DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme la contacte si partea electrica

r-mircea
post 8 Mar 2004, 22:02
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 7 February 04




Am o Solentza Confort ce a implinit 1 luna si 3000 km . De ceva vreme am constatat ca daca uit farurile aprinse si deschid portiera soferului nu mai aud bipaiturile acelea magice . Nu m-am agitat prea mult , pana azi cand datorita obiceiurilor vechi (dinainte de Solenza ) bag cheia in portiera si o deschid . Raman incremenit usa se deschide si alarma mea care era armata nu zice nimic . O deschid pe cea din dreapta incepe sa urle . Fac experienta cu deschisul portierei din dreapta si farurile aprinse si merge fara nici o problema aud bipul magic . Devenind putin paranoic ma gandesc ca toate aceste pb au aparut de cand mi-au montat astia de la Latin Efe niste boxe Alpine pe fata si spate icon_evil.gif . Tinand cont ca tot ce am pe masina de la alarma la boxe sunt montate de ei cred ca maine la 9.00 sunt la ei la poarta cu chef de scandal . Si cand ma gandesc `ca vroiam sa-mi pun proiectoare de la ei . icon_twisted.gif


--------------------
Everybody can improve himself !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 8 Mar 2004, 22:07
Post #2


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Tu la care bip-uri te referi? La alea care iti spun ca ai oprit motorul si ai uitat farurile deschise? Asta-i o functie a alarmei si trebuie sa verifici alarma, ca din ce stiu eu SLZ nu vine din fabrica cu asa dotare. Daca insa spui ca ai deschis usa soferului si nu ti-a pornit alarma e clar ca (,) contactul ala de la usa e dus. Poate nu ti-au pus bine la loc papucul sau poate a ramas intepenit (in general, mai ales iarna au prostul asta obicei). Uita-te mai intai la ala sa vezi daca functioneza. Daca nu, mai bine il schimbi tu (nu costa foarte mult, cateva zeci de mii) decat sa te risti cu o vizita la aia din service (benzina+nervi).


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r-mircea
post 8 Mar 2004, 22:48
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 7 February 04




QUOTE
Tu la care bip-uri te referi? La alea care iti spun ca ai oprit motorul si ai uitat farurile deschise? Asta-i o functie a alarmei si trebuie sa verifici alarma, ca din ce stiu eu SLZ nu vine din fabrica cu asa dotare. Daca insa spui ca ai deschis usa soferului si nu ti-a pornit alarma e clar ca (,) contactul ala de la usa e dus. Poate nu ti-au pus bine la loc papucul sau poate a ramas intepenit (in general, mai ales iarna au prostul asta obicei). Uita-te mai intai la ala sa vezi daca functioneza. Daca nu, mai bine il schimbi tu (nu costa foarte mult, cateva zeci de mii) decat sa te risti cu o vizita la aia din service (benzina+nervi).
Da la bipurile ce imi indica ca am faruri aprinse si motorul pornit ma refer . Alarma e Guartex montata de Latin Efe care sunt la 2 pasi de mine .Contactul nu e intepenit pare ok , nu am incercat sa-l schimb eu , pt ca mie mi se pare normal atat timp cat sunt in garantie cu alarma sa rezolve ei toate prostiile astea . Cat priveste statul la service nu cred ca mai e cazul , data trecuta m-au tinut 15 minute pe acolo, ca tre sa vina nu stiu cine de la magazie, am facut un pic gura ca ii reclam la director, pe care il cunosc de cativa ani si s-a rezolvat instant problema ca din pamant a aparut si baiatul de la magazie .Mai vedem maine ce o sa fie .


--------------------
Everybody can improve himself !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 8 Mar 2004, 23:05
Post #4


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Bafta! Ai dreptate cu garantia, ca doar de aia e, insa prefer ca de problemele care pot fi remediate fara costuri mari sa ma ocup eu decat sa mai dau prin service-uri.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jhr
post 8 Mar 2004, 23:31
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 276
Joined: 23 March 03
From: Bucuresti




e clar ca e contactorul de la usa... ia vezi, se aprinde plafoniera cand deschizi usa stanga fata? dac anu, e bulit contactorul.. banuiesc ca ai avertizor faruri aprinse... daca e bulit contactorul normal ca nu mai suna.. repara-l


--------------------
AUDI A6 2006,2.7 TDI QUATTRO, 180 CP TIPTRONIC - bo1xxx
www.horiaroman.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciaclub-cj666
post 9 Mar 2004, 09:27
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 20 May 03
From: Cluj




Pun aici intrebarea, cred ca e tot o probleme electrica, dar nu sunt sigur.


Am fost la sfirsitul saptaminii trecute la schi, in Maramures la Mogosa. Acuma nu va spun ca mi-a parut rau ca nu am elicopter sa pot evita urmele de asfalt dintre gropile de pe drumurile din jurul Baii-Mari, problema e ca ultima parte a drumului, in buna traditie a turismului romanesc e in panta, cam forestier si era plin de zapada. Am frecat masina in a-ntiia cam tot drumul (2-3 km), am patinat virtos, dar cum cu mai mult de 5 km/h nu se putea merge, motorul nu s-a turat mai mult de 2000-2300. La un moment dat, am observat ca temeratura la antigel e cam mare (aproape de penultimul marcaj gros) si ventilatorul nu a pornit! In mod normal porneste la o subdiviziune peste linia groasa din mijloc. Mi-am zis ca o fi vreo siguranta, dar ieri am incalzit motorul si ventilatorul a pornit la fix. Stie cineva ce ar putea fi? La Service (am vorbit cu ei) au zis ca nu cred ca se poate asa ceva! icon_evil.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r-mircea
post 9 Mar 2004, 11:38
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 7 February 04




Am fost la service au montat proiectoare schimbat contactul usa stanga care se oxidase sad.gif . Il intreb pe ala daca e normal dupa 3 saptamani sa se buleasca , rasupuns " asa face toate " . smile.gif Asa ca daca " asa face toate " ,data vitoare il schimb eu ca e o nimica toata, de data asta am zis sa-l schimbe ei ca tot imi montau proiectoarele. Referitor la proiectoare imi explica electricianul de acolo cum stau lucrurile cu mecanismul ala de prindere care e deosebit de idiot . La un pumn tare si " bine plasat " proiectorul pica cu tot cu mecanismul de prindere si o sa-l mai gasesti in Vitan daca te duci repejor . Asa ca cred ca o sa dau o fuga pe la asirom sa incerc sa-mi asigur suplimentar boxele alpine si proiectoarele :idea: .


--------------------
Everybody can improve himself !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusI
post 9 Mar 2004, 11:46
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 24 March 03
From: Bucuresti




Contactul de la usa e de rahat (dupa ce ca e si numai unul). Al meu s-a stricat dupa numai o saptamana. Din cauza asta a inceput alarma sa faca figuri, si m-am dus sa-i bestelesc pe cei de la Falcon, dar baietii mi-au demonstrat calitatea pieselor 'de origine' si mi l-au schimbat cu unul de-al lor. Deci dupa ce ca pun contact numai la o usa, il mai pun si pe cel mai janghinos posibil. Cat dreaq era diferenta de pret de la ala cu fier la cel identic, dar cu cupru ? 1000 de lei ??? sad.gif


--------------------
Solenza Scala
Dixit.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r-mircea
post 9 Mar 2004, 11:54
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 7 February 04




QUOTE

Cat dreaq era diferenta de pret de la ala cu fier la cel identic, dar cu cupru ? 1000 de lei ???  

biggrin.gif biggrin.gif Pai atunci viitorii posesori de solenza sa traiasca cu speranta ca Pitestiul va schimba la modelele viitoare contactul minune fara sa creasca pretul masinii cu 1000 lei cum zici tu smile.gif . Pana atunci mie nu-mi ramane altceva de facut decat sa ma rog sa vina cat mai repejor o vara secetoasa . icon_mrgreen.gif


--------------------
Everybody can improve himself !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Manuel
post 9 Mar 2004, 11:59
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.116
Joined: 27 November 02
From: VASLUI




Ai schimbat si maneta de la blocul de lumini sau se aprind odata cu ala din spate? Cat ai dat?


--------------------
Opel Astra J Sports Tourer Active 2013 / 2.0 CDTI / 165CP - VS15CMA
"Base e un bou betiv." (corbex)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r-mircea
post 9 Mar 2004, 12:42
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 7 February 04




QUOTE

Ai schimbat si maneta de la blocul de lumini sau se aprind odata cu ala din spate? Cat ai dat?


Nu am schimbat nimic ! Proiectoarele sunt actionate de un intrerupator separat ( f micut care arata chiar bine ) plasat dedesubtul celui pt stergatoare .Astfel le pot cupla indiferent daca am sau nu farurile sau pozitiile aprinse . Am dat 3.500.000 la Latin Efe .


--------------------
Everybody can improve himself !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 9 Mar 2004, 13:12
Post #12


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Mamaaaaaaaaaa, da' te-au jecmanit rau de tot baietii. Pe mine toata treaba m-a costat 1.500.000 (proiectoare+sistem de prindere+cablaj+releu) si 500.000 spaga, dar spaga am dat-o ca lea-m montat cand am fost sa-mi repare masina deci nu toata s-a dus pe proiectoare. Mie mi le-au pus pe inelul pentru stopul de ceata.

Poti sa-i dai linistit pumni, ca nu cad. Ce mult se infunda, dupa care partea de sus a proiectoarelor loveste armatura barei fata si nu se mai deplaseaza nici un centimetru. Se scot foarte greu cu bara montata pe masina. Eu a trebuit sa fac asta ca sa il prind mai bine pe ala din stanga care se tot infunda in bara. Sarise din prinderi de la gropi.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 9 Mar 2004, 13:35
Post #13


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Bogdan, de ce nu-i spui asta si lui Wolfmark? Omul a avut surpriza sa-si gaseasca masina cu un singur proiector, si ala atirnind.
Sau poate vrei sa-i zici lui Dany, care a venit la intilnire cu un proiector atirnind gales din cale afara.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r-mircea
post 9 Mar 2004, 20:24
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 7 February 04




QUOTE

Poti sa-i dai linistit pumni, ca nu cad. Ce mult se infunda, dupa care partea de sus a proiectoarelor loveste armatura barei fata si nu se mai deplaseaza nici un centimetru. Se scot foarte greu cu bara montata pe masina

Hmmm ce spui tu acolo sunt basme . Eu am fazut la Latin Efe demonstratia practica pumn tare in bara si proiectorul a cazut cu tot cu mecanismul de prindere sad.gif . Daca nu crezi si ai drum pe la ei electricianul lor iti va demonstra cu placere tongue.gif si cu o dexteritate care ma face sa ma gandesc la ce ocupatii o avea in timpul lui liber icon_mrgreen.gif .


--------------------
Everybody can improve himself !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 10 Mar 2004, 00:09
Post #15


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Eu am incercat sa scos proiectorul din stanga pentru a-l fixa mai bine si nu a vrut sa iasa nici mort. Se infunda putin in bara dar atat. A trebuit sa ma bag pe sub masina si sa-l scot din suruburile care il fixau de chestia aia rotunda care se prinde de bara dupa care am scos si suportul ala. Altfel nu a vrut sa iasa. Banuiesc ca barele sunt la fel, idem in cazul armaturilor asa ca am mers pe ideea ca "asa e la toate". M-am inselat, ca doar Dacia este o masina cu personalitate, adica nu gasesti doua la fel. In orice caz, eu macar stau linistit ca nu le pierd la gropi.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 14:40
Forum Renault