"Huruit" la pornirea motorului !, suna ca un diesel pt cateva secunde
![]() ![]() ![]() |
"Huruit" la pornirea motorului !, suna ca un diesel pt cateva secunde
Tasian |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 21 September 04 From: Cluj Napoca ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Berlina
2002- 1400 - Injectie
- cj-07-uxi
|
|||
vyper |
![]()
Post
#2
|
![]() speed_man Group: Members Posts: 257 Joined: 14 October 05 ![]() |
s-ar putea sa fie si din ulei da uruiala asta de zici u e asa numitul start uscat al motorului! schimba uleiul si vezi poate dispare! daca nu nu ai ce sa ii faci in mare parte decat sa desfaci motoru!la pornirea motorului nu ai ungere asa ca sa fii foarte atent sa nu il accelerezi deloc cand se aude asa la pornire pentru ca s-ar putea sa il termini de tot! ca o linistire pentru tine a mea face asa aproape de cand am montat motoru da sincer nu am avut probleme cu el deci te mai poate tine mult si bine
|
--------------------
dacia
1310 TX
1986 berlina
- DJ-05-SGR nu da inapoi atunci cand ai dreptate...da nici n-o arde aiurea frate...
|
|
bygy007 |
![]() ![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
daca zici ca zgomoul a aparut dupa ce ai pus uleiul eu zic sa il schimbi cit mai repede ia unul de calitate si schimba si filtrul de ulei
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
ct03nut |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 14 March 06 From: Constanta ![]() |
schimba uleiul si baga ceva de calitate..recomand un elf competition st..o sa se transforme subit motorul tau
|
--------------------
Honda
CBR 600RR
2005
- CT-16-MSI
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#5
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Te intreb si eu ceva : motorul pleaca la prima cheie sau nu.
vezi joja de ulei su spune-ne cum arata este galben auriu sau negru si vezi si ce consistenta are pune mana pe varful jojei si vezi cum este (daca ti-se pare ca este ca APA atunci FA SCHIMBUL cu unul mai bun) Asta sa te linisteasca putin si motorul meu face la fel atit la pornirea pe benzina cat si gpl si nici macar nu o ia la prima cheie. cand este rece motorul. |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
sobolan |
![]()
Post
#6
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
cred ca s-a mai discutat pe undeva treaba asta...da un search...
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Pedro |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 551 Joined: 16 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Aceasta pornire pe uscat nu are nici o legatura cu uleiul.
Poate sa fie de la pompa de ulei care nu mai tine uleiul in rampa sau de la jocul mare al cuzinetilor care isi iau cam ultimii ulei desi ma cam indoiesc ca ar face chiar asa cuzinetii. |
--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD
Berlina O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
|
|
sobolan |
![]()
Post
#8
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(Pedro @ 12 Jul 2006, 12:49) Aceasta pornire pe uscat nu are nici o legatura cu uleiul. Poate sa fie de la pompa de ulei care nu mai tine uleiul in rampa sau de la jocul mare al cuzinetilor care isi iau cam ultimii ulei desi ma cam indoiesc ca ar face chiar asa cuzinetii. nu pompa de ulei tine uleiu in rampa ,pompa doar il circula... |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
payty |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
pai daca ai ungere sau nu, asta e simplu de vazut. Becul de la ulei se stinge imediar ce a pornit motorul,sau dupa vreo cateva secunde? si stingerea coincide cu incetarea huruitului? si la mine se aude zgomotul asta cand o pornesc, mai ales daca nu am mers cu ea vreo cateva zile. O pornesc cu grija, fara sa turez motorul aiurea si inceteaza. oricum zilele astea voi remedia problema pentru ca am sa schimb pompa.
|
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
argon |
![]()
Post
#10
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Conteaza si filtrul de ulei, are o supana inauntru, eu tot timpu il testez inainte sa il pun, suflu in centru, si daca merge nu e bun..in schimb cand tragi trebuie sa mearga.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Pedro |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 551 Joined: 16 December 03 From: Bucuresti ![]() |
pompa de ulei are un sistem din cate am vazut eu, o biluta parca cu un arculet care blocheaza calea de intoarcere a uleiului prin acelasi loc pe unde e tras atunci cand e oprit motorul daca se strica device-ul respectiv pompa ramane neamorsata cu ulei ceea ce costa timpi de functionare a motorului fara ungere. Si mai e si treaba cu filtrul de care zice argon. Cel mai grav ar fi cred insa ca "coada" pompei sa fie atat de uzata sau pinionul de sub delcou sa fie atat de uzate incat sa mearga in gol la inceput , asta chiar ar fi grav
This post has been edited by Pedro: 12 Jul 2006, 13:08 |
--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD
Berlina O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
|
|
alinakes |
![]()
Post
#12
|
X Group: Members Posts: 341 Joined: 24 March 06 From: X ![]() |
Sigur s-a mai discutat problema !
Functia de search ajuta ! Eu as zice ca e de la ulei - ori e prost ori e subtire ! Schimb ( un ulei de o firma cat de cat cunoscuta ) + filtru + aditiv ( recomand 2+2 fara teflon ) ! This post has been edited by alinakes: 12 Jul 2006, 13:15 |
--------------------
X
X
X
- X
|
|
argon |
![]()
Post
#13
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Nu e de la ulei, daca dupa pornire merge perfect cum zice, uleiul nu are nici o treaba. Orice ulei e, daca nu e in rampa imediat dupa pornire tot degeaba.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
sobolan |
![]()
Post
#14
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
ptr. pedro :vezi ca tocmai ti-a zis argon cine tine pres. de ulei....deci , nu pompa o tine ,cum ai scris tu mai sus ....
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Pedro |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 551 Joined: 16 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Deci inca o data sobolan , se numeste supapa de sens si tine :1pompa amorsata 2uleiul in rampa, argon are perfecta dreptate si treaba cu filtrul poate fi alta cauza, sa zicem numero dos
![]() |
--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD
Berlina O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
De fapt e supapa de suprapresiune si asigura ungerea in continuare a motorului in cazul unui filtru puternic colmatat.
A, este montata in PARALEL cu filtrul, nu in serie cu el. Inca ceva: si daca tragi, si daca sufli prin acel stut central, trebuie sa iasa aer, asta pentru ca filtrul (hirtia) trebuie sa permita asta. E drept, cu o oarecare rezistenta. This post has been edited by diaconuliviu: 12 Jul 2006, 15:01 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Tasian |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 21 September 04 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(mihai0070 @ 12 Jul 2006, 08:43) Te intreb si eu ceva : motorul pleaca la prima cheie sau nu. vezi joja de ulei su spune-ne cum arata este galben auriu sau negru si vezi si ce consistenta are pune mana pe varful jojei si vezi cum este (daca ti-se pare ca este ca APA atunci FA SCHIMBUL cu unul mai bun) Asta sa te linisteasca putin si motorul meu face la fel atit la pornirea pe benzina cat si gpl si nici macar nu o ia la prima cheie. cand este rece motorul. motorul o ia la prima cheie ..daca dau intai la cama sa imi umplu camera de nivel din carburator, dar asta e o alta problema ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Berlina
2002- 1400 - Injectie
- cj-07-uxi
|
|
Tasian |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 21 September 04 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(bygy007 @ 11 Jul 2006, 23:35) daca zici ca zgomoul a aparut dupa ce ai pus uleiul eu zic sa il schimbi cit mai repede ia unul de calitate si schimba si filtrul de ulei pai nu a aparut cand am schibat uleiul ...am scris acolo ca are vre-o 1000 km si zgomotul a aparut in ultimii 200 km, chiar dupa schimbul de ulei nu facea asa ![]() This post has been edited by Tasian: 12 Jul 2006, 16:36 |
--------------------
Dacia
Berlina
2002- 1400 - Injectie
- cj-07-uxi
|
|
argon |
![]()
Post
#19
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 12 Jul 2006, 15:01) Inca ceva: si daca tragi, si daca sufli prin acel stut central, trebuie sa iasa aer, asta pentru ca filtrul (hirtia) trebuie sa permita asta. E drept, cu o oarecare rezistenta. Nu, ca ala e rolul supapei de cauciuc, aerul trece numai daca tragi. Incearca. Uleiul intra in filtru prin gaurile de pe margini, si iese prin gaura mare centrala. Uleiul nu are voie sa se scurga inapoi in filtru prin gaura centrala. Daca se intampla asta, e defect filtrul, si nu ar trebuii montat pe masina. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Tasian |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 21 September 04 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(payty @ 12 Jul 2006, 14:31) pai daca ai ungere sau nu, asta e simplu de vazut. Becul de la ulei se stinge imediar ce a pornit motorul,sau dupa vreo cateva secunde? si stingerea coincide cu incetarea huruitului? si la mine se aude zgomotul asta cand o pornesc, mai ales daca nu am mers cu ea vreo cateva zile. O pornesc cu grija, fara sa turez motorul aiurea si inceteaza. oricum zilele astea voi remedia problema pentru ca am sa schimb pompa. becul de ulei se stinge imediat si nu coincide cu incetarea huruitului .... pompa de ulei e schimbata si aia de vreo 3000 KM si e una cu debit marit QUOTE(ct03nut @ 11 Jul 2006, 23:35) schimba uleiul si baga ceva de calitate..recomand un elf competition st..o sa se transforme subit motorul tau pe weekend ii bag un motor flush + filtru nou + 3 litri BP Visco2000 15w40 + un aditiv de ulei si sa vedem ce se intampla , sa speram ca scap de motorasul meu diesel ![]() |
--------------------
Dacia
Berlina
2002- 1400 - Injectie
- cj-07-uxi
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(argon @ 12 Jul 2006, 17:01) Nu, ca ala e rolul supapei de cauciuc, aerul trece numai daca tragi. Incearca. Uleiul intra in filtru prin gaurile de pe margini, si iese prin gaura mare centrala. Uleiul nu are voie sa se scurga inapoi in filtru prin gaura centrala. Daca se intampla asta, e defect filtrul, si nu ar trebuii montat pe masina. Supapa e IN PARALEL cu filtrul. Deci daca filtrul se colmateaza ramine a doua cale acea supapa, evident de la o presiune in sus, generata de colmatare.Vrei sa spui ca daca suflu, hirtia micronica nu lasa aerul sa treaca? Pai in cazul asta nu va lasa nici uleiul "veci". In plus, mai sus scriu: "E drept, cu o oarecare rezistenta." A, daca sufli sau tragi si fara cel mai mic efort trece aer, da, filtrul e defect. Fiind in paralel, nu prin supapa se va scurge uleiul inapoi in sorb, ci prin insesi hirtia micronica. AM verificat acum citeva minute. Sufli, curge greu, ceva normal, impus de hirtia micronica. Tragi, curge mai greu sau mai usor, dupa tarajul supapei. La cele la care tragind aerul curge usor de tot, supapa e tarata prea putin, incit uleiul nu va mai trece prin filtru ci direct prin supapa, adica nefiltrat. Calitate de 2 bani. This post has been edited by diaconuliviu: 13 Jul 2006, 09:30 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
gti98 |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 13 Jul 2006, 17:38) Supapa e IN PARALEL cu filtrul. Deci daca filtrul se colmateaza ramine a doua cale acea supapa, evident de la o presiune in sus, generata de colmatare.Vrei sa spui ca daca suflu, hirtia micronica nu lasa aerul sa treaca? Pai in cazul asta nu va lasa nici uleiul "veci". In plus, mai sus scriu: "E drept, cu o oarecare rezistenta." A, daca sufli sau tragi si fara cel mai mic efort trece aer, da, filtrul e defect. Fiind in paralel, nu prin supapa se va scurge uleiul inapoi in sorb, ci prin insesi hirtia micronica. AM verificat acum citeva minute. Sufli, curge greu, ceva normal, impus de hirtia micronica. Tragi, curge mai greu sau mai usor, dupa tarajul supapei. La cele la care tragind aerul curge usor de tot, supapa e tarata prea putin, incit uleiul nu va mai trece prin filtru ci direct prin supapa, adica nefiltrat. Calitate de 2 bani. Dragii mosului! Nu va mai certati atata! Filtrul de ulei are DOUA supape!!! Una e membrana aia de cauciuc care astupa gaurile din jurul tevii centrale si e supapa de sens, care ar trebui sa opreasca uleiul sa se intoarca in baie cand se opreste pompa de ulei; e supapa aia probata cu suflatul si e "in serie" cu circulatia uleiului. In fundul gaurii centrale se afla o a doua supapa, instalata "in paralel" cu filtrul; acea supapa se deschide in cazul infundarii hartiei filtrante cu mizerie, astfel ca motorul sa aiba ungere, chiar daca nu mai are si filtrare. Pe pompa e o supapa de descarcare a presiunii care limiteaza presiunea maxima astfel ca sa nu se rupa dintii la transmisia mecanica spre pompa sau sa arunce garnitura de cauciuc a filtrului si apoi uleiul afara; neinchiderea completa a acestei supape "fura" din debitul util al pompei, respectiv din presiunea de lucru. Si eu cred ca schimbarea uleiului nu mai aduce nimic: fie s-au deteriorat unul sau mai multi cuzineti (totusi, faptul ca zgomotul dispare, ma face sa nu prea cred asta), (iar intinzatorul lantului de distributie nu mai e de mult hidraulic)... Totusi pare a fi un joc anulat de cresterea presiunii de ungere. Daca esti pornit pe verificari, desfa capacul culbutorilor si verifica sa nu ai un inceput de gripaj. Cand foloseam uleiuri ieftine am patit-o si eu: nu huruia, dar pornea greu si mergea prost, neregulat, fara putere. Dupa ce am inlocuit bujii, filtru de aer, platina etc. etc. am ajuns si la distributie. Rampa culbutorilor era aproape uscata iar gaurile din ax pe unde se ung culbutorii erau complet infundate...Dupa o banala curatire, era alt motor! Poate ideea mea e complet aiurea, dar poate iti vine tie vreo idee... Bafta! |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
Tasian |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 21 September 04 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(gti98 @ 13 Jul 2006, 21:13) Dragii mosului! Nu va mai certati atata! Filtrul de ulei are DOUA supape!!! Una e membrana aia de cauciuc care astupa gaurile din jurul tevii centrale si e supapa de sens, care ar trebui sa opreasca uleiul sa se intoarca in baie cand se opreste pompa de ulei; e supapa aia probata cu suflatul si e "in serie" cu circulatia uleiului. In fundul gaurii centrale se afla o a doua supapa, instalata "in paralel" cu filtrul; acea supapa se deschide in cazul infundarii hartiei filtrante cu mizerie, astfel ca motorul sa aiba ungere, chiar daca nu mai are si filtrare. Pe pompa e o supapa de descarcare a presiunii care limiteaza presiunea maxima astfel ca sa nu se rupa dintii la transmisia mecanica spre pompa sau sa arunce garnitura de cauciuc a filtrului si apoi uleiul afara; neinchiderea completa a acestei supape "fura" din debitul util al pompei, respectiv din presiunea de lucru. Si eu cred ca schimbarea uleiului nu mai aduce nimic: fie s-au deteriorat unul sau mai multi cuzineti (totusi, faptul ca zgomotul dispare, ma face sa nu prea cred asta), (iar intinzatorul lantului de distributie nu mai e de mult hidraulic)... Totusi pare a fi un joc anulat de cresterea presiunii de ungere. Daca esti pornit pe verificari, desfa capacul culbutorilor si verifica sa nu ai un inceput de gripaj. Cand foloseam uleiuri ieftine am patit-o si eu: nu huruia, dar pornea greu si mergea prost, neregulat, fara putere. Dupa ce am inlocuit bujii, filtru de aer, platina etc. etc. am ajuns si la distributie. Rampa culbutorilor era aproape uscata iar gaurile din ax pe unde se ung culbutorii erau complet infundate...Dupa o banala curatire, era alt motor! Poate ideea mea e complet aiurea, dar poate iti vine tie vreo idee... Bafta! Tocmai am spalat motorul pe dinauntru cu un maotor flush 2+2 am bagat un filtru nou texaco + ulei mobil one 20w50 + 300g de aditiv 2+2 cu teflon. In prima faza la cald am vazut o inbunatatire a presiuni de ulei si parca un pic motorul merge mai rotund (poate numai mi se pare). Astept cu nerbdare dimineata sa fac o pornire la rece sa vad cum mai suna ...sunt ta ![]() |
--------------------
Dacia
Berlina
2002- 1400 - Injectie
- cj-07-uxi
|
|
mbabusanu |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 21 June 06 ![]() |
e posibil sa fie linia dusa. la cat sta presiunea (la relanti) dupa ce parcurgi prox 100 km ??? arborele e ST, R1 sau R2 ??? trebuie verificat arborele in primul rand apoi pistoanele la bolturi. consuma ulei ?
pt cei care au scris ca problema ar fi uleiul :NU AVETI DREPTATE. nu e problema de ungere. poate ceea ce a provocat uzura motorului a fost ungerea. dar acum e de domeniul trecutului. degeaba schimbi uleiul acum. oricum probleme mari nu sunt in afara de zgomotul de DIESEL. cand incepe sa pape ulei atunci se skimba foaia. |
--------------------
dacia
break
VS-12-FIX
|
|
vyper |
![]()
Post
#25
|
![]() speed_man Group: Members Posts: 257 Joined: 14 October 05 ![]() |
mbabusanu ai dreptate cu linia dusa... asa o am io e cam dusa linia mea dupa ce parcurg 100 de km presiunea la ulei sta exact la 2 poate chiar mai jos pe la 1.8-1.9 ca am ceas din alea cu numere de dacie mai veche si la presiunea asta se aprind becurile la ulei! in schimb daca am ulei mai gros la inceput nu se mai aprind pana se bate uleiu! ce as vrea sa va intreb: e posibil sa ma lase in drum?daca fac drumuri lungi cu el?precizez ca e demult asa are vreo 3 ani nu papa ulei da oricum se aude bataia cand se incalzeste destul de pronuntat mai ales daca e uleiu neschimbat! poate sa ma lase in drum motoru sa se rupa ceva in el?precizez ca a mai luat in ultima vreme si niste turari din alea peste 5000
![]() |
--------------------
dacia
1310 TX
1986 berlina
- DJ-05-SGR nu da inapoi atunci cand ai dreptate...da nici n-o arde aiurea frate...
|
|
mbabusanu |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 21 June 06 ![]() |
pt vyper: arborele nu se poate rupe in drum chiar asa usor. arbore uzat nu inseamna ca a mai ramas jumatate din el. se abate de la cota normala cu cateva sutimi si atunci incepe jocul intre arbore si cuzineti. exista persoane care prefera sa puna niste staniol intre cuzineti si arbore pt a creste un pic presiunea la ulei. daca ai ulei in motor nu se poate intampla nimic. gripajul apare la lipsa de ulei iar ruperea arborelui sau fisurarea lui la fortari mari (depinde la ce cota se afla). daca ultima data era pe R2
![]() ![]() This post has been edited by mbabusanu: 16 Jul 2006, 16:32 |
--------------------
dacia
break
VS-12-FIX
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(gti98 @ 13 Jul 2006, 20:13) Dragii mosului! Nu va mai certati atata! Filtrul de ulei are DOUA supape!!! [...] Da, "ambalat" de discutia de aici am verificat simbata un filtru si acea membrana e a doua supapa. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
kostake |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru relaxat Group: Members Posts: 187 Joined: 1 February 06 ![]() |
[quote=Tasian,11 Jul 2006, 22:09]
Salut ! Am o dacie 1310 din '99 care a inceput sa faca destul de urat la pornire ! "Huruie" sau "tacane" parca ar fi un motor diesel su ceva asemanator, dupa cateva secunde maxim 10 "dieselul" dispare si ramane motorul normal ![]() Cred ca o sa ma injure toti cei care si-au dat cu parerea pana acum.Nu cred ca are legatura cu uleiul si cu ungerea. Tasian,verifica tata electromotorul. Cred ca ti s-au dus bucsile,in special cea de la carcasa bendixului si la rece se invarte in carcasa .Bendix-ul nu mai calca drept pe coroana, ramane agatat si dureaza un pic pana il arunca inapoi. La cald bucsa se dilata si se fixeaza in carcasa => merge normal. Pentru a nu da jos electomotorul poti verifica pornind masina cand e rece IMPINSA.Daca nu mai face acel zgomot du-te la un electrician ca nu scapi numai cu bucsile(ori schimbi carcasa sau pt cheltuieli reduse iti da meseriasul niste chernere pe soclul busei sa intre fortat) |
--------------------
dacia
logan 1,4
2005 laureat
- B 10 xxx
|
|
Tasian |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 21 September 04 From: Cluj Napoca ![]() |
Dupa schimbarea uleiului a disparut zgomotul de la pornirea la rece ! Nu imi dau seama exact care e explicatia cert e ca nu mai face pe dieselu ... suna ca o dacie normala. Am facut un drum de 300 km, ulei nu a papat de loc, de incalzit peste normal nu sa incalzit, presiunea s-a mentinut in limita normala. Acum la rece sta la maxim; in relanti la cald la "jumatatea" ceasului de presiune de ulei; la turatii mai mari spre "HI" (nu stiu cat e acolo ca nu are nici un numar marcat
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Berlina
2002- 1400 - Injectie
- cj-07-uxi
|
|
vyper |
![]()
Post
#30
|
![]() speed_man Group: Members Posts: 257 Joined: 14 October 05 ![]() |
QUOTE(mbabusanu @ 16 Jul 2006, 17:31) pt vyper: arborele nu se poate rupe in drum chiar asa usor. arbore uzat nu inseamna ca a mai ramas jumatate din el. se abate de la cota normala cu cateva sutimi si atunci incepe jocul intre arbore si cuzineti. exista persoane care prefera sa puna niste staniol intre cuzineti si arbore pt a creste un pic presiunea la ulei. daca ai ulei in motor nu se poate intampla nimic. gripajul apare la lipsa de ulei iar ruperea arborelui sau fisurarea lui la fortari mari (depinde la ce cota se afla). daca ultima data era pe R2 ![]() ![]() sincer sa iti zic...mi se pare ca e la R2...da tiam zis ca am forjat la ea de rupeam cu ea!!!si daca se era la R2 se poate rupe?mie imi e frica sa nu se caleze motoru sau sa se rupa ceva in el la drum intins ![]() ![]() |
--------------------
dacia
1310 TX
1986 berlina
- DJ-05-SGR nu da inapoi atunci cand ai dreptate...da nici n-o arde aiurea frate...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 06:58 |