DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Despre firme, service-uri si nu numai

SGN_1310
post 23 Feb 2004, 23:31
Post #1


sgn_1310


Group: Banned
Posts: 484
Joined: 9 June 03
From: Buftea, judetul CALIFORNIA




De acord. Flamingo suchs!
Legat de ce poate Drag On.
El poate sa faca in felul urmator. Sa vanda ieftin, sa vanda sub pretul pietei cat sa faca oferta tentanta. Dar nu poate oferi service de calitate, deoarece nu poate. In cazul in care ti se strica de exemplu placa de baza ieftina de la Biostar, care mie imi pare un mare shit, tu te duci la Drag On , el are 10 placi stricate in service'ul importatorului. Daca nu are alta, banuind ca nu are capabilati financiare sa aiba 5 produse de un fel in firma, vei fi pus on hold pana cand primeste alta placa de la importator. Lantul e destul de larg, adica intre tine shi importator exista Drag On care nu va fi disponibil in permanenta sa iti rezolve tzie problema.
De asemenea serviciile sunt certificate. Daca ultra pro nu te poate ajuta in baza iso'ului pe care la' obtinut pt servicii(lucru de neconceput bineintels) , cu atat mai putin drag on, care are o relatie Slave - Master cu importatorii, de genul Ultra pro, Quartz, Flamingo.. shi altii.
Shi inca ceva. Daca Drag On intra in rahat pana la gat....schimba numarul de telefon shi ....liniste! Istoria iti va arata ca banii il schimba pe orice om de afaceri, cu siguranta nici Drag On nu va face exceptie.
Va fi mai sigur sa cumperi de la el cand va depasi momentu de firma de apartament shi cand ishi va garanta serviciile prin certificari.

Legat de ce se vinde in Cora, Carrefour, Metro. M'am referit la majoritatea produselor. Am sa va dau un exemplu: iei kg'mul de zahar cu 20 de mii....ce mai suuuuper ieftin...insa conform sloganului Carrefor: Lupta cu preturile, Facem knock out pretzurile....bla bla bla..... Insa au uitat sa mai adauge.... Violam cu pervesiuni calitatea shi prostim cumpratorii....Adica uita sa oblige pe cel care ambaleaza zaharul in speta sa specifice pe punga produsului cat de prost este acel zahar, adica gradul de solubilitate in spetza.... Exemple mai sunt, daca vreti mai dezbatem sb'ul.


--------------------
Dacia 1310 - B-xx-XSK
Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoneyTalks
post 24 Feb 2004, 03:50
Post #2


-


Group: Members
Posts: 2.712
Joined: 18 April 03
From: Ireland




Oare de ce e impresia asta ca daca nu ai garantie cit mai "solida", produsul e prost? :shock:

Un produs BUN are sanse minime sa se strice in perioada de garantie. Mie nu mi s-a intimplat NICIODATA sa am probleme cu garantia produselor cumparate. De ce? Pentru ca am stiut CE sa cumpar! Sint niste reguli in comert, de care trebuie sa tineti seama:

1. Cit dai atita face
2. Sint prea sarac sa cumpar lucruri ieftine
3. Produsele la care se face multa reclama sint de doua feluri: sau foarte proaste sau foarte scumpe. NU exista cale de mijloc
4. Lucruri BUNE si IEFTINE nu exista!!! Aceste doua notiuni (BUN si IEFTIN) sint incompatibile!

Vreti sa va dau un exemplu concret, pe care marea majoritate deja il stiti cind ati terminat de citit aceste rinduri? icon_twisted.gif Sa luam de exemplu... Dacia icon_mrgreen.gif


--------------------
Lexus ES300H 2020
Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost

Never underestimate the power of stupidity in large groups
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoneyTalks
post 24 Feb 2004, 04:01
Post #3


-


Group: Members
Posts: 2.712
Joined: 18 April 03
From: Ireland




Ca tot e vorba de firme "mari", care ofera garantie "solida" icon_twisted.gif Pe ei ii doare exact in kur de un user normal. Ce daca ei vind produse proaste? Doar ofera garantie la ele icon_twisted.gif Ce daca userul alearga cu limba de un cot incercind sa isi ceara dreptul LEGAL de reparare/inlocuire a produsului IN GARANTIE? Lasa-l sa alerge, poate mai slabeste icon_twisted.gif si renunta singur icon_mrgreen.gif La cite tepe/spagi am dat noi acolo unde trebuie, nimeni nu ne poate face nimic. Aaa, mai vindem produse proaste si la cine nu trebuie? icon_twisted.gif Se rezolva... asa cum ar trebui sa se rezolve pentru oricine 022.gif Noi nu pierdem, doar avem (sute de) mii de FRAIERI (a se citi "useri de rind") care (inca!) mai cred in noi si carora le vindem kkt la pret de lux icon_twisted.gif Oricum nu au de unde sa cumpere din alta parte, pentru ca am aranjat noi unde trebuie lucrul asta

Iar faptul ca din cind in cind unii useri sint rezolvati favorabil (adica li se respecta dreptul stabilit prin lege) nu face decit sa mentina mitul de firma "formidabila" 022.gif icon_evil.gif


--------------------
Lexus ES300H 2020
Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost

Never underestimate the power of stupidity in large groups
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sstanescu
post 24 Feb 2004, 09:25
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 681
Joined: 5 July 02
From: Bucuresti




Sa stii ca e un procent destul de cuantificabil de produse care se vor intoarce in garantie. Este regula! In mod normal, orice importator/vanzator trebuie sa aiba in vedere acel procent. Fie sa fie pregatit sa accepte pierderea, fie sa-si negocieze cum trebuie contractul cu producatorul produsului.

Hai sa va zic de un mecanism (caz de firma mare): importa placi de baza; prin contract, producatorul accepta o rata de defecte de 5%-10%. Pentru exonerarea lor, ei se angajeaza ca pentru fiecare 10 placi vandute la importator, ii mai da una pe de-a moaca sa aiba pentru defecte; importatorul isi freaca mainile, iese cu produsele pe piata, insa le vinde pe toate cele 11 placi (inclusiv cea "de rezerva"); in mod clar, incep sa apara defectele; clientul este plimbat aiurea, cu motivatii ca nu mai e placa in fabricatie, sa plateasca diferenta, sa o lase pt reparat, etc
Pe timpuri, se vinde in draci ACorp. Niste kkturi cu mari probleme pe capul lor. Service? Din parti. Toate firmulitele mici si-au luat mare teapa cu ele ca s-au trezit ca daca isi satisfac clientul (garantie), ei nu au unde sa le mai returneze sa-si ia banii.

Eu am cumparat pentru mine si firma produse la care am fost convins ca am service cum trebuie. Mi-am mai luat si teapa, de genul ca firma s-a dizolvat, importatorul da din umeri si este handicapat. Si m-am tot chinuit apoi sa rezolv extern problemele, cu RMA, intotdeauna o solutie impractica daca stai in produsul respectiv si nu ai un "spare".


--------------------
Dacia SupeRNova Clima - B-92-SLC
All warfare is based on deception. If your opponent is of choleric temper, seek to irritate him. Pretend to be weak, that he may grow arrogant.
- Sun Tzu on the Art of War
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th May 2025 - 15:34
Forum Renault