vreau sa verific membrana din pompa de benzina, am nevoie de indicatii
![]() ![]() ![]() |
vreau sa verific membrana din pompa de benzina, am nevoie de indicatii
Aldor |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 12 June 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Nova GT
1998
|
|||
EUROPE_ |
![]()
Post
#2
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Pai daca tot vrei sa iti faci motorul...mergi asa cu ea
![]() Da-i la coada ( la pompa ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
argon |
![]()
Post
#3
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Concret:, scoti toate 3 furtunele, desfaci toate suruburile, cu grija sa nu pierzi saibele, scoti corpul pompei(daca scoti capacul doar si grija sa nu pierzi arcul). Cu ocazia asta verifici vizual pastilele, daca inchid supapele bine. Pentru a scoate membrana, o rasucesti la 90 de grade si tragi in sus. Daca o schimbi nu e recomandat sa schimbi doar membrana, ci iei de la magazin un set membrana-parghie gata asamblat.
Inapoi se baga la fel, dupa ce o bagi o rasucesti la 90 de grade si pui capacul inapoi. Nu strangi prea tare ca nu e nevoie, si distrugi filetelele. Grija sa nu uiti de gulerul ala de plastic dintre membrane. Proba practica: cu motorul cald, si oprit scoti furtunul din carburator, si il bagi intr-o sticla. Pornesti, cand se opreste motorul, trebuie sa se fi adunat in sticla minim 400 de ml. Normal e 5-600. Daca mai ai nelamuri spune. This post has been edited by argon: 6 Jul 2006, 20:03 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Aldor |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 12 June 06 ![]() |
Mersi!
Nu VREAU sa fac motorul dar e musai ![]() Si mai vreau sa umblu destul de mult cu ea asa, de aia vreau sa verific pompa, sa nu imi arunce baia de ulei in asfalt. Concret, daca mai fac cateva sute de km. asa cu fumul dupa mine, in cel mai rau caz ce mi se poate intampla? Ca deocamdata n-am idee cand o sa am vreo 10milioane sa bag in motor. Si azi am aruncat azi 1 milion pe geam schimband simeringurile de la supape. Am fost optimist, am crezut ca numai asta e problema. Dar numai surprize neplacute am de cand mi-am luat Nova asta. Sper ca intr-o zi sa pot sa ajung sa ma si bucur de ea. ![]() Presupun ca e o masinuta bunicica, atunci cand e in stare perfecta de functionare, daca asa ceva e posibil la o Dacie ![]() This post has been edited by Aldor: 6 Jul 2006, 20:10 |
--------------------
Dacia
Nova GT
1998
|
|
gabi1 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 19 April 06 From: NEAMT ![]() |
Aldor,tare mie ca pompa aia a ta de benzina e capsulata,adica nu se poate desface.
![]() |
--------------------
1310 / Nova GT '99 /
FORD Focus2 2005 1.6TDCI
...
- nt-yy-yyy
|
|
Aldor |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 12 June 06 ![]() |
QUOTE(gabi1 @ 7 Jul 2006, 18:53) Aldor,tare mie ca pompa aia a ta de benzina e capsulata,adica nu se poate desface. ![]() Mersi gabi1. Inca nu am avut timp de asta, am lasat-o pentru week-end. Maine dimineata ma pun pe treaba. Sa vedem daca ma descurc, de nu, iar vin cu intrebari ![]() |
--------------------
Dacia
Nova GT
1998
|
|
Alex_Z |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 29 March 06 ![]() |
Ca sa nu mai deschid alt thread, va rog sa-mi raspundeti si mie la o intrebare:
Azi m-am pomenit in timp ce mergeam ca lasam dare ca melcii, da nu de... ci de benzina ![]() Multumesc |
--------------------
Dacia
Berlina
- IS-32-KRP
|
|
gabi1 |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 19 April 06 From: NEAMT ![]() |
QUOTE(Alex_Z @ 17 Jul 2006, 23:08) Ca sa nu mai deschid alt thread, va rog sa-mi raspundeti si mie la o intrebare: Azi m-am pomenit in timp ce mergeam ca lasam dare ca melcii, da nu de... ci de benzina ![]() Multumesc Cand fixezi "tumburusul" la locul lui, dai si doua lovituri cu latul patentului.Metoda este provizorie asa ca, cu prima ocazie cumpara un corp superior de pompa benzina(eventual pompa completa).Daca era tumburusul de intrare in carburator era mai simplu(e din cupru), ca puteai sa-i tragi un strat de cositor. |
--------------------
1310 / Nova GT '99 /
FORD Focus2 2005 1.6TDCI
...
- nt-yy-yyy
|
|
Night Dog |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 9 July 06 ![]() |
QUOTE(Alex_Z @ 18 Jul 2006, 09:08) Ca sa nu mai deschid alt thread, va rog sa-mi raspundeti si mie la o intrebare: Azi m-am pomenit in timp ce mergeam ca lasam dare ca melcii, da nu de... ci de benzina ![]() Multumesc E nasoala treaba si eu am patzit la vechiu carburator k o iesit stutzu ala...eu l-am remediat astfel: am luat un ciocan si l-am lovi sa se ovalizeze putin pe capat si l-am bagat la loc.. si nu a mai iesit, dar la tine daca zici ca joaca e mai nasoala treaba, incearca asa si vezi, daca curge eu zic sa nu te joci sa patesti ceva nasol . mai bine schimba corpul pompei cu unul din SH, sau preferabil nou ![]() Moderator Edit: Nu mai scrie cu IRC, data viitoare trec la sanctiuni. |
--------------------
Dacia
1310
1985
- Cj XX XXX Dacia Rock's
|
|
cristidb |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
sunt foarte proaste corpurile de pompa. Ori ies tevile, ori cad pastilele, ori se strica filetul surubului de sus. Piese de 3 lei. Pompa de plastic fara retur e mult mai buna. Eu asa am avut, dar i-am rupt un stut cand am dat motorul jos si a trebuit sa o schimb cu varianta clasica si proasta. Stie cineva daca se mai gasesc pompe de plastic si unde?
Nu se poate cositori pentru ca nu prinde cositorul pe metalul din care e facut. This post has been edited by cristidb: 18 Jul 2006, 11:34 |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
sobolan |
![]()
Post
#11
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(cristidb @ 18 Jul 2006, 12:33) sunt foarte proaste corpurile de pompa. Ori ies tevile, ori cad pastilele, ori se strica filetul surubului de sus. Piese de 3 lei. Pompa de plastic fara retur e mult mai buna. Eu asa am avut, dar i-am rupt un stut cand am dat motorul jos si a trebuit sa o schimb cu varianta clasica si proasta. Stie cineva daca se mai gasesc pompe de plastic si unde? Nu se poate cositori pentru ca nu prinde cositorul pe metalul din care e facut. aia de plastic nu se gaseste ? |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Merlucius |
![]()
Post
#12
|
![]() membru care incepe si nu mai termina odata Group: Members Posts: 105 Joined: 21 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Si eu am o nedumerire legata de pompa. Am dezmembrat complet pompa de benzina, am schimbat si garnitura la imbinarea cu blocul motor. Am curatat stutul de admisie (era FOARTE infundat) si la reasamblare constat ca nu mai baga benzina. Garnitura dubla este buna, sita(filtrul) este curatata, numai ca la furtunul ce intra in carburator nu se simte ca baga ci ca scoate aer, de benzina nici vorba. M-am uitat in decantorul de sticla si vad ca nu trage nimic de acolo, l-am intors ca sa cada direct si nu prea lua nici de acolo. Ce mai am de facut?
|
--------------------
Dacia 1300 '80;
Solenza Scala 2004/
2006 ombelico del mondo
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Ai verificat supapele din pompa?
Dupa cum scrii pompa "suge" pe stutul de refulare in loc sa "impinga". Acuma, sigur ai montat bine furtunele? Pe stutul orizontal aflat linga cel vertical (de retur) se pune furtunul de admisie din rezervor, la cel vertical, pe cel de retur iar la cel "singuratic" pe cel de la carburator. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Merlucius |
![]()
Post
#14
|
![]() membru care incepe si nu mai termina odata Group: Members Posts: 105 Joined: 21 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Aha, deci le-am pus exact pe invers
![]() ![]() ![]() Multam fain ! This post has been edited by Merlucius: 21 Jul 2006, 10:25 |
--------------------
Dacia 1300 '80;
Solenza Scala 2004/
2006 ombelico del mondo
|
|
Merlucius |
![]()
Post
#15
|
![]() membru care incepe si nu mai termina odata Group: Members Posts: 105 Joined: 21 August 05 From: Bucuresti ![]() |
am pus cum ai zis furtunasele dar apoi le-am pus la loc pt ca asa pare logic in urma studiului aprofundat asupra supapelor si apoi mai e si sageata care indica sensul benzinei, deci: furtunul de la rezervor( decantor) este pe stutul cel singuratic, adica INTRARE. Pe stutul vertical iese catre CARBURATOR si pe stutul orizontal cel cu "gaurica mica" am pus returul catre rezervor...parca asa erau si inainte sa-l desfac, pt ca sti ca furtunul de retur e mai mic in diametru si nu prea intra in alt stut. Am schimbat pe rand: corpul supapelor, apoi membrana apoi si corpul cu cama. SA MOR DACA MERGE POMPA AIA! Acum dupa aceste schimbari imi face impresia ca nu stie sa traga benzina, pt ca daca ii curg din decantor, pompa se amorseaza si baga spre carburator. Ce idei mai aveti, va rog? Si tocmai cand vreau sa vand dacia (vine titiu nou si nu am loc de 2 masini) !
Multumesc |
--------------------
Dacia 1300 '80;
Solenza Scala 2004/
2006 ombelico del mondo
|
|
cristidb |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Eu am comandat la adras o pompa de benzina capsulata. Se pare ca se mai fabrica. Pentru a fi montata pe un motor cu carburator simplu trebuie improvizat un T pentru retur. Sper sa scap de problemele cu pompa de benzina...
|
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
FLP |
![]()
Post
#17
|
![]() Sef de trib Group: Members Posts: 1.120 Joined: 8 April 04 From: Bucuresti-Titan ![]() |
Salut, revin cu o problema.... Cand opresc motorul mi se aude un fasait in dreptul pompei de benzina... e normal acest fasait ?
|
--------------------
.
.
. Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Sigur e la pompa? Nu e la servo?
Daca nu, posibil sa fie fisiitul benzinei in retur dar, mai bine, verifica atent sa nu traga aer pe undeva. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
FLP |
![]()
Post
#19
|
![]() Sef de trib Group: Members Posts: 1.120 Joined: 8 April 04 From: Bucuresti-Titan ![]() |
servofrana am schimbat`o acu 2 sapt ... e noua .. asa am crezut si eu initial
LE : repet, fasaitul se aude doar in momentul cand am oprit motorul..... This post has been edited by Armandos: 20 Sep 2006, 11:28 |
--------------------
.
.
. Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Verifica etansarile de la conducte, suruburile membranei, chiar membrana-desi fisurarea ei se vede prin scaparile de benzina- etansarea clopotelului, returul; daca niciuna din astea nu-s cu probleme, una din supape are scapari.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th July 2025 - 23:56 |