Cand e foarte cald porneste foarte greu
![]() ![]() ![]() |
Cand e foarte cald porneste foarte greu
viperfox |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru de la electronica in transporturi Group: Members Posts: 254 Joined: 15 March 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 CL
1999 Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
|
|||
workarea |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 383 Joined: 10 October 05 From: Drumul Taberei ![]() |
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...&hl=vapour+lock
Intr-adevar, incearca sa pornesti, asa cum se spune acolo, cu pedala apasata la maximum si o ridici imediat cum a luat-o. Mai ambalezi apoi de vreo doua ori, dar finut, treptat, pina la 2-3000 de ture, si gata. |
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 1,6 MPI, 2007
- B-**-***
|
|
alinakes |
![]()
Post
#3
|
X Group: Members Posts: 341 Joined: 24 March 06 From: X ![]() |
Daca zici ca e pe carburator , clar se evapora benzina si demarorul invarte pana reuseste pompa sa iti aduca benzina in carburator !
Deci problema de alimentare ! |
--------------------
X
X
X
- X
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#4
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Interesant este faptul ca si eu patesc asa ceva, cu dacia asta pe care am cumparat-o acum. La dacia cealalalta nu am avut astfel de probleme. Nu stiu de ce, dar tind sa cred ca este temperatura motorului
![]() De obicei la cald, ( pentru ca asa m-am obisnuit pe dacia cealalalta ) nu apas acceleratia....si imi porneste foarte greu, [...] ![]() This post has been edited by EUROPE_: 30 Jun 2006, 13:31 |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
viperfox |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru de la electronica in transporturi Group: Members Posts: 254 Joined: 15 March 05 From: Bucuresti ![]() |
pai bine bine, am citit topicu cu vapour lock dar eu am o intrebare, cum vine asta "din cauza caldurii se evapora benzina" ? camera de nivel din carb are jiglerul principal, jiglerul de la pompa de sprit, cuiul pontou si in rest e etansa, si toata lumea stie ca apa nu se evapora dintr`o cavitate etansa, deci bun se evapora dar nu are pe unde sa iasa benzina si deci camera de nivel nu pierde benzina, cel mult condenseaza pe capac si cade la loc; plus ca in camera de nivel e destul de multa benzina ca sa se evapore intr-un minut; si inca ceva, eu daca apas pedala la fund si o tin acolo tot intra o buna cantitate de benzina in galerie din pompa de sprit si deci nu risc sa o inec? (si cum vine asta, pedala la fund saraceste amestecu?)
|
--------------------
Dacia
1310 CL
1999 Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
|
|
workarea |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 383 Joined: 10 October 05 From: Drumul Taberei ![]() |
Pai normal ca este vorba, intr-un fel, si de temperatura motorului, in sensul ca motorul fierbinte contribuie la temperatura aia de sub capota care face sa se evapore benzina din carb.
|
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 1,6 MPI, 2007
- B-**-***
|
|
koki |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 29 December 05 ![]() |
ai incercat sa verifici platina sa vezi daca mai e reglata cum trebuie? si daca ramane la aceeasi distanta si rece si calda?
|
--------------------
dacia
1310
- b 31 dog
|
|
Oxygen |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 23 April 05 ![]() |
@viperfox asa cum zice si koki mai mult ca sigur problema este de la platina, am patit-o si eu exact aceleasi simptome.S-a rezolvat prin reglarea platinii(la mine distanta era foarte mica), poti incerca s-o maresti cu 0.5-1 .Acum porneste oricand si foarte repede fara sa apas acceleratia
![]() |
--------------------
Dacia
Logan Laureate
2005 1.6 MPI
- ro
|
|
Merlucius |
![]()
Post
#9
|
![]() membru care incepe si nu mai termina odata Group: Members Posts: 105 Joined: 21 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Si eu am patit asa ceva dar pana la urma mi-am dat seama de unde pateam patania si am rezolvat. Ma pusese Aschiuta sa umblu la surubul de amestec, iar rezultatul era ca aveam demaraj mai bun si nu se mai ineca in a 3-a dar motorul nu il mai porneam decat cu socul dupa ce mergeam muuuuulti km (cateva zeci). Pana sa il rezolv, pornirea o faceam prin..asteptare, adica stateam 10-20 min si apoi incercam usor, cu socul tras. Nah, totusi am revenit la normal
![]() |
--------------------
Dacia 1300 '80;
Solenza Scala 2004/
2006 ombelico del mondo
|
|
Bogdan17 |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 21 June 06 ![]() |
Incerca sa schimbi bobina de inductie si iti va merge!!!
|
--------------------
Dacia
Berlina
'81 1300
- SB-03-KRL
|
|
viperfox |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru de la electronica in transporturi Group: Members Posts: 254 Joined: 15 March 05 From: Bucuresti ![]() |
hmmm cu bobina sa zicem, nu cred ca are ceva ca nu e crapata nu curge dar ma rog, o sa ma in vedere, ca au mai zis si altii; dar faza cu evaporatu eu tot nu o inteleg, deci cum sa se evapore benzina daca e cavitate inchisa? cand fierbi apa intr-o oala ea se evapora si in final o sa ramana oala goala pt ca apa se transforma in vapori care se degaja in aerul inconjurator, pt ca oala e deschisa, dar daca oala ar fi inchisa etans nu s-ar mai duce nicaieri apa (cum e oala de presiune, care tot are supapa pentru ca altfel vaporii nu ar avea unde sa se duca) deci cum sa se evapore oameni buni benzina din camera de nivel? de la temperatura benzina trece in stare de vapori si vaporii aia unde se duc? nicaieri, raman tot acolo, deci nu se pierde benzina si nu ramane CNC goala;
in alta ordine de idei, mai acu ceva vreme pateam alt fenomen, de care acum am scapat insa nu stiu nici acum care a fost cauza: tot asa motoru mergea perfect insa daca il opream cand era cald pornea foarte greu sau nu mai pornea de nici o culoare; in urma investigatiilor am descoperit ca se intampla urmatoru fenomen: in momentu cand opream de la cheie, motorul se oprea, dar in carburator timp de 3-4sec curgea benzina in galerie, exact prin concentrator, curgea asa ca la robinet, si dupa 3 sec se oprea, dar era deajuns ca sa se incece motorul si sa nu mai porneasca; (si nu, nu era nici plutitoru blocat/spart, nici cuiu blocat/neetans, nici pompa de vina, ca le-am verificat pe toate) sa fie vreo legatura intre cele 2 probleme? |
--------------------
Dacia
1310 CL
1999 Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
1. CNC nu e etansa, e la presiunea cagulei- care este cea atmosferica sau mai mica uneori, la regimuri inalte. Sau mai mare, in cazul supraalimentarii prin acele "prize de aer". CNC comunica cu cagula (gitul de lebada). Acolo se acumuleaza vaporii producind amestec foarte bogat. Asta nu e totuna cu "vapour-lock" (blocaj prin dop de vapori, care se produce pe canalizatii mai inguste).
2. Da, poate avea legatura cu ce spui, cu acea curgere (daca inca mai apare). Poate fi de la nivel in CNC crescut, neetanseitate a poanto-ului (generata de uzura + vibratii - aparent, fara vibratii etansarea e buna). Sau, de ce nu, neetanseitati pe traseul de "sprit". Totusi, mai degraba suspectez evaporarea benzinei din CNC. A, apasind pedala la fund, cit mai lent ca pompa de sprit sa lucreze cit mai putin daca supapa ei din CNC este prevazuta cu acel orificiu de descarcare, vei aduce un mic surplus de benzina prin pompa de sprit, dar, deschiderea fiind maxima, amestecul va saraci relativ repede, lucru care nu se va produce in cazul clapetei inchise. This post has been edited by diaconuliviu: 3 Jul 2006, 12:18 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
argon |
![]()
Post
#13
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Nu cred ca doar se evapora din CNC, ar trebui sa porneasca dupa cateva rotatii ale motorului, cum da benzina in CNC, parerea mea e ca se duce benzina inapoi pe traseu, si din cauza asta porneste asa greu.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
"demarorul cuplat cam 5 secunde incontinuu pana porneste motoru (se comporta de parca nu ar avea scanteie) si chiar dupa ce porneste se balbaie si se zgaltaie si nu tine relantiu, si trebuie sa il turez odata pana la 2500-3000 ture si porma merge normal, rotund"
Asta spune; bobina nu-si revine in 5 secunde, amestecul insa saraceste in timpul asta. A, vapour-lock se dezamorseaza si mai greu, de multe ori. This post has been edited by diaconuliviu: 3 Jul 2006, 12:21 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th July 2025 - 14:50 |