DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Se ineaca la turatii joase

Woland
post 30 Jun 2006, 07:32
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 233
Joined: 26 May 03
From: Bucuresti




Imi cer scuze daca a mai fost discutat, dar un caz exact ca asta n-am gasit prin search.
De vreo 2 saptamini a inceput sa mi se inece motorul la turatii joase. Niciodata in treptele 3/4, insa la schimbarea din 3 in 2, dupa ce debreiez si vreau sa accelerez din nou, motorul pierde puterea brusc. Nu se tureaza, chiar daca apas acceleratia.
Nu se opreste in mers, insa "da in nas" si ai senzatia ca nu trage pur si simplu. Daca a apucat sa faca asa in a 2-a, mentine acelasi comportament si daca schimb a 3-a si a 4-a. Daca insa scot din viteza si bag 1-a, isi revine.
Face figurile astea cam o data 1-2 ori pe saptamina.
Ce naiba poate fi? Ambreiajul nu cred, fiindca motorul nu se tureaza. Catalizatorul?


--------------------
Dacia Solenza 2003 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 30 Jun 2006, 07:36
Post #2


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




1. NU ti se aprinde si becul la ulei cind face asa? nedumerire.gif
2. Mai zicea cineva p-aici despre curatatul pompei de benzina.
3. Ia vezi sa nu fie senzorul de pe clapeta.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Woland
post 30 Jun 2006, 07:51
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 233
Joined: 26 May 03
From: Bucuresti




QUOTE(Marty @ 30 Jun 2006, 10:36)
1. NU ti se aprinde si becul la ulei cind face asa?  nedumerire.gif
2. Mai zicea cineva p-aici despre curatatul pompei de benzina.
3. Ia vezi sa nu fie senzorul de pe clapeta.
*



Nu, becul nu se aprinde.
S-ar putea sa fie pompa, acum daca ma gindesc. De citeva ori nu mi-a pornit dimineata la cheie, a trebuit sa incerc de doua ori. Invirtea alternatorul foarte frumos dar nu pornea.


--------------------
Dacia Solenza 2003 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 30 Jun 2006, 08:42
Post #4


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.708
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Mai curata preventiv si senzorul de turatie.
Ma gandesc totusi la injectoare - sa nu inceapa sa se infunde.


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Woland
post 30 Jun 2006, 09:03
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 233
Joined: 26 May 03
From: Bucuresti




QUOTE(i96nds @ 30 Jun 2006, 11:42)
Mai curata preventiv si senzorul de turatie.
Ma gandesc totusi la injectoare - sa nu inceapa sa se infunde.
*



Dupa 30.000 km, totul numai cu OMV 100, daca s-au infundat injectoarele im bag picioarele.


--------------------
Dacia Solenza 2003 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 30 Jun 2006, 09:34
Post #6


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




QUOTE(Woland @ 30 Jun 2006, 10:03)
Dupa 30.000 km, totul numai cu OMV 100, daca s-au infundat injectoarele im bag picioarele.
*


radmasa.gif
Eu mi-am bagat picioarele dupa 20 de mii! Ce naiba, n-ai citit p-aici ce probleme au fost cu OMV-ul? Eu de la 20 de mii merg numai cu MOL sau Petrom si se simte (nu mai tremura la ralenti).


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Woland
post 29 Jul 2006, 14:31
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 233
Joined: 26 May 03
From: Bucuresti




Am rezolvat-o in service azi. Era senzorul de turatie, trebuia curatat.
Cu ocazia asta s-au uitat pe la directie si ce sa vezi...scurgeri de ulei din caseta de directie.
Dat fiind ca e vreo 900 RON o caseta hidraulica, stie cineva daca se poate merge asa cu ea sau schimbat numai siemeringurile de exemplu ?
N-am mai completat ulei de servo de prin toamna, cind am pus un deget.


--------------------
Dacia Solenza 2003 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danilk
post 29 Jul 2006, 16:06
Post #8


Membru Symbolist


Group: Members
Posts: 60
Joined: 2 March 06




Nu merita schimbata decat daca pierzi in cantitati mari ( o compleatre pe saptamana de exemplu)....completeaza linistit cu ulei hidraulic ATF 220, este 200000 lei/litru. Atata tot ca trebuie sa te uti ceva mai des la nivel...


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji 1.4 8V 2007 - BH-XX-DST
MIO DIGIWALKER A 701
Traieste ca si cum ai muri maine. Invata ca si cum ai trai vesnic.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
suntcatalin
post 31 Jul 2006, 15:38
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 30 May 03
From: Bacau




Am aceeasi problema. Imi poti zice cat te-a costat reparatia ???


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Woland
post 31 Jul 2006, 18:25
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 233
Joined: 26 May 03
From: Bucuresti




QUOTE(suntcatalin @ 31 Jul 2006, 18:38)
Am aceeasi problema. Imi poti zice cat te-a costat reparatia ???
*



Care reparatie?
Senzorul de turatie costa 1 ora de manopera (ca mai putin nu iti pun aia nici sa-i pici), deci aproape nimic.
Caseta de directie e alta mincare de peshte: 9 milioane piesa, 1 milion geometria dupa schimbare caseta, vreo 2 milioane manopera de schimbat caseta deci cam 12 milioane cu totul. In concluzie poa' sa stea asa curgind pina crapa. radmasa.gif


--------------------
Dacia Solenza 2003 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 01:05
Forum Renault