Diferential deschis, roti de marimi diferite
![]() ![]() ![]() |
Diferential deschis, roti de marimi diferite
SiloS |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.294 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
|
||
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|||
alinakes |
![]()
Post
#2
|
X Group: Members Posts: 341 Joined: 24 March 06 From: X ![]() |
Nu prea inteleg ideea post-ului tau din moment ce ti-ai raspuns singur !
Si nu stiu daca poti baga o roata de 19" intr-o aripa de dacie ! ![]() |
--------------------
X
X
X
- X
|
|
SiloS |
![]()
Post
#3
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.294 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Teoretic vorbind . Raspunzi ?
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
gargamel |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 26 June 06 ![]() |
in dreapta
|
--------------------
persu
streamline
1923
- 1-B-412 474
|
|
Muttley |
![]()
Post
#5
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Se transmite in mod egal daca n-ai patinare. Strict teoretic dpdv al diferentialului.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
SiloS |
![]()
Post
#6
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.294 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
De ce ? Nu e aceeasi chestie ca atunci cand iei o curba ?
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
walleye |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Banned Posts: 159 Joined: 28 June 05 From: Timisoara ![]() |
intrucit la roata cu diametru mai mare, cuplul necesar rotirii ei este mai mare => diferentialul repartizeaza mai mult cuplu pe roata mai mica. in cazul unor viraje, cuplul e repartizat ~egal pe roti, doar turatia lor variaza.
|
--------------------
Alco
Century
628
- Monon 404 nu hraniti moderatorii
|
|
TheSaiLor |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 367 Joined: 6 April 04 From: Constanta ![]() |
<<intrucit la roata cu diametru mai mare, cuplul necesar rotirii ei este mai mare => diferentialul repartizeaza mai mult cuplu pe roata mai mica>>
Ori eu sunt prost tare ... ori tu ai scris o mare prostie ... sau macar logica lasa de dorit in ceea ce ai scris. This post has been edited by TheSaiLor: 28 Jun 2006, 21:19 |
--------------------
Audi A4 1.9 TDI
Clio 1.5 dCi
- CT - 0123
|
|
os |
![]()
Post
#9
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
QUOTE(Muttley @ 27 Jun 2006, 15:59) Domnilor: Muttley are dreptate. Ba mai mult, la un diferential deschis (fara dispozitive suplimentare) asa cum se monteaza pe marea majoritate a masinilor momentul la cele doua iesiri (la planetare) este egal chiar daca una din roti patineza. Mai departe: momentul motor este in regim de turatie constanta egal cu momentul rezistent. Daca una din roti patineaza -> momentul rezistent este 0 -> momentul motor este zero -> momentul aplicat rotii care nu patineaza devine tot 0 (zero). Acesta este motivul pentru care masinile devin imobilizate daca una din rotile motoare este pe gheata, sau suspendata. Nu confundati momentul cu puterea (egala cu momentul ori turatia). |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th June 2025 - 12:58 |