curatare caburator dacia 1310 (anul de gratie 1983)
![]() ![]() ![]() |
curatare caburator dacia 1310 (anul de gratie 1983)
boglaw |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 22 February 04 ![]() |
|
||
-------------------- life is killing me
|
|||
Slider |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.279 Joined: 5 December 03 From: Cernavoda ![]() |
Nu este prea complicat daca ai cevasilea inclinatii pentru mecanica...in primul rind trebe sa-l demontezi de pe motor.
Apoi il desfaci bucatele, dai jos toate jigloarele, iti procuri din comert 1 litru de Decarburol, il pui la inmuiat intr-un vas cam o ora sau si mai mult daca nu te grabesti dupa care cu o pensula din par de porc te apuci si-l cureti bine, bine de tot. Dupa asta il sufli bine cu aer comprimat - ideal de la un compresor ceva, daca nu cu pompa de umflat cauciucurile. Ai grija sa desfunzi bine de tot toate orificiile din carburator. Apoi montat la loc pe motor, reglat nivelul, si cam asta este. Vezi sa dai jos si membrana de la pompa de sprit. |
--------------------
LOGAN
Ambiance
- CT-xx-xxx
|
|
Ov |
![]()
Post
#3
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Vezi sa dai jos si membrana de la pompa de sprit. asta inainte sa-l bagi in decarbu...., ca dupa o ora de stat acolo, s-ar putea sa nu mai ramana nici mirosul din ea .... |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
klaus |
![]()
Post
#4
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Si sa cumpere o garnitura de teflon, ca tratamentul cu decarburol nu-i face bine la garnitura aia.
Si daca tot l-a desfacut, e bine sa o schimbe. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Slider |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.279 Joined: 5 December 03 From: Cernavoda ![]() |
Sa stii ca merge si cu diluant dar numai daca este bun. Eu am avut de la cineva un diluant al naibii de bun. Dupa un sfert de ora am scos carburatoru' ca nou din el. Si am reusit asa sa desfund si orificiile si canalul de la avansul vacumatic care era infundat.
|
--------------------
LOGAN
Ambiance
- CT-xx-xxx
|
|
SGN_1310 |
![]()
Post
#6
|
![]() sgn_1310 Group: Banned Posts: 484 Joined: 9 June 03 From: Buftea, judetul CALIFORNIA ![]() |
NUUUUUUUUUUUUU!
Nu te complica in calitate de necunoscator , ca sa te apuci sa desfaci carburatorul. Daca e jegos rau, incepi prin a aceelera din cablu shi prin a optura calea de la galeria de admisie aer. In felul asca colectezi mucii care urmeaza sa intre in carburator. Mai departe foloseste spay de curatzare, il gasesti la benzinarii. Daca mergi pe metoda recomandata de mai sus, risti sa injuri o zi intreaga momentul in care ai decis sa desfaci carburatorul. E foarte greu de reglat apoi. |
--------------------
Dacia
1310
- B-xx-XSK Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef! |
|
Slider |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.279 Joined: 5 December 03 From: Cernavoda ![]() |
Eu l-am avertizat. Da' odata si odata trebe sa se apuce de treaba. Asta numa daca ii face placere sa se minjeasca de ulei si benzina. Nu la toata lumea place mirosul de benzina....
![]() |
--------------------
LOGAN
Ambiance
- CT-xx-xxx
|
|
OCEBE |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
bine ar fi sa-ti cumperi si un set de jicloare noi si un cui poantou ptr. cele vechi precis ca dupa 21 de ani s-au decalibrat.
AI MARE GRIJA CU AXUL CLAPETEI DE ACCELERATIE!!!!! daca la montare nu se asigura etanseitatea perfecta intre ax si corp (prin niste garnituri de teflon parca), te umpli de aer fals si nu mai reusesti sa reglezi in veci carburatorul. |
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
bursuck |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 16 May 03 ![]() |
Metoda testata - (cel putin intr-un caz):
Un flacon de Injector Cleaner (se gaseste la Metro) turnat in 20 l benzina. Nu stiu daca merge in toate cazurile, insa acum 2 luni, in varf de munte (la Obarsia Lotrului !) a fost unica solutie dupa doua ore de suflat in jigleoare. De atunci amicul caruia i-am dat aditivul n-a mai avut nici un fel de problema la carburator. |
--------------------
Dacia
Solenza (In)Confort
|
|
SGN_1310 |
![]()
Post
#10
|
![]() sgn_1310 Group: Banned Posts: 484 Joined: 9 June 03 From: Buftea, judetul CALIFORNIA ![]() |
Uite in sfarsit o idee buna. Nu strica sa incerci!
|
--------------------
Dacia
1310
- B-xx-XSK Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef! |
|
iarba fiarelor |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 17 March 04 From: focsani ![]() |
FOLOSESTE BENZINA V POWER DE LA SHELL UN PLIN SI APOI VEZI CUM MERGE , PUNE DUPA POMPA FILTRU DE INJECTIE PENTRU NOVA SI SCHIMBA FURTUNUL DE COMBUSTIBIL CU FURTUN IMPORT [GATES] DACA NU DA REZULTATE SCHIMBA CORPUL INFERIOR CARBURATOR SI SETUL JIGLOARE DACA MASINA ESTE VECHE CAM ASTA AR TREBUI SA FACI PT CA IN CARBURATOR SINT NISTE ORIFICII FF MICI CARE SE PIETRIFICA SI DECALIBREAZA CARBURATORUL. POTI SA-L PUI SI IN MAMA DECARBUROLULUI CA NU VA MAI FUNCTIONA MASINA CA NOUA. FOLOSESTE SHELL V POWER LA 5000KM CITE 10 L SI NUMAI AI PROBLEME CU CARBURATORUL. O PUI CIND REZERVORUL E GOL SI MERGI PINA SE TERMINA FARA SA O AMESTECI
|
-------------------- |
|
marius-gabriel |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
iarba fiarelor, nu te supara...dar se cunoaste ca ai opel astra....
ce spui tu.....pai ar trebui sa bage cateva milioane bune..cand omul nu vrea decat sa mai curete si el carburatorul |
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
amgnet |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 15 March 04 From: Bucuresti ![]() |
Da-i asa de tare filtrul de injectie de la Nova ? Cam cat e unu ?
|
-------------------- |
|
Ov |
![]()
Post
#14
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
pai depinde, unu' autohton vreo 200k, unu BOSCH vreo 400
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
teodor |
![]()
Post
#15
|
. Group: Members Posts: 176 Joined: 27 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Si eu am ''spalat" carb-ul , unul din 82.Ideea e cam asa, nu iti ia mult timp, in 2-3 ore rezolvi problema.Mare atentie insa la garnituri si la jigloarele vechi , eu am schimbat jigloarele, dupa o sapt. dupa ce l-am curatat( scufundare in decarburol).Nu credeam ca are importanta daca sunt noi sau vechi pe carburator, dar dupa 5 zile le-am schimbat.
Vezi ce jigloare iei( sunt la set) in primul set pe care l-am luat pe ele scria de DACIA 1300 dar in realitate erau de 1400. mama lor cu piesele lor de cooperativa ![]() ![]() Bafta multa ![]() |
--------------------
Passat 4Mot 2.0TDI
SLZ 1,9 Diesel
2006
- BZ-xx-www
|
|
el-ninio |
![]()
Post
#16
|
--- Group: Members Posts: 46 Joined: 22 April 04 From: d ![]() |
Filosofie mare nu e la demontarea unui carb. trebuie doar sa fii atent sa nu pierzi anumite piese..iar la curatare, eu am folosit diluant, apoi l-am suflat cu pompa pe umflat roti si merge ca nou...si consumul nu depaseste 7l benzina in medie ( dacie din '86 in patru trepte) si nu prea o las sub 75-80 la ora
|
--------------------
Seat
Cordoba
2002
- VN xx QLZ
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Hai sa repet:
Dupa ce-l tii in decarburol, diluant, ce vrei, trece-l imediat in baie de motorina Acele mizerii de pe canale sint compuse din grasimi si parti dure. Grasimile se dizolva in diluant, cele dure nu. Din cauza asta sint indepartate total numai daca se sufla rapid carburatorul; daca solventul se evapora, ramin acele suspensii si se indeparteaza extrem de greu, se pietrifica. Explicatia nu o stiu, doar ca se intimpla. Prin introducere in motorina, se intirzie evaporarea rapida a solventului initial This post has been edited by diaconuliviu: 14 Apr 2005, 12:57 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
oviss2006 |
![]() ![]()
Post
#18
|
![]() Oviss Group: Members Posts: 90 Joined: 10 August 06 ![]() |
de abia astept sa vad cum mere si al meu, ca e prima oara cand desfac si eu carbul si-l curat. Maine va dau de stire. Urati-mi noroc
|
--------------------
dacia
libertalogan
1990/1325-2007/1.4mpi
- VL02RIS/VL28GOD
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th July 2025 - 19:53 |