel motor este destul de diferit de cel de 80/65cp. Are un alt bloc motor - mai lat (dar aceiași capacitate), pistoanele sunt ușor diferite - capul pistonului are altă formă, injectoarele sunt diferite - mai fine, pompa de injecție e diferită, presiunea în rampă e diferită - 1.600bar, injecția e diferită, turbina diferă și ea - geometrie variabilă, în timp ce variantele de 65/80cp au foarte multe în comun și nu diferă decât printr-un schimbător de căldură, tabelele de injecție și injectoare. Concluzia este că ăsta de 100cp chiar e făcut special să livreze cei 100 de cai putere și nu se bazează doar pe o ușoară ajustare a parametrilor de funcționare. |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
tunderbird |
![]()
Post
#16
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(DFA @ 11 May 2006, 19:32) Când cineva îți spune așa, negru-pe-alb că X e bun, Y e prost trebuie neapărat să te îndoiești de ce-ți spune. Niciodată lucrurile nu sunt așa de tranșante în viața reală, întotdeauna există un o doză (uneori uriașă) de subiectivism în aceste aprecieri și ele trebuiesc mereu verificate. Frumoasa teorie care nu face dacat sa sustina ceea ce am zis si eu : "nu e dracul chiar atat de negru...am sa va tin la curent cu privire la confirmarea sau infirmarea acestui zvon...." Dar nu uita ca "nu iese fum fara foc" si poate ca ar fi bine sa adoptam si o atitudine preventiva. |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
jammers |
![]()
Post
#17
|
Membru Group: Members Posts: 107 Joined: 5 May 05 From: 67 ![]() |
Statistica. Scandalul e intoi, e la stiri si in ziare
---------- « Un grave défaut de conception sur une série de moteurs diesels Renault. Les 1.9 l dTi et quelques modèles dCi sont concernés, principalement les modèles pourvus d’une climatisation. Soit 1 200 000 véhicules selon les numéros de série tirés des notes techniques internes du constructeur. Un phénomène vibratoire lié aux efforts intenses que subit la courroie d’alternateur (également appelée courroie d’accessoires ou courroie multifonction, entraînant alternateur, pompe d’injection, pompe à eau, pompe de direction assistée et compresseur climatisation), fait que celle-ci se dégrade s’effiloche puis casse. Le plus souvent elle passe dans la courroie de distribution, qu’elle décale ou fait sauter, provocant la casse partielle ou totale du moteur. En outre cette courroie vibre tellement qu’elle desserre et casse les vis de fixation de la pompe d’injection, mais également le support supérieur de fixation de l’alternateur. Il s’agit d’un défaut de conception auquel Renault sait remédier (hélas après casse du moteur et aux frais du client) en remplaçant l’alternateur d’origine par un modèle à poulie débrayable. En cas de trop forte contrainte sur la courroie (au-delà d’un certain couple de résistance), la poulie de cet alternateur passe en roue libre, le temps nécessaire pour réduire les efforts portant sur la courroie. Hélas, Renault ne procède pas à ce remplacement préventivement et le coût de l’opération pour le client est d’environ 500 euros pour le seul alternateur, sans préjuger des dégâts annexes. » Inainte vreme, e adevarat ca se zicea ca dieselurile de la Citroen Peugeot sunt mai fiabile, statistic vorbind. Insa vazui cu ochii mei renault nevada cu 330 de mii la bord, asa ca asta e relativ http://www.ciao.fr/Renault_Scenic_II_1_9_dTi__Avis_396159 QUOTE(DFA @ 11 May 2006, 18:32) ![]() Când cineva îți spune așa, negru-pe-alb că X e bun, Y e prost trebuie neapărat să te îndoiești de ce-ți spune. Niciodată lucrurile nu sunt așa de tranșante în viața reală, întotdeauna există o doză (uneori uriașă) de subiectivism în aceste aprecieri și ele trebuiesc mereu verificate. . This post has been edited by jammers: 11 May 2006, 19:09 |
--------------------
Skoda
Roomster tdi
2006
- .
|
|
LemonDemon |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 420 Joined: 21 February 06 ![]() |
Domnul tunderbird face un lucru extraordinar si are tot sprijinul meu si mai ales respectul meu.Cineva critica forumul vecin ca nu accepta nicio critica, ei uite ca a venit timpul sa acceptam adevarul.Acuma sa revenim on-topic:Renault este recunoscut pentru problemele legate de motorizarile diesel.Totusi vorbim de o companie in plina dezvoltare care se bucura de un renume modial.Problema ridicata de domnul tunderbird este adevarata si este valabila si pentru introducerea instalatii de gaz.Nimeni nu trebuie sa se supere si nici sa se enerveze decat, eventual pe Renault.Mai bine va canalizati energiile spre e-mail-uri adresate uzinelor Renault sau service-urilor omologate de acestia.
|
--------------------
None
None
N/A
|
|
TheSaiLor |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 367 Joined: 6 April 04 From: Constanta ![]() |
Clio meu cu 1.5 dCi are 98.000 km facuti si nu ar enici o buba inca. Nu stiu de ce va atacati atata cand nu aveti nici un caz concret deocamdata. Doar vorbe.
|
--------------------
Audi A4 1.9 TDI
Clio 1.5 dCi
- CT - 0123
|
|
DFA |
![]()
Post
#20
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.562 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
|
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
ydaniel |
![]()
Post
#21
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
SLAB.banuiesc ca sunt ceva forjate masinile nu?
![]() |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th July 2025 - 11:38 |