relanti la viteza 4 si 5, Se opreste motorul pe liber la peste 90
![]() ![]() ![]() |
relanti la viteza 4 si 5, Se opreste motorul pe liber la peste 90
gugul |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 25 June 06 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1995 berlina
|
|||
rerecroS |
![]()
Post
#2
|
Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 28 April 06 ![]() |
Mi s-a intamplat si mie - mai da drumu putin la surubul de pe furtun.
PS: mie mi se oprea si in oras, daca-i dadeam un pic forja |
--------------------
Renault
Megane 2.1
2005, 1.5 dci 80CP
|
|
sddragos |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 532 Joined: 18 October 05 ![]() |
Acelasi lucru il patesc si eu. Si tot un BRC am montat si eu. Solutia: nu mai scot pe liber cand cobor pantele.
|
--------------------
Dacia
1310 L
1997, berlina
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#4
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Treaba pe care oricum nu trebuia sa o faci!
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
rerecroS |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 28 April 06 ![]() |
Pai si daca vrea omul sa schimbe viteza?! trebuie sa schimbe repede sa nu-i moara motorul ... nu mi se pare normal.
Eu daca o scot pe liber sta turata pe la 1100 - 1200 asa, apoi, pe masura ce incetinesc revine relanti-ul la 900-1000, cat il am reglat. Incearca sa-i mai dai drumu 180grade de la surubul de pe furtun. Daca face tot la fel, strange-l cum a fost si du-te cu ea sa ti-o regleze baietii care ti-au montat-o. This post has been edited by rerecroS: 19 Jul 2006, 10:11 |
--------------------
Renault
Megane 2.1
2005, 1.5 dci 80CP
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Peste o anumita turatie amestecul saraceste, am inteles ca asa lucreaza acel plamin. La 90-100 probabil treci de acea turatie, iar revenirea spre relanti se face asa de repede incit circuitul nu apuca sa se umple de amestec corect.
Incearca cum ti se sugereaza si deschiderea surubului de pe plamin. Si un avans reglat aiurea sau aprindere deficitara pot cauza fenomenul |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
gugul |
![]() ![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 25 June 06 ![]() |
problema este ca face si pe benzina acelasi lucru, si nu o scot ca sa cobor o panta, ci pur si simplu ma enerveaza cand scartie ceva sau nu merge cum ar trebuii.
eu banuiesc ca baietii de la gaz nu au montat un fir care detecteaza scanteia de la bobina, si cand pica de la 2000 sau 3000 la 900, efectiv taie contactul ce ziceti o sa verific si asta sa vad |
--------------------
dacia
1310
1995 berlina
|
|
adumitrachy |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autohton Group: Members Posts: 915 Joined: 27 January 04 From: Iasi ![]() |
Filtrul de aer in ce stare este?
|
--------------------
Dacia 1310 L
Audi B4 quatro
1998 / 1991
- IS 04/84 DLA
|
|
rerecroS |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 28 April 06 ![]() |
Daca face si pe benzina poate e de la avans. Ia verifica-l.
Verifica si filtrul de aer, cum a zis adumitrachy ! |
--------------------
Renault
Megane 2.1
2005, 1.5 dci 80CP
|
|
gugul |
![]() ![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 25 June 06 ![]() |
Am verificat filru de aer, adica l am schimbat direct.
Ghici ce avea inauntru...praf si o bucata de ziar, care nu stiu cum a ajuns acolo. Oricum a trebuit sa reglez iara debitul de GPL, si am pus o panza foarte fina pe gura filtrului ca sa nu ma mai trezsc cu frunze si alte cele. Am mai gasit si furtunul de la pata calda fisurat si cred ca si de acolo mai tragea aer fals. Mersi si multa bafta la toti. |
--------------------
dacia
1310
1995 berlina
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 23:17 |