Tunning privind ... insonorizarea masinii !
Tunning privind ... insonorizarea masinii !
oSerX |
25 Mar 2004, 00:24
Post
#1
|
||
Membru Group: Banned Posts: 136 Joined: 24 March 04 From: Bucuresti |
|
||
--------------------
BMW
320d
- DIE
|
|||
nelu |
25 Mar 2004, 09:06
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 300 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti |
Primele doua puncte stiu ca au fost abordate pe forum. Da o cautare.
|
--------------------
Dacia
Break CLI 2003
|
|
costi |
25 Mar 2004, 09:50
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti |
cauta mesajele lui Liviu si dai de tot ce priveste insonorizarea. In principiu e vorba de pus folie PEE (cea care se pune sub parchetul stratificat) sau un fel de pisla industriala numita MINET. Se dau jos fetele de usi, tavanul si bancheta spate se pun doua-trei straturi de material si se monteaza tot la loc (vezi sa nu-ti ramina piese in plus). Pt motor exista asa numita "pisla" care se pune pe capota (noua din tirg sau de la dezmembrari)
|
--------------------
DSN/SLZ
|
|
oSerX |
25 Mar 2004, 14:14
Post
#4
|
Membru Group: Banned Posts: 136 Joined: 24 March 04 From: Bucuresti |
Merci mult costi ... o sa ma interesez ...
Daca mai stie cineva ceva ......va multumesc anticipat ! |
--------------------
BMW
320d
- DIE
|
|
costi |
25 Mar 2004, 14:37
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti |
|
--------------------
DSN/SLZ
|
|
oSerX |
25 Mar 2004, 15:07
Post
#6
|
Membru Group: Banned Posts: 136 Joined: 24 March 04 From: Bucuresti |
Tocmai am citit postul acela ... merci mult de tot costi !! mi'am facut o idee ...
Inca o chestie zgomotul produs de roti in timpul mersului .. ma refer si la unele zgomote cand dai prin gropi se poate reduce ? ( presupunand ca bucsile si pivotii si ma rog ce o mai fi pe acolo sunt cat de cat ok !) Ma gandeam oare oalele alea din fibra ( as prefera )/plastic de la roti amelioreaza zgomotul !?? si cam ce ar trebui puse intre ele si caroserie sa nu fie probl cu rugina !? |
--------------------
BMW
320d
- DIE
|
|
AC |
25 Mar 2004, 16:07
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 569 Joined: 11 March 04 From: Iasi |
oSerX, te referi la aparatorile din fibra care se monteaza sub aripa (deasupra rotilor)? Alea sunt bune dar nu pt insonorizare ci pentru a evita ruginirea produsa de aruncarea apei de catre roti.
|
--------------------
Dacia
1310 TX
|
|
nimic |
25 Mar 2004, 17:18
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 27 January 04 |
eu can i-am facut tabla la a mea am si antifonat-o(2straturi).motor interior pe dedesubt portbagaj.motorul se auzea f incet dupa operatziunea asta.cu vantul nu trea ai ce sa faci ca in general asta bate pe la geamuri oglinzi...iar cu ce sare pe dedesubt ma refer aici la pietricele si alte chestii peste care calci nu prea ai ce sa faci decat sa mergi pe drumuri bune.
|
-------------------- |
|
oSerX |
25 Mar 2004, 21:57
Post
#9
|
Membru Group: Banned Posts: 136 Joined: 24 March 04 From: Bucuresti |
eu pe la oglinzi am bagat niste silicon si chiar a fost mai bine ... sa izolez pe cat posibil "curentul". Nu stiu cine mi'a zis ca nu stiu cum a bagat spuma poliuretanica in usi .... si dupa ce s'a expandat a taiat'o ... eu m'am intrebat pe unde se scurge apa dar cica a pus si niste nu stiu ce ma rog ..... alte istorii d'astea celebre ma mai gandesc si mai scriu pe aici !
|
--------------------
BMW
320d
- DIE
|
|
oSerX |
25 Mar 2004, 22:01
Post
#10
|
Membru Group: Banned Posts: 136 Joined: 24 March 04 From: Bucuresti |
Si in legatura cu aparatorile alea din fibra - daca le montez exista ceva ( vreo solutie ceva ) care sa se puna intre ele si tabla ( contraaripi ) astfel incat sa se inalture pe cat posibil pastrarea umezelii - in caz ca se formeaza !?
|
--------------------
BMW
320d
- DIE
|
|
whitesorcerer12 |
26 Mar 2004, 04:00
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti |
NU E MAI REA UMEZEALA AIA DECAT APA CU SARE ,,,ASTA DACA E CAT DE CAT ANTIFONATA MASINA...
|
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
livicu' |
30 Mar 2004, 20:19
Post
#12
|
Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 10 February 04 From: Turnu Magurele,mai nou Bucuresti |
merge vaselina din belsug operatiie care tre repetata din cand in cand
|
-------------------- Drinking and driving can be Letal so don't drink or don't drive !!
|
|
oSerX |
30 Mar 2004, 20:33
Post
#13
|
Membru Group: Banned Posts: 136 Joined: 24 March 04 From: Bucuresti |
ar fi buna niste vaselina d'aia pe care o folosesc astia in armata la conservat nu stiu ce ... e super cleioasa si consistenta...
|
--------------------
BMW
320d
- DIE
|
|
whitesorcerer12 |
30 Mar 2004, 23:02
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti |
orice e buna ca acolo nu mai bate apa sa o spele
|
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
cipri20 |
21 May 2004, 17:32
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 613 Joined: 19 May 04 From: Baia Mare |
care o fi mai bun oare : antifonul sau autovapantul ? sad.gif
astept rasp. |
--------------------
VW
1200
1970
|
|
cristi2fast2furious |
21 May 2004, 17:51
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 9 May 04 |
:!: Eu mi-am antifonat masina acum 2 ani cu antifon "cauciucat" nu mai stiu exact de care, da sunt multumit de el, m-am uitat de curand pe sub ea si nu are "bube". Antfonul l-am aplicat eu cu pensula. 8)
|
-------------------- |
|
Uncle-Sam |
21 May 2004, 21:31
Post
#17
|
MEMBRU DE PARTID Group: Members Posts: 1.377 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti |
cat costa ala cauciucat?
|
--------------------
DACIA 1100
1971 / DAEWOO
TICO 1999
- B ** *** Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
|
|
bogdan_o |
2 Jun 2004, 19:31
Post
#18
|
om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti |
Cam 100 si ceva de mii tubul de 3 kg.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
yonutz84 |
2 Jul 2004, 12:13
Post
#19
|
never stop thinking... Group: Members Posts: 160 Joined: 6 May 04 From: Iasi |
Am o dacie din '90 shi am vazut prin mag un fel de spray insonorizant pt lacasul motorului shi capota (trebe vopsit peste el) shi pretzul era destul de mare
intrebarea mea este: Se merita investitzia ?? mai scade din zgomot? sau mai bine lipesc mocheta pe spatele capotei :?: :roll: multzumesc laugh.gif |
--------------------
Opel
Astra 1.6 twinport
2006
- IS-07-XXX
|
|
klaus |
2 Jul 2004, 12:21
Post
#20
|
步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti |
Avand in vedere optiunea ta de "lipire de mocheta", atunci se merita investitia.
Dar cred ca s-ar potrivi mai bine o izolatie de la daciile papuc cu motor diesel. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
van den plas |
5 Jul 2004, 10:29
Post
#21
|
Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 22 January 04 From: Bucuresti |
Eu am dat cu antifon cauciucat atat pe capota motorului, cat si pe tabla din spatele bateriei. Rezultatul obtinut nu a meritat efortul. Cred ca voi incerca cu vata de sticla, eventual invelita in folie de aluminiu.
|
--------------------
Ford
Mondeo
TDCI
|
|
manex |
7 Jul 2004, 23:28
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 16 November 03 From: Bucuresti |
chiar merge mocheta? nu se arde de la temperatura?sau pisla? e mai buna?
|
-------------------- am zis
|
|
ag63kry |
9 Jul 2004, 06:49
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 3 March 04 |
mocheta nu se arde. eu am pusa de vreo 2-3 ani si nu am avut probleme.am pus mocheta si in spatele bateriei. io sunt de parere ca a meritat. nu ia f mult din zgomot, dar ia.[/b]
|
-------------------- |
|
bogdan3l |
5 Sep 2004, 14:41
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 257 Joined: 4 August 04 From: Bucuresti |
pana acum am incercat mai multe metode care nu prea au dat rezultate. :planset:
mai intai am antifonat cu vro' 7 litri antifon cauciucat- fara prea mare diferenta ,apoi am incercat si cu folie de parchet -acelasi rezultat. acum m-am hotarat sa aplic solutii mai radicale cum ar fi schimbarea raportului de la treapta a IV ( pentru ca decat 4 are si mi se pare ca numarul prea mare de turatii este principala cauza a surplusului de decibeli - scuzati-mi cacofonia ). am calculat ca daca as' putea schimba raportul de la 0.97 la 0.86 la 100km/h in loc de 3800 rpm as avea 3400 :valuri: acum urmeaza marea problema : se poate face " operatia" asta? |
--------------------
Renault
Megane
2007
|
|
Muttley |
5 Sep 2004, 17:57
Post
#25
|
__________________ Group: Members Posts: 13.015 Joined: 4 September 04 From: - |
3800 rpm la 100 kmh intr-a 4-a mi se pare cam mult. La mine are cam 3200. S-ar putea sa ai ceva probleme. In primul rand, verifica daca nu-ti patineaza ambreiajul. Daca asta-i ok, atunci ar mai exista o explicatie, si anume grupul tau conic din cutie sa fie prea scurt(cred c-asha se zice) si anume sa fie de 33/8 in loc de 34/9. De aici rezulta supraturarea. Daca asta-i cazul tau, at apare o mare dilema: sa-l schimbi ori sa-l lasi asa cum este, pt fiecare in parte are dezavantaje/avantaje si asta-i cu totul alta poveste. Ce vrei tu sa faci (sa modifici rap de transmitere al treptei 4) ar aduce provoca numai neplaceri. Parerea mea.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
calin.c |
5 Sep 2004, 18:04
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 310 Joined: 27 July 04 From: sighisoara |
cam greu sa modifici raportul numa la treapta a iv mai bine iati o alta cv si scapi de necaz
|
-------------------- |
|
Slider |
5 Sep 2004, 18:08
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.279 Joined: 5 December 03 From: Cernavoda |
Pune o cutie cu 5 trepte si gata! te complici cu ce vrei tu sa faci.
|
--------------------
LOGAN
Ambiance
- CT-xx-xxx
|
|
bogdan3l |
5 Sep 2004, 18:44
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 257 Joined: 4 August 04 From: Bucuresti |
Muttley_BTL, cutia este in 4 trepte , nu am turometru dar am calculat ( vezi http://davewin.com/tech/gear_ratios.shtml ). din cate stiu eu cutiile in 5 au 3200 la 100km/h
si eu m-am gandit sa schimb toata cutia dar pe langa ea trebe' schimbate si planetarele plus legatura dintre schimbator si cutie. ar fi mai simplu sa schimb cutia dar nu prea sti ce cumperi la sh si de una noua .......mai bine schimb masina cu totul sad.gif am vazut ca la cutiile cu 5 trepte se poate schimba pinionul de a V-a cu unul de fuga sau ceva de genul asta asa ca am zis sa incerc......poate s-o lega ceva dar vad ca pana acum nu ma incurajeaza nimeni :cry: |
--------------------
Renault
Megane
2007
|
|
Muttley |
5 Sep 2004, 19:20
Post
#29
|
__________________ Group: Members Posts: 13.015 Joined: 4 September 04 From: - |
Sa-nteleg ca din calcule ti-a iesit val aia???? Ca daca da, imi permit s-afirm ca te-nseli(desi nu bag mana-n foc)... Raman la parerea ca 3800ture e prea mult pt a 4-a. Si lasand teoria la o parte, la viteza aia oricum face scandal. Mai poti verifica daca n-ai vitezometru' defect, ori daca nu-ti intra in rezonanta esapamentul ori vreo tabla, ceva. O CV noua in 5 tr e 35 meleoane, iar una buna la sh(desi nu poti fi sigur de starea ei) e vreo 5-15. Ca o solutie la problema ta, iti pot sugera sa folosesti anvelope mai inalte. La aceeasi vit de deplas => ture m putine. Dar scade demarajul sad.gif
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
calin.c |
6 Sep 2004, 06:23
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 310 Joined: 27 July 04 From: sighisoara |
cv v trepte la 3000tr/min ai 120 km/h asta e sigur la 80% din masini.cu anvelope mai inalte cistigi max 10 km.deci parerea mea cauta o cutie la mina a doua ca se gasesc destul de ieftin
|
-------------------- |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th September 2024 - 09:42 |