Senzor turatie si pornire ciudata uneori....
![]() ![]() ![]() |
Senzor turatie si pornire ciudata uneori....
i96nds |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|||
bursuck |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 16 May 03 ![]() |
Si eu am avut aceleasi manifestari. Au precedat bulirea treptata si definitiva unui injector. Pornea la a doua sau a treia cheie. Nu mi-am dat seama de asta decat cand am facut un drum in afara orasului. In oras, intre doua intersectii, nu prea realizezi curand ca mergi in trei cilindri. Mai ales daca ai pe cineva langa tine, gen sotie, cu care ai permanent schimb constructiv
![]() |
--------------------
Dacia
Solenza (In)Confort
|
|
Liviu |
![]()
Post
#3
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
Si eu am iesit din "calvarul" asta de curand. Cauza ... mufa de la aprindere (cea de comanda) nu facea contact cun trebuie in blocul de aprindere (bobina de inductie cum ii zic unii .. dar nu e corect). Acum e OK.
|
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
AL |
![]()
Post
#4
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
CONCLUZIE!....cauzele nepornirii la prima cheie pot fi multiple!... din cele constatate pana acum se poate rezuma:
1. UCE decodor/chei 2. senzor turatie (murdar sau defect) 3. contacte electrice la: a) comanda bobinei de inductie, ![]() 4. infundare injectoare... (caz in care porneste mai greu, dar porneste chiar si cu 2 simultan infundate...trust me ca sunt patzit!) 5. alte cauze... macanice, electrice sau umane :wink: |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
Bihomoldoveanul |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 515 Joined: 31 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu am patit la un diesel... era spart un furtunas pe acolo si tragea aer fals -> stateam iarna pina la 30 secunde pe demaror ca sa porneasca. Stiam sigur ca porneste, dar nu era distractiv deloc.
|
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#6
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Pai si avea vreun rost sa-ti omori electromotorul? Nu mergea sa-i dai mai bine trei chei decat 30 de secunde la automat?
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
costi |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
stau statei 30 de sec , bagai cheia, porneai si plecai
![]() ![]() ![]() |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
Bihomoldoveanul |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 515 Joined: 31 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Lol. Bine ca sinteti voi destepti. Cum de nu m-am gindit?!
![]() Acum, prin intelepciunea timpului scurs de atunci, ma gindesc ca cea mai buna solutie ar fi fost sa o imping 2 km ca sa porneasca (echivalentul a 30 sec de functionare a demarorului) ![]() |
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
|
|
ducu |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 3 May 04 ![]() |
salut si mie mi s-a intamplat in primii 2500 km.Si am fost la service si au bagat masina pe tester si nu i-au gasit nimic.Dar in schimb mecanicul meu mi-a desfacut injectoarele si mi le-a spalat.Normal era unul care era un pic infundat.De atunci mi-a mai facut dar numai cu benzina de la shell si petrom.Apropos incercati benzina Petromidia.Au 3 feluri de fara plumb.
|
-------------------- Emit noxe!
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#10
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Vezi ca daca iti scoate injectoarele trebuie sa iti schimbe si O-ring-urile obligatoriu. Altfel risti sa traga aer fals.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
ducu |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 3 May 04 ![]() |
Salutare.Sa sti ca nu e nevoie se iti schimbe oringurile ptr ca totusi cauciucul e destul de nou.Putina vaselina rezolva totul!
|
-------------------- Emit noxe!
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#12
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Ducule, eu nu zic ca nu e nou cauciucul. Dar gandeste-te la ce temperaturi sunt la nivelul blocului motor. Nu cred ca nu a avut de suferit. Iar odata scos un injector se inlocuiesc si alea. Asta e regula.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
Marty |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
bogdan_o, nu e nici o regula! De fapt, singura regula e : ori le ungi, ori le schimbi! :wink:
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
BBC |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 384 Joined: 24 May 02 From: Brasov ![]() |
Singura problema este gasirea inelelor O.
|
--------------------
VW
4 roti / 5 usi
- Bogdan
|
|
AL |
![]()
Post
#15
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Ducule, eu nu zic ca nu e nou cauciucul. Dar gandeste-te la ce temperaturi sunt la nivelul blocului motor. Nu cred ca nu a avut de suferit. Iar odata scos un injector se inlocuiesc si alea. Asta e regula. Teoria, ca teoria.... din pacate insa pe la service-uri nu au seturi de oringuri.... iar daca au, costa in jur de 3-4 sute de mii lei/ injector!.... Una doua demontari/remontari le suporta si cel existente, insa montarea trebuie sa se faca cu grija si cu vaselina sau cu o pasta de etansare!!! Riscul este sa traga aer fals daca se deformeaza la motare sau daca se ciupesc. Cand traga aer fals, motorul merge ok mai putin la relanti.... unde apar trepidatii si o functionare neregulata. Dar in sarcina, masina merge ok. Eu am patit asa ceva si am facut cateva mii de km pana sa pot remedia problema.... |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 19:35 |