DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Pedala acceleratie nu merge cursiv, obtin greu o turatie mica

lorand
post 4 Jul 2006, 20:01
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 22 November 05
From: Timisoara




Am cautat pe forum despre problema asta si cele mai multe rezultate au fost legate de frana si ambreiaj. Asa ca cer ingaduinta smile.gif

Problema:
Sunt instructor auto si de curand folosesc o DSN cu vreo 100.000km la bord. Masina are mai multe probleme, insa cea care ma framanta cel mai tare este ca pedala de acceleratie merge cam greu si e dificil sa turez doar putin motorul. Trebuie sa apas mai cu forta pe pedala si atunci scapa mai mult si se tureaza prea mult motorul. Deci nu merge cursiv pedala. Se simte ca si cum ar fi o frecare mare pe cablul de acceleratie. Eu ma mai descurc cumva, dar pentru elev e foarte dificil.

Am observat problema asta in special cand masina a stat la soare sau cand e motorul cald, dar nu numai. Citeam pe undeva ca se poate gresa traseul cablului de acceleratie. Cu ce sa il gresez, cu ulei de masina? Sau trebuie ceva vaselina? Cum se poate gresa cablul? Pur si simplu picur niste ulei in camasa cablului?


Multumesc.

This post has been edited by lorand: 4 Jul 2006, 20:02


--------------------
Dacia LOGAN 1.5dCi 2006 Preference - TM-10-MPV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 4 Jul 2006, 20:24
Post #2


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Sau cu ceva gen WD40 (nu cu o vaselina prea groasa)
Fie se scoate cablu de pe pedala prin tablier si se pune in capatul respectiv, fie se scoate de la corpul clapeta si de pe suportul de pe motor (atentie ca are niste aripioare care se pot rupe acolo) si se baga lubrifiantul pe acolo, si apoi se face manevra de du-te-vino).
Dar din cate mi-aduc eu aminte, nici nu e prea scump cablul de acceleratie de la DSN. Ar merge si unul nou cateodata...

Poate ca ar fi utila si gresarea clapetei fluture si a lagarului ei din corpul clapeta.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DAVIDK
post 4 Jul 2006, 22:16
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 20 July 04
From: Bucuresti




Pregateste un cablu nou de acceleratie. La fel pateam si eu, pana ma obisnuisem chiar sa imi sprijin piciorul pe pedala la semafoare si turatia statea la relanti. Daca apasam mai tare, trecea de punctul ala si mergea ok. Intr-un final s-a rupt la capatul dinspre pedala. Presupun ca mergea greu din cauza moatzelor formate in urma ruperii catorva fire din cablu.
Se schimba foarte usor, eu am desprins doar vasul de expansiune (fara a scoate si furtunele, doar l-am miscat de la locul lui) ca sa am acces la locul unde intra in habitaclu. Cablul are niste sigurante (agrafe) la ambele capete, iar inspre corpul clapeta, atentie, trebuie extrasa piesa de pe cablu de pe "nuca" de la parghia corpului clapeta. Aici e un pic de munca.
Eu cam atat am stiut sa explic.
Apropo de gresari, eu nu prea as da cu vaselina in locuri unde nu a fost dat de la inceput. Pe ea se fixeaza praful, si uneori face mai mult rau decat bine.

This post has been edited by DAVIDK: 4 Jul 2006, 22:22


--------------------
Renault Symbol Expression 2010, 1.4 16V
Cand cumpar un lucru nou, mai intai il repar si apoi il folosesc.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 4 Jul 2006, 22:31
Post #4


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: IF, Balotesti




Eu zic ca cel mai bine sa schimbi cablul de acceleratie, nu e scump, pana in 200mii.


--------------------
Dacia Duster 1.33 TCe 4x4 (2024)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thunder
post 4 Jul 2006, 23:29
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 22 April 04
From: Pitesti




Daca vrei sa-l ungi, incearca sa-l desfaci de la corpul clapeta, e mult mai usor. Eu la capatul de la pedalier m-am chinuit aproape 30 min sa-l prind la locul lui (bine era si seara)


--------------------
Opel Astra H 2006 - B-50-WSE
Doua lucruri sunt infinite: universul si prostia umana. Despre univers nu sunt inca sigur. Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
router
post 18 Dec 2006, 12:27
Post #6


Recalcitrant


Group: Members
Posts: 790
Joined: 13 January 06




Acum revin si eu cu o problema asemanatoare:

Imi ramane turat motorul cam pe la 1100-1300 de ture dupa ce ma opresc din miscare cu masina.
Turatia coboara la relanti doar daca cuplez in treapta 1 si incep sa iau usor piciorul de pe ambreaj si masina merge cativa centimetri.

Insa daca sper exemplu merg cu 60 si ma opresc din miscare la stop masina ramane turata pe la 1100-1300 de ture. Dar daca bag in treapta 1 si cuplez numai pentru cativa centimetri sa mearga masina mai in fata atunci motorul revine la 800-900 cat are el la relanti.

Am cablul de acceleratie stricat?

Sau e senzorul de acceleratie?

S-a stiu ce schimb biggrin.gif


--------------------
Fost Supernovist Actualmente fan Gillette Mach 3 2007 - B-81-XXX
Mi-am luat Dacie = Mi-am luat masina la noroc.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pulsar
post 19 Dec 2006, 11:48
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 109
Joined: 4 December 05




pai ca sa elimini ca eventuala cauza cablul de acceleratie, dupa ce opresti baga piciorul sub pedala si trage spre tine, poate nu revine la pozitia normala, fie din cauza cablului fie poate datorita pedalei, poate nu e unsa.


--------------------
Dacia Super Nova Clima - momentan provizoriu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dadu221
post 19 Dec 2006, 22:00
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 726
Joined: 11 March 04
From: Ploiesti




si la mine a facut figura asta cablul de acceleratie. l-am desfacut de la corpul clapeta si am turnat ulei pe el si nu mai are nik de 2 luni. (nu exagera cu uleiul ca nu este necesar . am gresat putintel si tamburusul acele al corpului clapeta pe care se fixeaza cablul de acceleratie) S-ar putea sa ai ghinion si sa se fi desfacut iar una din sarmele respective sa agate pe teaca de plastic deci se va impune schimbarea lui.


--------------------
DSN rapsodie - 2002 - ph-22-unu
Ie doar o amarata de dacie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ZaiR
post 21 Dec 2006, 15:31
Post #9


Against the System


Group: Members
Posts: 345
Joined: 7 January 04
From: Bucuresti




cablul de acceleratie este maxim 250.000 lei si se schimba in 5 min, si de catre o nevasta lenesa...cel mai bine trebuie schimbat pana cand nu se rupe de la prinderea din pedala si ramai cu masina pe drum.
pentru router: nerevenirea la relanti imi miroase cum spuneai si tu de la senzor,incearca sa il cureti(asta daca nu iti revine nici ridicand cu piciorul pedala)
Cand masina are motorul cald si cineva are impresia ca nu are acelasi "zvac" este un defec al celor de la dacia reparabil si anume se ia tubul de aer si se pune la o distanta cat mai mare de limita superioara a motorului (cumva sa intre aer de afara prin gaurile de la spoiler cele mai joase) se evita folosirea aerului foarte cald de la motor.

Bafta


--------------------
DUCATI 900 SuperSport 2003 - este!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th May 2025 - 10:24
Forum Renault