Consum 0 la Dacia injectie?
![]() ![]() ![]() |
Consum 0 la Dacia injectie?
Crisescu |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 21 April 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1310LI
BREAK
2004
- PH62ABG
|
|||
Ov |
![]()
Post
#2
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
fix zero !
P.S. pana pe la vre-o mie si ceva de ture, chiar se simte cand se reia alimentarea cu benzina This post has been edited by Ov: 17 Jul 2006, 09:57 |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
StefanT |
![]()
Post
#3
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Sa nu deshid alt topic. Folosesc f mult frana de motor in treptele a IV-a si a III-a. Este economie sau nu? Consumul scade consuderabil cand motorul merge in acest tip mde regim? Sau nu?
Multumesc! |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
SiloS |
![]()
Post
#4
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.291 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Da scade . Sunt unii care si-au facut asa si pentru daciile pe carburator . Intr-adevar , frana de motor este ceva mai violenta si consumul ceva mai mic .
Daca tu mergi pe dacia ta in frana de motor nu prea are importanta asupra consumului . Cand ridici de pe acceleratie ramane deschis circuitul de relanti . |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
StefanT |
![]()
Post
#5
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Parca era circuitul ala... UIS sau cum dracu ii zice facut de cativa copii de pe forum, care tocmai asta facea, inchidea circuitul la relanti, nu-i asa?
Multam |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(Steffyx @ 25 Jul 2006, 14:26) Parca era circuitul ala... UIS sau cum dracu ii zice facut de cativa copii de pe forum, care tocmai asta facea, inchidea circuitul la relanti, nu-i asa? Multam ![]() ![]() ![]() La tine scrie asa: Ziua de naștere 1 Februarie 1988 "Copiii" aia de care spui au 42 (eu) iar Dodobird...46... Iar Mihai mai "copt" cu vreo 11 ani ca tine:ad sub masa: ![]() Asta in ce priveste UIS. Ce spui tu, taiere alimentare relanti in frina de motor se cheama EEBIO (Economizor Electronic de Benzina cu Indicator Optic). Si da, genereaza economie. S-a fabricat inainte de '89 la Electromagnetica, parca, sau, unii l-au construit dupa schema lui. Sau dupa alta de prin Tehnium. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
SiloS |
![]()
Post
#7
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.291 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
EEBIO cum functioneaza ?
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
argon |
![]()
Post
#8
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Uite asta-i Teul economizor ce taie alimentarea in frana de motor..o piesa de 2 Ron care chiar functioneaza daca e realizata cum trebuie.
teu3an4.th.jpg |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
EEBIO "citeste" doua informatii:
turatia si "pozitia" pedalei de acceleretie; cind turatia e peste 1400-1800 rpm (functie de histerezis si reglaje) SI pedala de acceleratie eliberata, se inchide o electrovalva (tip Oltcit sau tip Nova, sau ce mai are la noi din gama Dacia carburator dublucorp, care inchide alimentarea cu amestec a circuitului de relanti. Da o cautare ca e descris bine pe undeva la Imbunatatiri CLT. Un sistem asemanator era pe unele modele de Ozon-carburator Lada. Argon, o singura precizare: TEUL NU TAIE alimentarea ci SARACESTE amestecul la relanti si inceput de progresiune/sarcini partiale prin aport de aer suplimentar. MODIFICAT-cer scuze. Inca ceva: Acel TEU se monteaza DIRECT, NUMAI pe masinile cu duza in furtun si stut pe galerie, la cele sistem nou, cu duza in flansa calda NU are efect. Pentru asta ar trebui practicata gaura filetata in galerie, montat stut, inca un TEU pe linga cel original, de aerisire, incit sa fie functionala duza din flansa si aportul sa se faca prin galerie(trebuie un furtun in plus). Acea "duza" a TEULUI ECONOMIZOR se OBTUREAZA! La cele cu duza in furtun, teul se monteaza ca atare dar se elimina duza din furtun. This post has been edited by diaconuliviu: 26 Jul 2006, 14:47 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
StefanT |
![]()
Post
#10
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Liviule am glumit ce naiba nu mai stiti de gluma? Stiu ca esti printre cei mai valorosi oameni de pe forum stai linistit
![]() Imi retrag cuvintele daca te-ai simtit lezat, felicitari pt realizare. Bafta! |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Lezat? in ce priveste virsta/copii? NU!, am spus ca ma simt tinar. Dar, de fapt, acel apelativ coroborat cu "UIS taie alimentarea" arata o superficialitate in informarea ta. Si nu numai (ca paranteza, am vazut aici persoane carora le explici ca rulmentul de presiune zornaie/suiera NUMAI cind e calcat ambreiajul, iar urmatorul post al lor este "daca suiera cu ambreiaj NECALCAT e rulmentul").
AIA MA DOARE!-si nu e vorba de durere in ce priveste ACEL subiect, ci in general. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
StefanT |
![]()
Post
#12
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Liviule, in postul meu de pe topicul asta am folosit asa: "parca", "nu-i asa?" Deci clar superficialitate in informare ai dreptate
![]() Si cu rulmentul de presiune... ![]() ![]() |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#14
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
@Steffyx nu prea esti atent
![]() This post has been edited by EUROPE_: 26 Jul 2006, 15:08 |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 17:15 |