zgaltaie in mers...
![]() ![]() ![]() |
zgaltaie in mers...
irinel75 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 284 Joined: 17 June 02 From: VASLUI ![]() |
|
||
--------------------
RENAULT
MEGANE 2
2006
- VS-58-KNX
|
|||
marius-gabriel |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
irinel, tot din aprindere cred ca e.
Verifica si condensatorul capacul de delco, distanta la platina. Si mai verifica daca nivelul in camera de nivel constant e bine reglat. Nu e de la planetare. |
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
irinel75 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 284 Joined: 17 June 02 From: VASLUI ![]() |
namomis..
si platini reglate bine, si cond si capac delco noi...de ce face numai la 2000 rpm//nu moare in sarcina..fuge de o ia naiba..numai cind merg asa la plimbare imi da acele zgiltiituri..sa fie de la tachetii de la culbutori/? |
--------------------
RENAULT
MEGANE 2
2006
- VS-58-KNX
|
|
nimic |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 27 January 04 ![]() |
o rampa o urca bine?
trage bine in deal? daca face figuri si la deal e posibil sa fie de la amestec.mai da-i putzina benzina sau mai ia-i din aer |
-------------------- |
|
viulian |
![]()
Post
#5
|
![]() Que ? Group: Members Posts: 356 Joined: 22 March 04 From: Bucuresti ![]() |
Salut.. man, o problema asemanatoare aveam si eu.. e drept nu asa vizibila in sarcina. Sper sa te ajute:
La relanti, intre 1600 si 2000 turatia la motor stagna cumva - chiar daca eu il ambalam constant (si lent). Daca apasam in continuare in acelasi ritm pedala, pe la 1800 sarea aproape brusc la 2000 ca si cum si-ar fi revenit dintr-o data, si apoi mergea normal. Nu mai vibra. Era de la carburator.. Am fost la un mester, care mi-a impreunat niste canale acolo in el, si acum merge mult mai bine: Motorul e foarte elastic, cat o calc atat se duce, fara sa mai vibreze asa pe la 1800 si fara sa mai sara brusc la 2000. Pot sa o tin usor, din pedala - la 1900 (inainte era greu.. caci ori statea pe la 1800 ori sarea la 2000). Vad ca esti din Iasi - daca erai in B. te-as fi trimis la el; parerea mea e sa incerci si cu un alt corp de carburator, daca ai unu de schimb, vezi cum se comporta dupa aceea. Si eu ii facusem in fel si chip totul (aprindere, bujii, avans, etc..) si vibra in continuare si tot sarea de la 1800 la 2000. Repet, era sesizabil doar la relanti.. |
--------------------
Dacia
1310S
- CT-26-VID
|
|
irinel75 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 284 Joined: 17 June 02 From: VASLUI ![]() |
dragilor..trage si fuge de rupe..deci nu am probleme cu sarcina ...dar asta ma supara cind merg si eu la "plimbare" face nasoale la 1800-2000rpm..dar f usor nu ma zgiltiie tare insesizabbil..
sa zicem ca motorul consuma nitel ulei adica am cu el peste 100k KM...de cind a fost facut..sa fie oare de la tacheti???sa scot furtunul de la carter care intra in carburator?? |
--------------------
RENAULT
MEGANE 2
2006
- VS-58-KNX
|
|
nimic |
![]()
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 27 January 04 ![]() |
daca tot e ok totul incerca(ca tot e saptamana mare) sa-i faci si o ageazma sa iasa dracii din ea
![]() |
-------------------- |
|
oSerX |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Banned Posts: 136 Joined: 24 March 04 From: Bucuresti ![]() |
Si eu patesc la fel-cand apas acceleratia pana in 2000rpm parca se ineaca ca lumea chiar apoi deodata isi da drumu- numai pe benzina- gpl merge bine-binisor! Am impresia ca trage si aer fals!
Mesaj trimis prin WAP |
--------------------
BMW
320d
- DIE
|
|
dragOn |
![]()
Post
#9
|
![]() Fost deținător Dacia (1310, Liberta, Solenza) Group: Members Posts: 692 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Si a mea face la fel, da' m-am obisnuit!
E din axa cu came! Io am axa schimbata, si n-am ce sa fac! |
--------------------
VOLKSWAGEN
PASSAT
TDi 131CP/2002
- B xx UEX Never drive faster then your angel can fly !!!
|
|
alexx |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 1 April 04 ![]() |
Vino la mioveni ca te rezolv moka
Mesaj trimis prin WAP |
-------------------- |
|
dragOn |
![]()
Post
#11
|
![]() Fost deținător Dacia (1310, Liberta, Solenza) Group: Members Posts: 692 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Merci da o vand cu totul! SLZ scrie pe mine! Oricum e insesizabil!
|
--------------------
VOLKSWAGEN
PASSAT
TDi 131CP/2002
- B xx UEX Never drive faster then your angel can fly !!!
|
|
oSerX |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Banned Posts: 136 Joined: 24 March 04 From: Bucuresti ![]() |
Si eu am axa cu came modificata- chestia e ca asa facea si pe axa originala! Asta s-a intamrlat dupa ce am mers mult timp numai pe gpl! Timp in care vizibil-s'a spart membrana pompa benzina! Fundul carb,care vine pe galerie nu prea e plan! Alte defecte-nu stiu- eu zic ca trage aer fals-galerie/chiuloasa, carb sau .. Am aprindere el cu senzor hall, tre sa schimb ax delcou- altceva nu stiu ce ar fi!
Mesaj trimis prin WAP |
--------------------
BMW
320d
- DIE
|
|
SGN_1310 |
![]()
Post
#13
|
![]() sgn_1310 Group: Banned Posts: 484 Joined: 9 June 03 From: Buftea, judetul CALIFORNIA ![]() |
Ia vedeti la delco, avansurile: vacumaticul shi centrifugalul...eu zic ca nu merg astea doua perfect. Scapati shi voi niste ulei pe acolo sau daca sunteti buni desfaceti shi aruncati o privire.
|
--------------------
Dacia
1310
- B-xx-XSK Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 22:30 |