probleme la pompa de benzina si ceva caroserie
probleme la pompa de benzina si ceva caroserie
dadu221 |
15 Mar 2004, 12:35
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 726 Joined: 11 March 04 From: Ploiesti |
|
||
--------------------
DSN rapsodie
-
2002
- ph-22-unu
|
|||
AC |
15 Mar 2004, 12:54
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 569 Joined: 11 March 04 From: Iasi |
Cea mai posibila cauza: furtunul care duce benzina la carburator nu este bine strans din colier si trage aer fals. Astfel, la relanti merge bine pt ca are suficienta benzina dar in regimuri mai inalte de turatie creste consumul si pompa nu mai poate debita corect. Eu am patit ceva de genul asta dar si mai si: stutul se misca in corpul pompei, m-am chinuit mult pana sa-mi dau seama de asta deoarece furtunul era bine fixat pe stut. Am remediat repede prin lovirea usoara a stutului cu un patent. De atunci n-am mai avut probleme.
Mai verifica daca in momentul cand accelerezi intra benzina in difuzorul carburatorului prin jiglorul aflat la partea superioara a carburatorului (arata ca un "cioc" mic metalic). Mai poti incerca sa mergi cateva sute de metri fara busonul de la rezervor (posibil sa fie supapa defecta si sa se faca depresiune in rezervor). Anunta-ne daca rezolvi ceva, sunt curios ce o sa gasesti in neregula. |
--------------------
Dacia
1310 TX
|
|
george_d |
15 Mar 2004, 13:23
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 343 Joined: 10 February 04 From: Bucuresti |
Daca ai obiceiu sa mergi pe ultimii litri ai putea pune un fitru inainte de pompa de benzina. Ai putea sa desfaci pompa sa o cureti si sa schimbi eventual membrana. Am impresia ca se poate schimba si o sita.
|
--------------------
Dacia
1210
|
|
dadu221 |
15 Mar 2004, 18:37
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 726 Joined: 11 March 04 From: Ploiesti |
am filtru inainte de pompa de benzina!!!!! l-am curatzat , am desfacut partea de deaspra la pompa de benzina si m-am uitat si la sita si nu avea nik in ea, am suflat si in sita iar in ceea ce priveste membrana din cate stiu eu ar fi trabuit sa imi bage benzina in ulei daca ar fi fost fisurata sau nu e neaparat nevoie sa faca asta ?? .. Legat de chestia aia cu spritzu de care vorbeam .. cu jiclorul ala cu cioc .. am umblat la el si l-am inlocuit .. Cel vechi nu scuipa bine dar sincer nu cred ca era de la el pentru ca asa cum am spus nu prea imi iese bine benzina inca de pe furtun si d`aia cred ca e de la pompa de benzina. oricum l-am schimbat pentru orice eventualitate dar nu am mai avut timp sa il verific. Daca ar fi fost problema cu rezervoru` zic eu ca mi-ar fi facut fitze si in primii 600 de km pe care am spus ca i-am parcurs fara probleme. cu furtunul care duce benzina la rezervor .. arata jalnic mi-a fost si frica sa nu imi scape benzina si sa iau foc pt ca era plin de crapaturi . L-am inlocuit si p`asta . Sa incerc oare sa schimb supapele??
|
--------------------
DSN rapsodie
-
2002
- ph-22-unu
|
|
marius-gabriel |
15 Mar 2004, 19:58
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI |
dadu221, daca ai membrana sparta la pompa, pbligatoriu iti baga ulei in benzina.
verifica nivelul camerei de nivel din carb sa nu fie prea mic verifica si capacul delco sa nu fie fisurat |
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
tyka |
15 Mar 2004, 22:20
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 356 Joined: 22 February 04 From: slobozia |
nu cumva ai bagat benzina cu sticla,si daca da ia gandestete[sau antreabati prieteni cu cere te plimbi],nu cumva tia scapat vreunul ceva prin rezervor[dop de sticla sau altceva]
|
-------------------- |
|
dadu221 |
16 Mar 2004, 08:11
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 726 Joined: 11 March 04 From: Ploiesti |
Capacul de la delcou e bun , am avut putintel platina ciupita dar am remediat treaba. La capitolul aprindere si curent pt aprindere nu are nik,garantez ). De bagat in rezervor am bagat numa` eu iar singura data cand am bagat cu bidonu am avut noroc ca apa inghetzata peste noapte mi-a ramas in bidon. Legat de nivelul din camera respectiva .. la cuiul ala poatou sau cum mama lui se scrie problema e ca la verticala nu are cei 7 mm ci mai putin (presupun ca stii la ce ma refer). No, si asta inseamna ca am nivelul mai mare acolo in camera respectiva (ceea ce din cate am inteles nu e rau dar imi consuma ceva mai multicel). Cineva mi-a zis ca ar trebui numa sa sterg interiorul la pompa de benzina ca s-ar face niscai condens iar altcineva ca pot avea o gunoaie care sa imi joace de nebuna pe la vreo supapa. Cand ajung acasa cred ca mai intai incerc sa o amenintz cu un ciocan ca poate se intimideaza .. Astept in continuare idei si sugestii ca sa am ce pune in aplicare in weekend !
|
--------------------
DSN rapsodie
-
2002
- ph-22-unu Ie doar o amarata de dacie
|
|
mosoru |
16 Mar 2004, 09:25
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 24 January 04 From: craiova |
Dupa ce verifici ce ti s-a sugerat pina acuma,incearca sa o dai jos sa te uiti la tija de actionare.
|
--------------------
Dacia
1310
- DJ-02-TWW
|
|
OCEBE |
16 Mar 2004, 09:44
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati |
cuiul poantou nu cumva se intepeneste uneori pe inchis?
|
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
dadu221 |
16 Mar 2004, 13:08
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 726 Joined: 11 March 04 From: Ploiesti |
aaa.. cum verific daca imi ramane blocat pe inchis???
|
--------------------
DSN rapsodie
-
2002
- ph-22-unu
|
|
Ov |
16 Mar 2004, 13:14
Post
#11
|
Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.456 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti |
pai tii capacul in pozitia normala (de lucru, cu plutitorul coborat) si suflii pe teava de benzina. Daca trece aerul inseamna ca e deschis. Ca sa verifici daca inchide, intoroci capacul pe dos si tragi pe teava si dupa aia astupi teava cu limba si vezi daca tine "vacuum"-ul.
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
OCEBE |
16 Mar 2004, 13:31
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati |
in plus, cu capacul orizontal ridica plutitorul cu mana si apoi lasa-l liber; coboara(cu tot cu cuiul poantou)?
|
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
dadu221 |
16 Mar 2004, 13:38
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 726 Joined: 11 March 04 From: Ploiesti |
wookay , am prins ideea. pentru cei care mai au 1300 .. am si eu o curiozitate ... io cand raman pe gol cu rezervorul am surpriza sa descopar ca de fapt imi palpaie becul de semnalizare si masina imi semnalizeaza dreapta ) desi la contact mi se aprind cele 2 becuri rosii de la bord.Mi se pare ca mi-a facut aceeasi faza si cand am avut o problema cu apa sau uleiul ca nu mai tin bine minte si a trebuit sa opresc putin. Ceva fire inversate sau vreun proiectant glumetz?? Si mai am un fir maro care atarna si nush unde sa il bag (asta cand desfac "mansonul" volanului - doamne ca imi prind urechea in atatia termeni noi ).
|
--------------------
DSN rapsodie
-
2002
- ph-22-unu Ie doar o amarata de dacie
|
|
northwood |
16 Mar 2004, 13:41
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 26 November 03 From: Bucuresti |
Pai semnalizeaza dreapta ca stie ca o sa se opreasca, si aplica regulamentul
Redevenind seriosi, ai un scurtcircuit In codul culorilor maro si negru reprezinta masa (minus). |
--------------------
SKARPEA MTB
Galben_Gri
2009 Maxon CM 10 - Midland ML 145
|
|
whitesorcerer12 |
16 Mar 2004, 14:07
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti |
eu zic sa incerci daca baga k lumea pompa de benzina..
la 2000 -3000 de ture jetul trebe sa fie cam continuu.. incearca sa alientezi carbul gravitational cu f-o sticla si incearca testul asta! |
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
dadu221 |
17 Mar 2004, 09:42
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 726 Joined: 11 March 04 From: Ploiesti |
whitesorcerer12- S-ar putea sa mearga asta cu verificarea pt ca eu in ciuda faptului ca am 1300 am boala sa nu se auda motorul caraind si merg cu el cat mai silentios .. adik schimb vitezele mai repede si nu cred ca ajunge la 3000 de ture decat in viteza a 4-a unde imi si facea probleme. Turometru nu am dar cred ca o sa ma descurc eu dupa urechea muzicala pe care nu o am. Si daca totusi nu baga cum trebuie (am eu o presimtire ca nu o sa bage ) de la ce ar putea fi ?
|
--------------------
DSN rapsodie
-
2002
- ph-22-unu Ie doar o amarata de dacie
|
|
whitesorcerer12 |
17 Mar 2004, 13:38
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti |
membrana, supapele..
si sufla cu pompa pe tur si pe retur. sa nu fie gatuite furtunasele de la rezervor.. mai zi-mi... |
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
irinel75 |
17 Mar 2004, 17:58
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 284 Joined: 17 June 02 From: VASLUI |
salutare ..ma bag si eu ....daca nu e de la carburatie, (cui pontou, pompa benzina, furtune, )verifica fisa centrala de la bobina de inductie la capacul delco....asa am luat io o teapa, daca nu am intors carburatorul ala pe toate partile,cind colo fisa mea statea bine mersi infipta in bobina de inductie cit si in capac delco dar era intrerupta..sint fise de carbon si se taie la capatul conectorului sa ii spunem asa , si ea merge ce merge ca se fura curent prin :simpatie" dar in sarcina nu duce,..asa ca ochii pe aprindere...succes
|
--------------------
RENAULT
MEGANE 2
2006
- VS-58-KNX
|
|
dadu221 |
18 Mar 2004, 08:24
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 726 Joined: 11 March 04 From: Ploiesti |
am bagat la pompa si in rezervor si pe jicloare si pe tot .. membarana am inteles ca se poate fisura si asta insemna csa ma trezesc cu benzina in ulei ceea ce nu am .. inca Raman deci supapele... 90 000 corpul superior (parca asa a zis vanzatorul) cu tot cu supape. O sa ma uit si la fisa de care a vb irinel 75 dar problema me anu e ca nu fuce in sarcina pt ca la dus am mers cu ea incarcata bine iar la intoarcere am venit cu ea goala si mi-a facut figuri pe ambele drumuri . O diferentza ar fi ca la intoarcere mi-a facut numa o sg data faza dar intre timp umblasem prin ea. Da doamne sa fie de la supape si sa scap de stress. Multam fain de sfaturi si cred ca dupa week-endul asta o sa pot fi in masura sa spun iezac de la ce a fost
|
--------------------
DSN rapsodie
-
2002
- ph-22-unu Ie doar o amarata de dacie
|
|
whitesorcerer12 |
18 Mar 2004, 14:20
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti |
asteptam cu interes..
|
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
tyka |
18 Mar 2004, 22:54
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 356 Joined: 22 February 04 From: slobozia |
da ,dar becul de semnalizare.pasta pana acum nam auzito.
|
-------------------- |
|
whitesorcerer12 |
19 Mar 2004, 01:50
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti |
care bec de semnalizare?ce e cu el?
|
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
Gusti |
19 Mar 2004, 20:56
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 4 March 04 From: Iasi |
In general defectul de care se plinge dadu221 este datorat alimentarii insuficiente cu benzina.Intr-adevar, pe relanti, cantatiatea de benzina necesara fiind mica nu are de ce sa faca urat. Dar la turarea motorului, indiferent daca in sarcina sau in gol, suge mai multa benzina si de aici problemele...
Ca un fel de organigrama...Ai ceva in rezevor pe intrarea in circuitul asa numitului "tur" care iti obtureaza partial gura de admisie a benzinei, traseul de sub masina putin probabil sa fie spart(ar rezulta admisie de aer fals), daca e asa cu motorul oprit ar trebui sa iti curga benzina sub masina.Pompa de benzina are supapele uzate sau arcurile supapelor fie cea de admisie, fie cea de refulare.Daca ai filtre inainte si/sau dupa pompa, verificate sa nu traga aer fals (in special cel dinainte) sau cel de dupa sa nu fie infundat. Nivelul in camera de nivel din carburator prea mic, jigloru de putere, ala oblic din camera de nivel este partial infundat (desi destul de rar se intimpla asa ceva), apa pe fundul camerei de nivel. Cam asta este in mare pe traseul de alimentare cu benzina.Pe cel electric verifica condensatorul, se poate sa fie decalibrat de la valoarea originala care este de citeva sute de nanoF, daca nu ma inseala memoria, din fabrica vine cu 680 nF. Evident platinile de verificat, inclusiv distanta prea mica. Din carte se zice cica ca distanta tre sa fie de 0,4 mm. Din practica si din experienta iti recomand 0,6. O face oleaca mai "nervoasa" si imbunatateste pornirile la rece. Spor. |
-------------------- 0745535292
0722256825 |
|
dadu221 |
20 Mar 2004, 15:34
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 726 Joined: 11 March 04 From: Ploiesti |
pai.... legat de asta cu platinile eu stiam ca este mai bine sa ai distanta mai mica si am mai auzit pe cineva spunand ceva de 0.33mm. O sa mai intreb si eu lumea si daca asta care mi-ai spus cu 0.6 se va confirma cred ca o sa o incerc si eu (daca nu imi mareste consumul de cobustibil). Oricum azi ajung acasa si imi bag in ea.. mainile la inceput iar in cazul in care nu ii dau de cap o sa imi bag si picioarele
|
--------------------
DSN rapsodie
-
2002
- ph-22-unu Ie doar o amarata de dacie
|
|
marius-gabriel |
20 Mar 2004, 15:52
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI |
dadu221, o crestere a distantei la platina iti va mari cu siguranta consumul.
|
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
Gusti |
20 Mar 2004, 15:56
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 70 Joined: 4 March 04 From: Iasi |
Motor de 1.4, distanta la platini de 0.6, jigloare de motor de 1300, consum 6,2%.
La asa ceva am reusit sa ajung. P.S. Faptul ca am pus jigloare mai mici a scazut "nervozitatea" masinii destul de putin ca sa fie suparator. |
-------------------- 0745535292
0722256825 |
|
tyka |
20 Mar 2004, 22:58
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 356 Joined: 22 February 04 From: slobozia |
e bine consumul ,cred ca mai mult de atat nu poti.
|
-------------------- |
|
dadu221 |
22 Mar 2004, 09:48
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 726 Joined: 11 March 04 From: Ploiesti |
am mai auzit si eu de la un nene ca pe 1300 jigloru de lada 1500 parca sau 1200 ... nu mai tin minte bine dar am auzit ca face minuni la consum si nu iti scade prea mul;t nici din "nervozitate". Acum legat de problema mea .. aia cu opritu` in mers... Problema era de la pompa de benzina!!! Avea momente-mai multe si mai lungi- cand uita sa mai bage benzina pe furtun ..Am inteles ca mai de graba problema a fost de la corpul inferior .. aveam joc la tija aia care intra acolo la motor si ca nici nu facea presiunea cum trebuie ca am scos-o si am facut comparatie cu alta pompa. Oricum dupa ce m-am enervat si am schimbat-o complet (nu mai spun ca la inceput am schimbat membrana, clopot corpul cu supapele... incepusa sa curga benzina ..) a mers ca unsa:)) Sunt mandlu de masinutza mea .
|
--------------------
DSN rapsodie
-
2002
- ph-22-unu Ie doar o amarata de dacie
|
|
Tonyus |
28 Aug 2004, 17:50
Post
#29
|
Simply clever... Group: Members Posts: 211 Joined: 12 April 04 From: Oradea |
ash' avea shi eu una prblma cu pompa mea:scuipa benzina pe la garnitura aia din plastic prin cele 2 orificii(gaurele). :planset:
Shi e pompa nou noutza.Dar shi prblma a aparut dupa approx. 2-3 sapt.deci a trecut de "garantzia" unei piese auto Dacia... |
--------------------
Skoda
Fabia Combi 1.4 16v
2002 "A te certa pe internet (forum) e ca si cum ai participa la un concurs de retardati; chiar daca ai sa castigi, tot retardat ramai!"
COPYRIGHT LIVIU Subscriu... |
|
george_d |
29 Aug 2004, 10:31
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 343 Joined: 10 February 04 From: Bucuresti |
Tonyus, asa facea si la mine si era membrana rupta putin. daca pompa e modelul cu suruburi (adica se poate desface) nu e greu de desfacut si nici membrana nu cred ca sare de 100k (am dat 40k acu 1 an).
|
--------------------
Dacia
1210
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st June 2024 - 16:25 |