bujii afumate si sunet motor
![]() ![]() ![]() |
bujii afumate si sunet motor
ionut232 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 10 March 04 ![]() |
|
||
--------------------
Logan
1.4 MPI
2006
|
|||
bogdan_o |
![]()
Post
#2
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Pentru bujii uita-te si aici:
http://www.verrill.com/moto/sellingguide/s...gcolorchart.htm Mie tacanitul (sau greierele) imi vine de la placa aia de deasupra electromotorului care il protejeaza de caldura galeriei de evacuare si careia i s-a rupt o ureche. |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
ionut232 |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 10 March 04 ![]() |
nu tacanitul ala nu e de la tabla aia...sunt sigur e d epe undeva la motor...inauntru undeva...se aude constant....nu stiu cum sa explic....banuiesc ca cine a auzit isi da seama despre ce vorbesc...
|
--------------------
Logan
1.4 MPI
2006
|
|
OCEBE |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
QUOTE banuiesc ca cine a auzit isi da seama despre ce vorbesc... iti ajunge ulei la rampa culbutorilor? intreb nu ptr. ca mi-am dat seama despre ce e vorba ci ptr. ca am avut si eu simptomul asta, cauza fiind lipsa ungere rampa. |
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
poate sa fie de la axul delcoului..am avut eu si ma innebunise de cap!!!
incearca sa bag niste ulei pe LANGA el cu o seringa! si apoi pe pasla aia din mijlocul lui! sunt curios de mor daca ai patit la fel ca mine!!!! ![]() |
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
tyka |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 356 Joined: 22 February 04 From: slobozia ![]() |
uitate la rampa de culbutori si vezi daca sant bine reglate distantele[jocurile]la culbutori.Daca au joc mare au un zgomot de tacaneala.Posibil sa nai nici ungere la rampa,da asta apare atunci cand mecanicu uita sau nu stie ca la fiecare desfacere al motorului trebuie sa curete canalu de ungere spre rampa.Tie tia facut asa ceva.verifica.
![]() |
-------------------- |
|
ionut232 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 10 March 04 ![]() |
weekendu asta am sa ma duc la un mecanic...si sa ii zic sa vada
eu nu prea ma pricep la mecanica...dar la bagat ulei pe langa axul delcoului asta imi cam dau seama cum se face... daca tot nu dispare problema am sa ma duc la un mecanic sa regleze culbutorii...ca la asta nu am nici o tangenta... o sa va scriu rezultatul... ar mai fi ceva:tot legat de acel greiere ce am uitat sa spun cand tin ambreiajul apasat nu se mai aude acel tacanit( nu conteaza daca e bagata in viteza) si cand las ambreiajul liber,astauc masina pe loc ,se aude acel greieras... am mai sters bujiile si acum merge mai bine,dar acel greiere tot se aude... aveti momentan alte idei? :roll: |
--------------------
Logan
1.4 MPI
2006
|
|
Ov |
![]()
Post
#8
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.527 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
pai atunci sigur se aude rulmentul de presiune ...
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
ionut232 |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 10 March 04 ![]() |
si ala cat costa si cum se poate schimba?
si de ce e asa sigur? |
--------------------
Logan
1.4 MPI
2006
|
|
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
la rece se aude?
imediat ce pornesti motoru?? |
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
tyka |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 356 Joined: 22 February 04 From: slobozia ![]() |
ESte rulmentul de presiune,antrebarea este.Mergi de mult cu el asa.Sar putea sa schimbi si placa,si daca tot schimbi si placa schimba si discu.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
-------------------- |
|
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
MA GANDEAM CA POATE II FLUIERA CUTIA :roll: :roll:
|
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
OCEBE |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
QUOTE si ala cat costa si cum se poate schimba? si de ce e asa sigur? a) ca sa schimbi rulmentul este o treaba care mananca jumatate de zi (dat jos esapamentul, demarorul, cutia, etc); daca e musai sa te apuci de treaba asta, pregateste-te, asa cum s-a zis mai sus, si pentru disc+(eventual)placa. ![]() QUOTE pai atunci sigur se aude rulmentul de presiune ... ptr. ca la simptomul asta, singurul suspect este rulmentul de presiune! |
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
ionut232 |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 10 March 04 ![]() |
QUOTE MA GANDEAM CA POATE II FLUIERA CUTIA :roll: :roll: fluiera si cutia...dar numai in viteza 4...aici e pinionul de vina...nu cred sa fie din cauza asta... si cum intreba cineva se aude zgomotul si cand e rece motoru... deci sigur e rulmentu de presiune... aveti idee cat costa rulmentu si discu??? :roll: alte idei mai ieftine??? :roll: :roll: :cry: :cry: |
--------------------
Logan
1.4 MPI
2006
|
|
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
pai tot eu intrebam..
ca iomi fluiera cutia la relanti cu motoru cald doar... idei mai ieftine nu prea ai de unde... :cry: |
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
tyka |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 356 Joined: 22 February 04 From: slobozia ![]() |
sunt destul de scumpe ,depinde de fabricant.
![]() |
-------------------- |
|
ionut232 |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 10 March 04 ![]() |
nu imi fluiera la relanti.am zis ca imi fluiera in treapta 4...si nu conteaza daca e motoru cald sau rece...
macar niste preturi...aproximative??!!! |
--------------------
Logan
1.4 MPI
2006
|
|
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
oricum sa nu te duci sa iei din targ
langa bucur obor e un mag cu piese de origine vezi acolo! |
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
amgnet |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 15 March 04 From: Bucuresti ![]() |
Si eu am avut la fel bujii afumate si scadere a puterii motorului. M-am chinuit toata toamna trecuta, aveam si eu acelasi sunet. I-am schimbat de toate, bujii, delco, fise si dupa ce am facut si set motor (avea compresii mici pe cilindrii 6,5,5,5) am descoperit ca era rupta pana de la lantul de distributie care invarte axul cu came.
![]() |
-------------------- |
|
tyka |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 356 Joined: 22 February 04 From: slobozia ![]() |
nu creddddd.Daca aveai pana rupta numai merge motorul.
![]() ![]() ![]() |
-------------------- |
|
amgnet |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 15 March 04 From: Bucuresti ![]() |
Era rupt ceva din pana. Cert e ca dupa ce-am schimbat-o a mers ca nou. Nu se mai facea ciclul corect, pt ca nu se invartea axul cu came aiurea si de-aia mi se afumau bujiile !
|
-------------------- |
|
tyka |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 356 Joined: 22 February 04 From: slobozia ![]() |
asa daaaaaaaaaaaa,se poatweeeeeeeee.
![]() ![]() ![]() |
-------------------- |
|
chirucornelus |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 30 April 04 From: braila ![]() |
am scos ieri bujiile ptr ca nu imi pornea prea bine!am constatat ca erau cam afumate, adica destul de bine afumate!care ar putea fi cauza acestei situatii!vreau sa mai spun ca aveam o presiune cam mica la ulei, iar becul de la presiune ulei nu se aprinde deloc!(adica doar cand il dau la masa!)vreau sa schimb bujiile dar ma gandesc ca se afuma si cele noi la fel ca astea pe acre le am momentan!
multumesc! |
-------------------- |
|
cristidb |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Bujiile se pot afuma din mai multe motive:
amestec prea bogat, motor uzat shi baga ulei in camera de ardere pe la segmentzi, semeringurile de la supape uzate shi baga ulei pe la ghidul supapelor (in cazurile astea consuma ulei), bujii prea reci (nu corespunde cifra termica), motor prea rece (mers pe distantze scurte sau termostat blocat deschis). Zgomotul poate apare pentru ca rulmentul atinge putzin de placa de presiune. Trebuie slabit cablul de ambreiaj. In momentul in care rulmentul atinge de placa ambreiajul ar trebui sa tzina sus. Ar putea fi zgomotul produs de rulmentzii de la trenul fix al cutiei de viteze. In cazul asta dispare la turatzie mai mare 1200-1300 ture. |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
- .
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd August 2025 - 14:53 |